Šta je novo?

Java programiranje, odakle poceti?

findecko

Cenjen
Učlanjen(a)
16.12.2012
Poruke
216
Poena
169
Treba mi preporuka za ucenje Java programskog jezika.
Odakle poceti? Koja je najbolja knjiga za pocetak?
Ima brdo tutorijala po internetu, trazim savet iskusnijih clanova da mi daju savete za najbolje i kvalitetno napredovanje. :)
 
Head first java, ili thinking in java, imas na netu da nadjes pdf-ove
 
Codecademy је одличан сајт не само за јаву већ и за друге тутове.
 
Da li neko moze da napise ovde svoje iskustvo, kako je poceo sa Spring-om, Hibernateom, Mavenom, JUnitom i slicnim alatima koji se odnose na Javu EE?
 
ja licno NetBeans-om , svi gorepomenuti su za vremena kad budes drzao javu u malom prstu.
 
Ja sam totalni pocetnik, sve sam izbor na dve knjige:
1. MISLITI NA JAVI, PREVOD 4. IZDANJA
2. JAVA (SE 7) TOM I - OSNOVE, PREVOD DEVETOG IZDANJA

Koja od ove dve knjige bi mi bila prikladnija?
Treba mi knjiga koja ima primere , da ja mogu uporedno da radim to sto procitam i da vidim da funkcionise.
:)
 
Ni jednu. Ako tek ulazis u programiranje , preporucio bih ti html i css zato sto ces svejedno njih morati da naucis kasnije ( za java net ).

Preporucujem ti zato sto ces sa html-om nauciti kako da razmisljas kao programer , em je prost kao pasulj , lego kockice u principu , samo slazes blokove i gledas rezultat kako se oblikuje. Kod objektno orijentisanog programiranja neces znati da li program radi dok ne upises i poslednju liniju koda , pa posle sledi lupanje glave i trazenje te "." umesto "," medju stotinama ( ako ne i vise hiljada ) linija koda.
 
Poslednja izmena:
Programer a HTML nije programski jezik...
 
Ni jednu. Ako tek ulazis u programiranje , preporucio bih ti html i css zato sto ces svejedno njih morati da naucis kasnije ( za java net ).