Šta je novo?

Iris GO (ex mts TV GO) [nije tema o Iris TV box-u]

Posle aktiviranja IrisGo preko mts portala, VIDAA aplikacija radi na HISENSE TV :)
Nadam se da ću mts daljinac definitivno da zaboravim i da napokon imam samo jedan upravljač.
Imam utisak da je slika ipak malo bolja preko settop boxa a definitivno je brži odziv.
Signal preko aplikacije malo kasni za stvarnim vremenom.
 
Ja koristim samo TV aplikaciju iako imam i STB i nisam imao nikakvih problema do sad, doduše gledam samo arene. A za odziv, ako nemaš daljinski sa bluetoothom za STB, vrati i traži novu opremu. Infrared odziv je mnogo los. Bluetooth po defaultu ne dolazi uključen. Pali se u podešavanjima na #1397#
 
Ja koristim samo TV aplikaciju iako imam i STB i nisam imao nikakvih problema do sad, doduše gledam samo arene. A za odziv, ako nemaš daljinski sa bluetoothom za STB, vrati i traži novu opremu. Infrared odziv je mnogo los. Bluetooth po defaultu ne dolazi uključen. Pali se u podešavanjima na #1397#
VIDAA aplikaciji sam se obradovao jer mi je želja da i ne koristim više STB. Tu mi je infrared daljinac, ali je ipak odziv brži nego preko TV aplikacije sa bluetooth daljincem a i slika je malo slabija preko aplikacije. Da li je do nje ili ne, ali posle jedno 15 minuta probe, ceo TV je spao sa mreže i naravno nijedna aplikacija nije radila dok se nisam kroz podešavanja TVa ponovo prikačio na WiFi. To se nikada pre nije desilo.
 
Ne znam kakva je aplikacija za Hisense, možda pojede dosta memorije pa pukne. Ja imam Sony 55" KD9096, nikad mi se to nije desilo. Kvalitet slike ti je do brzine interneta, ako ima nekih smetnji obori se kvalitet da ne bi bilo prekida.
 
Ne znam kakva je aplikacija za Hisense, možda pojede dosta memorije pa pukne. Ja imam Sony 55" KD9096, nikad mi se to nije desilo. Kvalitet slike ti je do brzine interneta, ako ima nekih smetnji obori se kvalitet da ne bi bilo prekida.
Znam da je brzina neta bitna. Protok mi je na TVu 136,20/93,05 Mbps, ping 64/36 [speedtest], uz WiFi vezu.
Nije slika loša, samo mi se čini da je malo slabija po ukupnom kvalitetu u odnosu na strim sa STBa. Nema tu pikselizacije, ali malo je manje oštra i boje su malo zasićenije/tamnije pri nepromenjenim podešavanjima parametara na TVu.
Nikada nisam imao nikakvih problema pri strimingu 4K filmova sa PCja ili iz Youtube aplikacije.
 
Da li je moguce zaobici blokadu snimanja ekrana dok je IRIS upaljen u browser-u?
Koristim Geforce Experience za snimanje.
 
Мала помоћ.
Другар је дао 2 слота за Ирис у замену за нешто.
И сад ми каже да је неко од та два слота активирао PickBOX преко апликације од та два слота. Да ли то може да се одради са слотова које некоме даш или не може?
 
Beše ima mogućnost da se promeni PIN za autorizaciju kupovine? I sad bi trebalo da može i da se stavi da password za login na Iris Go / Iris Smart aplikaciju NE bude isti kao password za MojMTS nalog / portal?
Kad nekom daš pristup čitavom nalogu i portalu šta očekivati da se desi...
 
Beše ima mogućnost da se promeni PIN za autorizaciju kupovine? I sad bi trebalo da može i da se stavi da password za login na Iris Go / Iris Smart aplikaciju NE bude isti kao password za MojMTS nalog / portal?
Kad nekom daš pristup čitavom nalogu i portalu šta očekivati da se desi...
Може да промени шифру? Није дао мејл.
 
Ranije je šifra za Iris Go bila = šifra za MojMTS nalog.
A sad tj već neko vreme kad se aktivira Iris Go usluga ima?? mogućnost da se zada drugačija šifra samo za Iris Go uslugu?
 
Nisam imao tih problema u skorije vreme ali ni ne delim svakome.
Ranije je bila opcija, ovo što @shamanNS pominje, promeniš kod tebe na nalogu pin za kupovinu i mogu da kupuju koliko vole 🙂
Ne smem da tvrdim za Iris go, meni su po kući umeli da kupuju, da ne objašnjavanjam sada. Ali prilično sam siguran da je isto.
Inače ne volim da delim MTS nalog. To kada podeliš, podelio si sve 🙂
Edit: mislim da i dalje nema posebno za Iris go. Zaboravio da napišem.
 
Променио је шифру за мој мтс и пин за куповину.
Како да се види ко је све пријављен на слотовима? Не можемо да нађемо то.
Pa kako se aktivirala app kad traži korisničko ime a to je mail adresa??? Tj mail adresa je korisnič[email protected] 😂
Сад баш гледам,корисничко име није мејл адреса.
 
Ne postoji opcija da se vide prijavljeni uređaji.
Samo ako su popunjeni slotovi, onda pri logovanju na novi uređaj te pita koji da izbaci. Samo tada prikaže uređaje.

Ne znam kakve su sada opcije, mi smo se oduvek logovali sa korisničko_ime, bez @mts.rs.
Bar kod mene nikada nije bila e-mail adresa. Tako mi je i pisalo uvek u ugovorima za Moj MTS portal.
 
Nije, ali korisničko ime za TV uslugu je mail adresa minus @bla.nja deo. Ko zna korisničko ime zna praktično i MTS mail adresu tog korisnika. E sad kako kome, nekima to jeste a nekima nije adresa za koju je vezan / kreiran MojMTS nalog.
 
Imam 2 naloga za Iris GO, jedan preko ugovorne obaveze za postpaid broj u MTS-u, a drugi preko Box 3 paketa u Telekomu. Prvi nalog (MTS) radi svuda: na EON box-u preko Iris SMART aplikacije, na telefonu na Yettel internetu, na računaru u browseru na SBB internetu. Ovaj drugi pak mi ne dozovaljava da se ulogujem ni na jedan uređaj ako nisam na MTS mreži.

Zašto postoji ta razlika u nalozima, i da li se može naterati ovaj drugi nalog da radi na internet konekcijama koji nisu MTS?
 
Razlika postoji, isto kao što na SBB za Eon imaš podelu na "u mreži" naloge (uz SBB kablovske ugovore) koji ima blokade pojedinačnih kanala i "Eon van mreže" (gde je usluga po definicije za korišćenje van matične SBB mreže) gde isti ti kanali nisu blokirani.
S tim da je MTS za Iris Go otišao još korak dalje pa za "dobijeno 'besplatno' u Box paketu" Iris Go totalno blokirao komplet uslugu a ne "samo" 10-15 kanala ili koliko već SBB blokira na Eon.

Zašto postoji razlika? Zato što provajder tako želi, da ograniči potencijal za deljenje naloga. Pa tako osakate tip naloga kojih ima ubedljivo najveći broj korisnika.

da li se može naterati ovaj drugi nalog da radi na internet konekcijama koji nisu MTS?
Rešenje je isto kao i za svaki drugi "geoblock" baziran na IP adresama : mora pristup sa dozvoljenog tj ne-nedozvoljenog IP opsega. A to u prevodu znači sledeće: moraš da koristiš VPN (i kroz to "tuneliraš" Iris Go saobraćaj, pa da Iris serveru izgleda kao da ne pristupaš sa SBB neta).

"Zaobilaženje" tih restrikcija nije moguće ni na jedan drugi način (mora da pristupa sa dozvoljene IP adrese), sad da li to radiš sa VPN ili SmartDNS ili proxy server... nije bitno za krajnji ishod.

Telekom za Iris Go očigledno ne koristi "whitelist" (= nije dozvolio samo MTS i Supernova IP adrese a sve ostalo blokirano = definisano koji IP opsezi smeju da pristupaju) već koriste "blacklist" (= definisano koje IP opsege da blokira pristup) na koji su stavljeni IP adrese većine ne-MTS rezidencijalnih internet provajdera (SBB, Orion, Yettel... npr YuNet su zaboravili??) a IP opsege dodeljene raznim data centrima i "Cloud provider"-ima nisu blokirali pa zbog toga rade "plaćeni VPN" servisi koji svoje servere host-uju u Srbija kod takvih.

Da su blokadu odradili kao MTS only "whitelist" onda bi ti jedino rešenje bilo VPN server kod nekoga ko ima baš MTS internet. Srećom pa nisu tako odradili.
 
Poslednja izmena:
Од вечерас не могу да се улогујем на компјутеру. избацује поруку:
1720639178236.png
 
Pa kaze da ne koristis mts internet jer samo radi na mts mrezi.
 
Vrh Dno