Šta je novo?

Klima uredjaji - diskusija, pitanja - procitati prvi post!

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ako se prska (ili duva) spolja po ovim zapusenim resetkama na zadnjem delu spoljne klime, zar nece ta prljavstina da ostane unutar spoljne jedinice i napravi potencijalno druge probleme?

O6pKkP4.jpg

Duva se s' druge strane, od ventilatora. Kompresor sa dužim "pipkom" na ventilu koji se gurne kroz krake ventilatora, te duvaš dok se što više ne izduva.

Daljnja opcija jeste skidanje prednje rešetke, i samog propelera, te opet, izduvavanje. Viđao sam i da rade sa paročistačem, pa onda opet izduvavanje kompresorom.

Uglavnom, potrebno je ta rebra što bolje isčistiti. Razmišljajte kreativno. ;)
 
Ljudi je l ima neko neku preporuku za klimu 12icu? Treba mi za sobu od 25m2? Valjda je to ok velicina ? Je l treba da obratim paznju na nesto,koja marka je najzahvalnija itd ...svaka pomoc je dobrodosla.
Unapred zahvalan
 
Spoljna jedinica se cisti sa prednje strane ventilatora (gde izlazi vazduh), skine se prednja plastika, a ne ova mrezica sa zadnje strane kao na slici.

Odvrne se par srafova i to je to, naravno iskljuciti struju prethodno, ako moze zena sa slike onda mozete i vi, nemojte da nam sramotite bench community :d

Pogledajte prilog 203338


 
Poslednja izmena od urednika:
Dole postoji rupa :)
samo ti to isperi opushteno.
Duva se s' druge strane, od ventilatora. Kompresor sa dužim "pipkom" na ventilu koji se gurne kroz krake ventilatora, te duvaš dok se što više ne izduva.

Daljnja opcija jeste skidanje prednje rešetke, i samog propelera, te opet, izduvavanje. Viđao sam i da rade sa paročistačem, pa onda opet izduvavanje kompresorom.

Uglavnom, potrebno je ta rebra što bolje isčistiti. Razmišljajte kreativno. ;)

Spoljna jedinica se cisti sa prednje strane ventilatora (gde izlazi vazduh), skine se prednja plastika, a ne ova mrezica sa zadnje strane kao na slici.

Odvrne se par srafova i to je to, naravno iskljuciti struju prethodno, ako moze zena sa slike onda mozete i vi, nemojte da nam sramotite bench community :d

Pogledajte prilog 203338





Znaci moze i vodom i vazduhom, cime 'oces :smoke:, samo jos da nadjem merdevine.
 
Poslednja izmena:
Pošto nije bilo onog Galanza rešim da uzmem neku Mideu, kupljeno u petak u Tehnomaniji i isporučeno danas. I već se gorko kajem.

Pozovem ovlašćeni servis M&T Elektron u 14h i kažem da je potrebna ugradnja, sekretarica uzme adresu i telefon i kaže javiće vam se neko večeras ili sutra ujutru, cena je 8600 dinara (fina cena)do 3m cevi. Dobro.

U 16:30 zove majstor i kaže možemo da vam ugradimo klimu večeras u osam, pola devet. Kaže dajte mi podatke (ne kapiram zašto mi traži ponovo kad sam im već dao), ja ispričam i lik kaže dobro trebaće još 10 evra za izlazak na teren. Hm, kakvih 10 evra sad?

U 16:34 pozovem M&T javi se opet ista sekretarica, ja kažem ko sam i da me je majstor zvao u vezi sa ugradnjim malo pre, ali me interesuje kakvih sad 10 evra (i to još evra, a cenu mi prvi put rekli u dinarima). Prebaci me njenoj koleginici koja kaže da je to nemoguće i da ona upravo sortira naloge i da nema pojma ko sam ja. WTF. Kažem kad sam zvao i da sam ostavio podatke, ali ona me ubeđuje da uopšte nisam zvao.

Reko' jel' vi mislite da sam lud ili šta. Kaže ona, ma ima mnogo divljih servisa koji zovu i kad vam namontiraju propadne vam garancija itd. Ja ne verujem šta mi priča, dal' je stvarno moguće da me zvao neki divljak, kad već nema podatke o meni. U međuvremenu ipak nađe nalog sa mojim imenom i kaže jel' mogu da vas nazovem za 2 minuta, pošto je kraj radnog vremena. Ok.

U 16:49 zove ona i kaže pa pošto ste daleko majstorima se ne isplati da dolaze do vas, pa eto... WTF. Kažem zašto mi to nije rekla vaša koleginica kojoj sam ostavio adresu? Zašto mi govorite cenu u evrima, da li je to uopšte na fiskalnom? Znate, dobili ste montažu preko reda i eto majstorima je to daleko i ne isplati im se (inače radi se o mestu kod Surčina). Kažem dobro, ali zašto mi to govorite sada, ako ste rekli da je ugradnja 8600 dinara, Surčin je gradska opština i pripada Beogradu, a vi ste zvanični servis za Beograd?

I onda najbolji odgovor - pa znate ni ja ne znam gde je to vaše mesto, pa, mislim, ne znam ni ja gde je Marinkova bara u kojoj je vaš servis, pa šta onda? Tu je već prestala da bude ljubazna i rekla da će zvati neki drugi servis da namontira (šta to znači, da ustvari ni ne montiraju oni sami nego angažuju neke dunđere sa strane?) i da će me zvati neko. Na šta sam rekao da su totalno neprofesionalni, a ona mi spustila slušalicu.

Vrh brate, Srbija!

(u attachu listing poziva, čisto da bude jasno da nisam je*eno lud)
 
Pošto nije bilo onog Galanza rešim da uzmem neku Mideu, kupljeno u petak u Tehnomaniji i isporučeno danas. I već se gorko kajem.

...

Vrh brate, Srbija!)

Jezivo jadno. Ladno ti reče da, drugim rečima, majstore mrzi da dođu :D
A što onda ne vrate pola para kada montiraju u centru grada i uzmu duplo više nego što imaju posla.
 
@ Ryo
Super sto si preneo iskustvo! Zar ne bese ovlasceni servis za mideu sa nbg-a? El*om*rade?

Sta ces sada da radis?

Edit: Ima li nekog proizvodjaca klima koji ima stabilni, normalan ovlasceni servis za Srbiju? Kao sto je recimo gorenje (pu pu) za belu tehniku...
 
Poslednja izmena:
@ Ryo
Super sto si preneo iskustvo! Zar ne bese ovlasceni servis za mideu sa nbg-a? El*om*rade?

Sta ces sada da radis?

Edit: Ima li nekog proizvodjaca klima koji ima stabilni, normalan ovlasceni servis za Srbiju? Kao sto je recimo gorenje (pu pu) za belu tehniku...

ima brate slatki, ali zovu se Samsung, panasonic, LG, i slicno !
 
Ne postoji vise profesionalizam, ni u jednoj privrednoj grani u ovoj drzavi.
Cak je nevezano za samu mesecnu platu.. jednostavno ljude mrzi da zive, rade..
 
Lepo bi ja pozvao te majstore kojima si "daleko" i putio ih da nameste klimu i na kraju ih lepo ispratio, a onih 10eur kad bi mi trazili, rekao bi im: Imate srece sto sam dao pare za ugradnju. Pod uslovom naravno da lepo montiraju, inace im ni to ne bi platio.
Ne moze danas nista vise lepim. Sa svih strana nas prave ******ma pa tako moras i ti sa njima
 
Evo šta kaže Viacom za garanciju Fujitsu klime. Evo im patka što će oni da mi čiste 2x godišnje. Verovatno za to uzmu 30 evra. Baš ću informativno da nazovem da pitam za cene servisa.
5d2daae4f0f6c6573553882ef53c394d.jpg
 
Kakvi cigani, jbm ti i drzavu i zakon koji ovo dozvoljava. Pa znaci oni mogu da stave servis 6x godisnje da se ne bi izgubila garancija i mi bismo bili duzni to da placamo...
 
Aj da je kao za laptop godišnji servis tj čišćenje za deset evra nego udaraju klempu kao da smo mi blesavi.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 
Koji je to bezobrazluk, to je strasno, ne mogu tako da uslovljavaju garanciju.
Uostalom sta ako nisi koristio klimu u tom periodu...?

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Ne bi to smelo po zakonu ako sam dobro propratio onu stavku o minimalne 2 godine garancije na uredjaje... Na kraju ispade bolje odmah dati duplo vise za klimu bredna koji ima iole normalniji ovlasceni servis nego se zezati sa ovim jeftinijim opcijama.
 
Pa nije baš da je vox i vivax u pitanju.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 
Ne bi to smelo po zakonu ako sam dobro propratio onu stavku o minimalne 2 godine garancije na uredjaje... Na kraju ispade bolje odmah dati duplo vise za klimu bredna koji ima iole normalniji ovlasceni servis nego se zezati sa ovim jeftinijim opcijama.
Pa viacom je dobar servis, tako da ako oni to rade mozes misliti kako rade tek ostali.
 
2 godine ne mogu da uslovaljavaju sa servisima. To je bezuslovna garancija predvidjena zakonom.
 
2 godine ne mogu da uslovaljavaju sa servisima. To je bezuslovna garancija predvidjena zakonom.
Apsolutno tačno. Mogu oni da pišu šta hoće, zakonu jasno kaže 2 godine garancije na tehničku robu i to je amin, ako neće da priznaju lepo inspekcija, ako treba i advokat, da vidiš kako menjaju priču
 
Tja! I novi auto kada kupite, garancija je uslovljena redovnim servisom. Što i ima smisla. Treba zemeniti ulje, filtere il' šta već. Ili, ako je garancija 5 i više godina, i one kaiševe posle 100kkm il' kad' ko već propisuje. Bla.bla.bla... da ne razvežemo sada o automobilima, neću više.

Problem je kada se sve to pretvori u bezobrazluk samih servisera, što je kod nas, ne slučaj, nego pravilo.

Da imam živaca da se bavim time, ne bih se smirio dok mi iz sedišta firme Fujitsu/Mitsubishi/Midea il' koju klimu već ko ima, ne potvrde da su ti servisi zaista obavezni.
...ili, da vakumiranje nije potrebno. :p
 
Pa uz klimu dobijete uputstvo, i tamo pise da vakumiranje jeste obavezno, i da periodicno cistite filtere unutrasnje jedinice...i nista vise od toga.

Auto je ipak nesto drugo, on ulje u motoru trosi i haba, i to zahteva strucnu zamenu, split sistemi su prakticno bez odrzavanja ako je sve u redu.
periodicno pranje prljavog kondenzatora ne mozemo zvati obaveznim servisiranjem.

fakticki tebi bi garanciju bilo koji frigomehanicar mogao da overi jer niko ne moze da ospori legalan servis.
 
Poslednja izmena:
Ja sam nekad zakačio da u win win u piše da za treću, četvrtu i petu godinu (ako postoji takva garancija) da treba da servis odradi bilo koja firma koja je za to registrovana u Apr-u.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno