Da dodam jos malo komedije.
Drug poslepodne svratio u poslovnicu, prilazi mu devojka koja radi "dobar dan, izvolite", on pita kad ocekujete GS2, ona odgovara "ocekujemo ga svakog dana", u tom momentu okrece se druga devojka i kaze "iskreno, pitanje je da li ce uopste stici" (sad sta je pod tim mislila, nece stici ovih dana, ovog meseca, uopste?). Ludilo.
Oko 17h citam Sirenin post, i reko' proslo je 16h, aj (cisto onako) da pozovem call centar. Javlja se lik (nisam cekao ni 10 sekundi, to me bas iznenadilo obicno je 4-5 minuta) i razgovor ide otprilike ovako
O: DD, izvolite
J: DD, interesujem me kad stize Galaxy S2?
O: Nema ga trenutno na stanju, stvarno ne znam kada ce ga biti.
J: Ok, hvala, prijatno.
i onda, vrhunac ironije
O: Dragoljube (i napravi pauzu, ja taman pomislim STIGAO je
), da li znate da mozete da ostvarite dodatne minute ako sklopite ugov...
i tu mi pukne film
J: Da znam, da mogu da sklopim ugovor i dobijem minute, ali hocu da sklopim ugovor i uzmem aparat, zbog toga sam vas i ZVAO. A vi me zavlacite ovde vec 15 dana.
O: Znam, ali problem nije do nas vec do dobavljaca.
J: Ne interesuje me dobavljac, interesujete me vi kao nabavljac i to sto ste duzni da obezbedite telefon. Bombardujete nas reklamama sa svih strana, a nemate telefone. Sta je sa ljudima koji prenesu broj u vasu mrezu i onda dodju da uzmu telefon, a vi im date shipak? Dodje mi da odem u poslovnicu i da raskinem ugovor.
tu se lik vec iskljucio iz razgovora i verovatno mislio u sebi ok smarach, odj*bi sad.
J: Ja se ne obracam vama licno, nemojte pogresno da me razumete, nego kompaniji i prenesite vasima iz top levela da se uozbilje i nabave telefone, ako ih uopste i zanimaju korisnici. Dovidjenja.
O: Dragoljube, hvala vam na pozivu, prijatno (kthxbai *ebi se, verovatno misli u sebi).
J: Prijatno.
Sta reci? Zovem ih zbog telefona, oni mi nude minute (a vec su me zvali u vezi sa tim i znam kakva je jadna ponuda). Mislim, ne ljutim se ja na te radnike (to mi nije ni na kraj pameti), oni rade svoj posao i ono sto im je receno. Krivi su njihovi nadredjeni koji im nisu dali jasna uputstva sta da rade, pa ovi moraju da muljaju i da nas lazu. Ja im vise ich ne verujem u pricu o carini. Aman, zasto mi lepo nisu rekli prvi put kad sam ih pitao NEMA TELEFONA, NECE GA BITI MESEC DANA, to je sve sto mozemo da vam kazemo. Dobro, hvala lepo, dovidjenja.
Porucim ga preko eshopa, i mislim sad sam miran. Drugi put kad su me zvali da promene porudzbinu u rezervaciju, covek zavrsava razgovor - ako se snadjete, otkazite porudzbinu. Sta to treba da znaci? Mislim, hvala njemu (iskreno) na savetu, ali sta to govori o kompaniji i njenom eshopu? Da je totalno nepouzdan i da je bolje da zivkate call centar i dajete svaki put 10 dinara da biste dobili oprechne i netachne informacije?
I poslednja stvar, skoro sam siguran da u novom ZOZP-u postoji odredba o tome da firma ne sme reklamirati proizvod kao da je na stanju, a da ga stvarno nema. Sta s tim?