Šta je novo?

Killzone 2 za PS3

ica

Čuven
Učlanjen(a)
18.08.2002
Poruke
378
Poena
619
Da li ste videli trailer za Killzone 3 sa E3??? Zaista fantasticno. U Sonyju se kunu da trailer nije prerenderovan nego da je trailer zaista renderovan u relnom vremenu na Playstation 3 hardveru.
Skinite ovih 17 mega sa http://www.gamershell.com/download_9176.shtml . Zaista necete zazaliti. Uostalom Gamespot ga je proglasio kao najbolji trailer na E3 sajmu.
 
Poslednja izmena:
definitivno je prerenderovan...treba samo primetiti ocigledan motion-capture likova, kao i to da lika koji ide kroz akciju nije dokacio nijedan metak, a meci lete na sve strane???I jos neke stvari...Al ajde...stvarno lepo izgleda, i ako misle da ce killzone imati bar blizu onakvu grafiku,bicemo veoma srecni sledece godine-virtuelna stvarnost je stigla...
 
u principu je moguce da je renderovan u realnom vremenu - jedino shto izgleda kao prerendered su volumetric i particle efekti, koji u principu mogu da se naprave pomocu shadera.
Ako pogledash modele - oni su detaljni i izgledaju surovo, ali nisu mnogo bolji od onih koje imash u HL2 npr. Kada se uzme u obzir koji hardver pokrece PS3 mislim da nije chudno da ce za njega igre da budu sa ovakvom grafikom.
 
Ne znam da li ste primetili subjektivno kadriranje kamere - ono o cemu se odavno prica a jos uvek nije vidjeno.
Sve u svemu, ako ovo ovako bude izgledalo definitivno vredi kupiti PS3.
 
Definitivno nije prerenderovan.
Ko je gledao ostale PS3 demoe, onda zna da je KILLZONE 2 apsolutno izvodljiv u realnom vremenu, stavise, samo je delic onoga sto ce PS3 moci da odradi, kada se dostigne vrhunac u razvoju igara za njega (oko 2008.)
Nepostoji niti jedna paralela koja se moze povuci izmedju KILLZONEA i bilo koje aktuelne igre (ukljucujuci i HL2).
Pa naravno da metak nece da okrzne glavnog junaka?? STa sad treba da pogine medju prvima i kraj igranja?!?!
P.S
Ko god nema tehnicke mogucnosti za download, mozda ce mu znaciti to sto na novom (junskom) Digital! CD-u ima HiRes trejler za KILLZONE2! ;)
 
Imam ja hires trailere za sve shto postoji za PS3 i Xbox, pa mislim da mogu da kazem da nije prerenderovan, i da postoji previshe greshaka u snimku koje se ne javljaju kod renderinga...
 
pa da bi decica kupovala... :d
 
Treba imati u vidu da se danashnji hardver retko iskorishcava do maximuma. A koliko poligona moze da potera neki GF68XX ili ATI X8XX sa optimizovanim game engine-om samo Bog zna :)
Moja predvidjanja su da ce za 5-10 godina hardver da dodje do nivoa gde ce u realnom vremenu moci da se raytracuje, rade razni realtime volumetric particle effecti (ala afterburn u max-u) itd. Glavno je pitanje koliko ce se brzo razvijati softver?
 
Poslednja izmena:
evo sta mi ispise kada hocu da skinem file..... Can't execute the query because you have a conflicting read lock.
Ajde bacite jos neki link ako ima .....poz.
 
Nedjo je napisao(la):
Definitivno nije prerenderovan.
Ko je gledao ostale PS3 demoe, onda zna da je KILLZONE 2 apsolutno izvodljiv u realnom vremenu, stavise, samo je delic onoga sto ce PS3 moci da odradi, kada se dostigne vrhunac u razvoju igara za njega (oko 2008.)
Nepostoji niti jedna paralela koja se moze povuci izmedju KILLZONEA i bilo koje aktuelne igre (ukljucujuci i HL2).
Pa naravno da metak nece da okrzne glavnog junaka?? STa sad treba da pogine medju prvima i kraj igranja?!?!
P.S
Ko god nema tehnicke mogucnosti za download, mozda ce mu znaciti to sto na novom (junskom) Digital! CD-u ima HiRes trejler za KILLZONE2! ;)


Sto bi znacilo da postoje: gameplay, gotov nivo, AI, fizicki model, itd.Koliko je dugo razvijan HL2, kao i D3...a sad imamo situaciju: predstavi se nova konzola i-BAM!vidza koja onako izgleda...Dakle, ocu da kazem da je onaj filmic prerenderovan, verovatno na ps3 hardveru(ne i sigurno-marketing je cudo),ali mislim da ce se onako nesto pojaviti bar za 3 godine od sad (dok ne bude gotov unreal3 engine) posto je u pitanju-vorking title!?
...a svako ko je prelazio pucacine sa onoliko akcije zna da bar mora da popije bar jedan metak(tek da mu smanji health ili stit)a ne ovako: ides,ides i gde god da se okrenes-gle:neki likovi se pojave bas kad treba da sednu na metkic...ili se okrenes levo-kad tamo neki tvoj ortak spektakularno gine...sve se lepo vidi, k'o na dlanu???Sudaranja sa svojim saborcima nigde...naravno, ai verovatno to ne moze da dozvoli...mora lepo da izgleda!
Trejler za stalker-a(kao primer) jasno pokazuje ono o cemu pricam...vide se svi (i zeljeni i random) elementi gameplay-a...
Na tim filmicima mi je sve ok, izuzev ovog killzone-a i motorstorma koji mi lice na zesce navlakuse
ma bre, zivi bili pa videli... ;) u svakom slucaju, bas volim da vidim napredak u igrama,ma kakav bio...ako ispostuju bar deo od ovoga prikazanog u killzone-u bicu vrlo zadovoljan i ondak :bottle:
 
@zerbah: Treba imati u vidu da se svaka PC igra mora optimizovati za gomile razlichitog hardvera, pa nikad optimizovana igra ne moze da postoji, niti se ikada iskorishcava hardver ni blizu maximuma, pa zato konzole sa daleko slabijim hardverom dugo vremena odolevaju, mada to nece biti sluchaj u sledecoj generaciji, proci ce godine dok ih PC stigne po raw snazi...PS2 ima 300mhz i grafiku od 4mb, seti se igara iz vremena kada je PC to imao ;)

@nex999: Ti ne pravish razliku izmedju gameplaya i cut-scene ? Killzone je cutscene, shto znachi skriptovani "film" napravljen pomocu game enginea, valjda si to video nekad u nekoj igri :) Mozda je i radjena neka post produkcija ili shta vec, ali ono shto je tamo prikazano treba da pokaze shta ce ps3 moci, i to je mnogo lakshe izrachunati, nego kako ce izgledati neka igra u buducnosti na PCu. Cell procesor postoji, o RSXu znaju sve, i koristili su dve 6800 Ultra za ono shto se moglo videti. Ako pogledash samo karakteristike PS3 u odnosu na highend PC i ako znash koliko je softver za konzole optimizovaniji + radi na linuxu, vrlo je moguce da tako izgledaju igre na PS3. Mozda ne 1st gen, ali 2nd gen igre sigurno. Pogledaj sve ostalo prikazano za PS3 gde je dokazano da je ingame (lepo se vide pokreti joypada po sceni, framerate, detalji)...Developeri koji su radili Killzone (Guerilla), imali su beta devkit 6 meseci, a mislim da je to dosta za jedan onakav cutscene...
 
Poslednja izmena:
6 meseci, taman dovoljno, zato i kazem da je AI ochajan, sto se i da videti na filmicu.
sto se dimova i ostalih efekata tiche, pa pogledajte sta su izvukli iz Q3 endzina u CoD:UO, sve je moguce...
 
Kakav AI pa nije ovo deo iz igre vec izreziran filmic koji PS3 renderuje sa npr. 60fps-a,tako da ne postoji AI i normalno da nema healt-a,damage i ostale gluposti,nije igra vec real time renderovan film!?
Naj jace bi bilo da je neko rekao "Aha nema nisan ovo je prerenderovano!?" :zgran:
 
Poslednja izmena:
Ji 4Tze je napisao(la):
pa AI, da nisu mozda animirali svakog lika zasebno? :)
Ja mislim da su bas to radili, tj. koristili su vec postojece setove animacija i uz neke dodatke izrezirali tih par minuta.
 
Ji 4Tze je napisao(la):
pa AI, da nisu mozda animirali svakog lika zasebno? :)
skriptovan AI, brzo, lako, dovoljno ubedljivo.
Sve je izrezirano od prve do poslednje sekunde.Da li u igrama kad ide prekid akcije i animacija u game engineu,moze da se kaze da koriste AI,ne bih rekao, tada imaju tacno skriptovano kretanje i sta ce da urade,sta ce da kazu itd. ali je rendering u real time-u!
Meni ovo izgleda kao skriptovan filmic,samo je pitanje da li je za njegov rendering potrebno vise vremena ili moze real time?!
 
Ja sam umro kada sam prvi (a i deseti) put video onaj most sa onim krshem i rupama, ako ovo nije animacija u engineu, umrecu ponovo. Kraj igrackih muka sa modularnim PCjem se blizi. Jos ako stvarno bude kostao kao GForce Ultra - Excuse me, while I kiss the sky!
 
pi bre ma ovo stize za vise od godinu dana u jevropu... chisto me zanima kako se onako brzo (?) nishani uz pomoc dzojpeda
 
Pa mozda su igrali sa misem i tastaturom.. ja mislim da su dovoljno pametni da naprave da svaka igra na PS3 podrzava mis i tastaturu, odnosno bar pucacine.. to ce im biti veliki plus...
 
G!!! je napisao(la):
pi bre ma ovo stize za vise od godinu dana u jevropu... chisto me zanima kako se onako brzo (?) nishani uz pomoc dzojpeda

Working PS3 ne postoji, ono je radjeno na devkitu koji moraju valjda da imaju misha i tastaturu :)
 
driver je napisao(la):
Working PS3 ne postoji, ono je radjeno na devkitu koji moraju valjda da imaju misha i tastaturu :)

Cekaj, cekaj malo. Nema sanse da je ono gameplay. Ono je 100% rezirana animacija a ja se samo nadam da je u engineu igre.
To da je rezirana se vidi iz toga npr sto akter uvek ima glavno i najaktivnije desavanje u kadru sto nema sanse da se desi ako stvarno igras. npr. ono mesto kad prvo nanisani ka mostu pa tek onda istrci vojnik, ili kako se savrseno okrece i centrira kad puca na ono letece cudo.
 
Nazad
Vrh Dno