Šta je novo?

Izjave operatera - koliko traje cekanje pri pozivu kol centra

xSeptimus

Znamenit
VIP član
Učlanjen(a)
07.05.2002
Poruke
10,864
Poena
1,045
L I N K


U Telekomu Srbija kazu da se uopste ne ceka(?!), u Telenoru da se ceka u proseku 45s, a u VIPu oko 1 minut.


Koliko košta razgovor sa operaterom?

U Telenoru kažu da se na javljanje operatera u proseku čeka 45 sekundi, u Telekomu da se retko čeka, a u Vipu da se čeka najduže do jednog minuta



Koliko košta razgovor sa operaterom i koliko se prosečno čeka na javljanje operatera prilikom pozivanja korisničkih centara?

U Telenoru kažu da se na javljanje operatera u proseku čeka 45 sekundi.

- Može se dogoditi da je čekanje malo duže ukoliko je u toku određena kampanja, pa je interesovanje klijenata veće, samim tim i broj poziva ka kol centru – navode u Telenoru.

U slučaju da korisnik želi da ostvari razgovor sa operaterom ove kompanije, taj poziv košta 10 dinara sa PDV-om i naplaćuje se tek po uspostavljanju veze.

U kompaniji “Telekom Srbija” kažu da u njihovom kontakt centru eventualno vreme čekanja na javljanje operatera zavisi od toga da li je reč o servisu za pružanje informacija korisnicima ili o komercijalnim servisima.

- O eventualnom čekanju na javljanje operatera info-servisa možemo govoriti samo u retkim slučajevima, kada je broj poziva ka ovim brojevima znatno veći od standardnog, što može dovesti do kraćih čekanja u vreme, na primer, promocija. Ukoliko govorimo o komercijalnim servisima, praksa pokazuje da korisnici ne čekaju na javljanje operatera – kažu u “Telekomu Srbija”.

U Vipu navode da je prosek čekanja do javljanja agenata u njihovom korisničkom servisu manji od jednog minuta.

- Razgovor sa operaterom košta 10 dinara sa PDV-om, bez obzira na dužinu trajanja razgovora, i naplaćuje se od trenutka uspostavljanja veze, dok se veza koja nije uspostavljena ne naplaćuje. Preslušavanje i korišćenje govornog automata je besplatno, kao i podešavanje GPRS-a i MMS-a, provera stanja na računu… Komunikacija sa našim korisničkim servisom je besplatna za poslovne korisnike – dodaju u Vipu.
 
Poslednja izmena:
Poslednjih 5-6 puta kod Telekoma nisam ni uspeo da dobijem operatera. Efikasno sam dobijao odgovor "svi operateri su trenutno zauzeti, molimo pozovite kasnije". Nakon toga prekid veze. To mr najvise i nervira kod njih.
 
Lelekom je apsolutni šampion u čekanju.Valjda imaju manjak radne snage,pa ne mogu da priušte vise operatera.
Kod vip-a je manje čekanje, ali i kod njih nije samo minut, sigurno oko 5min...
Lelenor nismo skoro zvao...nekih 6-7 god pa ne znam.Daleko im lepa kuća.
 
Pa nema cekanja... odmah te otkace bez da cekas :D
 
Ne znam za Telenor ali MTS i VIP lazu. Kod MTS je vreme cekanja +beskonacno a kod VIP-a nije manje od 5 minuta i jos su im plus operateri kao fucking roboti koji ne znaju tri osnovna zakona robotike....
 
Ne znam za Telenor ali MTS i VIP lazu. Kod MTS je vreme cekanja +beskonacno a kod VIP-a nije manje od 5 minuta i jos su im plus operateri kao fucking roboti koji ne znaju tri osnovna zakona robotike....

+1
 
Znaci strasno kakve lazi sire; treba ih tuziti za ovekve izjave....ja mislim da ni u 3 ujutru nisu ovakva vremena javljanja operatera!!
 
Sećam se ranije mislim da je bila 2009 čekao sam neverovatnih 45+min(više poziva) da dobijem nekoga u Telekomu, skoro sam cimao Telenor javila se neka riba brzo al' bolje i da nije:cool:
 
Ja za 5 min. vec zaboravim sta sam hteo :)
 
mt:s ne naplati ništa ako se operater ne javi. .

Slažem se, meni barem nikada ni jedan operater nije naplatio poziv ako se veza sa kol centrom nija uspostavila.
Inače kod Vipa i Telenora je često i kraće vreme nego što su naveli, osim oko 1. u mesecu. Kod Telenora me mnogo nervira što u glavnom meniju nema više opcije da se uspotavi veza sa operaterom, već tek u drugom meniju.
Kod Vipa posle razgovora sa operaterom tek mi ništa nije jasno, čak ni što sam ih zvao.
 
Poslednja izmena:
VIP i Telenor oko minut, mozda dva ali to je redje.
MTS retko minut, najcesce 5+ minuta. Ono 2009te kad su pravili tektonska sr*** - 30+ min.
 
Kod MTS-a se i pojavi stavka 10RSD na racunu i da se ne uspostavi veza, ali i -10 (na racunu) da se ta stornira. Primeti se i ovako jer se ne stornira odmah pa je racun neko vreme laksi za 10 dinara :D
 
Moras da uhvatis dok se ne potru izgleda ;)
 
Ne secam se tacno kada ali recimo pre dve godine sam zvao Mts jedno dva puta i oba puta sam cekao po min 15 minuta.
 
Nemoj pogresno da me shvatis, ali zaista mislim da je irelevantno iznositi iskustvo od pre dve godine.

To vazi za bilo kojeg operatera, naravno, ne samo za mt:s.
 
Nazad
Vrh Dno