Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ja jedino mogu da pohvalim M&S na Banovom Brdu :)
Poshto su mi na 10ak min. od stana, uvek ih okrenem, pitam shta imaju na lageru, po kojoj ceni i ako mi se svidi, u roku od 20min. kupim novu komponentu...

Skoro sam imao problema sa DVD rezachem koji sam uzeo kod njih, i nisu me zavlachili ni sekund, vec su mi odmah ponudili drugi primerak da odnesem kuci i probam, ali i pomenuli da je verovatno problem do napajanja...
Tako se i ispostavilo, pa sam kasnije navratio da uzmem i novo napajanje... Sada sve radi perfektno, a od njih sam vec uzeo vishe komponenata i sasvim sam zadovoljan uslugom (chak su me jednom i kafom ponudili) :)

A shto se tiche radnji gde kazu jedno a posle drugo - takve ni ne pamtim, nasmeshim im se i odem... Ima efekta kada lepo vratite novchanik u dzep i okrenete im ledja...
Da je meni lik trazio 2% vishe zbog kreditne, rekao bih mu da monitor vrati na policu... Ako i jeste po propisu i zakonu da treba da naplati vishe - neka odmah kaze krajnju cenu, a ne da mi prodaje po jednoj, a naplati po drugoj!!

Shto se tiche gore pomenutog Bel-a, kod njih sam takodje kupio par stvarchica, ali nisam imao nikakvih loshih iskustava, i radnici su bili sasvim ljubazni i raspolozeni za prichu... Jedno shto mi se kod njih cene bash i ne dopadaju jer su neshto vishe...
 
Nisam ja popi3deo zbog tih 400din sto mi je naplatio vise... u pitanju je princip. Ako ti prodavac kaze da nesto kosta 20.000din i da se moze platiti karticom, a onda ti na bezobrazan nacin uslovi prodaju dodatnom provizijom (koju su firme duzne da snose same, tj. da je uracunaju u krajnju cenu) i to tek kada izvadis karticu, onda to stvarno posle ovih drugih navedenih propusta izaziva reakciju. Ovo mi je prvi puta da mi prodavac podize cenu zato sto placam karticom...

Uostalom, najmanji je problem poslati email na sledecu adresu:

http://www.mfin.sr.gov.yu/html/modu...&id_cat=2&categories=Aktuelno&parent_id=0#217

Kome da prijavim firmu čiji radnici ne daju fiskalne račune poznatim kupcima, ne žele da usluže mušterije, nemaju knjigu utisaka i krajnje nepristojno se ponašaju? Da li postoji neka služba za zaštitu potrošača?

Ovakve slučajeve treba prijaviti Ministarstvu trgovine, turizma i usluga, Sektoru za trgovinu, cene, zaštitu potrošača i usluge:

Ministarstvo trgovine, turizma i usluga,
Sektor za trgovinu, cene, zastitu potrošača i usluge
Pomoćnik ministra Mr. Srđan Srećković
+381 (0)11 361-66-23
[email protected]
 
eatmyshorts je napisao(la):
Ako iznosimo i dobra iskustva onda je moje sa Microsystemsom. Kupio sam kod njih gomile komponenti i nikada nisam imao lose iskustvo sa njima. Doduse jedina stvar koju sam vracao na garanciju je bio modem a i njega su mi zamenili relativno brzo. Takodje dosta dobro iskustvo imam sa Eurolink-om dok su jos radili u onoj kuci blizu Ustanicke. Imao sam jedan hdd koji je crkao posle dva meseca i zamenili su ga u roku od 10 minuta :)

Sto se tice firme Microsystems SVAKA IM CAST, u zivotu nisam radio sa tako finim i profesionalnim ljudima, secam se da su me cak i uredno obavestavali kada dobiju neku komponentu koju u momentu kada sam ih zvao nisu imali na lageru, imam jos jedno jako dobro iskustvo, to je TIM Computers iz Subotice, u Oktobru prosle godine pokvario mi se TFT koji je kupljen u toj firmi u Februaru a ja pametan izgubio i garanciju i fiskalni racun. Vlasnik je lepo otisao kod knjigovodje i nasao kopiju fiskalnog racuna i sa tim ga poslao u ERC komerc na opravku, e to je pravi gazda.

veeeeliki i mocni BUS computers i jos veci Comtrade bi mogli da se nauce dobrim poslovnim manirima ili barem elementarnoj kulturi iz primera ovih firmi.
 
_Silent_ je napisao(la):
Skoro sam imao problema sa DVD rezachem koji sam uzeo kod njih, i nisu me zavlachili ni sekund, vec su mi odmah ponudili drugi primerak da odnesem kuci i probam
Super, meni je Comtrade 10 nedelja (deset, da!) zamenjivao DVD rezac i jos nisu ni produzili garanciju preko tih 45 dana.
 
Juce sam bio do "Deska" da pogledam jednog miska za ortaka, u pitanju je bio A4Tech X-750BF koji kosta nekih 25 evrica. Osoblje je izizetno ljubazno i korektno, tu nemam zamerke ali imam zamerku na duzinu garancije. Mislim, platiti misa 25 evrica i dobiti na to garanciju 7 dana :zgran: pa to je krajnje bezobrazno.
 
@_Silent_ je cist primer duzeg korektnog odnosa, naravno svako ima neke firme gde redovno uzima hardver i sa kojima je korektan, ali ima primera da neko drugi ne bude zadovoljan uslugom te iste firme, i to ce uvek tako biti. Svaka cast izuzetcima koji se trude da sa svima budu ljubazni i usluze ih maksimalno, toga jos uvek kod nas nema u dovoljnoj meri ali mislim da ce se i to promeniti. Takođe mislim da više treba spomenuti dal je neko imao problema oko kupovine poluispravnih komponeni, ili problema sa reklamacijom, ako je neko korektan i radi svoj posao, makar bio i ne previse ljubazan i to je ok, nego da se smeska kad prodaje, a posle te zavlaci za reklamaciju.
 
Po korektnom odnosu mogu da izdvojim pre svega Pakom i Erc, pogotovo tadasnje menadzere i servisere, ali opet je to samo moje misljenje, mozda zato sto smo uvek, pored poslovnog, imali i neku crtu drugarskog ophodjenja. Opet, nekome se to svidja a nekome ne...
Po najgorem poslovnom ponasanju izdvojio bih nekadasnji Nonijus, i to ne radnike, vec samog vlasnika, a sada, prelaskom tog coveka u Grappolo, e, to je haos... "Super-ultra-hiper-mega-glavni menadzer", kako on sebe predstavlja (kao da bi Zdenka i njen muz to prepustili drugome, xexexexe...), zaboravio je stare kupce, prema njima se ophodi kao prema poslednjoj marvi, a poceo je, opet prelaskom, da gleda ljude sa tolike visine, da mu Empire State nije ni do kolena:mad:. Misli da je utapanjem svoje zbog dugova propale firme u Grappolo resio sve svoje probleme, da je uhvatio boga za m*da, a nije se zapitao zasto su ga par meseci pre toga napustili partneri...:wall: Ko zna da li je jos tamo, prestao sam da zalazim u te krajeve,)
Ovo vise znaci VP kupcima, a manje MP, ali, ko zna, mozda nekome ustreba, a opet ne moze da skodi...:eyebrows:

P.S.Cuo sam da dve pohvaljene firme i nisu bas toliko nezne sa drugima, tako da je ovo samo moje misljenje...
P.P.S.Mozda je post malo vise subjektivan, sorry, ako je tako..
 
Poslednja izmena:
evo mog iskustva- gigatron, banovo brdo

posto ni posle dva vracanja nisu uspeli da povezu kablove kako treba (atx, atx 12V, i sata power ??!!), a meni dosadilo da sa nbg idem na banovo brdo, otvorim komp (sklopljena konfiguracija) kad umesto kingston kvr533/512 za koji sam NAGLASIO da zelim, unutra twin-mos.

nakon sto sam im kulturno objasnio da ja ne zelim “bolju memoriju, na koju ide 99god garancija...” i ne zelim da mi se “u stvari ucini usluga...” kazu oni zamenice. nakon mesec dana i 5-6 odlazaka nadju oni meni kvr400/512 i hoce da ga stave. ja kazem
-ljudi to nije 533, jel vidite vi sta pise
-da znate nesto o memoriji, bili biste upoznati sa cinjenicom da ne postoji ddr2 na 400MHz

odem kuci odstampam specifikaciju sa sajta, donesem i insistiram da mi daju ram ili pare, a oni:
-sta mene briga sta pise na kingstonovom sajtu
-sta vi mislite da mi samo gledamo da vas prevarimo i uvalimo vam nesto (!!!??!!??) :-devil-:
na kraju kad se vec digla frka vratili su mi novac u fazonu **bes budalu, daj mu pare, vidis da je lud. ali moram da priznam da su carevi- tako kuliraju, i ladno se riba jos ljuti i dere na mene :-devil-: i sad se grizem sto nisam otisao sa finansijskom inspekcijom.:wall:

izmedju ostalog tad je cirkulisao neki defektni samsung 796 mb koji je “disao” po 8mm sa donje i obe bocne strane. jedva su mi ga zamenili, posle mesec dana i brojnih rasprava, posto je monitor isao u servis i vratio se “ispravan”,i komentara tipa
-to je do vaseg oka :bottle: i sl.

inace sve dok nisu “provaljena” memorija i monitor bili su ekstra ljubazni
ali tih mesec ipo dana su nezapamceni horor.

bilo je naravno puno sitnih kokosarenja u nekim drugim firmama-
tipa lika (dipl. ing. et.) koji me je ubedjivao
-kako Vcore napon nema veze sa plocom, vec iskljucivo sa napajanjem. i kako je dobro sto je kuler vruc, jer to znaci da dobro naleze, a intel je ionako vreo, a kuler nista ne valja- iako sam mu rekao da necu traziti povracaj novca, vec samo da ne pravi budalu od mene
medjutim posto je ovaj drugi cova uvek bio korektan ranije necu ih imenovati.

generalno, situacija sa dilerima kod nas je za plakanje.
 
Poslednja izmena:
U petak sam kupovao mish od citavi 9evra u Pakomu i prosto nisam mogao da verujem da se prodavc toliko potrudio da pronadjemo najbolje resenje za komp koji sredjujem sestri.

Najprijatnije sam iznenadjen...
 
Imao sam takodje priliku da razgovaram sa doticnim prodavcem iz phoenixa. Nije me mnogo zavlacio niti sam na kraju kupio bila sta kod njega, ali je tipcina definitivno najneljubaznija i najneprijatnija osoba s kojom sam razgovarao. Dovoljno da vise tu ne ulazim. Neka je i jeftinije kod njih nego na drugim mestima, ali cu rado da platim malo vise, i da me doceka nasmejana i ljubazna..khm.. devojka ;)

cheers
 
A da taj lik iz Phoenix-a slucajno nema neke veze sa firmom Monitor koja se nekada nalazila u B.Revolucije pa onda u Sindjelicevoj pa na kraju u Kumanovskoj? Ovako, kako ljudi opisuju tog lika, Igora, zakleo bih se da sam "saradjivao" sa njim pre vise godina u Monitoru.
 
Ja mogu samo da pohvalim Imtel Mega Store oni su mi na 5min peske od kuce i kod njih sam uzeo gomilu komponenti.. jedino sto sam zamenio je mish MX510 zbog duplog klika koji se pojavio iskreno to nije kvar ali iritira strashno odneo sam misha i bez ikakvih problema su skinuli drugi sa police i dali mi :) ostale komponente da kucnem u drvo nisam ni morao da menjam... isto tako imam odlicna iskustva sa SiM Computers
 
OFF:

Nikako mi nije jasno kako neko moze da ostavi pare (josh gore, velike pare!) likovima koji su krajnje neprofesionalni i neljubazni prema musteriji?

Kakva je onda svrha zaljenja na iste, kada ste i pored svih indikacija da "neshto nije u redu" kupili bilo shta od njih? "Prodavcu" ste obezbedili prihod i uspeshno poslovanje a sebi malu ushtedu i moguce probleme...

Zar je tih 10-20ak evra ustede u odnosu na "normalne" i "proverene" prodavnice vredno maltretiranja sa takvim ljudima i josh gore, potencijalnih problema oko npr. ostvarenja garancije?

Lichno kupujem u par prodavnica sa kojima sam imao dobra iskustva, a nikada nisam ostavio ni dinara na mestima gde se neko prema meni odnosio sa bilo kakvim nepostovanjem.

Takve "firme" nemaju shta da traze na nasem (i onako malom i ne razvijenom) trzishtu i ne treba im pomagati na bilo koji nacin.

Poz:wave: /OFF
 
Poslednja izmena:
MCRadisha je napisao(la):
A da taj lik iz Phoenix-a slucajno nema neke veze sa firmom Monitor koja se nekada nalazila u B.Revolucije pa onda u Sindjelicevoj pa na kraju u Kumanovskoj? Ovako, kako ljudi opisuju tog lika, Igora, zakleo bih se da sam "saradjivao" sa njim pre vise godina u Monitoru.

Yup, to je on, pošto se pocepao Monitor, on je 'ostao' u Phoenixu. Prilično prepoznatljiv, da ne kažem živopisan lik, jel' da? :d :d :d Znači, dobro sam pretpostavio da se o njemu radi čim nisam jedini koji se setio Igora pri navedenim simptomima. :eyebrows:
 
Pozitine utiske odaje Imtel mega store kao i DPM...stvarno su OK.
Tachno je za DPM...Moj seagate 250gb sata 7200.8 isto ima 5 god. garancije.
Chovek koji vodi firmu (DPM) je korektan...i voli da popricha. Dok nije doshao HDD iz magacina morao sam da idem po burek jer smo ogladneli..(sep. 2005).:D
A kako je doshlo...pa chovek se snalazi...okrene taxi. Malo mi delovalo chudno...kako taxi..choveche..2 hdd-a od ~130 evra (onda koshtashe, jedan za mene a jedan za josh jednu mushteriju). Kaze on ..taman posla..pa tachno zanju..koji je broj taxi-ja a i njima lakshe ne voze ljude..a dobiju pare.

Shto se tiche phoenix-a...ja lichno nemam neka negativna iskustva..ali moj ortak ce ih imati..jer 9550ge koji je na reklamaciji skoro 20 dana..ako ne i vishe...nije josh reshen. Rekli su samo da ce javiti i dali mi neki papir....ali kada ce ..??? Imaju zakonski rok valjda od 45 dana...a onda...?

Ali ima i firmi gde josh uvek mozesh da platish evrima...ne bi sada o tome, jer i oni znaju da budu korektni.
 
Poslednja izmena:
Prodavci????Haha

Ljudi tema je stvarno zanimljiva, slazem se s u potpunosti... Evo kako ja to gledam... Ima tu raznih faktora uticaja i krivaca za takvo ponasanje prodavaca. Sve potice od vrha... Naime nije dobar prodavac onaj koji najbolje poznaje kompjutere, vec koji zna da ti pridje opusteno i pozitivno raspolozen, da deluje zainteresovano za tvoje interesovanje i da cak i da neces da kupis nista, bude skroz ok. To se zove PROFESIONALIZAM!!! I to je ono sto nasim tzv prodavcima FALI! Naravno ljudi se ne radjaju sa raspolozenjem i osmehom vec se to vezba.. Kao sto rekoh sve potice od vrha. Gazda i samo gazda svesno ili nesvesno je kriv za lose funkcionisanje firme.. Ocigledno da se ne razumeju gazde dovoljno u posao kad zaposljavaju takve ljude poput tog doticnog retarda, koji kao sto se vidi iz ovih primera svakodnevno gubi prodaje a samim tim i gazdi gubi zaradu... Njemu nesretniku je svejedno kako ce da radi i da se ponasa, jer prima fiksnu platu, ne zavisi mu zarada od prodaje. Zato je gazda kriv! A relativno lako bi mogli svi to da promene samo kad bi razumeli problem u njihovim firmama. To su upravo stvari koje najvise koce nasu zemlju!!! Izvinjavam se sto sam se raspisao, ja malo dublje sve to gledam, jer se bavim upravo direktnom prodajom vecih razmera, gde se sve svodi na shvatanje psihologije..
 
A zipa sad ovo...

http://www.gripe2ed.com/scoop/story/2004/12/22/18440/609

HP Plays Grinch

By Ed Foster, Section The Gripelog
Posted on Wed Dec 22, 2004 at 06:04:40 PM PDT

One bad pixel -- and some reneging on the part of HP warranty support -- may spoil Christmas this year for one reader's family.

"I placed an order with HP for two laptops on Thanksgiving day at $1,800 each," the reader wrote. "I received them on December 7th and opened the first unit to prep for network install. I opened the second a few days later to do the same and noticed a bad pixel in the display. While a single pixel is not a serious flaw, the manufacturing process on these displays has gotten so good that I don't expect to see any bad pixels. I called HP and asked to have a warranty repair. I thought I was being fair in asking for a repair instead of a replacement -- HP will allow return with full reimbursement of the product within 30 days of purchase for orders over the web."

The reader could have ignored the bad pixel if not for the fact the laptops were Christmas presents for his two daughters, and the one who got the bad pixel would be unhappy about it. "The HP tech stated that the repair would be covered under warranty," the reader wrote. "I indicated that this was a Christmas gift and I needed it for the 25th, please verify the parts are in stock and allocated to my unit before I ship it back. He checked and told me I was all set. The warranty return box was delivered and the unit shipped back to HP. They received the unit on 17th. I received a call from HP on the 20th stating that the unit would not be repaired under warranty. I missed this phone call, so all I got from the call was the message. I called them back to find out why, and they would only tell me that it was not a repair covered under warranty. I asked why not and they would not elaborate -- just that if I wanted the display repaired, I would need to pay out $650."

When HP finally did give him an explanation, it was hard to believe. "They told me that I had damaged the display," the reader wrote. "One pixel? I confirmed with them that there was no other physical damage other than the one pixel. I could have the unit returned to me unrepaired, but that would be a $150.00 evaluation fee! With fees like this, don't give me any warranties! Speaking with many people in sales and support at HP about this case, each person seems to agree that it should be covered, but no one has the authority to get the repair done. Now it appears unlikely I will have this unit in time for the 25th. One daughter will be happy, while the other will be crying her eyes out. Since these are such large items, there won't be any other significant gifts under the tree. It's sure to be a memorable Christmas. Thank you, HP. My case number is 3208873143."


Mozda je alo off, al zamislite da se slicno desi vama sa nekom brend makinom? Jos gore, zamislite da se neki od domacih tako ponasa, npr. CT sa njihovim "brendom"? :smash:
BTW, sta sa tim bese, jel neko cuo?
 
copy/paste je napisao(la):
U Jagodini definitivno treba izbegavati FIM Computers. Znam vise slucajeva gde nisu priznavali garanciju za uredjaje u garantnom roku, pa su trazili kes od kupaca za nove uredjaje, a pokvarene su ipak slali na servisiranje, pa su na kraju, zamenjene uredjaje ponovo prodavali!
Dakle uzas!
(ovaj post nikako ne bi trebalo izbrisati, i namena mu je da bar nekom bude od koristi)

Ovo sa FIM Computers je definitivno tačno. mogu da dodami da su generalno lažovi. Ako ti obećaju neku stvar, a ne nabave ugrade ti drugu bez konsultacije i onda kažu "Pa to ti je isto" !
 
Poslednja izmena:
..kako su ME izradili beogradski licimuri...

Evo da podelim i ja sa vama svoje lose iskustvo. Nisam bas planirao da pisem esej ali i drugi su pisali opsirno, pa se nadam da cete imati vremena da procitate ovo.
Radi se o liku odavde sa bencha. Primetio sam u delu za komercijalu (rubrika hot hardware) oglas za kucista, miseve i jos neke stvari koje me nisu zanimale. Oglas je postavljen 22.06 i jos uvek stoji tamo, u pitanju su chenbro kucista i a4tech misevi. Pozovem ja broj koji stoji tamo i oni kazu da ima kuciste, ali da ce biti tek sutra i da ih tad nazovem. Ja ih zovem sutra ponovo i pitam kad mogu da preuzmem kuciste i oni mi kazu da dodjem sutra u 11h i daju mi adresu. Sutradan ja iscimam ortaka (posto nemam auto, inace sam u rakovici) i krenemo po kuciste. Kad smo bili u samom centru grada stize poruka "kuciste mozes uzeti tek u ponedeljak, ovi moji su imali udes na autokomandi...tralala..". U ponedeljak ja odem tamo, kupim misa, a za kuciste mi kazu da treba da porucim i da platim i da ne moze drugacije. Izvadim pare platim, i oni mi obecaju kuciste za dva dana. Zovem u sredu i lik kaze kuciste stize sutra, znaci da zovem sutra. Zovem ja u cetvrtak, kazu stiglo je kuciste, u magacinu je samo da prodje kroz fakturu i mozes sutra da ga podignes. Dodjem ja sutra u zakazano vreme (negde oko 14h) i poljubim vrata, a naravno ne rade vikendom. Sledece sedmice sam bio jos uporniji, ali lik me je non-stop zavlacio zovi za sat, zovi sa dva sata... i sve tako dok mu ne istekne radno vreme i onda zbrise. I kad ga zovem na mobilni on mi kaze da trenutno nije u firmi i da mi je ostavio kuciste da dodjem bice neko od njegovih kolega, i ja naravno opet poljubim vrata. To se desilo cak dva puta na isti nacin. Posle toga sam bio odsutan iz beograda na 15 dana, i kad sam se vratio svratim sa ortakom do njih. I lik kad me je video sav iznenadjen sto vec nisam odustao :d kaze kuciste je u magacinu i trenutno nema ko da ga doveze, dodji po njega sutra u dva. A ja budala zaboravio da je sutra petak :wall: , i naravno sutra opet poljubim vrata, a na mobilni se ne javlja. I tad mi je :mad: . Medjutim on se za vikend javlja sa izgovorom da su ga udarila kola, da su mu kolege na odmoru i da po kuciste mogu da dodjem tek u cetvrtak. I ja odlucim da sacekam i to, ali sam se opet zeznuo jer me je opet zavlacio naredna dva dana do cuvenog vikenda.
Sve u svemu pet puta sam dolazio u grad troseci i vreme i gorivo. Tri puta mi je obecavao da ce mi isporuciti na kucnu adresu i ja kao budala cekao. Mozda je covek imao problema ali su me cak i njegove kolege ignorisale. Ne javljaju mi se na telefon, a kad okrenem sa drugog broja oni kazu "vidi ti to sa Saletom, okreni ga na mobilni.." i tako sve u krug.
I ja se sad pitam sta da radim? Nikakav racun nisam dobio, cak ni za misa kog sam kupio- samo nekakav garantni list. Ne bacaju mi se tako lako pare, zato se moram obratiti nekom. Zahvaljujem se melkor-u na ostavljenom linku za inspekciju.
Eh, da... lik se valjda zove Aleksandar ovde poznat kao "mitnick", a firma se zove Albatron.
 
clock'n'roll je napisao(la):
U ponedeljak ja odem tamo, kupim misa, a za kuciste mi kazu da treba da porucim i da platim i da ne moze drugacije. Izvadim pare platim, i oni mi obecaju kuciste za dva dana.

Auu zlo i naopako :S: pa nisi valjda dao kintu unapred a da ti nisu dali ama bas nikakvu priznanicu? A i prosto ne mogu da verujem da se napravila tolika drama i zavrzlancija oko jednog kucista... Zasto jednostavno ne trazis coveku licno pare nazad - ili ti se mozda uopste niko ne javlja na taj mobilni? Jel iskljucen broj ili? Pa nije valjda promenio broj zbog jednog kucista majku mu...
 
Poslednja izmena:
Meni je dva meseca stajao kompjuter nesklopljen kome je falilo samo kuciste. I vise nisam mogao da izdrzim i kupio sam neko kung-fu, dok ne resim sa ovim sta cu. Zato sam i izneo problem ovde, nebi li dobio nekakav pametan savet "sta dalje". Imam njegov broj, al mi muka da ga vise zovem, zvao sam ga 1000 puta. Posto se lepo posluzio mojim parama, a usput me i dobro "navozao", bilo bi mu super da mi samo vrati pare.
 
clock'n'roll je napisao(la):
Meni je dva meseca stajao kompjuter nesklopljen kome je falilo samo kuciste. I vise nisam mogao da izdrzim i kupio sam neko kung-fu, dok ne resim sa ovim sta cu. Zato sam i izneo problem ovde, nebi li dobio nekakav pametan savet "sta dalje". Imam njegov broj, al mi muka da ga vise zovem, zvao sam ga 1000 puta. Posto se lepo posluzio mojim parama, a usput me i dobro "navozao", bilo bi mu super da mi samo vrati pare.
Strasno, nadam se da ce epilog price biti povoljan po tebe ali ovo je ozbiljno narusavanje poverenja. Hvala na upozorenju.
 
Aman bre...

Pod 1, jako mi je zao shto je chovek stvarno dolazio x puta...Izdeshavalo se svashta shto nije trebalo...Na kraju sam zbog odmora i bolesti kolega ja ostao sam u firmi i stvarno po ceo dan nisam bio tu i jako se teshko bilo uklopiti u moje vreme...Gomila ljudi je sa bencha radilo samnom...Kada sam na kraju uspeo da preklopim da mu u subotu iskombinujem da odem do njega, rekao mi je da je krenuo iz grada i da ce uzeti kucishte na drugoj strani, a da mu se ovo refundira, shto uopshte nije problem....

Pod 2, ti shto pretish, imash adresu, kada god pozelish, slobodno navrni....
 
Molim da oba clana foruma rese ovu "situaciju" medju sobom, a da nas samo obaveste kako su nasli uzajamno prihvatljivo resenje ;)
 
Jedan glas za PC impuls , CD snimac LiteOn drzali 46 dana smorili me ko zmajevi.
 
I ja bih kao Silent da pohvalim M&S Computers sa Banovog Brda. Nije se cak ni slucajno desilo da dodje do zabune oko necega. Davno sam postao redovna musterija.
 
Poslednja izmena:
Diabolique je napisao(la):
Vidim da je neko spomenuo da ZorMi radi u imtelu. Ako je to isti lik na koga i ja mislim, sve reci pohvale. Ne poznajem lika, nikad nisam pricao sa njim na forumu, jedino u radnji kad kupujem nesto. Pa lik je uvek ljubazan, nikad nije nadrndan, mozda je nekad smoren, ali zna da radi posao.
Teško da je to ZorMi, on je ovde negde sam za sebe pisao da je baš nadrndan tip i da baš zato ne radi sa mušterijama. :D
 
Ja sam protiv MBSOFTA kod njih sam 2002 pazario monitor SAMSUNG SyncMaster 765MB i doneo ga ja kuci prikacio probao radilo sve OK nekih pola sata kad ono slika posle tih pola sata pocela da se skuplja gore i dole za nekih 5 mm. Odneo na reklamaciju i lik kao prikacio ostavio onako rastelovanu sliku i posle sat vremena nastelovao sliku knap i rekao sve je u redu to je kod tebe mnogo losa struja. U medju vremenu sam se preselio i problem je isti. Samo nije to jedino lose iskustvo sa njima gomila ljudi se zali na njih na primer jedan lik je kupio procesor kod nji svelepo zapakovano satro a kada je dosao kuci ono skinuta nalepnica sa BOX kulera na procesoru ostao otisak prsta nkog lika jednom recju vise nikada i nista necu da kupim kod njih u toj njihovoj PRCVARNICI. Pozdrav
 
Ja recimo nikad nisam imao problema sa mbsoft-om.
Posebno kada se radilo o reklamacijama.
Uvek sam prakticno istog dana dobio zamenu.
Jedan od likova u servisu je skroz OK. Ma vise nego ok!

Drugi je, bar po onome sto sam video, bahata neznalica.

Stoji da im servis izgleda kao da je pala atomska bomba, ali sta da se radi.

Sve zavisi kako se postavis prema ljudima u servisu...
Bitno je da znas koja su tvoja prava i da umes da ih argumentujes
i tada nema sanse da te bilo ko predje.
 
lule_vets je napisao(la):
Ja sam protiv MBSOFTA kod njih sam 2002 pazario monitor SAMSUNG SyncMaster 765MB i doneo ga ja kuci prikacio probao radilo sve OK nekih pola sata kad ono slika posle tih pola sata pocela da se skuplja gore i dole za nekih 5 mm. Odneo na reklamaciju i lik kao prikacio ostavio onako rastelovanu sliku i posle sat vremena nastelovao sliku knap i rekao sve je u redu to je kod tebe mnogo losa struja. U medju vremenu sam se preselio i problem je isti. Samo nije to jedino lose iskustvo sa njima gomila ljudi se zali na njih na primer jedan lik je kupio procesor kod nji svelepo zapakovano satro a kada je dosao kuci ono skinuta nalepnica sa BOX kulera na procesoru ostao otisak prsta nkog lika jednom recju vise nikada i nista necu da kupim kod njih u toj njihovoj PRCVARNICI. Pozdrav
standardan problem sa samsung monitorima 7xx DF/MB serije, a verovatno i drugih dijagonala i sumnjam da to pokriva garancija - dok su hladni vise razvlace sliku (vertikalno) nego kad se zagreju (mozda ne svi, ali 3 od 3 kod kojih sam ja obratio paznju na ovaj problem - 2x 757DFX i 1x 797MB)
svejedno, DOBRE retail prodavnice na zapadu menjaju svaku robu kojom kupac nije zadovoljan jer se roba ne ponasa prema specifikaciji (cisto sumnjam da u technical specifications samsungovih monitora pise: zagrejati na 60C pre upotrebe)
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno