Šta je novo?

Kako najlakse povratiti novac kada je paket ostecen (iHerb, DHL)?

Zaporožac

Cenjen
Učlanjen(a)
05.05.2013
Poruke
95
Poena
160
Pozdrav.

Pre par dana mi je stigao ostecen paket sa iHerb-a, kurir je bio DHL a paket je placen preko Paypal-a. Narucio sam par flasa sa ribljim uljem i jedna ili vise flasa se razbilo, paket je bio sav natopljen, pa sam odbio da primim porudzbinu. Uslikao sam samo paket, nisam ga ni otvarao. Kurir rece da ce mi vratiti pare, pa sta sad tu da petljam i zahtevam. Racunao sam da ce sve to proci glatko, ali kad sam kontaktirao ove iz iHerba, prvo mi rekose da moram da uslikam sve u paketu, nije dovoljna slika unistenog paketa, a kasnije su mi poslali ovaj mejl:

If your order is returned to us due to refusal to accept it, we will refund your credit card as follows: You will be refunded the total amount of the order, minus the shipping charge. We will also subtract any other outside charges iHerb.com has incurred during shipping, such as warehousing fees, return postage fees, etc.

If the cost to return the product to us is larger than the cost of the refund due, we will instruct the carrier to abandon the order and there will be no credit for the order. If the product(s) is seized by customs, there will be no credit processed for the product(s).

Hoce da kaze, nema veze sto je DHL to razbio, ti ces da dobijes nazad deo novca, a mozda cak ne dobijes nista, ti ces da platis za tudje brljotine.
Sutra mi opet dolazi DHL da opet isporuci smrdljivi paket (sad je stvarno smrdljiv, nakon 2-3 dana), mogu da uslikam sadrzaj i da odlucim da li cu da zadrzim ili odbijem paket.

Mene sad zanima sta da uradim da bih izvukao maksimum?

Htedoh da predlozim iHerbu da zadrzim neostecenu robu (oprace se nekako), a da mi oni refundiraju ono sto je polomljeno, ako su im dovoljne samo slike i ako je samo jedna flasa polomljena. U tom slucaju bih bio zakinut za nekoliko $ postarine, ali nije problem. To jos nisam pitao, htedoh prvo s vama da se konsultujem. Ne znam da li se oni tamo uopste cenjkaju?

Opcija dva je da pokusam nesto sa DHL-om, oni su i zeznuli stvar, ali me oni odmah uputise na iHerb.

Opcija tri je da trazim full refund od Paypala, samo ne znam da li bi mi izasli u suret. Negde sam procitao na ovom forumu da Paypal ima diskreciono pravo da odbije zalbu, iako si u pravu, ako procene da se previse zalis. Ovo je meni tek 4. ili 5. narudzbina iz inostranstva, a jednom sam trazio i dobio refund zbog toga sto prodavac nije poslao proizvod.


Ako ima neko iskusniji da me posavetuje kako da prodjem sto bezbolnije?
 
Razbijen proizvod mora dhl da nadoknadi. Samo ti isteraj

Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk
 
Hvala.

Treba li da trazim neki zapisnik kad mi dovezu paket sutra, ili negde da podnesem zalbu, kako to ide?

Sad sam krenuo da kucam mejl iHerbu, kazem da necu tako, da nije moja odgovornost i da hocu da mi refundiraju sve. Taman sam dosao do dela gde im objasnjavam da cu traziti pun povracaj od Paypala, a ako to ne prodje da cu videti ima li neko u Americi kome mogu da se pozalim, ali i da cu da sirim po internetu kako postupaju sa kupcima. Pa, ako se upecaju...
Ostavicu im i prozor, da zadrzim paket, a neka oni nadoknade sve sto je razbijeno+ deo pripadajucih transportnih troskova.

Najgore sto ne znam ni od koga bih sta trazio. Onaj iz iHerba mi kaze da ce on nadoknaditi proizvode minus svi moguci troskovi, ti mi kazes da ce DHL...



Ako neko ima jos nesto korisno da kaze, slobodno.
 
Meni je DHL prilikom izvoza oštetio jedan paket. Kupac je odmah kod prijema sastavio zapisnik. Iz DHL-a su mi posle refundirali oštećenje. Doduše nisu mi vraćali novac, nego sam dobio umanjenje prilikom narednog izvoza.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 
Ako hoces samo za ostecene stvari da ti vrate novac, nije problem, samo uslikaj i to je to.

DHL ti treba vratiti novac, iHerb nece NI CENTA. Ne primaju nazad pakete iz Srbije uopste (kazu ne isplati se, ali lazu)
 
Jos sam ja pitao kurira kad sam prvi put dobio paket treba li sta da potpisem, on kaze da ne treba. Kao upoznati su sefovi da je paket unisten, vratice mi novac. Kad sam zvao DHL, pitaju sto nisam uslikao i kazu da vidim to sa iHerbom.
Poslao sam mejl ovima iz iHerba, trazio sam da mi plate za svaku unistenu flasu + 6$ po flasi za transport.

Dakle, definitivno DHL. Hvala ljudi.

Alfa, znas li mozda da li bih mogao od Paypala da izbunarim nesto ako bude komplikacija? Sta da trazim od DHL-a? Samo da uslikam, ili da trazim i zapisnik ili jos nesto. Posto oni vec peru ruke od odgovornosti za placanje, da bar znam sta treba da trazim. Nasao sam nesto na njihovom sajtu na engleskom:
A copy of the waybill, if available.
Documentation supporting the amount claimed- e.g. a vendor/supplier invoice and a retail invoice.
If the item was purchased or sold via the Internet, documentation of that transaction is required.
If not repairable, a statement from a repair technician confirming the non-repairable condition.
Repair invoice or salvage report, if applicable.
Photographs of the damaged item(s) and packaging (please include both inner and outer packaging)
valjda ce slike i eventualno zapisnik biti dovoljni.
 
Ne znam da li ce PayPal nesto uraditi, mozda, nemam iskustva.

Trazi od DHLa sve sto mozes, ako ne daju zapisnik na licu mesta, zovi trzisnu inspekciju (mislim da se oni zovu, iako mi je logicnije da se zove policija kada neko ne da zapisnik).
Bitno je da ne vrate, da ne ispadne da "nisi prihvatio".


DHL je kriv, iHerb ce ti najvise vratiti za same boce, nece za deo shippinga.
 
Ja sam i mislio da uzmem paket pa da se ganjam oko onog sto je polomljeno. Mada, iskreno, briga me i za 5-10$ da me zavrnu, pa i vise da je, ovo sam uzeo zbog zdravlja. Samo, kada sam previse mekan, onda misle da mogu kako hoce. Zato cu da trazim od svih sve, pa ko prvi popusti. Hvala jos jednom. Kad zavrsim sve ovo, ili kad se nesto novo desi, obavesticu ovde, mozda jos nekom zatreba.
 
Epilog:


Bolje se udala, nego sto se nadala!

Prvo da kazem da su ljudi iz DHL-a bili vrlo profesionalni, prepakovali su mi paket i ponovo isporucili zajedno sa ostecenom robom (samo deo robe je bio ostecen/jedna razbijena flasa). Uslikao sam sve (ovo uvek uradite) i poslao slike iHerbu. Pitao sam i kurira za eventualnu zalbu kod DHL-a, rece mi momak da imaju vise odeljenja, da on stvarno ne zna nista o tome, nego da nazovem njihov kol centar. nije mi delovalo da me zavlace, pa nisam ni trazio neke posebne zapisnike i izvestaje, samo sam potpisao i preuzeo robu.

Iz iHerba su mi poslali mejl, rekose da je dobro sto nisam odbio paket (izgleda da je istina ovo sto alfaunits kaze, ne zele da im se vracaju paketi), i da ce mi vratiti pare za polomljenu robu, kao i za deo troskova transporta. Ne samo to, nego su mi rekli da ce mi vratiti pune troskove transporta u znak izvinjenja! Da li je do toga sto sam im jasno rekao (nisam bio grub, bas sam birao reci) da ne mogu sa mnom tako, da necu ja da vadim tudje fleke i da cu da guram ovo do kraja, ili im je takva politika firme, to ne znam. Nisam stigao ni da reagujem, pare su vec bile na Paypal-u, minus provizija. Na kraju ne samo da su mi vratili sve sto je trebalo, nego su mi i poklonili 15-ak $.
 
Poslednja izmena:
Meni nikada nisu pravili problem da vrate novac za polomljenu/unistenu robu, samo je bitno da slikam. To se desilo sa 5 porudzbina (imao sam preko 100, ako ne i 200, dosta sam porucivao kakao, mislio sam da je to bitan razlog, ipak im ostavim 1-2000 godisnje, bez obzira sto ni pola nije za mene, preko mog racuna je ;))
Ali ovo je prvi put da cujem da vracaju i troskove transporta uopste, a kamoli ceo transport. Porucivao sam pola obicnom postom, pola DHLom, kako je kada bilo isplativije (jedno vreme nije bio isplativ DHL)

Extra ;) Mada ne verujem da su oni u bilo kakvom minusu, DHL im je verovatno vec javio da pokriva troskove ;)

U svakom slucaju, imajte na umu - kod iHerba nema vracanja, bilo kako da ste porucili za Srbiju. Za UK i HK mozda (za US sigurno moze), za ostatak sveta isto ne verujem da prihvataju da vrate ista (prave se da je transport skup i ne daju nista)
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno