Mali update, ako ikoga zanima...verovatno ne ali dosta govori o ažurnosti mts-a. Nedelju dana nakon problema sa logovanjem na Iris smart TV aplikaciju sam dobio sledeći odgovor:
"Poštovani, obaveštavamo Vas da smo razmotrili Vaš prigovor "broj taj i taj" i utvrdili da je neosnovan. Obaveštavamo Vas da na našem sistemu ne postoje zabrane koje bi uticale na uspešno korišćenje mtsTV GO. Preporučujemo da restartujete aplikaciju i pokušate ponovo da se logujete."
7 dana im je trebalo samo da odgovore, bez da su rešili problem, na šta sam ja opet poslao prigovor...evo već je sreda, deseti dan od nastanka problema, rešenje ni na vidiku. I dalje ne mogu da se ulogujem, pogrešan user/pass, niđe veze.
Namerno ne želim da ulazim u moj.mts portal i čačkam nešto mimo njihovih uputstava, čekam da vidim koliko će sve potrajati.
Ovo mtsTV GO u poruci mi je posebno zagolicalo maštu, jer Iris kao takav postoji najmanje godinu dana ako se ne varam, ako ne i daleko duže.