Nakon prepiske u vezi reklamacije definitivno sam ubedjen da nisu autorizovani ni za sta. Sto se tice servisa gresis. Ako uzmes u telenoru onda moras da nosis u servis s kojim oni imaju ugovor, u telenorovom slucaju je to u prethodnim postovima pomenut servis. E sad zackoljica na koju su mene zavlacili je ta da ako ne ostavis telefon u poslovnici telenora nego odes direktno u servis gde te oni posalju (gde bi i oni sami poslali telefon ali pitaj boga kad) oni se onda vode time da bemaju evidenciju da je telefon bio u servisu ( iako sam im dostavio i radni nalog ).@rizmal, pa i operateri su zvanicni distributeri. A servis biras sam, u koji god autorizovani da odes moraju da ti uvaze garanciju.
Nego, sta su u iStyle uradili? Zategnuli i sad ne mrda?
Kao sto rekoh, telenor ima svoj servis i bez njega i njegovog odobrenja NE DAJE zamenu. I ako pitas u bilo kojoj telenor poslovnici izricito ce ti reci da telefon mora da se ostavi njima ili nosi u ProMobi jer je to njihov servis. To je ono sto su meni rekli kad sam pri prvom odlasku spomenuo iStyle i Macolu.@mikenziyu mislim da je pisao o tome. Svaki autorizovani servis je duzan da uzme telefon. Njihovo znanje je druga prica, ali moraju da prime telefon na reklamaciju. Al bitno je da si ti zavrsio, imas telefon koji si i platio
Sto se operatera tice, ja sam prosle srede predao ip6 zbog pomerene prednje kamere, u cetvrtak (dan kasnije), mi je stigla poruka da je telefon stigao u servis i da cu biti obavesten u garantnom roku.
Koliko vidim iz iskustava drugih, to bi trebalo za ukupno 14-15 dana da se zavrsi.
Ono sto mi je zvucalo totalno neverovatno je sto su mi par puta rekli da se dobija nov telefon u vakuum pakovanju i da ide nova garancija na 24 meseca.
Kao sto rekoh da bih dobio zamenu novog novcatog telefona telenor zahteva da se ostavi njima ili da se isti nosi u ProMobi inace ti oni nece dati zamenu naravno ako ti je uopse i odobre. Ti mozes da odes u Macolu ili iStyle ali tu dobijas samo ono sto si ostavio da se zameni/popravi. Znaci ne dobijas kutiju u celofanu...Pa da, telenor ima ugovor sa njima, kao sto mts ima sa macolom i po defaultu tamo salju telefone, ali ti mozes u bilo koji od ta tri ili koji vec u inostranstvu da odes i da ostvaris garanciju bez ikakvih problema.
Samo udjes u Apple store i dobijes novi, tako jednostavno.
Prognoza uvijek ide preko stranih satelita plus naše temperature, tako da vam isti đavo dođe.
Ništa, od mog iPhonea ni traga, mada je bilo čudnih situacija. Kuckam posebnu temu kada me ne bude mrzilo.
Danas je bio neki carrier update, primećujem da je posle toga oznaka "LTE" zamenjena sa "4G", na retkim mestima gde je dostupan naravno [emoji4]
Poznat problem sa odvajanjem displeja sa donje desne strane (pisao sam pre par stranica), nedostatak uocen isto vece po kupovini al nakon obmane od strane telenora i njihovog servisa sam morao ipak da idem u iS gde su ljudi stvarno poslovni tacni i najvaznije ne zavlace te. Nazalost slusajuci telenor radnike izgubio sam 7 dana zivota i zivaca umesto da poslusam sebe i istog trena da odem u iS.
Definitivno od sad samo kupovina u zvanicnim radnjama i odlazak u zvanicne autorizovane servise zlu netrebalo...
Ne nisi obavezan da reklamiras u telenoru, ali u tom trenu ja to nisam znao. Jer je telefon uzet kao poklon zeni a ja licno nisam nikad gledao nista za sebe od applea do sad pa nisam znao kako ide procedura u Srbiji. Za preko sam cuo od kuma ali preko je preko.Da li te Telenor obavezuje da reklamiras telefon kod njih ili mozes odmah u iS?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari