Šta je novo?

Killzone 3

PRVI REVIEW:

Dg6or.jpg




Review Score: 9/10

Grafika: 10/10
Zvuk: 8/10
Gameplay: 9/10

Ads:
+ one of the most beautiful games in the world
+ well-balanced, varied campaign
+ high difficulty level
+ Move and Sharp Shooter play

Cons:
- series deserved deeper and better protagonists
- minor technical difficulties


The game is said to outclass everything else on current gen consoles in terms of graphics. The locales are varied and all very detailed. The enemies are also a joy to behold. The reviewer goes as far as to claim that its almost like an interactive piece of artwork. The pacing of the game has been improved over K2. The game is hard from begining to end, even on the normal setting. Coop is mentioned, but not really elaborated upon. You can play the campaign in coop thats for certain. The multiplayer tested only with bots (the games not out so there was no way to play with people) seems much improved and as interesting as it was in K2. The sound in the game is fine but still does not compare to something like Bad Company 2.

Google translate:
Review Killzone 3 in the new issue of CD Action suggests that the developer did not disappoint - the game got a score of 9 / 10. Score relatively safe, given that the author states in leadzie that "the third outing trumps almost everything in recent years has emerged in the shooter genre with a view of first-person perspective."
The fact that the game is "a class prettier than all console FPS" it is difficult to disagree. The multiplayer mode is "absolutely the prettiest multiplayer of all time." From the review, we learn also that the Killzone 3 is better balanced and more diversified in terms of gameplay.

http://www.gamezilla.pl/content/pierwsza-ocena-killzone-3-i-to-w-polskim-magazynie
 
Poslednja izmena:
Zar je neko ocekivao drugacije ocene ?
Ja sam mislio da igra jos nije ni u gold fazi.

Inace ovakve review bez testiranja MP uopste ne priznajem. Smesno je ocenjivati igru kad su probali samo pola igre.

Sve ce to pasti u vodu ako mp ne bude valjao.
 
Poslednja izmena:
Opet on sa svojim smartass komentarima, zaobidji me covece. Ucestvujem u dosta tema na forumu i kod da mogu da se setim da je neko pisao da je igra gold i da sam ja to citirao.
 
Pola igre? Online deo neke igre cini samo nekih 10-15% i ako ispadne los ta igra opet moze da dobije ocenu preko 90...

To je samo bonus koji se koristi kada se glavna igra zavrsi ili dosadi...
 
H
Pola igre? Online deo neke igre cini samo nekih 10-15% i ako ispadne los ta igra opet moze da dobije ocenu preko 90...

Zavisi od igre. Ona koja je pravljena primarno kao sp onda vazi to sto pricas. Ona kojoj je primaran mp onda je obrnuto (npr bc2). Za kz2 su autori pricali da im je podjednako vazan i sp i mp, tako da je po njima to zaista pola igre :d

Edit:
To sto je i ta "polovina" bolja od svega drugog je druga prica ;)
 
Pola igre? Online deo neke igre cini samo nekih 10-15% i ako ispadne los ta igra opet moze da dobije ocenu preko 90...

To je samo bonus koji se koristi kada se glavna igra zavrsi ili dosadi...

Gresis, mnogo, KZ je jednaku bitan deo i SP i MP, tako da mu dodje da je stvano fifti fifti.

Secam se kad je Gamespot radio review KZ2, sacekali su par dana da otkljucaju sve klase i gadgete pre nego sto donesu konacnu ocenu.

Ovo sto se utrkuju ko ce da izbaci prvi review to je smesno i neozbiljno.
Zamisli da se o autu sudi samo na osnovu izgleda ? Da se ni ne provoza.
 
Ne znam zasto te to cudi.
Takvo je vreme, moras biti prvi, ako zelis da te ljudi primete.
Zalosno, ali sta da se radi.
 
Zavisi od igre. Ona koja je pravljena primarno kao sp onda vazi to sto pricas. Ona kojoj je primaran mp onda je obrnuto (npr bc2).
Battlefield je jos od prve igre baziran iskljucivo na MP-u dok KZ nije...
Za kz2 su autori pricali da im je podjednako vazan i sp i mp, tako da je po njima to zaista pola igre :d
Pa naravno da im je bitan jer znaju kakvo je trziste danas, a sta mislis da li su odvojili 50% tima i vremena za MP?

Bob Marli je napisao(la):
Zamisli da se o autu sudi samo na osnovu izgleda ? Da se ni ne provoza.
E pa u tome i jeste stos, ti bi samo da vozis neznajuci ni sta vozis ni gde vozis, kao tipicni casual igraci koji bi samo da pucaju bez glave i razmisljanja.

Iz tog razloga je danas sve manje i manje igara sa dubokom SP igrom i pricom...

Da je online deo igre bitan za SP kao sto je to slucaj kod Demon's Soulsa onda bismo mogli da kazemo da utice na konacan izgled igre...
 
a sta mislis da li su odvojili 50% tima i vremena za MP?

ne mislim jer to tako i ne ide. prvo trebamo da izuzmemo ljude tj timove koji su radili na enginu, zvuku, designu, modeliranju i svemu ostalom sto je zajednicko. kad ostavimo ljude koji su radili stvari vezane samo za sp, da, verujem da je taj broj uporediv sa mp timom.
 
Ja sam verovatno "old-school" kao Ranko u ovoj prici, nedostaju mi dobre, stare, SP fokusirane igre. Sve vise igram samo MP, sto deluje kontradiktorno, ali da ima vise dobrih SP igara, ja bi' vise igrao :).

Nekako mi previse kalkulisu oko tih stvari i previse svi rade isto, balansiraju izmedju ovoga i onoga, nikako da neko napravi neki klasican, vrhunski SP koji nije nesto sto sam milion puta video.

Meni je Killzone 2 delovao uzasno napredno po tom pitanju dok sam pratio razvoj i kad je tek izasao. Sto se tice mehanike i svega sto je bitno za gameplay, po meni malo sta moze da im pridje (ok, o kontrolama mozemo da raspravljamo, ali sad ne pricam o tome). Taj deo mi je MNOGO dobro odradjen. Ali, onaj drugi mi je malo zakazao, iako sam mnogo ocekivao.


Slusao sam ove is Guerilla Games-a tada, pokazivali su concept art, govorili cime su insipirsani itd. i bio sam odusevljen. Prestao sam da ocekujem klasican shooter i sve "jadne" momente koji se podrazumevaju u zanru u delu koji nije gameplay. Iako je shooter u pitanju, ocekivao sam opasnu atmosferu, mracni fazon sa tezinom i cinilo mi se da cemo to i dobiti, nekako sam im poverovao. Na kraju je taj deo malo zakazao, nesto na toj strani fali da bi igra bila vrhunska. Ideja im je odlicna, bas su mogli to da razviju na milion nacina sa dobrim likovima i pricom, ali su malo ukenjali. Setting je meni bas legao posle milion istih igara pre toga.

Ne verujem ni da ce sad nesto bitno da promene po svim tim pitanjima, ali eto, reko'da pomenem. Malo mi je zao potencijala koji nije iskoriscen.


I pored svega, volim Killzone. Nekako mi je cool bez obzira na sve sto sam rekao :)


PS: i nemojte da me saljete da igram rpg-ove i slicno ako mi je do price i likova, jer ne mogu :). Hocu igre koje imaju vrhunski gameplay, vrhunsku atmosferu, pricu i likove. Eto, nije mnogo :)
 
Poslednja izmena:
Pa pricha :)
 
Pa jesam ga nabacao nesto cudno, ali valjda se da zakljuciti :)
 
Lepa vest nema sta :)
Ostaje da testiramo da li se igra iole poboljsala ili pogorsala...
 
Poslednja izmena:
Jedva cekam da isprobam noz! :-devil-:
 
Skoro 4 puta vise prostora na disku zauzima igra. Valjda ce biti vredna DL Bluray-a.

Just How Big is Killzone 3 in Terms of Size?

If there’s one thing that says a lot about a game is the size, with Sony’s next big title Killzone 3 releasing soon, just how does it stack up?

Today at JPS headquarters we got quite the interesting package straight from Sony, a prerelease copy of the upcoming title Killzone 3. The Killzone series has a lot going on from amazing graphics to a top class online multiplayer. Fans who might have played the demo may recall a rather large download size, nearly 4 GB in size. So this brings up the question, just how big is Killzone 3? Its quite the understable question, most of the higher file size games are either top tier or have nearly endless things to do; some examples would be Metal Gear Solid 4, Uncharted 2, God of War 3 and the highest of all Final Fantasy XIII.

As our first of many topics to give you all the details on this powerhouse, we are happy to announce that Killzone 3 is 41.5 GB making it just a little bit over Final Fantasy XIII making it the largest current Playstation 3 title. This is quite a shock considering the last game (Killzone 2) clocked in with a respectable 12 GB! With this news though, I’m sure you have to be wondering if there’s a data install. I mean most largest games have one, and you want something this nice to run perfectly right? Well we are happy to announce that Killzone 3 officially has NO data install and runs perfectly!
 
Oni se ponose sto nema install opcija...
sad se vec lomim da li da kupim igru kad vidim kakvim dilejama dajem pare...
akanje lasera i vekovno ucitavanje kao u kz2 je sve blize...
 
Da li ti ceo zivot donosis zakljucke na osnovu pretpostavki?
 
Oni se ponose sto nema install opcija...
sad se vec lomim da li da kupim igru kad vidim kakvim dilejama dajem pare...
akanje lasera i vekovno ucitavanje kao u kz2 je sve blize...

Opusti se. GoW 3 i U2 nisu imali install i radili su savrseno brzo, bez duzih ucitavanja.
 
Probao sam ovaj demo i stvarno su ga doradili u odnosu na killzone 2.Samo sam se razocarao sto nisu ukljucili move podrsku da se isproba kako to radi.
 
[youtube]ZgO_55Znd74[/youtube]

Uh *** , sad svako moze da koristi spot and mark ...

Okretanje karaktera izgleda mnogo preciznije , ne svidja mi se sto su morali da stave MW2 style poene za svaki kill i slicno

A i malo zabrinjavajuce izgledaju ovi ribboni ( moze se videti Faster reload ribbon , koji omogucava da u neverovatno velikoj brzini se reloaduje oruzije , sto daje pomalo nepostenu prednost nad drugima )
 
Ono sto prvo zapada za oko je da treba 20 metaka da bi nekog ubio sto je totalno retardirano za 20m razdaljine.
Oce imati igra neki hardcore mod kao BC2 ?
To za poene je ok, ima to i BC2 i ne skodi, cak je odlicno.
Nisam siguran dal je taj faster reload ribbon samo kao nagrada za ubistvo odma posle reloada, ne verujem da ce biti tako neki perk.
Ovo za spotovanje je retard friendly max!
Kladnje nozem je vrhunsko! :banana:
Ovo stacionarno oruzje deluje prejako.
Nadam se da ce biti bar mali deo destrukcije vidjene u BC2.
 
Health je smanjen u odnosu na KZ2. Neprijatelji brze padaju.
 
Sto onda na ovo snimku iz bete treba 15-20 metaka s ledja da bi lik pao ?
 
Treba manje metaka nego u KZ-u 2. Ne znam na koju scenu mislis. Moguce da je promasio ili pogadjao dronove.
 
Nazad
Vrh Dno