Šta je novo?

Iris GO (ex mts TV GO) [nije tema o Iris TV box-u]

Supernova i Iris su dve razlicite OTT platforme
 
Ja sam probao i Supernova app (sa tudjim nalogom) i jeste malo bolja.

BTW....jel neko negde pomenuo da moze da se koristi Supernova app i sa Telekom nalogom jer su sad jedna firma? Ili sam umislio?
Pa pomenuh da nisu iste platforme :)
 
Zdravo drustvo, do prekjuce mi je normalno radio mts iris smart aplikacija na amazon firestick-u (ver 1.0.1) preko mts mobilnog interneta. I juce kad sam pokusao da gledam trazio mi je da se ponovpo logujem ali na kraju izbaci gresku No such object. Na telefonu normalno radi i login podaci su ispravni. Da li neko ima slican problem i da li ima resenja?
 
Pa ocigledno da je nesto vezano za taj uredjaj.. pokusaj da prijavis podrsci. Taj Iris smart je poprilicno los kazu ljudi, iako meni radi super..
 
Ta aplikacija koliko ja znam nema podrsku, tj ne patch-uje se za sve uredjaje pa otuda i ta informacija. Uskoro izlazi nova aplikacija, trebalo bi da se rese ti nedostaci..
 
Naravno druze.. ;)
 
Upravo sam instalirao app na ipad. Radi odlicno. S obzirom da imam i sbb i mts u sobi u kojoj koristim ipad mi samo sbb net doboljno dobro radi.
Tako da pokrenem app na mts mrezi pa se prebacim na sbb i radi bez ikakvih problema.
 
Da li mi neko moze reci da li mozda FOX TV ima 30 dana vracanje unazad na IRIS GO-u?
 
Ne zavisi ti to od modela tv nego od paketa koji imaš u mts. Vraćanje unazad 7 dana je 100 dinara mesečno ako ga nemaš besplatno u paketu koji poseduješ a vraćanje 30 dana ima samo na RTS 1 čini mi se i na možda još par kanala a 7 dana unazad takođe nema na dobrom delu kanala.
 
Nisam ni spomenuo model tv-a ali dobro, i svakako je tema za Iris GO koji je dostupan i putem web-a i kao android aplikacija, i znam da se dodatno doplacuje, samo me je zanimalo da neko proveri i javi, ali hvala svakako.
 
Hvala obojici :) malo zakasnih sa jednom serijom, pa sam mislio ako ima 30 dana da pozajmim od nekoga da krenem da gledam ali ništa onda...
 
Da, radi se na novoj aplikaciji sa prosirenim funkcionalnostima
 
Meni na UN7200 seriji radi normalno.. E sad ove detalje za webOS ne znam, mada pretpostavljam da ce to automatski biti uradjeno
 
Kolege forumaši može li ikako pomoć oko ovoga, nema šta nisam probao ali bezuspešno. Logujem se najnormalnije na MTS portal sa korisničkim imenom, ali kada se logujem na Iris go aplikaciju ona me uopšte ne vidi kao postojećeg box3 korisnika i ne daje mi opciju da samo aktiviram uslugu besplatno. Već dobijam samo one dve opcije za naplatu, kao kad recimo napravite nalog pa pa vam sistem nudi da vam proda Iris pakete.

Ono što je još čudnije, ni na mail MTS web ne mogu da se ulogujem sa mojim korisničkim imenom i sa šifrom pa čak i sa novom šifrom koju sam nanovo kreirao. Ono što dodatno komplikuje stvari korisničko ime za MTS portal je u formatu oooo.ooo, za mail je bilo oooo.ooo1 isto kao za portal samo jedinica na kraju, a kad se ulogujem na portal u odeljku Iris go tamo u jednom manjem tekstu mi kaže vaše korisničko ime je oooo.ooo10 znači kao ovo iznad ali 10 na kraju, isto ovo korisničko ime sa sufiksom 10 mi je i u Iris TV uredjaju. Ali ni jedno od ovih korisničkih imena sa mojom sveže napravljenog šifrom ne radi za web mail a ni za Iris go. Kako dobiti password od njih za ovo korisničko ime sa sufiksom 10?


Dobiti operatera putem broja sa mts sajta je nemoguća misija, pisati na onaj njihov mail za ovako složenu stvar nema nikakvog smisla
 
Nisu ti isti kredencijali za Moj Mts i za Iris Go.
Moraš da ih kontaktiraš.
Isti su..
Kontaktiraj ih samo, nije nemoguca misija, malo sacekas i dobijes ih. Moraju da se provere kredencijali.
 
Nisu ti isti kredencijali za Moj Mts i za Iris Go.
Moraš da ih kontaktiraš.
Da, nisu, nekad su bili, cini se da problem nastao kad sam jedan box odjavio a na drugoj adresi prijavio, logovanje na portalu ostalo je isto, ali unutar iris boxa sad postoji sufiks 10, koji se spominje i za iris go, a sifre ne rade od starog logovanja bez ovog sufiksa.

Isti su..
Kontaktiraj ih samo, nije nemoguca misija, malo sacekas i dobijes ih. Moraju da se provere kredencijali.
Pisao sam mail pa da vidimo, sve sporo ide...javicu sta sam uradio.
 
Vrh Dno