Šta je novo?

iPhone 13

Nebitno, garancija vazi kod svih ovlascenih servisera. Naravno najbolje nositi prodavcu, posle sve njegov problem
 
To sto pise se odnosi na Apple garanciju i van garantnog roka, ti imas MTS garanciju... Nemoguce je "dovrsiti softver/podesavanja" i time ispraviti sum i sl. Dakle sum ako je postojao imas i dalje, 100% nista nisu popravili (niti se to popravlja, vec menja telefon za drugi ili vraca novac).
Nemas ti sta da se razumes vise od toga da
1) odneses telefon na reklamaciju
2) prihvate ili odbiju reklamaciju (i vrate telefon)
3) preuzmes telefon/izvestaj servisa da je za zamenu
E sad ako ti je lakse da platis nego da se "rves" (u 2 recenice trazis telefon bez ikakvog placanja, optuzis ih da lazu, pokusavaju prevaru i sl.) onda i treba da platis i to bez da se bunis posle.
Hvala vam na pomoći i savetima. Naravno da mi nije lakše da platim, ali mi nije lako ni da se prepirem sa dva muškarca. Ja mogu i hoću da pokušam, ali sam u startu nadjačana. Na kraju, oni mogu da mi ne daju telefon dok ne platim.
 
Ne mogu, osim ako planiraju da predju i u neovlasceno oduzimanje imovine aka kradju.
Odes lepo "Dobar dan, ja dosla po telefon", pregledas, kazes "hvala dovidjenja" (ili pises zalbu ako su nesto ostetili), trazis/uzmes izvestaj sa servisa (sta su kao radili), ako traze da platis kazes "telefon je u garantnom roku prodavca/provajdera", ako se bilo sta bune ili komentarisu kazes "to me apsolutno ne interesuje", eventualno pripretis inspekcijom, ako odbiju da daju telefon zoves policiju i to je to.
 
Poslednja izmena:
Sve to malo teže ide kod nas iako si 100% u pravu. Olakšaj sebi, plati i uzmi telefon i odnesi ga u Macolu da ga pregledaju. Nisam siguran da bi ti MTS sad i uvažio garanciju jer je nošen u servis mimo njih i možda otvaran.
 
Svi će da naplate dijagnostiku ukoliko je sve u redu sa telefonom, ukoliko im testovi to pokažu. Nema veze sa promobijem, to radi i istyle i macola.
 
Ne moze niko da naplati dijagnostiku kao da je sve u redu (kao neosnovana reklamacija) a kaze da je otklonio nedostatak tj. popravio :D Malo su se mnogo zaebali. Bruka i sramota, kao najgori vasarsko-buvljacki sitni prevaranti
 
Dijagnostika se placa ako se ne radi popravka i ako je sve u redu sa telefonom. Ako se popravlja u garantnom roku, dijagnostika se ne placa.

Mora se naplatiti radni sat. Kad bi svi donosili tako i kao ajde pogledaj samo sitnica je. Privatno kad radim kad izadjem na teren cena je ta, plus popravka. Ne postoji pogledaj samo malo. Ja gubim vreme = novac.
 
A ako ne nosiš telefon prodavcu, u ovom slučaju MTS-u, kako se gleda na to? Ja nikad nisam imao slučaj, za bilo koji drugi uređaj, da uređaj nosim direktno u servis a ne prodavcu jer onda mislim da servis može da traži pare a prodavac kaže da ne garantuje za štetu jer nije išlo preko njih
 
Tako je. Kad nosis MTS-u ne naplacuju. Samo sto je telefon tamo do 30 dana.
 
Dijagnostika se placa ako se ne radi popravka i ako je sve u redu sa telefonom. Ako se popravlja u garantnom roku, dijagnostika se ne placa.

Mora se naplatiti radni sat. Kad bi svi donosili tako i kao ajde pogledaj samo sitnica je. Privatno kad radim kad izadjem na teren cena je ta, plus popravka. Ne postoji pogledaj samo malo. Ja gubim vreme = novac.
Ovo je tačno kod ovlašćenih servisa u našoj zemlji, možda i u okruženju, ali taj deo ne znam i neću da pričam :)

Apple store je druga priča, za početak po njihovim ovlašćenjima. Jedino nelogična je izjava "softver nije bio dovršen (o_O) ili podešavanja softvera" i to me zanima šta tačno znači i koje objašnjenje se nalazi iza takve izjave :)
 
Baš juče sam podigao telefon iz Promobi servisa. Ne branim ih, ali na paravanu je vidno istaknuta cena dijagnostike za Apple uređaje.
 
Baš juče sam podigao telefon iz Promobi servisa. Ne branim ih, ali na paravanu je vidno istaknuta cena dijagnostike za Apple uređaje.
Dijagnostika se placa ako se ne radi popravka i ako je sve u redu sa telefonom. Ako se popravlja u garantnom roku, dijagnostika se ne placa.

Mora se naplatiti radni sat. Kad bi svi donosili tako i kao ajde pogledaj samo sitnica je. Privatno kad radim kad izadjem na teren cena je ta, plus popravka. Ne postoji pogledaj samo malo. Ja gubim vreme = novac.
Ajde i da nacrtamo za sve one sa jeftinijim ulaznicama
1) odneses u servis - servis kaze nedostatak/kvar nije uocen - ne radi nista - naplati dijagnostiku/radni sat
2) odneses u servis - servis kaze uocen nedostatak/kvar - resen azuriranjem/podesavanjem (ili bajanjem, voodoo-lutkama, duvaljkama, lemilicama, cekicem - nebitno) - NE naplati ni dijagnostiku ni radni sat ni bilo kakve gluposti jer to pokriva GARANCIJA tj. prodavac/uvoznik/proizvodjac

p.s. Servis ne sme nista da popravlja pre konsultacije i pristanka vlasnika/korisnika jer u prvih 6 meseci vazi povrat novca odnosno zamena uredjaja. Niti da samoinicijativno resetuje, azurira pa to (dodatno) naplati.
Tako je. Kad nosis MTS-u ne naplacuju. Samo sto je telefon tamo do 30 dana.
Polovicno tacno. Ne naplacuju ni neosnovane reklamacije ali u servisu bude 10-15 dana, 30 se ceka u slucaju zamene i povrata novca
 
Poslednja izmena:
Update: Otišla sam u ProMobi na Terazijama. Čovek za pultom i ja smo vrteli par izjava u krug. Ja sam pobrajala sve ovo što sam/smo napisala/li ovde, on je odgovorio da je i ''testiranje softvera'' neki rad na softveru, a kako softver nije pokriven garancijom, onda se i to naplaćuje. o_O Onda je predložio da vrati telefon na servis, jer su i on i drugi zaposleni konstatovali da se i dalje čuje šum pri reprodukovanju videa, odnosno, kako je predvideo hawaii, čak ni tim ažuriranjima (ili šta god da su uradili), taj problem nije rešen. Inače, vidim da nisam jedina i da ima dosta ljudi sa sličnim problemom: https://discussions.apple.com/thread/253368684
Long story short: platila sam i nisam dala da nosi uređaj na dodatno servisiranje. Onda sam se čula sa zaposlenim u servisu koji mi je ljubazno dao svoj poslovni broj (pošto je call centar nemoguće dobiti) i on mi je rekao da uređaj donesem direktno u Požešku i da predam njemu i da će on lično sa kolegama da pogleda sve i da mi, citiram: naravno neće biti naplaćeno.
Otići ću u ponedeljak, pa ćemo da vidimo. Iskreno, čini mi se da će ovde jedino rešenje biti zamena uređaja.
 
Sve to malo teže ide kod nas iako si 100% u pravu. Olakšaj sebi, plati i uzmi telefon i odnesi ga u Macolu da ga pregledaju. Nisam siguran da bi ti MTS sad i uvažio garanciju jer je nošen u servis mimo njih i možda otvaran.
Koliko mi je poznato, ProMobi je ovlašćen Apple-ov serviser, a garancija kod MTS-a prestaje da važi samo u slučaju kad se uređaj nosi kod neovlašćenog servisera. Takođe, telefon nije otvaran.
 
Update: Otišla sam u ProMobi na Terazijama. Čovek za pultom i ja smo vrteli par izjava u krug. Ja sam pobrajala sve ovo što sam/smo napisala/li ovde, on je odgovorio da je i ''testiranje softvera'' neki rad na softveru, a kako softver nije pokriven garancijom, onda se i to naplaćuje. o_O Onda je predložio da vrati telefon na servis, jer su i on i drugi zaposleni konstatovali da se i dalje čuje šum pri reprodukovanju videa, odnosno, kako je predvideo hawaii, čak ni tim ažuriranjima (ili šta god da su uradili), taj problem nije rešen. Inače, vidim da nisam jedina i da ima dosta ljudi sa sličnim problemom: https://discussions.apple.com/thread/253368684
Long story short: platila sam i nisam dala da nosi uređaj na dodatno servisiranje. Onda sam se čula sa zaposlenim u servisu koji mi je ljubazno dao svoj poslovni broj (pošto je call centar nemoguće dobiti) i on mi je rekao da uređaj donesem direktno u Požešku i da predam njemu i da će on lično sa kolegama da pogleda sve i da mi, citiram: naravno neće biti naplaćeno.
Otići ću u ponedeljak, pa ćemo da vidimo. Iskreno, čini mi se da će ovde jedino rešenje biti zamena uređaja.
Eto greske. Trebala si da prihvatis ponudu a to da i oni cuju sum (dakle konstatovana neispravnost tj. nesaobraznost) trazis u pisanoj formi i s tim papirom odes u mts po novi telefon a taj ostavis njima da se igraju. Naravno bez placanja.
A Apple-u bi se mogao pustiti mail sa opisom cime im se bave pojedini ovlasceni serviseri...
 
JA samo ovde vidim da se nista nije promenilo, ja sam pre x godina nov tek otpakovan iPhone6 kupljen zeni kao poklon koji se razjapio nakon 1h koriscenja/ pocetnog podesavanja (fab. greska) odneo u lelenor, koji me je odbio na reklamaciju i trazenje novog uredjaja nakon ni 24h od kupovine otkacio da mora da ide na servis, ok tu se ja nisam snasao (mada i da jesam ne bi bilo nista drugacije zbog onog sto je na kraju usledilo), ok pristanem ja da se uredjaj proveri ali u dogovoru sa poslovodjom u kosovskoj odnesem licno u ProMobi, oni kao nesto dotegnu ja pogledam telefon ne zjapi (isto zurio na posao) dodjem poslepodne kuci krenem da podesavam mob on se opet razjapi. Ja u lelenor a oni bezobrazno kako nisam hteo da ostavim telefon na servis, pozovem se na ZZP i kako uredjaj nije saobrazan i da uredjaj koji je prikazan nema taj problem kazu tuzite nas. Ja pokrenem reklamaciju online kod lelenora i odgovor leleonra i ProMobija je bio da su oni prilikom donosenja u servis konstatovali da nema problema sa radom uredjaja niti njegovim tehnickim karakteristikama vec d aje problem kozmeticke prirode. Na moj zahtev da mi onda pismeno daju garanciju da ce u slucaju ulaska vode ili prasine u uredjaj koji zjapi da priznaju garanciju nisu hteli. NAravno kad sam pitao za iStyle servis u lelenoru rekli su da ne moze njihov uredjaj tamo da se nosi i da mora u ProMobi. Zahvaljujuci ovom forumu i iStyle servisu uredjaj je zamenjen u roku od ni 10dana. Gde su se ljudi smejali na nalaz ProMobija kad sam otisao kod njih sa svom papirologijom i telefonom. Celu ovu sagu imate ovde na forumu u iphone6 temi cini mi se.

PS: Nije nikakva reklama za drugopomenuti servis vec iskustvo sa gore pomenutim ProMobijem i nasim provajderom. Gde sam bio toliko poludeo posle 50 dana makljanja s njima da sam hteo sve da ih tuzim da nije bilo tu jos nekih zivotnih neprilika kao i srecnog zavrsetka sa drugopomenutim servisom. Ali od tada sam rekao nikad vise nista preko provajdera i njihvoih mungos servisa.
 
Srećno sa tužbama u Srbiji.
 
Znači ako ja imam kupljen telefon kod Yettel-a, i desi se kvar, imam pravo da kod iStyle-a zahtevam nov uređaj? Ne karikiram, samo mi nije poznata procedura. Znam da sve prodavnice izbegavaju zamenu uređaja.
 
Poslednja izmena:
Prosetas do evrope i zamijenis uredjaj i vratis se sa uspomenama i novim telefonom :) internacionalna garancija znaci da ti svuda vazi, pa da je kupljen na marsu. Od momenta prve aktivacije tece i nikakav papir nije potreban.
 
Znači ako ja imam kupljen telefon kod Yettel-a, i desi se kvar, imam pravo da kod iStyle-a zahtevam nov uređaj? Ne karikiram, samo mi nije poznata procedura. Znam da sve prodavnice izbegavaju zamenu uređaja.
Tako sto je uredjaj bio nov, apple je priznao da su imali seriju iphone6 kojima se odvajao ekran od kucista, ovde na forumu kad sam pisao o problemu receno je da iStyle kao zvanicni servis uvazava reklamacije svih Apple uredjaja ukljucujuci i one kupljene kod operatera ako imas racun. Iako je tadasnji lelenor (sada yettel) tvrdio da moras kod njih i njihovog servisa iako sam ih pitao dal mogu da nosim u npr iStyle jer je moja tadasnja firma saradjivala s njima i znao sam samo za njih kao ovlasceni servis jer sam u tom trenutku ja licno bio duboko u android svetu :). Ne znam dal je procedura ista i sad ali kao sto rekose gore ako imas racun Apple garancija prve godine bi trebala da bude uvazena bilo gde u svetu da ga odneses u ovlasceni servis bez obzira dal si ga kupio u Srbiji ili u nekoj drugoj zemlji ili preko operatera.
Sto se tice kvara, moj slucaj je bio odmah po kupovini uocljiv telefon je predat u ocaju u iStyle servis (nakon 50ak dana agonije sa lelenorom i ProMobijem) i oni su ga odmah odneli na "dijagnostiku" u servis gde je serviser rekao da je uredjaj za zamenu i nakon nepunih 10 dana je stigao zamenski uredjaj, tako da vrv je pitanje dal bi se uredjaj poravljao ili menjao u slucaju kvara i zavisno od kvara kao i vremena desavanja kvara od datuma kupovine, i da li je "problem" priznat od strane proizvodjaca (sto je bio moj slucaj, sto je jedan od razloga zato sam sa raznih drndoid proizvodjaca presao na Apple jer bar za sada su uvek bili otvoreniji po pitanju problema koje imaju u odnosu na neke druge proizvdjace iz suprotnog tabora)

@hawaii radio sam u servisu i znam kako sve to (ne)funkcionise, jedini nacin je eventualno kao sto si ti poslao link da se uradi i zaobidje celo maltretiranje sa prodavncem a pogotovo inspekcijom, lepo odmah zvanicni email pa direktno na sud ali ni to nije garantovano kad s druge strane stoji firma sa tonom love i "veza"
 
Poslednja izmena:
Brate, platis 3.000 din, uzmeš telefon i odeš. Kraj😅
 
Ovlašćeni servis za Yettel je Promobi i Macola. Onda bolje odneti u Macolu, ako već ne može u iStyle
 
Dakle, mogu, ako dobijem potvrdu od servisa da je uređaj neispravan da ga reklamiram u IStyle-u?
To bi mi trenutno mnogo više odgovaralo, jer sam već imala jednomesečnu odiseju sa MTS-om, kome sam vratila telefon sa flekom, a zaista ne bih da čekam mesec dana na nov uređaj u slučaju da se ovaj ispostavi neispravnim….. kao, treba mi telefon …. 🥲
 
Vidi šta ti piše na ugovoru, meni za Yettel piše Promobi i Macola. A svakako probaj sa iStyle-om, nemaš šta da izgubiš
 
Nije bitno sta pise u ugovoru nego ako iStyle menja (ako, s obzirom da je u poslednje vreme nova politika da se za neke kvarove menja ceo a za neke menja samo deo telefona) onda se dobija godinu garancije a preko mts-a dve. A s potvrdom iz servisa da je neispravan ni u mts-u ne bi trebalo da traje duze od 10-15 dana, ako se malo pritisnu i konstantno smaraju. Osim ko se ne razume, nece da se rve i tako to, onda moze da potraje i mesecima, dok se ne smiluju serviseri, operateri, bogovi, poklope zvezde...
 
Ovlašćeni servis za Yettel je Promobi i Macola. Onda bolje odneti u Macolu, ako već ne može u iStyle
Kao sto rekoh i tada pre x godina je ProMobi bio ovlasceni servis za lelenor (macola nije bio), a mogao si da odneses tel u iStlye mimo lelenora i njigove price samo ako si znao ono sto ja tada nisam znao :D
Dakle, mogu, ako dobijem potvrdu od servisa da je uređaj neispravan da ga reklamiram u IStyle-u?
Ne znam trenutnu politiku ali u mom slucaju pre tih x godina kad je bio aktuelan iphone6 (tek izasao), nije trebala nikakva potvrda iz drugog servisa, mogao si da odes u iStyle kao ovlasceni Apple servis i da reklamiras uredjaj. Kao sto rekoh mislm da je politika Apple-a takva sigurno u prvih godinu dana jer tad vazi internacionalna garancija, ako gresim neka me neko ispravi.
 
Nazad
Vrh Dno