Šta je novo?

Jotel

Ako postoji dug, valjda je cilj EPSa da naplati zakup svojih stubova? Preko izvršitelja? Nešto? Logika?

Ako ti tolke godine nije smetao zakupac na objektima (stubovima), uzimao si pare, zašto bi ga terao? Ili se ja ne razumem u logiku?
 
Ako postoji dug, valjda je cilj EPSa da naplati zakup svojih stubova? Preko izvršitelja? Nešto? Logika?

Ako ti tolke godine nije smetao zakupac na objektima (stubovima), uzimao si pare, zašto bi ga terao? Ili se ja ne razumem u logiku?
Kako sam ja čuo valjda nisu ispoštovali reprogram duga i koristili su više stubova nego što je dogovoreno.
"Elektrodistribucija Srbije sa elektrodistributivnih objekata na teritoriji cele zemlje uklanja bespravno postavljenu opremu kablovskih operatera. Uklanjaju se i kablovi onih operatera koji nemaju uslove ili imaju višemesečna dugovanja. Konkretno kablovski operater Jotel nije poštovao potpisani reprogram dugovanja koji je sklopio posle neplaćanja više od godinu dana i zauzimanja većeg broja stubova od dodeljenih"
Izjašnjenje EDS
Ako je istina to što kažu da je dugovanje više od godinu dana i da nakon potpisanog reprograma oni ne plaćaju po meni je potpuno opravdano uklanjanje kablova
 
Da li neko zna da li se nastavlja dalje uklanjanje mreže pa zato tražite alternativu ili je u toku sanacija kako jotel kaže
 
Poslednja izmena:
Seku i po Vojvodini kablove, neka firma KBS iz Vršca je u pitanju. Štaviše, policija ne dozvoljava popravku.

Ako neko zna je l' imaju N1, neka napiše. Moguće da imaju, pošto u članku stoji ovo.

Jedna meštanka tada je tvrdila da je cilj onih koji seku kablove da se u selu emituje samo program koji dozvoljava Telekom.
 
Seku i po Vojvodini kablove, neka firma KBS iz Vršca je u pitanju. Štaviše, policija ne dozvoljava popravku.

Ako neko zna je l' imaju N1, neka napiše. Moguće da imaju, pošto u članku stoji ovo.
Pa iz EDS su rekli da uklanjaju mrežu operaterima sa višemesečnim dugovanjem, između ostalog i Jotel

A to za N1 je za mene besmisleno jer najvećeg provajdera koji emituje N1 ne uklanjaju, a ove male koji imaju mizerno učešće na tržištu uklanjaju
 
Sta god da je u pitanju to nek razmislja onaj cija je to odgovornost, mene kao potrosaca zanima da li je nas operater poslao neki dopis, neko obavestenje, sta nude, sta kazu?
Da se razumemo, nemam ja nista protiv toga sta vi pisete, vodite vi vase debate, samo me zanima kakav je stav jotela da li su uopste ista rekli ovima gde je ukinuta usluga koju placaju?
 
kakav je stav jotela da li su uopste ista rekli ovima gde je ukinuta usluga koju placaju

Ahhahahahaha, govorimo o operateru gde u kol-centru radi jedna nadrkana baba, a sajt kao da su se deca igrala. Ladno ima samo da se ugase i da nikome reč jednu ne kažu.
 
Sta god da je u pitanju to nek razmislja onaj cija je to odgovornost, mene kao potrosaca zanima da li je nas operater poslao neki dopis, neko obavestenje, sta nude, sta kazu?
Da se razumemo, nemam ja nista protiv toga sta vi pisete, vodite vi vase debate, samo me zanima kakav je stav jotela da li su uopste ista rekli ovima gde je ukinuta usluga koju placaju?
Njihovo izjašnjenje je da "EPS izvodi radove" a EPS nema veze sa distributivnim sistemom već EDS i "da je sanacija u toku"
 
Sta god da je u pitanju to nek razmislja onaj cija je to odgovornost, mene kao potrosaca zanima da li je nas operater poslao neki dopis, neko obavestenje, sta nude, sta kazu?
Da se razumemo, nemam ja nista protiv toga sta vi pisete, vodite vi vase debate, samo me zanima kakav je stav jotela da li su uopste ista rekli ovima gde je ukinuta usluga koju placaju?
Ja zvao juce i danas. Nakon cekanja od 15-20min. uz poruku da su svi operateri zauzeti javila se ona ista (jedina) gospodja u "call centru". Insistirao sam da kaze sta je problem i da li ima bilo kakvu okvirnu informaciju kad ocekuju da bude resen - danas, sutra, za 3 dana, za nedelju dana, nikad. Jedino sto sam dobio kao odgovor je to da kolege rade na sanaciji problema i da su im neki posekli kablove na nekoliko lokacija. To je to.
 
U jagodini u 11 nestao i internet i kablovska.... Bio pre toga u predstavnistvu jotela....kao gazda ce da uvede arene ili se nadaju da ih telekom preuzme.... Nista zvanicno.... Stigoh kuci a ono nema signala? Daj boze da nesto trenutno rade,ali?????
 
U jagodini u 11 nestao i internet i kablovska.... Bio pre toga u predstavnistvu jotela....kao gazda ce da uvede arene ili se nadaju da ih telekom preuzme.... Nista zvanicno.... Stigoh kuci a ono nema signala? Daj boze da nesto trenutno rade,ali?????
Trenutno im seku kablove :D
 
Da, da. Seku svuda i nema izgleda da se resi u skorije vreme, barem ne u Vranju. Zbog prirode mog posla gde mi je net neophodan jednostavno ne mogu da cekam na rec "bice, ali ne znamo kad". Da makar kazu nece sigurno biti u naredna 3 dana, 7 dana, 15 dana...a slike na terenu govore da oni tek skupljaju te kablove i nose, a ne da montiraju nove.
 
Stvar je i više nego jasna. Pisani prigovor, nemate signal duže od 48h, a neće da poprave štetu i daju raskid, podnesak Ratelu sa ličnom kartom u čitaču na e-šalteru i onda oni nalože isti bez penala. Ako i pokušaju nešto da naplate, tražite otpis svih neosnovanih potraživanja reklamacijama na račune. Vas drugo ništa ne bi trebalo da interesuje.
 
Siguran za tih 48h?

Kod Jotela sam imao prekid od 7+ dana,ebe se raspalom Ratelu
Dobijas kovertu posle mesec dana ,upoznat operater i caoooo

Jotel umanji racun za prekid i zasvrsena prica

Mozda ti imas neki Svedski Ratel ali za ovaj nas ne lozi dzabe
 
  • Like
Reagovanja: uji
@Wizard74 sve stoji, nisu više blagonakloni i to znam. Bilo nekad, sad se spominje, ali ni ćutanje nije rešenje. Ne mogu da nađem u zakonu o elektronskim komunikacijama, ali većina operatera je formulisala u opštim uslovima da je korekcija računa osnovana za prekide duže od 48h pa sam to povezao da je možda zakonski regulisano. Znam da je teško i mučno natezanje dokazati nedovoljno pružanje usluge, ali ovo kad nemaš ništa je stvar jasna i ne možeš ni da se povežeš na internet. U svakom slučaju, sve što je vansudski, ja sam prvo za to da se maksimalno iscrpe sve mogućnosti. Mada, to je i jedan od razloga zašto sam napustio Telekom.
 
Mogu ti dati moje koverte od Ratela, u oba slucaja je operater bio u pravu, uvazili su njegovo obrazlozenje pored mojih slika, papira i dokaza. Ali eto nemate kome da se zalite vise . Tako da bolje da cutite i trpite.
 
Sada sam na SBB koji je opet u nekoj šemi sa telekomom zbog arena, ne zna se više ni ko pije ni ko plaća.
Da ne ponavljamo priču x puta, Telekom je od SBB-a kupio prava za prenos sporta. Sport klub je zbog toga ugašen i zamenjen Arenom. SBB je prodat Etisalatu (Yettel), a Total Telekomu. Jotel je preprošle godine sklopio ugovor sa United Media za njihove kanale i to važi dokle god.
 
Izgleda da su i kod mene u mestu posekli danas kablive sta mogu da uradim?
 
… samo da rražiš alternativu.. u nekim mestima akviziteri sami dolazili i nudili… naravno, SN i TS…
 
Jel moze ugovor da se ukine,produzio sam ga pre mesec dana?
 
Ili eventualno da odes do poslovnice ili da im pises mejl.
 
Nazad
Vrh Dno