Šta je novo?

iPhone 5 - problemi sa mrezama u Srbiji

valdy

Slavan
Učlanjen(a)
07.10.2009
Poruke
1,524
Poena
375
Moja oprema  
Monitor
LG 34WK95U-W
Miš & tastatura
Logitech MX Master 3s & Keychron Lemokey L1
Ostale periferije
Logitech MX Brio
Laptop
Apple MacBook Air M3
Mobilni telefon
Apple iPhone 16 Pro
Pametni uređaji
Apple Watch SE 2
Pristup internetu
  1. Optički internet
Interesuje me,da li je neko uspeo da raskine ugovor potpisan na 24 meseca sa njima?

Potpisan je ugovor bez aparata,rođendanski popust+25% popusta pre 2 meseca.

Situacija je sledeća,mreža poslednjih mesec dana jednostavno ne funkcioniše,prekidaju mi se pozivi,"nedostupan" sam,ne radi im stanje i meni je zaista dosta svega toga.

Probao sam sa menjanjem kartica i nisam uspeo da rešim problem.Na drugim mrežama,nisam imao nikakvih problema.
 
Na svakom ugovoru kod Vip-a pise iznos "penala" koji se placaju u slucaju prevremenog raskida ugovora. To je jedini nacin da raskines ugovor a da nemas posla sa "uterivacima" koje Vip brzopotezno angazuje za naplatu dugovanja... u principu nemas nacina da ih nateras da sporazumno raskinete ugovor, jer su se oni ogradili od svake odgovornosti.
 
tj mozes, ali da isplatis sve mesecne pretplate do kraja ugvorne obaveze....

Uzas su ti ugovori :(
 
prijavio sam ih ratelu.Čisto da probam.

Ako može da se reši probelm i da ostanem kod njih,odlično,s obzirom da lelenor nema neke pakete koji mi odgovaraju,a mts za mene odavno ne postoji.
 
Moje iskustvo pre 3 i po godine je da su posle 2 meseca kasnjnjenja placanja racuna ekspresni jednostrano raskinuli ugovor, uz dospece svih preostalih rata. Naplatu toga je preuzela neka od ovih novokomponovanih uterivačkih agencija
 
Da li to znači da gospoda nisu u obavezi da ti pruže uslugu koju si platio?
 
ne znam u kakvoj su obavezi,al znam da sam danas sa njima ratovao i dobio interesantne odgovore,tipa:
-nismo u obavezi da garantujemo za kvalitet veze,ako telefon nije uzet kod nas
-nismo testirali nanosim kartice,jer nemamo iphone u ponudi
-iphone nije podrzan na nasoj mrezi
-...
 
Cekaj.... ti imas iPhone5 i zalis se?

Jel' ti radi kartica u drugom telefonu?
Jel' radi drugima VIP tamo gde tebi ne radi ako ne mozes da isprobas?
Jel' ti nigde VIP ne radi sa tom karticom i telefonom kako treba?

Ako je na bilo koje od ovih odgovor da, onda si sam kriv.
 
o cemu ti to?zasto sam ja sam kriv?ajde mi molim te objasni.
 
Da li je odgovor na bilo koje od ovih pitanja da?
 
Hoce da kaze da nemas nikakve sanse ;)
 
Možda te fon zeza, probaj par dana karticu nekog drugog operatera.
Inače, ne verujem da imaš šanse da raskineš ugovor bez penala, njega su sastavili vrhunski pravnici i ne verujem da ima neku "rupu", ogradili su se oni od svih mogućih prirodnih i neprirodnih nepogoda...
 
Valdy druze.... ne znam ko te je naterao i ko slagao da zapalis na vip...ali jedno je sigurno... da mozes da raskines ugovor, posle cega si u obavezi da platis penal...sto ti ide u korist ako odugovlacis...jer ce ti uterivaci da se smore i na kraju ces platatiti ali nudice ti ponude tipa ako platis 70% koliko bi trebao da platis do kraja nedelje ili do odredjenog datuma ostatak neces morati da platis... msm opet ovo govorim na osnovu sopstvenog iskustva is USA...jer sam slucajno kulirao (da ne objasnjavam sad celu pricu-drugi put) penal tj raskid ugovora godinu i po dana...i na kraju uterivaci i zakon koji je stroziji nego kod nas je odlucio da mi dozvoli da platim samo 40% tog penala...sto me je na kraju ispalo za jedno 60-70$ jeftinije od prvobitne cifre od 250$ ....ali opet ti kazem ne znam kako je kod nas u srb... ali ako rizikujes, pricas da nemas da platis i kuliras penal mozda mozes da uspes da smanjis troskove te usrane vip mreze! ;)
 
Ako ti je bilo ok prvi mesec pre Iphone5 znaci da je to u pitanju. Neko je na forumu vec pominjao da Nanosim pravi probleme sa mrezom.
Probaj vip prepaid sa ne-nanosim karticom.
 
Poslednja izmena:
zaboravio sam da napomenem,koristio sam telenor pripejd i mts,par dana i nisam imao ni jedan jedini prekinut poziv,a pricao sam preko 2 sata i kartice su naravno bile isecene.

vojo,u krajnjem slucaju,tako nesto sam i planirao da uradim,al za sad sam i dalje u fazonu,da ce oni nekako resiti postojeci problem,posto je 100% do njih

septimuse,na kraju sam uzeo obican sim i isekao.Nije proslo ni sat vremena,a bio sam "nedostupan".
 
Poslednja izmena:
@valdevit, nisam te pitao jer te zezam za iPhone vec bas zbog onoga sto je Septimus rekao (NanoSIM nijedan drugi telefon trenutno ne koristi, tek je dosao kod nas, iP5 je tek mesec dana u prodaji, ispadas beta tester i za iP5 i za NanoSIM i za NanoSIM kod VIP-a :))
Jesi li proveravao kakav je signal kod tebe? Jesi li proverio nekad kakav je dok razgovaras? (da vidis da li je los signal, da li se degradira dok razgovaras i slicno). Negde drugde?

Elem redom:
Jel' ti radi kartica u drugom telefonu?
- Ako radi ista (VIP) kartica u drugom telefonu, problem je do njega.

Jel' radi drugima VIP tamo gde tebi ne radi ako ne mozes da isprobas?
- Ako u tvom kraju ne radi VIP tebi na tom telefonu, da li i drugima ne radi? Ako drugima radi, ili je problem u telefonu ili u kartici. (da si duze vremena korisnik i ako operateri koriste razlicite prioritete za razlicite korisnike (sto jedan kolega sumnja za MTS vec godinama, a i verujem mu iskreno :)), mozda si zapao u nizi prioritet, ali tek si dva meseca..)
- Ako i drugima ne radi, onda si ili kriv sto nisi isprobao, ili je neko zeznuo baznu stanicu VIP-u :)

Jel' ti nigde VIP ne radi sa tom karticom i telefonom kako treba?
- Videti prvo pitanje. Problem do telefona.

Jedino sto mozes uraditi je da ponudis da neko preuzme taj ugovor (sto nije uopste nerealno trenutno, jer si ti uzeo ugovor pre 2 meseca sa odlicnim tarifama).

@woya, pricati sta se tebi desilo sa uterivacima dugova u USA i misliti da se ista slicno desava kod nas je dobar vic :)
 
Poslednja izmena:
ajde opet iznova,posto ne znam vise odakle da krenem.

Problem koji trenutno imam su imali drugari jos na 4kama i na 4s.Ja nisam imao ni jedan,al zato od kad sam uzeo peticu...Drugari su presli na telenor i resili sve probleme.

Njihov sam korisnik vec preko 2.5 godine,a ugovor je potpisan pre 2 meseca.

Idemo dalje,PROBAO SAM TELENOR I MTS PRIPEJD I NISAM IMAO NIKAKAV PROBLEM DANIMA,a tu spada i veoma los kvalitet veze koju u poslednje vreme imam kod vipa.

Promenio sam microsim,2 nano sim i sad sam na obicnoj.Jutros sam zvao 1 broj,cim se taj broj javio,veza je momentalno prekinuta.

Problem je do njih 105%,e sad da li je u pitanju teorija zavere,jer su mi nabacili omcu oko vrata ili je u pitanju "unapredjenje sistema" o kome laju na sva vrata.

Da ponovim,probao sam telenor i mts pripejd i sve je radilo bez problema

edit:
jos nesto sto sam primetio,da se prekidi desavaju uglavnom oko sat vremena razgovora (ukupno,ne odjednom)

...i jos nesto signal je uvek pun.
 
Poslednja izmena:
@alfaunits poenta je u tome sto sam
Ja imao bar neka iskustva sto se tice raskidanja ugovora nebitno na drzavu u kojoj je to odradjeno takod a sam dao predlog kako bi mozda uspeo da raskine ugovor.... Naravno... Ne kazem da bi to sto sam Ja uspeo uspelo kod nas... Ali veruj mi... Ovde u USA su oko tih dugovanja i takse striktniji nego kod nas u to budi uveren tako da postoji mogucnost da ta varijanta o kojoj ja pricam uspe...
 
To da otplati manji procenat duga uterivačima - to zaboravi... To će ponuditi možda na Zapadu, ovde su te agencije mnogo napornije i agresivnije od korporativnih odeljenja naplate.
 
Idemo dalje,PROBAO SAM TELENOR I MTS PRIPEJD I NISAM IMAO NIKAKAV PROBLEM DANIMA,a tu spada i veoma los kvalitet veze koju u poslednje vreme imam kod vipa.
Probao si MTS/Telenor prepaid karticu u tvom iP5 i rade bez problema?
Tvoja VIP kartica ne radi u drugim telefonima? (tj. isto secka?)
Sve to na istoj lokaciji?

Ovo isto ce te pitati ako budes cimao advokata ili koga vec da raskines ugovor.

jos nesto sto sam primetio,da se prekidi desavaju uglavnom oko sat vremena razgovora (ukupno,ne odjednom)
Kako mislis "ukupno"?
I ja sam primetio da VIP sasece razgovor na sat vremena... ali u smislu taj razgovor ako predje sat vremena.

...i jos nesto signal je uvek pun.
Da, ali da li si pogledao konkretan kvalitet signala u brojkama? Kod mojih je recimo (na MTS-u) uvek pun signal ali je Signal strength >100dBm (tj. jako ispod -100dBm :p), sto je koliko znam uzas.
 
To da otplati manji procenat duga uterivačima - to zaboravi... To će ponuditi možda na Zapadu, ovde su te agencije mnogo napornije i agresivnije od korporativnih odeljenja naplate.

Otprilike, a i sada imaju mnogo veca ovlascenja i mogucnosti.
 
da,probao sam mts i telenor pripejd i ni 1 problem nisam imao,ni prekid,ni seckanje...nista.

Sto se tice da li moja kartica radi u drugim telefonima,to me stvarno ne zanima,jer ako radi u alcatel dbu ili nokia 3210 je krajnje nebitno,a ako krenu sa time da se vade i brane,e onda cu samo da ih oteram u 3 lepe i odem...

Kad vec govorimo o jacini signala,u brojkama,pogledacu kasnije,jer treba mi neki dugacak kod koji ulazi u sistem u pokazuje sve vezano za to

Sad jos samo da ti pojasnim,na sta mislim kad govorim o sat vremena razgovora ukupno,to znaci pricam 3+4+11+17... minuta isprekidano,a ne odjednom 60
 
Poslednja izmena:
da,probao sam mts i telenor pripejd i ni 1 problem nisam imao,ni prekid,ni seckanje...nista.
Probao si MTS/Telenor prepaid U TVOM iPhone5, koji secka sa VIP karticom? Mozda jesi ali uporno ne potvrdjujes :)

Sto se tice da li moja kartica radi u drugim telefonima,to me stvarno ne zanima,jer ako radi u alcatel dbu ili nokia 3210 je krajnje nebitno,a ako krenu sa time da se vade i brane,e onda cu samo da ih oteram u 3 lepe i odem...
Znaci, kartica ti radi u nekom drugom telefonu bez problema i tvoja logika je da je problem do VIP-a a ne do tvog telefona u kome ne radi kartica? Sve da ti ovo ne prodje bilo gde :)

Sad jos samo da ti pojasnim,na sta mislim kad govorim o sat vremena razgovora ukupno,to znaci pricam 3+4+11+17... minuta isprekidano,a ne odjednom 60
Tebi ovo lici na problem sa VIP-om a ne na problem sa telefonom? Da nakon sat vremena koriscenja pocne da zeza?


Pokusavam da buden realan, ali nisi dao nikakvu indikaciju da problem nije do samog iP5.
 
izvini,al mislim da sam jasan,jedino ako treba da ti nacrtam-KORISTIO SAM TELENOR I MTS PRIPEJD U OVOM MOM IPHONE 5 I NISAM IMAO NIKAKVIH PROBLEMA!!!!

Znaci,2 preostala operatera,isti taj iphone 5 u kome ne radi ni jedna vip kartica kako treba,rade bez ikakvog problema.
 
E onda im ne pominji da imas iPhone 5; pokazi da ne radi ni u kom telefonu ta kartica a rade druge kartice gde god odes. Jos ako pokazes da necija VIP kartica radi tamo gde tvoja ne radi, onda vec imas neke osnove.

Kod advokata pa vidi sta mozes. I budi spreman da te jos preciznije pita od ovoga i da ces deset puta morati da odgovaras dok ne budes precizan kao u zadnjem postu :)
 
Ima ovde na forumu tema gde vidis da MTSove bazne stanice daju prvenstvo DATA komunikaciji na 2G. Moguce je da neki slican "problem" ima i VIP.

Meni lici da neki proces na svakih xx minuta pokrene neku sinhronizaciju i da data na 2G (ili 3G) preuzme primat od VOICE i tako ti prekine vezu...
 
Trebalo bi svaki korisnik Vipa i Applea da ima taj problem. A znamo da to nije tacno.
 
a zasto mi se to nije desavalo na lelenoru i lelekomu?

jednostavno,verujem da je problem u tome sto vec mesec dana imaju razne radove na mrezi
 
Nazad
Vrh Dno