Šta je novo?

Killzone 3

Kako su samo zapalili internet ovim teaserom! :)
Gomila spekulacija, nagadjanja, svi su se izlozili! :)

Do We Become Helghast In Killzone 3?
http://connectedconsoles.com/ps3-Do-We-Become-Helghan-In-Killzone-3.cfm

Will Sev Turn To The Dark Side?
http://n4g.com/news/536330/will-sev-turn-to-the-dark-side

Killzone 3 trailer: HD stills and analysis
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=249412

*** kako izgleda Sev, ko da je puko s mozgom. Svidja mi se ovaj mracniji ton u prici. Jos samo neki HG zombiji i eto nama GOTY! :d
screenshot_232388.jpg
 
Ovo sad vec polako podseca na Star Wars...na kraju ce ispasti da je on cale nekom tamo vojniku! :D :d
 
Psiho da li ovaj tvoj post govori da ćeš preći sp kampanju? :D
 
Psiho da li ovaj tvoj post govori da ćeš preći sp kampanju? :D

Presao sam ja i KZ2 SP, nije lose pred kraj, jedino tad ima malo price.
Nebitno.
Nadam se boljem SP u KZ3 i fenomenalnom MP-u.
 
Nova fotka

NewPic_AA.jpg
 
Sledeci petak ce biti prestavljen prvi HD snimak i verovatno intervju sa momcima iz GG na GTTV-u.
 
Evo novog, kratkog, ali slatkog off screen snimka koji prikazuje jedan od načina na koje će se Helghast trupe opremljene jetpack-ovima iskrcavati na bojno polje.

[YOUTUBE]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JANLA1OsRUM&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JANLA1OsRUM&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE]
 
Ma sve je to prerenderovano :d
 
Ne svidja mi se bas dizajn ovih jetpack troopera, nekako su mi previse komplikovani, ali Killzone 3 ne moze da omane :)

Kako li ce funkcionisati sa move podrskom...
 
Ja se samo bojim da ce syebati igru sa tim 3D-om i Move podrskom (ako je bude). I ovako je KZ2 imao problema sa FPS-om, bez 3D-a. Plus kontrole su bile previse otezane, dovoljan je osecaj tezine u BC2.
 
Samo što se radnja ne dešava u sitom delu ssvemira, te je možda gravitacija drugačija tamo? kao i atmosferski uslovi. Šta misliš, zašto oni nose maske a igrač ne? da li to može da utiče na kretanje???
 
bc2 ima osecaj tezine?

Igraj MW2 pa ces videti da ima.. :) Zaboravljate da su ovo igre i da je najbitnija igrivost, pogotovo u multiplayer-u, 'tezina' i gravitacija i ostalo mogu da piju vodu u KZ-u u kampanji, jer je druga planeta i postujem sve to.. ali za MP ipak nema mesta za to u tolikoj meri..
 
Borise, za tebe i ostale koji slede tu demagogiju treba eko da napravi skin za CS. Nije li poenta da MP bude u fazonu kampanje, isti uslovi (kad su već "mape" iste)???

Po toj tvojoj teoriji fizika je OK u GT5 kada se igra solo, ali online treba da se pogasi svaka trunka realnosti da bi bilo igrivo?

GTFO s tim stavom više.
 
Borise, za tebe i ostale koji slede tu demagogiju treba eko da napravi skin za CS. Nije li poenta da MP bude u fazonu kampanje, isti uslovi (kad su već "mape" iste)???

Po toj tvojoj teoriji fizika je OK u GT5 kada se igra solo, ali online treba da se pogasi svaka trunka realnosti da bi bilo igrivo?

GTFO s tim stavom više.

Totalno pogresno poredjenje :) GT5 ili ti simulaciju voznje vozis sa istim(slicnim) rekvizitom kao pravi auto, u istom polozaju i sa istim pokretima koje bi obavljao kao u pravom automobilu, zato je ljudima zanimljivo i zato dosta njih voli realisticne voznje i ima opravdanog razloga u jurenju realisticnosti.
FPS igre igras sa plasticnim kontrolerom i ne radis apsolutno nista slicno sto bi radio u stvarnosti, zato se treba paziti da to bude igrivo.. Ne kazem da nisam uzivao igrajuci KZ2, jednostavno bi voleo samo malo da iskuliraju sa tim osecajem tezine jer mi treba 3 sekunde da se okrenem, samo to kazem..
 
Sad i ti zaebavas, kao da nisi igrao obe igre, treba manje.. dosta je manje izrazen taj osecaj kretanja i tezine oruzja. Prihvatio sam gamepad kao kontroler za pucacine jer je bas zanimljivo i super je promena posle misa i tastature, ali nije da nema svoja ogranicenja, zato ne treba preterivati pa to jos dodatno otezavati..
 
ne zaje*avam, nego ti pricas o razlicitim stvarima.

okretanje za 180 stepeni je sporo zbog joypada, pa cak i ako stavis max sensitivity. nema to veze za osecajem tezine, vec sa hendikepom kontrolera.

osecaj tezine ti daje inercija. znaci ako krenes naglo da pomeras pusku (tj nisan - stick cimnes do kraja) - da puska ne krene trenutno max brzinom da se pomera vec ubrza a kad naglo pustis stick - da puska ne stane trenutno vec nastavi jos malo dok se ne smiri.
 
Tooo. ´Ajmo sad
 
Poslednja izmena:
ne zaje*avam, nego ti pricas o razlicitim stvarima.

okretanje za 180 stepeni je sporo zbog joypada, pa cak i ako stavis max sensitivity. nema to veze za osecajem tezine, vec sa hendikepom kontrolera.

osecaj tezine ti daje inercija. znaci ako krenes naglo da pomeras pusku (tj nisan - stick cimnes do kraja) - da puska ne krene trenutno max brzinom da se pomera vec ubrza a kad naglo pustis stick - da puska ne stane trenutno vec nastavi jos malo dok se ne smiri.

Dobro, dao sam primer za okretanje :) Mada opet tvrdim da treba vise u KZ2, ajd izmeri :) Kazem super je za kampanju, ima razloga, ali za MP ne bas... previse je to za moj ukus, ali dobro, kako kome.. samo znam da posle iskustva sa BC2 i MW2, kada sam upalio KZ2 multiplayer da mi je bas lose bilo, mucnina neka, vrtoglavica :d :p
 
Poslednja izmena:
Joypad nema veze sa brzinom okretanja, ono sto je bitno je latencija kontrola - koliko je vremena potrebno od kada se pritisne dugme do trenutka kada vidis reakciju. Naravno, to je samo sloj iznad dizajna. KZ2 se nije proslavio po tom pitanju ali KZ3 ce biti bolji. Vidim da su vam sumnjivi i screen shotovi, svi shotovi su in-game samo su renderovani u visoj rezoluciji.
 
Poslednja izmena:
E Borise, volis arkadne pucacine, volis arkadne simulacije fudbala, a u GTu kukas na zastavice :).
 
Joypad nema veze sa brzinom okretanja

aha. odigrao sam tipa 20ak fps-eva na konzolama i nesto ne mogu da se setim da sam u jednoj mogao instant da se okrenem za 180 stepeni, kao na pc-u kad brzo cimnem mis. ajde podseti me molim te, u kojoj je to igri moguce na konzoli?

ono sto je bitno je latencija kontrola - koliko je vremena potrebno od kada se pritisne dugme do trenutka kada vidis reakciju.

aha. standardno okretanje u konzolnim fps-evima oko 2, 3 sekunde (kolko vec), latencija kojom se kz2 nije proslavio 150ms. iz toga poizilazi nedvosmisleni zakljucak: da nema ove latencije, i u konzolnim fps-evima bi bilo instant okretanje za 180 stepeni.
 
Vrh Dno