Kod mene je i dalje isto i za MojMTS i za Iris. I zetu sam skoro aktivirao i isto je.Da, nisu, nekad su bili, cini se da problem nastao kad sam jedan box odjavio a na drugoj adresi prijavio, logovanje na portalu ostalo je isto, ali unutar iris boxa sad postoji sufiks 10, koji se spominje i za iris go, a sifre ne rade od starog logovanja bez ovog sufiksa.
Pisao sam mail pa da vidimo, sve sporo ide...javicu sta sam uradio.
Resen problem. Poslao sam mail Mts-u o problemu,zvao sam njihov call centar i njih obavestio i problem je resen u roku od tri dana. Problem je u ocigledno u LG televizorima.Da li neko zna zasto se javlja greska 1002?
Hvala puno na pozrtvovanosti i pomoci, okej, mozda sam ja kriv sto nisam napisao da je probano na telefonu na mts mrezi, kao i da login radi na moj mts aplikaciji, kao i da sam deezer uspeo da aktiviram sa istim loginom. Svakako sam pitao da li se jos nekome to desilo, a i po meni je logicno da se nista ne pretpostavlja i nagadja, vec ako se na nesto sumnja prvo pita, ali dobro, verovatno je vama tako lakse, da prvo pomislite da je nesto banalnoIris Smart aplikacija za AndroidTV ako se dobro sećam i dalje nije update-ovana da ubaci poruku/grešku koja jasno stavlja korisniku na znanje da je problem geoblock već samo uporno vraća na login ekran i još "korisno" isprazni popunjen username i password.
Pošto na ovom forumu korisnici imaju tendenciju da ne napišu šta se stvarno dešava nego njihove slobodne interpretacije (tipa da napiše da mu "Izbacuje da je pogresan username/password" a bude da nije stvarno izbacivalo grešku koja tvrdi tako nešto konkretno već da samo ne prolazi login pa korisnik pretpostavlja i zaključuje da su pogrešni podaci) onda i mi koji odgovaramo moramo da pretpostavljamo i nagađamo da li je ipak u pitanju poznat problem.
Napisao si koliko 4-5? komentara u međuvremenu a nisi iskoristio priliku da napišeš dodatno i konkretno šta si sve probao i gde si probao, da smanjimo gledanje u kristalnu kuglu.
Konstruktivna pomoć od strane drugih korisnika zahteva više konkretnih informacija i više konteksta. Za početak da si okačio screenshot sa greškom odmah bi suzio priču oko toga šta može biti problem.
Da si uzeo promenio password za MojMTS nalog i onda ponovo probao login na Iris Go / Iris Smart i video kako se ponaša i ovde javio rezultat pomerio bi se koji korak bliže eventualnom rešenju.
A takodje da ne nagadjate i pretpostavljate, promenio sam i sifru i probao opet, i opet ne radi. A i da ne nagadjate i pretpostavljate, bio sam i do mts-a, ni oni ne znaju zasto ne radi. A sada ako neko stvarno misli da zna o cemu je rec, a vama hvala jos jednom da dugackom odgovoruHvala puno na pozrtvovanosti i pomoci, okej, mozda sam ja kriv sto nisam napisao da je probano na telefonu na mts mrezi, kao i da login radi na moj mts aplikaciji, kao i da sam deezer uspeo da aktiviram sa istim loginom. Svakako sam pitao da li se jos nekome to desilo, a i po meni je logicno da se nista ne pretpostavlja i nagadja, vec ako se na nesto sumnja prvo pita, ali dobro, verovatno je vama tako lakse, da prvo pomislite da je nesto banalno
Ali nije aktivirana automatski svima po sklapanju Box ugovora , već zahtev za aktivaciju mora da inicira korisnik.DA, iris go ulazi u paket koji placam
Inicirao sam aktivacijuAli nije aktivirana automatski svima po sklapanju Box ugovora , već zahtev za aktivaciju mora da inicira korisnik.
Da kao na skrinsotuOk. Jel ti i dalje tako brljavi otvaranje te sekcije na MojMTS app?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari