Šta je novo?

iPhone Autorizovani Servis - Srbija

Tvoj scenario i dalje podrazumeva namerno brikovanja telefona. Sam korisnik nije direktno kriv za to, ali neko drugi jeste.
I opet će se naplaćivati usluga vraćanja telefona u funkciju.
I čisto da znate, statistički, ovo se skoro pa i ne dešava. Imali smo tri telefona. Dva smo naplatili, treći su priznali grešku i prošli su sa 'ukorom'.
 
Ljudi, mislim da je sve rečeno na ovu temu. Dalji postovi koji se tiču brikovanja na datum od pre 46 godina biće brisani.
 
Sta se radi u slucaju da ti neko proda telefon i prije nego ti stigne to djubre ga prijavi da je ukraden?
 
Pozdrav, kupi sam nov telefon 6s u mts-u i kad sam ga doneo kuci i krenuo da se igram sa njim provali sam da ekran ima crne senke na beloj pozadini koje su bas vidljive odneo sam ga nazad u mts i oni su mi rekli da ga nose u servis na opravku. Nije mi jasno zasto popravljaju nov telefon umesto da ga jednostavno zamene za nov posto sam ga dobio felericnog..
Jel bi trebao da odem i insistiram na novom uredjaju ili da dozvolim da popravljaju ovog koji sam dobio?
 
Ekran se ne popravlja, ako je za zamenu dobices nov...
 
Ovde vise nije pitanje da li se ekran popravlja ili ne, niti je pitanje Apple garancije. Stvar je vrlo prosta. Ako si uocio problem sa telefonom u roku od 15 dana, ti imas pravo da zahtevas zamenu uredjaja za identican, nov. Problem je sto kad reklamiras, oni salju telefon u servis da se konstatuje kvar pa kad se to odradi onda daju drugi.
Procitaj Zakon o zastiti potrosaca, sve pise tamo.
 
Znam da se ne popravlja ekran, ona se tako izrazila no verovatno je mislila da ga nose da se ustanivi kvar. Ok znaci verovatno ce biti nov telefon kad ustanove da ga nisam fizicki pokvario
 
Vidis neki su imali srece da dobiju nov u vakuumu a neki su dobili nove samo zamenske, u staroj kutiji.

Ja sam uzeo oko osam uvece telefon i reklamirao ga sutra oko 12. Insistirao sam na novom pakovanju ali dzaba, dobio nov ali zamenski model u staroj kutiji.
 
Ovde vise nije pitanje da li se ekran popravlja ili ne, niti je pitanje Apple garancije. Stvar je vrlo prosta. Ako si uocio problem sa telefonom u roku od 15 dana, ti imas pravo da zahtevas zamenu uredjaja za identican, nov. Problem je sto kad reklamiras, oni salju telefon u servis da se konstatuje kvar pa kad se to odradi onda daju drugi.
Procitaj Zakon o zastiti potrosaca, sve pise tamo.

Ako si ga ti pročitao možeš da citiraš taj član zakona o zaštiti potrošača gde je naveden taj rok od 15 dana?
 
O kakvoj vlagi pričaš, čovek doneo telefon kući i video grešku (isto bi mu bilo i da je otvorio kutiju pred zaposlenim u poslovnici). Sa druge strane, i sa vlagom i nez nje ekran se ne menja, već ceo telefon (samo je pitanje da li se plaća ili ne).
 
Ne moraš proveravati, nema tako nešto u zakonu.
 
Poslednja izmena:
Svi vi koji nosite telefon na reklamaciju i znate da su male sanse da dobijete full pack ako vam zamene telefon, zbog cega uopste nosite sve? Odnesite samo telefon, ne mogu da vas uslovljavaju pakovanjem jer ono nije potrebno za ostvarivanje garancije.
 
Ono sto si ti napisao i ovo sto pise u zakonu nije isto :D
 
Telefon je bio vakumiran otvorila ga devojka koja radi tamo uz moje odobrenje i ubacila moju karticu, posto sam bio u zurbi da ne zakasnim na posao samo sam stavio fon u dzep i odjurio na posao kad sam stigo i poceo da ga cackam provalio sam da nesto nije uredu
e da kutiju sam odneo uredno je sve bilo spakovano nista nisam od dodatne opreme otvorio ali mi je rekla da nsta nije potrebno cak ni garancija samo je telefon uzela
 
Poslednja izmena:
Rekao sam da se procita zakon da bi znali koja prava imate kao kupac, ovamo na linku imas rokove. Sta je tu nejasno?

Zelim da pomognem ljudima koji su u problemu ili zele da ostvare svoja prava, a nemam nameru da nekoga edukujem.
Da li ce ovo pomoci nekome? Hoce. Da li treba palamuditi na tu temu? Mozemo, ali nema svrhe spamovati ovde.
 
Stvar je vrlo prosta. Ako si uocio problem sa telefonom u roku od 15 dana, ti imas pravo da zahtevas zamenu uredjaja za identican, nov.
Edukacija je ok ako poznaješ materiju i iznosiš tačne informacije, ovo nije tačno. Nećeš mu pomoći nego će on sam sebi stvoriti još veći problem ako od prodavca bude zahtevao nešto na šta nema pravo po ZZP.
 
Jedno je stav i ono sto nam poturaju operatori/trgovci

Telekom Srbija originalne mobilne aparate nabavlja od zvaničnih uvoznika i predstavnika proizvođača, koji garantuju kvalitet i obezbeđuju njihovo servisiranje. Prilikom kupovine telefona iz MTS ponude u nekoj od naših poslovnica, tehnička ispravnost aparata proverava se na mestu kupovine pred korisnikom. Ukoliko korisnik u naredna 72 sata, od momenta kupovine telefona, primeti neku funkcionalnu neispravnost, potrebno je samo da se u nekoj od MTS poslovnica proveri ispravnost uređaja. Ako se utvrdi kvar, aparatće biti zamenjen.

A nesto drugo je stav Ministarstva

Kada se pojavi kvar na aparatu, potrošač izjavljuje reklamaciju trgovcu. Trgovac je dužan da odmah, a najkasnije u roku od 15 dana odgovori potrošaču sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu. U slučaju utvrđene nesaobraznosti robe, potrošač na prvom mestu ima pravo da zahteva od trgovca da se ta nesaobraznost otkloni opravkom ili zamenom, po izboru potrošača. Kupac je taj koji odlučuje koja mu opcija više odgovara navodi Vesna Novaković, načelnica Odeljenja za zaštitu potrošača u Ministarstvu spoljne i unutrašnje trgovine.


Naravno da ima pravo i naravno da treba da iskoristi isto.
 
Neću se dalje upuštati u diskusiju, ono što si ti napisao i ono što si citirao nema veze jedno sa drugim.
A ni tekst u citatu nije tačan, rok za odgovor je 8 dana, za rešavanje reklamacije je 15 dana a za tehničku robu taj rok je 30 dana. To je verovatno komentar na neki stariji ZZP
 
Poslednja izmena:
Ljudi samo da javim da sam dobio nov telefon pre 2dana. Sobio sam samo telefon bez kutije
 
Šta se dešava u slučaju da nema garantnog lista ?

Naime, imam ponudu da kupim telefon, vakum, čovek dobio od firme, i hoće da proda, ali nema garantnog lista ?

Inače telefon je iz mts-a

Hvala
 
Šta se dešava u slučaju da nema garantnog lista ?

Naime, imam ponudu da kupim telefon, vakum, čovek dobio od firme, i hoće da proda, ali nema garantnog lista ?

Inače telefon je iz mts-a

Hvala

Za prvu godinu svakako nije problem, za drugu ti koliko znam treba račun/garancija.
 
Niko mi nije odgovorio, pa da uprostim pitanje.

Da li je Apple Care (3 dodatne godine) za Macbook pro, kupljen u USA priznat kod nas ili bilo gde u evropi?
 
Jeste. Samo budi siguran da je aktiviran.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kako mislis aktiviran. Automatski se aktivira po kupovini. "Repairs and Service Coverage: Active" - Your product is covered for eligible hardware repairs and service under the AppleCare Protection Plan - Estimated Expiration Date: April 28, 2018.
 
Ne aktiviraju se pa zbog toga i naglašavam.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ok, hvala.
 
Nazad
Vrh Dno