Šta je novo?

Killzone 3

Mislim da je najvise metaka sasuo u ovog prvog sto je ubio. Pogledaj malo bolje, garant 15 metaka bar.
Jel ima igra neki HC mod ili tako nesto ? S obzirom da si igrao betu. Daj nadji one tvoje utiske u temi o beti, ako znas gde su.
 
Nema hardcore moda.

Ovo sto sam pisao o damageu jesu utisci iz bete. 100% treba manje metaka da protivnik padne.

Nemam pojma gde mi je tacan post, ne znam ni u kom sam threadu postovao. Ona "beta" sto smo mi igrali je, inace, bio skroz nezavrsen kod. Gomila stvari je ili falila ili uopste nije radila i primarna svrha je bila da se testira matchmaking. To sto smo mi igrali je daleko od zavrsenog proizvoda.
 
Dobro je pa sem mene ima i drugih koje smara preterano napucavanje u mp :).
 
Dosadni ste sa tim HC modom, to je za decu koja ne znaju da pucaju pa raspale po rafalu i dovoljno da im prodje 2-3 metka i uspeli su, wow bas hardcore...

Nije ni interesantno ni izazovno a nije potrebno ni iskustvo sa nisanjenjem, samo udri po rafalu i oborices nesto sigurno...
 
Nije tacno. Meni su HC modovi sa iskljucenim HUD-om i healthom koje pada na 0% posle 2 metka (ili 3 sa daljine) 10x zanimljiviji od klasicnih modova gde mi treba 10 metaka da ubijem nekoga, ako me dotad nije primetio preko svog radara.
 
Dosadni ste sa tim HC modom, to je za decu koja ne znaju da pucaju pa raspale po rafalu i dovoljno da im prodje 2-3 metka i uspeli su, wow bas hardcore...

Nije ni interesantno ni izazovno a nije potrebno ni iskustvo sa nisanjenjem, samo udri po rafalu i oborices nesto sigurno...

E sad ga i ti pretera Ranko :d
 
Pa vama su zanimljiviji ti modovi jer u njima uspete i da ubijete nekoga :d

U tome i jeste poenta, svi se zadovoljavaju kada vide protivnika kako pada pa cemo smanjiti restrikcije kako bi svi mogli da se zadovoljavamo :D

Evo predvidjam buduce "pucacine" za par godina gde necete imati ni pusku vec samo nisan sa kojim je dovoljno da se predje preko protivnika i on ce lizati pod...

Ali kapiram ja, poenta svake pucacine je da se ima sto vise ubistva pa su developeri odlucili da to bude dostupno svima a ne samo onim iskusnima...
 
Ma, da, ja inace u standard modu nikoga ne mogu da ubijem. :d
 
Smesno mnogo metaka treba u 'soft' modu u BC2 da bi ubio nekog.. skoro isto tako je bilo i u KZ2, nema to veze sa skillom i olaksavanjem igara.. to se resava na drugi nacin, veci/realan recoil i slicno..
 
Tacno. Ako na nesto moze da se zali u KZ-u 3, to je bas slab recoil. Pogledajte scene gde igrac koristi ADS. Bukvalno nema recoila. Na taj problem je bilo masu zalbi u beti i GG je obecao da ce resiti, ali su izgleda lagano iskulirali player bazu. Na kraju je ispalo da je ceo taj projekat koriscen iskljucivo za matchmaking stress test, gameplay nije bio predmet revizije na osnovu utisaka igraca. Izgleda da su se zesce opekli posle KZ-a 2 i silnih patcheva, pa su sad resili da stvore igru prema svojoj viziji. Videcemo kako ce proci.
 
Poslednja izmena:
Hehe, Ranko, ali si lupio ne verujem. :D

Pa HC mod u BC2 igramo jer se jedino tu moze naci ozbiljna grupa igraca, koja igra zapravo timski i radi sta treba. Nema to veze sa brojem ubistava ili sl. U non HC modu sam uvek imao daleko vise ubistava, klanja, poena, sto nije poenta.

Ne razumem zasto branite KZ2, *** trebalo je sasuti 20 metaka da bi pao lik, smesno. Jel ljudi u realnom svetu padaju posle 20 metaka ili posle 2,3 ?

Ne mora biti HC mod sto kaze Boris, ali mora da se pada posle 2,3 metka.
 
Pa vama su zanimljiviji ti modovi jer u njima uspete i da ubijete nekoga :d

U tome i jeste poenta, svi se zadovoljavaju kada vide protivnika kako pada pa cemo smanjiti restrikcije kako bi svi mogli da se zadovoljavamo :D

Evo predvidjam buduce "pucacine" za par godina gde necete imati ni pusku vec samo nisan sa kojim je dovoljno da se predje preko protivnika i on ce lizati pod...

Ali kapiram ja, poenta svake pucacine je da se ima sto vise ubistva pa su developeri odlucili da to bude dostupno svima a ne samo onim iskusnima...

LOL.....
Ma daj , primeni tvoje misljenje na GT5 ;)

Inace, covek,Helgast, whatever moze da popije 20 metaka pre nego sto padne?
Da ne pricamo o nacinu nisanjenja u KZ2?
 
LOL.....
Ma daj , primeni tvoje misljenje na GT5 ;)

Pa hajde da primenimo, skokni na neki otvoreni lobby koji nema restrikcije, videces par normalnih automobila a sve ostalo red bull X1 koncept, njima nije do trkanja, njima je samo pobeda bitna, sto lakse to bolje, jos vise bi voleli kada bi na startu trke mogli da se stvore par metara pre finisa...

Pogledaj start partije u bc2 recimo ili kz3, svi trce ka tenkovima, helikopterima, rc helikopterima, mechovima, fiksiranim raketnim bacacima itd. a zasto? Pa zato sto se sa tim masinama najlakse ubija, ugledas vojnika na zemlji samo sa puskom, nacentriras blizu njega, stisnes dugme i zavrsio si posao...

Inace, covek,Helgast, whatever moze da popije 20 metaka pre nego sto padne?
Da ne pricamo o nacinu nisanjenja u KZ2?

Pa ti dobro znas da se rat ne vodi na ovoj planeti, da'l bi ti isao sa istom opremom namenjenom za rat protiv Iracana lupam i za rat sa Helghastima daleko u svemiru?

20 metaka je mozda vama bilo potrebno, po meni je kolicina metaka potrebnih za ubistvo nesto malo visa od CS-a, ali sa gore navedenim razlogom...

Nije da branim KZ2, ima i on svojih mana, ali bar znam da kada me protivnik ubije to je iz iskustva a ne zato sto je prvi seo u tenk...

I KZ2 je bio mehanizovan a tek ovaj KZ3 deluje kao propast, previse se gluposti ubacuje u danasnje pucacine i to samo zbog omasovljenog Kolodjutija.

KZ3 ide jos dalje sto se tih gluposti tice, vec sam ranije pisao o tome, na pola partije dobijas silent ribbon pa koliko god brzo trcao tvoji koraci se nece cuti, pitam se samo kako hmmm, ili onaj leteci bot pored tvoje glave koji puca na protivnika i koji ti pomaze (kljucna rec u celoj ovoj prici) da lakse ubijes protivnika, nesto kao lebdeci turret... LOL

Jos par nastavaka CoD igre i ima da lici na Quake III (physics wise), sto lakse to bolje, vise njih moze da ga igra i da bude "uspesno"...
 
Poslednja izmena:
To sa botovima je jedan od razloga sto ne trcim na preorder.. Da su bar zvuk promenili :D
 
Daj da probamo full verziju mp-a pa cemo lako pljuvati igru do mile volje ako ne bude valjala...
Ranko kaze da je mp shitina nikad veca, Ragnarok da je odlican, mislim da su obojica pristrasna.

Ne razumem sta Ranku smetaju toliko tenkovi u BC2 ? Pa kako da dobijes partiju ako je misija predvidjena da se koriste vozila ? Ne mogu ja da jurisam na Harvest Day sa inzinjerom ako me cekaju 2 tenka na livadi, mora da se koristi tenk. Druga je stvar sto neki uzmu tenk i ne rade ono sto treba.
Jedina stvara nikako nije balansirana u BC2 je prokleti apac, koji se prebrzo krece i kad neki lik bas,bas zna da vozi nemoguce ga je skinuti.

Mozda su Ranka previse ubijali tenkovi pa je besan na njih ? :p
Steta sto nije igrao sa ekipom sa bencha da se mnogo bolje upozna sa igrom. Ili nek se javi cika Pilac da mu detaljno objasni zasto se BC2 igra i posle 1 godine, a KZ2 smo svi batalili davnih dana. Nisam tako pesnicki nastrojen kao nas cica Foca. :d
 
Podesavanja u multiplayeru su stvar ukusa. Ja volim twich shootere, pa mi se i svidja promena u KZ-u 3. Ko voli usporene igre sa visokim vremenom za reakciju i slicno verovatno nece voleti ono sto su napravili od multiplayera posto ce ga resetati uzduz i popreko.
 
Zar se to ne zove trigger happy ili brainless FPS ? :D
 
Ili nOOlife fps :d
 
Pa hajde da primenimo, skokni na neki otvoreni lobby koji nema restrikcije, videces par normalnih automobila a sve ostalo red bull X1 koncept, njima nije do trkanja, njima je samo pobeda bitna, sto lakse to bolje, jos vise bi voleli kada bi na startu trke mogli da se stvore par metara pre finisa...

Pogledaj start partije u bc2 recimo ili kz3, svi trce ka tenkovima, helikopterima, rc helikopterima, mechovima, fiksiranim raketnim bacacima itd. a zasto? Pa zato sto se sa tim masinama najlakse ubija, ugledas vojnika na zemlji samo sa puskom, nacentriras blizu njega, stisnes dugme i zavrsio si posao...

Pa upravo sam sebe demantujes....... Obican mod na BC2= loby bez restrikcija....
HC mode = ugasene sve pomoci u GT5
A to sto idu tenkovi, pa uz par dobrih inzenjera sa RPG-ovima i protivtenkovskim minama i nema problema....
Uostalom, probaj BC Vijetnam na HC, to je nesto sto je najpribliznije pravoj borbi....
 
Pa upravo sam sebe demantujes....... Obican mod na BC2= loby bez restrikcija....
HC mode = ugasene sve pomoci u GT5
A to sto idu tenkovi, pa uz par dobrih inzenjera sa RPG-ovima i protivtenkovskim minama i nema problema....
Uostalom, probaj BC Vijetnam na HC, to je nesto sto je najpribliznije pravoj borbi....

Poenta moje price o restrikcijama je sta ljudi zapravo zele, zele samo da pobede bila to simulacija automobila ili pucacina i naci ce najlaksi nacin da to urade (sto im developeri danas sve vise i vise omogucavaju), evo pogledaj iznad QIII klip, to je kao neko finale i sta je tu odlucilo? Pa rokanje sigurno nije, odlucilo je sakupljanje oba armora i tajming do pojave sledeceg...

Igre kakve ja zelim sa pravednim borbama se danas vise nece pojavljivati, zato i igram stare mp igre tipa Medal of Honor i slicno gde si imao samo dve bombe i pusku...

Jednostavno ne volim da gubim od nekoga ko mi je dotrcao sa ledja i odradio me nozem samo zato sto ga ja nisam cuo jer je on obuo necujne cizme...
 
Ugh, ne...

http://www.youtube.com/watch?v=XdkDjsBiO58

http://www.youtube.com/watch?v=5ExmlQ1graw


To bi se pre mogli reći za ove moderne, nekst-džen carrot-on-a-stick FPS-ove. :)

To sam se ja malo zezao za trigger happy, sta se shvatas ozbiljno. ;)
Igrao sam i ja Quake 3, Counter, Unreal T po igraonicama i kuci, jako dobro znam sta je bilo bitno za dobro igranje takvih igara.

Opet time me nikad neces ubediti da jedan BC2 nista ne valja, jer ako cika Pilaca ne mrzi nek ti nadje neki YT clip gde ima slicnih borbi u BC2.

I jos jedna stvar, ako zelite da igrate neki FPS mp morate igrati od prvog dana da bi usli u korak sa drugima, jer posle je jako tesko uhodati se jer su svi sto igraju uvezbani i ne mase.
Ja recimo nisam igrao BC2 par meseci i jedva sam izdrzao tih prvih par dana da me deru i najgori noobovi.
Tako je bilo i sa KZ2 ko nije krenuo na vreme.
Tako ce biti i sa KZ3 ko ne krene da igra od starta. Mada su ovi sto su igrali betu u blagoj prednosti, ali bice vremena da se ujednacimo.
 
Igre kakve ja zelim sa pravednim borbama se danas vise nece pojavljivati, zato i igram stare mp igre tipa Medal of Honor i slicno gde si imao samo dve bombe i pusku...

Jednostavno ne volim da gubim od nekoga ko mi je dotrcao sa ledja i odradio me nozem samo zato sto ga ja nisam cuo jer je on obuo necujne cizme...

Odigraj BC2:Vietnam, pa se cujemo... ;)
 
Odigraj BC2:Vietnam, pa se cujemo... ;)

Nije bas ni Vietman merodavan, jer oruzja imaju jako mali recoil.
A da se lako gine, vala 2 metka i dole si.
Bas je tezak mp ako igras protiv ekipe koja dobro gadja. Mnogo teze napadati nego u BC2.
 
Vrh Dno