Šta je novo?

Kad stize "roba" u Telenor?

Sirena

Slavan
Učlanjen(a)
02.03.2008
Poruke
1,095
Poena
350
Hocu da uzmem HTC Sensation ali ga trenutno nemaju a kad god sam zvao tehnicku podrsku, dobijao sam razlicite odgovore : "za dva, tri dana, sredinom nedelje, cetvrkom itd " :d:wall:
Da li neko zna malo preciznije podatke kada obicno stizu nove kolicine telefona u Telenor, tipa pocetak/kraj nedelje ili neki odredjeni dan?
 
Ako ne stignu za dva,tri dana bice ih sredinom nedelje,najkasnije u cetvrtak :d
Malo priblizniji odgovor bi glasio kad bude bice ;)

Sada bez sale...Da li su taj telefon uopste i imali na stanju ili samo na reklami?
 
Kada sam prosle godine jurio Desire, cini mi se da su im stizali telefoni svakih 15- tak dana...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
kao i kod vip-a.... toliko imaju lose zalihe u centralnom skladistu, da je to haos..

kao: STIGAO JE ULTRA MEGA GIGA TELEFON, (imamo svega 100komada za celu srbiju) :/

to nema veze da li je na svakih 15-20 dana ili kako vec...jednostavno, kao i sve ostalo na planeti, kad nestane jedna tura, onda cekaju drugu, problem je sto se nikad ne zna koliko dugo ce transport biti, koliko komada dolazi, da li ce uopste biti po jedan tel. za svaku Telenor radnju u srbiji...itd
 
Ako ne stignu za dva,tri dana bice ih sredinom nedelje,najkasnije u cetvrtak :d
Malo priblizniji odgovor bi glasio kad bude bice ;)

Sada bez sale...Da li su taj telefon uopste i imali na stanju ili samo na reklami?
Jedan komaT se nalazi na prodajnom mestu u Srpskih vladara, izlozen je za cackanje, igranje i detaljno ispitivanje.
 
Ima izlozen i u Uscu, ali ja to ne bih uzimao.
 
Porudzbenica telefona, za nezavisne dilere Telenor-a radi se ponedeljkom i cetvrtkom roba stize u prodavnice isti dan ili dan kasnije, to je sto se tice neavisnih dilera, a sto se tice shopova nisam tacno siguran. Informacija je 100% tacna. Isto tako sto se tice HTC gore navedenog trenutno ga stvarno nema na stanju i nije do Telenora nego do partnera sto saradjuje, i ne samo sa HTC, vec i sa Samsung Galaxy S II, i drugim skupljim telefonima, jer su trazeni modeli i jako dobro idu, a sami partneri ne stizu da robu isporuce....
 
Nigde nema Galaxy S2. Pitam se koliko komada nabavljaju po turi, 30?

Kazu da porucuju danas, pa ako ima u magacinu bice poslepodne (kako da ne) ili sutra. A ako nema u magacinu, onda da dodjem juce.
 
Merkator trzni centar Novi Sad, stand Telenora imali su u subotu i g2 i sensation :)

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk
 
Nista mi ovde nije jasno. Pozvala me je ljubazna Milena iz call centra i rekla da iako telefona nema u poslovnicama, mogu da ga porucim sa eShopa.

Ako ih imaju u eShopu, zasto ih ne donesu u poslovnice? Ili je to ista fora, porucis, pa ti stigne kad ih bude bilo i u poslovnicama (ona kaze da nije tako).

I pritom, izgleda da je preko eShopa nemoguce dobiti telefon na sest rata ako ste stari korisnik (idem na Aneks ugovora, ali nigde nema opcije)?

edit: Resio sam ovo poslednje - Izbor plaćanja se vrši u poslednjem koraku procesa naručivanja.
 
Poslednja izmena:
Ja i danas svracao ,za s2,kazu u petak ili naredne nedelje.
 
Narucio sam preko eShopa. Ma ne mogu vise da se njakam po poslovnicama i cimam ljude da svracaju. Kad stigne stigne.

Umesto da te oni smaraju da kupis kod njih, ti moras da smaras njih da ti prodaju. Only in Soviet Serbia.
 
Telenorovom bezobrazluku nema granica. Zovem call centar da pitam da li ima sg2 i gde i oni mi kazu da ima na Banjici. Ja se kao majmun iscimam gore, kad cvrc - nemaju ga vec 2 nedelje!! Ja opet call centar zovem i na opasku da su mi dali pogresan info odgovaraju da im nije jasno kako je to moguce jer telefona zaista tamo nema ali ga ima u Knezu. Ok, i ovako prolazim tuda, svratim i naravno "poljubim vrata" tj nema telefona. Ja ponovo zovem call centar ali ovaj put dobijem info da telefona nema nigde i da ga ocekuju sutra! Ovo je MEGA lol od kompanije! Reklamiraju nesto sto uopste nemaju na stanju niti imaju predstavu kada ce imati a i taj uvid u stanje je nula. Da sam pri parama, Telenor me ne bi video vec bih otisao u radnju i uzeo ga za kes
 
Slazem se za bezobrazluk, stvarno ne znam kako su ti rekli da telefona IMA, kad sam bar 5 puta pricao sa njima i uvek je odgovor bio NEMA. Poslednje sto su mi rekli (zvali me juce iz eshopa) je da su telefoni i dalje na carinjenju i da je moja porudzbina presla u status rezervacije. Kad ce doci, pojma nemaju. Inace svratio i do jedne poslovnice juce, odgovor: "Stize najkasnije poslepodne, zvacemo vas cim stigne". Aham.
 
Poslednja izmena:
Tamo niko veze sa zivotom nema. Naruce malu kolicinu pa to zaglavi na carini zatim se rasproda pa naruce novu turicu koja zaglavi na carini i tako do besvesti. Boze dragi...
 
Tamo niko veze sa zivotom nema. Naruce malu kolicinu pa to zaglavi na carini zatim se rasproda pa naruce novu turicu koja zaglavi na carini i tako do besvesti. Boze dragi...

Nece ljudi da im slucajno ostane neki zarobljeni evro u neprodatoj robi. Srbistan, sta ces.

Pozdrav.
 
I da se zeznu kao sa hd2, pa da ga prodaju za dosta nižu cenu.

Ttalk
 
Dobro to jeste bio dobar zez :D Ali nije mi nesto jasno, to je Telenor.. Zar ne mogu te zaglavljene telefone da prebace na neko drugo trziste i tamo da ih rasprodaju umesto ovde... :O
 
Pa neka angazuju malo svoje basnoslovno placene menadzere, neka izvuku neki prosek izmedju HD2 i GS2, a ne da se sprdamo ovako.

Ustanes ujutru ukljucis TV - "Predjite u Telenor mrezu uzmite Galaxy S2 za dinar", izadjes napolje stavis sluske, ukljucis radio - "Galaxy S2 za dinar", kupis novine "Galaxy S2 za dinar", sednes u autobus pogledas levo kroz prozor - reklama na poslovnici "Galaxy S2 za dinar", pogledas desno - bilbord "Galaxy S2 za dinar". A Galaksije nigde... Smesno?
 
Pa sve im pare otisle na marketing. Sad nema para da se nabave telefoni :d A menadzeri im nisu uopste basnoslovno placeni vec sasvim osrednje. To nisu ljudi koji su vrhunski u svojoj struci vec osrednji a kao takvi i adekvatno placeni - prosecno. Cenim da nemaju plate vece od 400e.
 
Pa neka angazuju malo svoje basnoslovno placene menadzere, neka izvuku neki prosek izmedju HD2 i GS2, a ne da se sprdamo ovako.

Ustanes ujutru ukljucis TV - "Predjite u Telenor mrezu uzmite Galaxy S2 za dinar", izadjes napolje stavis sluske, ukljucis radio - "Galaxy S2 za dinar", kupis novine "Galaxy S2 za dinar", sednes u autobus pogledas levo kroz prozor - reklama na poslovnici "Galaxy S2 za dinar", pogledas desno - bilbord "Galaxy S2 za dinar". A Galaksije nigde... Smesno?
Pa upravo je to ono sto poprilicno iritira.
"Znaci" bombarduju te reklamom na svakom cosku i momentu, ti odes da kupis proizvod koji se uporno reklamira ali ne mozes da ga kupis zato sto ga nema.
Razumljivo je da ga nema dan, dva ali pobogu, danima i nedeljama se ceka da proizvod dodje na stanje a svaki put kad pozoves call centar, dobijes drugaciju ( uglavnom netacnu ) informaciju. Mislim da se ova situacija desava samo u Srbiji, kapiram da bi npr Nemac cim cuje da telefona nema, istog momenta izrazio zelju da raskine ugovor a ne bi ni zavrsio recenicu, vec bi stvorili aparat.
Mene ne interesuje ni plata menadzera, ni da li su aparati na carini, ni da li su zaposleni zadovoljni platom, da li ih bicuju tokom radnog vremena, mene interesuje telefon i ja sam dosao da ga kupim i kraj price.
 
E pa nece da moze kolega ;) Ovo je Srbistan i ovde vaze drugacija pravila. Znas kako kazu, kome se ne dopada neka ide tamo gde mu je bolje. Ali zbog naseg "svetog" biometrijskog pasosa moras da se vratis najkasnije za 3 meseca u domovinu :d
 
Srbistan... Evo malo sprdnje : pozvan je call centar tri puta sa razmakom od 5 minuta izmedju poziva i postavljano je pitanje kad stize sg2 na prodajna mesta. 1-aparati stizu u petak. 2-aparati stizu danas u 16h. 3-ne zna se kad stizu aparati. Sta reci? Lol
 
Možda je to samo fora da iscimaju ljude da troše kredit na pozive call centru? :d
 
Jos bolja fora je bila sinoc. Ja kucam *311 taraba kad ono servis ne radi. Htedoh da vidim koliko imam jos minuta u okviru pretplate. Uzmem da okrenem call centar automat da mi on kaze. Kad ono javlja se lik iz podrske. Ja rekoh, sta je ovo, nisam hteo razgovor sa operaterom. On kao, pa da, radimo upgrade sistema pa sam se ja javio. Ja kazem, jel mi sada skinuto 10 din za uslugu javljanja operatera, on kaze jeste. Ja mu kazem, ali ja to nisam hteo, sto me pre javljanja nije upozorio automat da ce biti naplaceno uspostavljanje veze? On decko ostade bez reci, kao izvinite, mozemo da napisemo zalbu da mi umanje racun. "ZA 10 DIN" :D
Ja kazem ma u redu je ali da vam je losa fora to stoji ... I prekinem vezu. A da ne pricam sto su me odrpali na romingu letos u Rumuniji, 240 e, sa sve laznim prikazom stanja. Samo da mi istekne paket i cao Tenkrenor.
 
Da dodam jos malo komedije.

Drug poslepodne svratio u poslovnicu, prilazi mu devojka koja radi "dobar dan, izvolite", on pita kad ocekujete GS2, ona odgovara "ocekujemo ga svakog dana", u tom momentu okrece se druga devojka i kaze "iskreno, pitanje je da li ce uopste stici" (sad sta je pod tim mislila, nece stici ovih dana, ovog meseca, uopste?). Ludilo.

Oko 17h citam Sirenin post, i reko' proslo je 16h, aj (cisto onako) da pozovem call centar. Javlja se lik (nisam cekao ni 10 sekundi, to me bas iznenadilo obicno je 4-5 minuta) i razgovor ide otprilike ovako

O: DD, izvolite
J: DD, interesujem me kad stize Galaxy S2?
O: Nema ga trenutno na stanju, stvarno ne znam kada ce ga biti.
J: Ok, hvala, prijatno.

i onda, vrhunac ironije

O: Dragoljube (i napravi pauzu, ja taman pomislim STIGAO je :)), da li znate da mozete da ostvarite dodatne minute ako sklopite ugov...

i tu mi pukne film

J: Da znam, da mogu da sklopim ugovor i dobijem minute, ali hocu da sklopim ugovor i uzmem aparat, zbog toga sam vas i ZVAO. A vi me zavlacite ovde vec 15 dana.
O: Znam, ali problem nije do nas vec do dobavljaca.
J: Ne interesuje me dobavljac, interesujete me vi kao nabavljac i to sto ste duzni da obezbedite telefon. Bombardujete nas reklamama sa svih strana, a nemate telefone. Sta je sa ljudima koji prenesu broj u vasu mrezu i onda dodju da uzmu telefon, a vi im date shipak? Dodje mi da odem u poslovnicu i da raskinem ugovor.

tu se lik vec iskljucio iz razgovora i verovatno mislio u sebi ok smarach, odj*bi sad.

J: Ja se ne obracam vama licno, nemojte pogresno da me razumete, nego kompaniji i prenesite vasima iz top levela da se uozbilje i nabave telefone, ako ih uopste i zanimaju korisnici. Dovidjenja.
O: Dragoljube, hvala vam na pozivu, prijatno (kthxbai *ebi se, verovatno misli u sebi).
J: Prijatno.

Sta reci? Zovem ih zbog telefona, oni mi nude minute (a vec su me zvali u vezi sa tim i znam kakva je jadna ponuda). Mislim, ne ljutim se ja na te radnike (to mi nije ni na kraj pameti), oni rade svoj posao i ono sto im je receno. Krivi su njihovi nadredjeni koji im nisu dali jasna uputstva sta da rade, pa ovi moraju da muljaju i da nas lazu. Ja im vise ich ne verujem u pricu o carini. Aman, zasto mi lepo nisu rekli prvi put kad sam ih pitao NEMA TELEFONA, NECE GA BITI MESEC DANA, to je sve sto mozemo da vam kazemo. Dobro, hvala lepo, dovidjenja.

Porucim ga preko eshopa, i mislim sad sam miran. Drugi put kad su me zvali da promene porudzbinu u rezervaciju, covek zavrsava razgovor - ako se snadjete, otkazite porudzbinu. Sta to treba da znaci? Mislim, hvala njemu (iskreno) na savetu, ali sta to govori o kompaniji i njenom eshopu? Da je totalno nepouzdan i da je bolje da zivkate call centar i dajete svaki put 10 dinara da biste dobili oprechne i netachne informacije?

I poslednja stvar, skoro sam siguran da u novom ZOZP-u postoji odredba o tome da firma ne sme reklamirati proizvod kao da je na stanju, a da ga stvarno nema. Sta s tim?
 
Poslednja izmena:
Meni javili da su mi poslali aparat narucen preko eshopa. Cekala sam ga 10 dana :)

Sent using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno