Šta je novo?

Iris GO (ex mts TV GO) [nije tema o Iris TV box-u]

Bio kod dva drugara imaju LG TVe mislim iz 2019 do sad im radila normalno Iris smart tv aplikacija, više ne radi !! (mrežna greška 1002) poruka, ostali servisi rade youtube, hbo, netflix....
 
Idi na njihov sajt i piši se preko chata,odmah će da te zovu.
 
Da, nisu, nekad su bili, cini se da problem nastao kad sam jedan box odjavio a na drugoj adresi prijavio, logovanje na portalu ostalo je isto, ali unutar iris boxa sad postoji sufiks 10, koji se spominje i za iris go, a sifre ne rade od starog logovanja bez ovog sufiksa.


Pisao sam mail pa da vidimo, sve sporo ide...javicu sta sam uradio.
Kod mene je i dalje isto i za MojMTS i za Iris. I zetu sam skoro aktivirao i isto je.
Nema ti nikakve veze IRIS box i šta tamo piše sa IRIS GO ili IRIS SMART.
Da li si uopšte aktivirao Iris GO aplikaciju ili preko sajta ili preko aplikacije MojMTS ili preko korisničke službe ili poslovnice? To mora prvo da se uradi, nije automatski aktivno.
Uđi u MojMTS aplikaciju i pogledaj koje je dugme za IRIS go, aktiviraj ili deaktiviraj. Ako je aktiviraj, onda je sve jasno. Ako nije onda korisnički.
064 733 ako imaš nekog sa brojem na mts mreži. odmah se javljaju.
 
@nesa69 aktivirao sam na sajtu, i stoji da je aktivirano, ali na istoj stranici pise da mi je korisnicko ime za iris go sa sufiksom 10, kao sto mi je u iris tv boxu kad pogledam opcije, ne pise to za dzabe na sajtu, sasvim sigurno je to ime za za iris go i za tv box, e sad sto je na sajtu bez ikakvih sufiksa i brojeva verovatno zbog toga jer je prvi otvoren box3 kod njih bio tako i tako je ostalo, pa sam drugi box aktivirao na drugoj adresi a prvi ugasio pre dve nedelje, ostalo korisnicko za mts portal default taj bez sufiksa sa kojim je radio i iris go i mts web mail, a ovamo za novi dodelili taj sa ...10, i sad nemam lozinku za njega, oni trebaju da mi naprave da mi sve bude na ovom bez sufiksa, fakticki na starom jer za njega imam lozinku moju koju koristim kad se logujem na portal i na app na mobilnom moj mts.
 
Dobro vece, nalazim se u Austriji, korisnik sam Iris Smart 1.0.1 aplikacije na Amazon Stick 4K. Sve radi super bez prekida ali imam jedno pitanje, kada mi je iskljucen vpn onda rade samo "osnovni" kanali, ako ukljucim nord vpn server Srbija onda prestane da radi Iris (izbacuje onu gresku: Geographical location authentication failed za svaki kanal), probao sam i server Bosna i tad prorade skoro svi kanali (jedino na BlicTV i jos neki kanal pojavi se ona greska). Probao sam da se odjavim, ukljucim vpn Srbija, prijavim se opet i izbacuje gresku, dok ne promenim server na Bosnu i bude bolje. Ne kapiram ovu situaciju i mnogo mi je cudno, ako neko moze da mi objasni ili ima isti "problem". I jel bi mogao da otkljucam sve kanale? Hvala vam puno!
 
Zašto je na mom boksu "Iris Smart" a na mts boksu "Iris go". U čemu je razlika osim u imenu. Novi sam korisnik pa ako je glupo pitanje oprostite.
 
@16mdell Pa piše ti na mts stranici o IrisGO aplikaciji, i to bukvalno na prvoj stranici.

Iris GO je aplikacija za telefone, tablete, laptopove... Iris Smart za smart TV uređaje.
 
Reci mi kako da stavim Iris na početni ekran. Kad dodajem aplikaciju Iris nije u ponuđenim apk.
 
Problem se javlja kod LG televizora, ali problem je sa strane MTS svakako.
 
Danas mi instaliraše optiku. Sve radi, osim Iris smart TV aplikacije. Monteri rekoše da će raditi od sutra, dok se "registruje" ugovor. Dva pitanja imam povodom toga:
1. Da li se za Iris smart TV aplikaciju treba prijaviti, aktivirati je kao Iris GO (u Moj MTS aplikaciji se pominju samo PC, mobilni i tablet, i
2. Da li se prijavljuje sa user name i password kao za Moj MTS ili kao za MTS e-mail box koji su mi napisali u ugovoru?
 
Treba da aktiviraš Iris go na portalu mojmts. Inače Iris za smart tv je u njihovim očima isto što i Iris go.
Logovanje na aplikaciju je sa user i pass kao na mojmts
 
Iris Smart aplikacija za AndroidTV ako se dobro sećam i dalje nije update-ovana da ubaci poruku/grešku koja jasno stavlja korisniku na znanje da je problem geoblock već samo uporno vraća na login ekran i još "korisno" isprazni popunjen username i password.

Pošto na ovom forumu korisnici imaju tendenciju da ne napišu šta se stvarno dešava nego njihove slobodne interpretacije (tipa da napiše da mu "Izbacuje da je pogresan username/password" a bude da nije stvarno izbacivalo grešku koja tvrdi tako nešto konkretno već da samo ne prolazi login pa korisnik pretpostavlja i zaključuje da su pogrešni podaci) onda i mi koji odgovaramo moramo da pretpostavljamo i nagađamo da li je ipak u pitanju poznat problem.

Napisao si koliko 4-5? komentara u međuvremenu a nisi iskoristio priliku da napišeš dodatno i konkretno šta si sve probao i gde si probao, da smanjimo gledanje u kristalnu kuglu.

Konstruktivna pomoć od strane drugih korisnika zahteva više konkretnih informacija i više konteksta. Za početak da si okačio screenshot sa greškom odmah bi suzio priču oko toga šta može biti problem.

Da si uzeo promenio password za MojMTS nalog i onda ponovo probao login na Iris Go / Iris Smart i video kako se ponaša i ovde javio rezultat pomerio bi se koji korak bliže eventualnom rešenju.
 
Iris Smart aplikacija za AndroidTV ako se dobro sećam i dalje nije update-ovana da ubaci poruku/grešku koja jasno stavlja korisniku na znanje da je problem geoblock već samo uporno vraća na login ekran i još "korisno" isprazni popunjen username i password.

Pošto na ovom forumu korisnici imaju tendenciju da ne napišu šta se stvarno dešava nego njihove slobodne interpretacije (tipa da napiše da mu "Izbacuje da je pogresan username/password" a bude da nije stvarno izbacivalo grešku koja tvrdi tako nešto konkretno već da samo ne prolazi login pa korisnik pretpostavlja i zaključuje da su pogrešni podaci) onda i mi koji odgovaramo moramo da pretpostavljamo i nagađamo da li je ipak u pitanju poznat problem.

Napisao si koliko 4-5? komentara u međuvremenu a nisi iskoristio priliku da napišeš dodatno i konkretno šta si sve probao i gde si probao, da smanjimo gledanje u kristalnu kuglu.

Konstruktivna pomoć od strane drugih korisnika zahteva više konkretnih informacija i više konteksta. Za početak da si okačio screenshot sa greškom odmah bi suzio priču oko toga šta može biti problem.

Da si uzeo promenio password za MojMTS nalog i onda ponovo probao login na Iris Go / Iris Smart i video kako se ponaša i ovde javio rezultat pomerio bi se koji korak bliže eventualnom rešenju.
Hvala puno na pozrtvovanosti i pomoci, okej, mozda sam ja kriv sto nisam napisao da je probano na telefonu na mts mrezi, kao i da login radi na moj mts aplikaciji, kao i da sam deezer uspeo da aktiviram sa istim loginom. Svakako sam pitao da li se jos nekome to desilo, a i po meni je logicno da se nista ne pretpostavlja i nagadja, vec ako se na nesto sumnja prvo pita, ali dobro, verovatno je vama tako lakse, da prvo pomislite da je nesto banalno
Hvala puno na pozrtvovanosti i pomoci, okej, mozda sam ja kriv sto nisam napisao da je probano na telefonu na mts mrezi, kao i da login radi na moj mts aplikaciji, kao i da sam deezer uspeo da aktiviram sa istim loginom. Svakako sam pitao da li se jos nekome to desilo, a i po meni je logicno da se nista ne pretpostavlja i nagadja, vec ako se na nesto sumnja prvo pita, ali dobro, verovatno je vama tako lakse, da prvo pomislite da je nesto banalno
A takodje da ne nagadjate i pretpostavljate, promenio sam i sifru i probao opet, i opet ne radi. A i da ne nagadjate i pretpostavljate, bio sam i do mts-a, ni oni ne znaju zasto ne radi. A sada ako neko stvarno misli da zna o cemu je rec, a vama hvala jos jednom da dugackom odgovoru
 
MTS podrška će te sigurno kontaktirati ubrzo, obzirom da si poslao upit za problem. Sačekaj da ti se jave, pa nam napiši šta su probali i šta su ti na kraju rekli.
 
Pošto si malo obrazložio, moguće je:
User- kucaš bez @mts.rs
Nisi aktivirao aplikaciju.

Sve ostalo moraš sa njima. Zovi 064 733 pošto si na MTS mreži. Traži da to srede. Neka te isprebacuju na tehničku službu.
Od odlaska kod njih nemaš obično neke koristi. Trebaju ti oni maheri do kojih se dolazi telefonski probijanjem kroz korisnički servis 🙂
 
IMG_2263.pngIMG_2262.png
Eto i skrinsotova, da napomenem, DA, iris go ulazi u paket koji placam
Rekli su da ce me kontaktirati neko iz tehnicke sluzbe
 
Ok. Jel ti i dalje tako brljavi otvaranje te sekcije na MojMTS app?
 
Isto kao sto za deezer treba da se aktivira, tako sam i iris go, i deezer radi normalno, a iris go izbacuje ovo sto izbacuje
Ok. Jel ti i dalje tako brljavi otvaranje te sekcije na MojMTS app?
Da kao na skrinsotu
A i da dodam da sam probao da reinstaliram aplikaciju, kao i da restartujem telefon (iako nidje veze, ali to su mi prvo rekli da uradim)
 
Ok, sad je jasno šta je problem i sad ih cimam mailom za to. I/ili ako te stvarno pozovu iz tehničke službe (pre slanja maila).

Njima lepo detaljno objasniš šta se dešava, uključujući i taj info da si bio na MTS mreži dok si pokušavao login na Iris Go app.
 
Šta ti piše u aplikaciji pod vaše usluge? Da li samo telefon ili i box usluga? Drugim rečima, da li si u aplikaciju ulogovan kredencijalima sa moj mts portala, ili ono, telefon i pasvord?
 
Nazad
Vrh Dno