Pozdrav.
Pre par dana mi je stigao ostecen paket sa iHerb-a, kurir je bio DHL a paket je placen preko Paypal-a. Narucio sam par flasa sa ribljim uljem i jedna ili vise flasa se razbilo, paket je bio sav natopljen, pa sam odbio da primim porudzbinu. Uslikao sam samo paket, nisam ga ni otvarao. Kurir rece da ce mi vratiti pare, pa sta sad tu da petljam i zahtevam. Racunao sam da ce sve to proci glatko, ali kad sam kontaktirao ove iz iHerba, prvo mi rekose da moram da uslikam sve u paketu, nije dovoljna slika unistenog paketa, a kasnije su mi poslali ovaj mejl:
Hoce da kaze, nema veze sto je DHL to razbio, ti ces da dobijes nazad deo novca, a mozda cak ne dobijes nista, ti ces da platis za tudje brljotine.
Sutra mi opet dolazi DHL da opet isporuci smrdljivi paket (sad je stvarno smrdljiv, nakon 2-3 dana), mogu da uslikam sadrzaj i da odlucim da li cu da zadrzim ili odbijem paket.
Mene sad zanima sta da uradim da bih izvukao maksimum?
Htedoh da predlozim iHerbu da zadrzim neostecenu robu (oprace se nekako), a da mi oni refundiraju ono sto je polomljeno, ako su im dovoljne samo slike i ako je samo jedna flasa polomljena. U tom slucaju bih bio zakinut za nekoliko $ postarine, ali nije problem. To jos nisam pitao, htedoh prvo s vama da se konsultujem. Ne znam da li se oni tamo uopste cenjkaju?
Opcija dva je da pokusam nesto sa DHL-om, oni su i zeznuli stvar, ali me oni odmah uputise na iHerb.
Opcija tri je da trazim full refund od Paypala, samo ne znam da li bi mi izasli u suret. Negde sam procitao na ovom forumu da Paypal ima diskreciono pravo da odbije zalbu, iako si u pravu, ako procene da se previse zalis. Ovo je meni tek 4. ili 5. narudzbina iz inostranstva, a jednom sam trazio i dobio refund zbog toga sto prodavac nije poslao proizvod.
Ako ima neko iskusniji da me posavetuje kako da prodjem sto bezbolnije?
Pre par dana mi je stigao ostecen paket sa iHerb-a, kurir je bio DHL a paket je placen preko Paypal-a. Narucio sam par flasa sa ribljim uljem i jedna ili vise flasa se razbilo, paket je bio sav natopljen, pa sam odbio da primim porudzbinu. Uslikao sam samo paket, nisam ga ni otvarao. Kurir rece da ce mi vratiti pare, pa sta sad tu da petljam i zahtevam. Racunao sam da ce sve to proci glatko, ali kad sam kontaktirao ove iz iHerba, prvo mi rekose da moram da uslikam sve u paketu, nije dovoljna slika unistenog paketa, a kasnije su mi poslali ovaj mejl:
If your order is returned to us due to refusal to accept it, we will refund your credit card as follows: You will be refunded the total amount of the order, minus the shipping charge. We will also subtract any other outside charges iHerb.com has incurred during shipping, such as warehousing fees, return postage fees, etc.
If the cost to return the product to us is larger than the cost of the refund due, we will instruct the carrier to abandon the order and there will be no credit for the order. If the product(s) is seized by customs, there will be no credit processed for the product(s).
Hoce da kaze, nema veze sto je DHL to razbio, ti ces da dobijes nazad deo novca, a mozda cak ne dobijes nista, ti ces da platis za tudje brljotine.
Sutra mi opet dolazi DHL da opet isporuci smrdljivi paket (sad je stvarno smrdljiv, nakon 2-3 dana), mogu da uslikam sadrzaj i da odlucim da li cu da zadrzim ili odbijem paket.
Mene sad zanima sta da uradim da bih izvukao maksimum?
Htedoh da predlozim iHerbu da zadrzim neostecenu robu (oprace se nekako), a da mi oni refundiraju ono sto je polomljeno, ako su im dovoljne samo slike i ako je samo jedna flasa polomljena. U tom slucaju bih bio zakinut za nekoliko $ postarine, ali nije problem. To jos nisam pitao, htedoh prvo s vama da se konsultujem. Ne znam da li se oni tamo uopste cenjkaju?
Opcija dva je da pokusam nesto sa DHL-om, oni su i zeznuli stvar, ali me oni odmah uputise na iHerb.
Opcija tri je da trazim full refund od Paypala, samo ne znam da li bi mi izasli u suret. Negde sam procitao na ovom forumu da Paypal ima diskreciono pravo da odbije zalbu, iako si u pravu, ako procene da se previse zalis. Ovo je meni tek 4. ili 5. narudzbina iz inostranstva, a jednom sam trazio i dobio refund zbog toga sto prodavac nije poslao proizvod.
Ako ima neko iskusniji da me posavetuje kako da prodjem sto bezbolnije?