Šta je novo?

[Kickstarter] Divinity: Original Sin

spoiler lvl 15-16
ocistio paukove, golbin village, katedralu, immaculates selo, zatvor nisam (kapiram da nema nesto preterano tamo, ima jedino u selu iza vodopada solidan loot na secret spot-u). Ocistio ono podzemlje kod maradina, ocistio Troll Cave, Ocistio rudnike... samo sam se iznervirao jer kad sam napravio skill da mogu pobediti one vitezove, vise ne mogu da dodjem kod njih da im se nacestitam mile nove godine? Ono ogledalo me prebacilo na povrsinu, a kod "zlata" nece da me prebaci.. [ajd' ako ima neko pojasnjenje ovde]
Otvorio sam prolaz do Dark Forrest, i naisao na neki novi troll toll gde lik vuce neke robove... a u Phantom forrest ne mogu zbog onog otrova..
E sad, na Lucilla forrest mapi mi je preostao jos onaj sektor severozapadno sa nekom lavom... ? sta ima tamo?
 
@Saint
Sto se tice tog NW dela sa lavom, treba Zixzax (jel se tako bese zove Imp iz Homestead-a?) da se pojavi i da ti kaze da je Rift pod opsadom i onda treba da ides da s****s jedan Blood Stone pillar na tom delu mape sa lavom. Ne znam kad se pojavi Zixzax, meni je bilo random, setao sam se pored Troll cave. Tako da samo to imas na tom delu, nista drugo nema. A sto se tice Phantom forest, kreni ka jugu, ne kroz to drvo koje ti zbog otrova ne da da udjes u sumu, tamo ti je Hunter's Edge, i posle odredjenih kvestova ces moci da ides u sumu i bices imun na otrov
 
Meni se Zixzax pojavio baš kad sam krenuo ka toj lavi i pazi se jer su tu monsteri neranjivi, pa moraš da se prošunjaš pored njih da bi uništio taj blad ston. I ne brini se za vitezove iz rudnika, biće ih još pred kraj, tako da ti nije džaba taj skill.
 
Pitanje za zanatlije;
da li je moguće napraviti perception ring? ... uspeo sam samo da napravim perception napitak od oka i magično oko, i obrnuti efekat za strele da skidaju neke atribute uključujući i perception.
 
Trebalo bi da moze, imas one rings za crafting
 
Probao sam, ali nisam uspeo...
magično oko neće na taj prsten... od magične šape, repa pacova, kandže može da se napravi prsten, ali od magičnog oka neće

Edit;
uspeo sam ogrlicu od magičnog oka
 
Poslednja izmena:
dosao sam do grada, smorio se i obrisao igru... nije moj tip rpg-a, previse npc-ova, previse dijaloga [ko u onim japanskim igrama] i meni nezanimljiva prica, dijalozi, likovi... ***...
sad sam se zabrinuo da mi se Project Eternity mozda nece svideti, ali nadam se da to nece biti slucaj... zelim da volim ovakav tip igre, ali mi se ne da...
samo da je vise action based, da su gradovi malecni, ko tipa u Diablu gde pricas sa 3,4 lika i svaki od njih ti treba za nesto...
ne ovaj prazan hod pricanja jednog te istog dijaloga sa 1000 NPC-ova... ne hvala, ne zelim kvantitet, vec kvalitet...
i cemu potreba za onolikim gradom, igra cak ni ne moze da ga svari kako treba, vec ga secka dok skroluje...
tako da steta, ***, bas mi je krivo... jer sad nemam sta pametno da igra dokle ne izadje nesto novo...
dakle igra nije po mom ukusu, nije podzanr rpg-a koji mi se svidja... samo Arcanum od igra u ovakvom izvodjenju volim...
ostali su ipak H&S action rpg-ovi... ili tipa oni u izvodjenju iz treceg lica kao sto su Gothic i Witcher ili iz prvog Deus Ex i Vampires... sve to moze... ali od true rpg-ova iz pticje perspektive, samo Arcanum i ne mogu se vise niceg setiti... moze i Fallout 1 i 2 naravno... tu bar ne trebas da pricas sa zilion ljudi...
bez hejta, peace out, izlazim sa ove teme, uzivajte u ovoj igri kome je po ukusu :)
 
@damirbaj
Svi pravi gameri zele da se tvoje zelje nimalo ne ispune jer takvih diablo klonova ima dosta i njih mozes za 3 meseca napraviti... a sto je najgore spominjes kvatitek i kvalitet, ti bas kroz cudne naocare gledas :d

Inace niko te ne tera da pricas sa noname likovima i nije poenta pricat sa njima, meni jedino smeta sto vecina fantazijskih igara koristi neki gothix english pa mi neki tekst bas i nije razumljiv dok ga ne procitam dva puta...

A da se ja pitam svi gradovi bi bili na nivou onog iz BG2-ke :)

Koncept RPG u sustini nije samo borba i ona ne bi trebala u tolikoj kolicini ni da bude u igrama ali ona je najeftinija za izgradnju, ides samo copy/paste, realno igrama je definitivno potrebno bas vise avanturistickih sadrzaja bas ono sto tebe smara
 
Poslednja izmena:
Nije ova igra za proste ljude i super je sto je tako.
 

nadam se da nisu suvise sitni likovi igri, tj da nije kamera suvise visoko postavljena, kao i to da nije sitan text u igri, kao sta ume da bude...
retko koji rpg u ovom fazonu, misli na igrace koji ga pokrecu u vecoj rezoluciji, a manjem ekranu... ume da bude bas sitno, a ja jos plus slabije vidim...

kad je text normalne velicine, a prica zanimljiva [sto se veoma retko desava] onda citam nekako... u Arcanumu sam citao...

msm da to treba da izgleda u svakoj igri, kao sto u Vampires-u izgleda...

Da G@W, naravno, ali vidjam takav sindrom i kod novijih igra... tek su skoro poceli da obracaju paznju na to, tj na velicinu fonta...

i sta kazete, koja je klasa najbolje uradjena u igri?
ja uglavnom igram sa melee likom, ali ako je to govnjivo kao sto kazete, koju klasu preporucujete, da je kvalitetno uradjena, a da igra nije preteska za prelazak sa njom?

kakvi su vam utisci o igri posle tolko sati igranja, i dalje sve pozitivno?

jel ima podesavanja nivoa tezine, i ako ima, na kom igrate? koji nivo daje najbolje iskustvo, cujem da je igra teska, te cenim da treba poceti sa srednjim nivoom tezine?

igra je dobila svuda odlicne ocene, cekam da zavrsim Sniper, pa da je probam... pre toga ne mogu, jer nemam vise prostora na hardu, verovali ili ne :D

Poceo sam konacno da igram, ok su utisci za sad, grafika je lepa i igra deluje mnogo budzetnije, ko da ne dolazi sa kickstartera...
font texta je vece velicine nego od one na koju smo navikli kod starijih rpg naslova, jer nisu pravljene za ove sadasnje visoke rezolucije, ali bi voleo da je text i jos veci... msm da je savrsen u recimo zadnjem Fallout-u...
svidja mi se interakcija sa okolinom, pomeranje objekta i mogucnosti da podesavas neke stvari kako tebi odgovara...
borbe su mi ok, ali jos sam na samom pocetku, pa ne mogu bas preciznije da procenim, za sad vidim da su glavni show igre, magije...
ja sam poceo sa Fighterom kao glavnim likom i Wizardom kao sporednim, pa cu videti koga cu jos ubaciti u druzinu... verovatno nekog Ranger-a i jednog lika za healovanje...

inace, zanimljivo da ne mogu da ukljucim v-sync u igri...

nikad nisam rekao da zato mrzim rpg igre, ja obozavam rpg igre, ali pre svega Arcanum od tih sto vaze za true rpg, i zatim red H&S igra... a da ne zalazim u one iz prvog lica koji su mi i najomiljeniji zanr ukupno...

sitan text ne citam, dosadan text ne citam... evo i sad u ovom Divinity-u, dosadne textove samo preskacem, citam tek ponesto, tj selektivno, jer mi je to sve na nivou amaterski filmova, scenario je ocaj... dok mi je Arcanum od pocetka bio zanimljiv... ovde sam poceo da igram, dosao na pocetku do ona dva pijanca pred ulazak u grad, izuzetno dosadan dijalog, dao sam mu sansu, ali me je brzo smorilo... ***, nemaju svi kvalitetne pisce, a nista gore za igru i to rpg igru, od lose price, koja je pritom neadekvatno prezentovana... tj primoran si da citas text na ekranu i kvaris vid... neka hvala... ko voli nek izvoli, svako ima prava na svoj izbor...
i da ne budem pogresno shvacen, mozda Divinity ima odlicnu pricu, ali za sad mi nije u tom aspektu nimalo zanimljiva, mozda se situacija promeni na bolje kako bude odmicao sa igranjem...
ali da mi nije prijatno da citam taj text, nije...

meni za sada jos dve sitnice smetaju... prva, likovi se nekako suvise sporo krecu, tj smeta mi sto samo hodaju ako je blizu pointer, a trce tek kad se odalji, vise bi mi prijalo da stalno trce, ovako su bas spori kad kliknes negde blize da dodjes, a oni hodaju... i druga, to sto sam solidan broj puta slucajno kliknuo na ovaj veliki prozor za mp chat u levom donjem uglu... proziran je, a veliki, a kamera je u takvom uglu da ne nudi neki veliki pregled na tu stranu gde je prozor, te kad ocu da kliknem da idem na tamo, cesto kliknem na taj prozor... mada mozda da se iskljuci, nisam gledao...
i sad se setih i trece mane, kad otvoris inventar od prvog lika i oces da vidis zatim i od drugog, moras da kliknes na strelicu, a ne mozes na recimo avatar tog lika ciji invetar zelis, i cetvrta mogucnost rotiranja kamere je minimalna, nije da mi nesto smeta, samo me cudi sto ne nudi oko cele ose... vrv ce biti situacija kad ce mi tako nesto trebati... no dobro, sve su ovo samo sitnice...

sad sam jos igrao i uvidjam da je dizajn mape i sveta uopste zaista fenomenalan za sad, jako mi se svidja, tj pre svega ove outdoor lokacije... i grafika je bruka dobra...
cuh da igra traje oko 60 sati, jel to istina?

e da, i namestio sam v-sync, ne znam zasto je zezao, sad radi normalno...

ok, hvala, pogledacu sve to u narednoj sesiji...
sad sam stigao do grada i samo se nadam da necu morati da pricam sa svakim NPC-om, tj da igra ne namece da trebas da zavrsavas i sidequestove, da bi bio dovoljno jak da furas dalje, radije bi pricao samo sa glavnim likovima u igri...

dosao sam do grada, smorio se i obrisao igru... nije moj tip rpg-a, previse npc-ova, previse dijaloga [ko u onim japanskim igrama] i meni nezanimljiva prica, dijalozi, likovi... ***...
sad sam se zabrinuo da mi se Project Eternity mozda nece svideti, ali nadam se da to nece biti slucaj... zelim da volim ovakav tip igre, ali mi se ne da...
samo da je vise action based, da su gradovi malecni, ko tipa u Diablu gde pricas sa 3,4 lika i svaki od njih ti treba za nesto...
ne ovaj prazan hod pricanja jednog te istog dijaloga sa 1000 NPC-ova... ne hvala, ne zelim kvantitet, vec kvalitet...
i cemu potreba za onolikim gradom, igra cak ni ne moze da ga svari kako treba, vec ga secka dok skroluje...
tako da steta, ***, bas mi je krivo... jer sad nemam sta pametno da igra dokle ne izadje nesto novo...
dakle igra nije po mom ukusu, nije podzanr rpg-a koji mi se svidja... samo Arcanum od igra u ovakvom izvodjenju volim...
ostali su ipak H&S action rpg-ovi... ili tipa oni u izvodjenju iz treceg lica kao sto su Gothic i Witcher ili iz prvog Deus Ex i Vampires... sve to moze... ali od true rpg-ova iz pticje perspektive, samo Arcanum i ne mogu se vise niceg setiti... moze i Fallout 1 i 2 naravno... tu bar ne trebas da pricas sa zilion ljudi...
bez hejta, peace out, izlazim sa ove teme, uzivajte u ovoj igri kome je po ukusu :)


Lepo sam ti napisao na pocetku teme da ova igra nije za tebe, te da ustedis vreme.

Utrosio si toliko vremena i čeprkanja oko igre u temi da bi čovek pomislio kako ćeš samo to igrati do kraja života, ali ovakav vid komunikacije je upravo osnovni primer:

- Zašto ljudi teraju druge od sebe
- Zašto ljudi ostaju nevini i posle 30-te, i ostaju čangrizavi samci do kraja života
- Zašto ljude niko neće primiti na posao

Hvala ti što si napustio temu, nađi svoj mir, mi ćemo ovde naći svoj.
 
Poslednja izmena:
@rAMA Sto pa ako se uzivis u ulogu onda i jeste Role Playing Game :d


@damirbaj Koliko sam uspeo da vidim (procitam) sve tvoje primedbe tehnicke prirode se zasnivaju na ne poznavanju onoga sto je igra u mogucnosti da pruzi. Mislim na rotiranje kamere, one menije u levom i desnom delu ekrana itd. Sto se dijaloga tice i usporedbe sa Diablom su, pa u najmanju ruku, neadekvatne. Ne znam kako je u D3 ali u D2 "pricanje" sa NPC-jevima je sluzilo samo da se aktivira quest ili da se obavi prodaja. Nikakvih "dijaloga", tu nije bilo barem ne u tradicionalnom smislu zato i ne vidim o kakvom "kvalitetu" dijaloga u Diablu ti pricas (sem ukoliko je situacija promenjena u D3). U Divinity nije neophodno pricati sa svakime, odnosno nije potrebno istorsiti sve opcije dijaloga da bi se videlo da je sam dijalog "generican". Da, u Fallout 2 su to resili na jednostavan nacin da sa nebitnim likovima nisi mogao uopste da pricas, sto jeste bilo jako elegantno resenje. Medjutim ni ovaj sistem u Divinity nije toliko los posto se odmah prepozna genericki dijalog tako da igrac moze da obavi eventualno trgovinu sa NPC-jem i da nastavi dalje. Takodje u Fallout 2 imas enormnu kolicinu likova sa kojima mozes da pricas i dijalozi se granaju daleko vise nego u Divinity. E sada ako si ocekivao ogromnu strelicu iznad svakog bitnog NPC-ja sa kojime treba da pricas onda...

Srz RPG-a je (meni) da otkrijes sve te sitne, sporedne price koje se granaju i ulivaju ili odlivaju u/od glavne price. Moram da priznam da u Divinity toga i bas nema mnogo ali su se ipak potrudili. :D



Ako zelis bogat svet, dijaloge i pricu ko da su pisani za knjigu onda bi trebalo da odigras Planescape: Torment samo tu ima daleko vise citanja nego u Divinity. U principu naspram tih starih izometrijskih rpg-ova Divinity je prilicno siromasan u tom dijalog odseku.
 
Poslednja izmena:
Da li je koristio neko glass canon trait za wizarda ili rangera? Jel se isplati uzimati trait?
 
Ja nisam. Od tih traitova imao sam na svima da su imuni na fear, da rade 50% veci dmg na stun/knockback, melee su imali da se healuju dok su u krvi i mislim da sam jos dodavao onaj elementary nesto.
 
Da li je koristio neko glass canon trait za wizarda ili rangera? Jel se isplati uzimati trait?
To je ZLO trait. ZLO!!!! ZLOOOOO!!!! Na sva 3 wiza ga imam, u principu duplira ti AP poene od drugog poteza. Znaci sa Wizom imam u drugom potezu ( i svakom sledecem) 20 AP-a :D Zlo! :d


edit: E da pazi ako te puknu najcesce te ubijaju iz prve ali brate vredi za sve pare :D Znas kada mozes da cepnes 3x magije ili 2x jace i jos da se mrdas. Ma milina bre.
 
Poslednja izmena:
Mislim da cu da ga isprobam kad krenem lone wolf ranger rogue :)
 
Leech je najveći cheat u igri. :D Kad ti neko zabodo bleeding efekat, nahiluješ se do punog helta, a i na obične udarce se fino "nadoknadi" šteta, ako ne bude čak i veći heal od štete.
 
Rogue ima onaj teleport kao i hunter pa racunam da bi tu backstab radio posao, veci bi mi problem bio hunterov aoe cc od koga i trenutno zavisim sa full party
 
Jel presao jos neko ovo osim mene ?
 
Ja sam natukao nekih 90h sigurno, blizu sam kraja. Igra godine.
 
Izvinjavam se na duplom postu.

Prešao igru posle skoro 100 sati. Poslednja borba - skoro sat vremena. Ne sećam se kada sam poslednji put toliko igrao neku novu igru. Imam samo reči hvale za igru, ovakav RPG nisam igrao od neke davne 2001. kad je i Arcanum izašao. Ovo je remek delo koje stoji rame uz rame sa najboljim rolplej igrama koje sam igrao. Bez preterivanja.

Budući da mi je ovo prvi turn-based RPG (da, sram me bilo, Fallout 2 nisam igrao zbog toga), nisam imao neka očekivanja, A SAD NE MOGU DA ZAMISLIM DA IGRAM DRUGAČIJE. Koliko mi se sviđa realtime borba sa pauzom (ala PS:T, BG, IWD), toliko mi se sada sviđa i turn-based. Zbog Divinity-a će da se igraju mnoge turn-based igre koje sam dosada propustio.

Što se tiče same igre, razmišljam da li mogu neki minus da joj pridodam. Razmišljam i ništa mi ne pada na pamet. Da, možda samo to što neki NPC-evi ponavljaju jedan ili dva lajnera kad god prođeš pored njih. Ume da dosadi ako ste na pijaci, provodite minute gledajući šta da prodate, kupite, a jedna dileja ponavlja sve vreme jednu rečenicu, vičući na sav glas. Ne znam da li ima još nešto u igri što mi se ne sviđa. Sve što jedan FRP treba da ima, ovde je prisutno. Priča (ne zna se otpočetka šta je glavni zadatak, stalno se nadograđuje kroz igru), dijalozi (da, ima dosta čitanja, u stilu Baldur's Gate serijala, a manje od Planescape Torment), muzika (milina za uši, svaki predeo ima svoj soundtrack pored univerzalnih), borba (taktička, nema jurcanja dok ne napravite polubogove od družine, tamo do nekog 14. nivoa. Kvestovi su posebna priča, ima ih raznih. Konačno RPG gde nema kvestova tipa ,,sakupi mi 10 biljčica, odnesi pismo ovome-onome" i sličnih gluposti. Neke situacije mogu da se reše bez borbe ako vam je lik dobar šarmer, zastrašivač ili ubeđivač . Neke borbe, traju od 30min-skoro sat vremena. Ima dosta zagonetki, moraju da se uključe vijuge s vremena na vreme, kako pri prelaženju tamnica, tako i u reševanju kvestova.

Mogao bih da napišem seminarski na temu ove igre ali mislim da je ovo dosta. Ako nekog nešto zanima ili želi savet ili preporuku, samo napred.

Ocena od mene 96/100 i naravno, za sada, igra godine.
 
Koji si ti sreckovic da mozes sada, u nedostatku normalnih igara, prvi put da probas Fallout 2. :)
 
Imaš od novih i igara i Wasteland 2, ja igrao neki beta build, obećava.
 
Vrh Dno