Šta je novo?

Iris GO (ex mts TV GO) [nije tema o Iris TV box-u]

Čudno je da tako ne rade ni druge aplikacije? (tipa Eon sigurno pamti zadnje gledani kanal pre zatvaranja aplikacije) a i sama Iris Smrt je pametila ranije? Plus svaki TV kad ugasiš i upališ ne vraća na prvi u listi nego šta si gledao.
Pamtila, bar kod mene, verzija 1.0.1, izadjes na FOX, kad ponovo pokrenes opet bude FOX.
 
Pretpostavljam da se u razvoj aplikacija ili možda UX/UI malo razumete? Nije bitno da li ste vi afektirani, propust je veliki, kao u fudbalu da uzmeš aut nogom da izvodiš. Aplikacija i ova i prethodna i svaka je puna velikih rupa, što se vidi i ovde na forumu. No ne verujem da bilo koga čudi, ipak je to državna uhleb firma.
 
Ne secam se da moram biti developer pa da ucestvujem i ovoj temi ili ovom forumu. Ja je koristim svakodnevno na webOS i ama bas nikakvih problema nemam. Al dobro, zaboravih da je drzavna firma u pitanju, ne pratim politiku niti me zanima..
 
Невероватно јесте да не могу финални производ да избаце на тржиште. Апликација има више фелера, који не смеју постојати.
 
Pa ako je vec koristite, i primecujete neke bagove, zasto ne pinujete post koji ce sadrzati listu tih bagova? Siguran sam da ce to vec neko primetiti od ljudi koji mogu da uticu na to.
 
Da proverim da li sam lud ili je neki problem u pitanju. Pokušavam da aktiviram iris go sestri koja je to dobila u sklopu box paketa beli.

Na portalu sam aktivirao iris go. Od tada je prošlo 5-6 dana. Kada proba da se uloguje u aplikaciju, iskače joj meni kojo pokazuje po kojim cenama može da kupi iris go.
Da li postoji još neki korak koji treba da se uradi nakon aktivacije na portalu?
 
@Vujkeee92 Ne. Čak nije potrebno ni aktivrati uslugu ako se ide preko sajta https://iris.mts.rs, kada tamo upišeš svoje korisničko ime i lozinku dobiješ opciju da odmah aktiviraš uslugu prilikom logovanja.
 
Kada tu unesem podatke za logovanje, koji prolaze na mts portalu, opet dobijem taj ekran sa cenama. U prilogu. Videću sa podrškom onda. Probao sam i preko laptopa, isti ishod.
 

Prilozi

  • IMG-20230830-WA0000.jpg
    IMG-20230830-WA0000.jpg
    74.1 KB · Pregleda: 24
@Vujkeee92 Pa onda ili na tom nalogu nije predviđen Iris GO besplatno, ili ako jeste, onda je neki problem sa nalogom.
 
Da proverim da li sam lud ili je neki problem u pitanju. Pokušavam da aktiviram iris go sestri koja je to dobila u sklopu box paketa beli.

Na portalu sam aktivirao iris go. Od tada je prošlo 5-6 dana. Kada proba da se uloguje u aplikaciju, iskače joj meni kojo pokazuje po kojim cenama može da kupi iris go.
Da li postoji još neki korak koji treba da se uradi nakon aktivacije na porta

Kada tu unesem podatke za logovanje, koji prolaze na mts portalu, opet dobijem taj ekran sa cenama. U prilogu. Videću sa podrškom onda. Probao sam i preko laptopa, isti ishod.
To je problem sa kojim sa se već sretao nekoliko puta.
Iz nekog razloga (ne znam kojeg), tebi user i pass koji koristiš za Moj Mts portal nisu isti kao i oni za Iris Go.
Korisničko ime možes videti na Moj Mts kada klikneš na Iris Go.
A za password moraš da ih zoveš.
 
Kakve bre zamene, ne postoji opcija za brisanje uredjaja? :D

Nisam koristio iris smart 100 godina, onaj odvratni meni od pre im je bio jeziv. Move smart je pojam za ovo.
 
kad se uloguješ na četvrti uređaj, pita te koji od prethodna tri želiš da obrišeš
 
Dobro, nije nemoguce da se isti televizor pojavi sa drugim ID-em i da ga tako iris strana registruje kao novi uredjaj, iz tog razloga je nekima radilo sve normalno kada su brisali novu, a instalirali staru app.
Ali je neverovatno da ne postoji opcija brisanja. Evo gledam sada na onom move self care portalu, mogu da brisem sve bez problema osim stb-a.
 
Pozdrav, imam jedno pitanje u vezi Iris go aplikacije. Uzeo sam zmaj tarifu u mts-u, i tamo daju neke aplikacije besplatno 6 meseci, medju kojima je i iris go. Sada me zanima, da li ce posle tih besplatnih 6 meseci, odmah naplatiti 7. mesec? Tj da li ce mi posle 6 meseci samo biti onemoguceno da gledam dalje, ili ce se kao i neki drugi, napraviti ludi, pa naplatiti 7.mesec, ako ja slucajno zaboravim da prekinem iris go aplikaciju. Hvala unapred :)
 
Mislim da se ne prave ludi, vec je subscription aktivan aplikativno pa bih na tvom mestu svakako deaktivirao ukoliko te ne zanima vise ta usluga.
 
Da li se troši net iz paketa ako se gleda Irisgo preko mts mreže?
 
Kakvi su ovo neozbiljni... da ne lajem. Na iris go na areni premium 1 umesto najavljene utakmice Napredak - Voždovac, ide neka engleska utakmica iz doba 4:3 ekrana, dok na areni 3 BH ova utakmica ide regularno. Šta bre!!????
 
Mali update, ako ikoga zanima...verovatno ne ali dosta govori o ažurnosti mts-a. Nedelju dana nakon problema sa logovanjem na Iris smart TV aplikaciju sam dobio sledeći odgovor:
"Poštovani, obaveštavamo Vas da smo razmotrili Vaš prigovor "broj taj i taj" i utvrdili da je neosnovan. Obaveštavamo Vas da na našem sistemu ne postoje zabrane koje bi uticale na uspešno korišćenje mtsTV GO. Preporučujemo da restartujete aplikaciju i pokušate ponovo da se logujete."
7 dana im je trebalo samo da odgovore, bez da su rešili problem, na šta sam ja opet poslao prigovor...evo već je sreda, deseti dan od nastanka problema, rešenje ni na vidiku. I dalje ne mogu da se ulogujem, pogrešan user/pass, niđe veze.
Namerno ne želim da ulazim u moj.mts portal i čačkam nešto mimo njihovih uputstava, čekam da vidim koliko će sve potrajati.
Ovo mtsTV GO u poruci mi je posebno zagolicalo maštu, jer Iris kao takav postoji najmanje godinu dana ako se ne varam, ako ne i daleko duže.
 
Poslednja izmena:
Vidis da i oni ne znaju sta pisu.Pisi ti njima na mts.rs na chat i tu ce ti najpre resiti.
 
Pisao sam im na Messenger, tamo relativno brzo odgovore ali u fazonu "nadležni će Vam se javiti". E pa, ti isti nadležni se javljaju nakon nedelju dana otprilike. Nisam siguran da je na chat-u stručnija ekipa, možda grešim. Sve u svemu, te neke banalne stvari se kod nekih drugih rešavaju daleko brže.
 
Nazad
Vrh Dno