Šta je novo?

Instalacija Yettel Kuće i Yettel Net usluga i prenos optičkog neta u Yettel

Rok trajanja IDP koda je 30 dana, nakon što takav kod dostaviš našim kolegama u poslovnici, zakazuje se instalacija naše usluge, prodavac može kreirati order najranije na dan kada je korisnik vratio opremu. Sama instalacija se ne zakazuje ranije od 72h (na primer: Korisnik je vratio opremu u ponedeljak, najranije je moguće zakazati instalaciju u četvrtak). Ukoliko nisi još uvek podneo zahtev, kucni nam putem privatne poruke, rado ćemo kolegama iz poslovnice koja ti najviše odgovara podneti zahtev da te kontaktiraju i upoznaju sa procedurom.
Mnogo je 72h da se ceka kada sve moze na vreme da se ugovori. No dobro ali svakako mts je nakon trazenja koda mi ponudio bolje finansijske uslove za vise 10€ mesecno tokom 24m (dvogodisnja usteda je 254€/kurs 117.7) za uslove za ostanak nego sto nudite novim korisnicima.
 
Moze li neko ko je prelazio sa mts na yettel da mi kaze kakva je situacija sa kablovima koji vode do STB uredjaja? Da li moram da ih vratim mts, s obzirom da mi je nezgodno da ih izvlacim i stavljam nove.
 
Ne vraćaš ništa, sve je isto
 
Mislila sam da samo kablovi do stana ostaju isti, a da kablovi do rutera/STB uredjaja i sami uredjaji trebaju da se menjaju. Onda samo uredjaje vracam, a yetelove prikacim na isti kabl?
 
Драги @Yettel Srbija и постојећи корисници Yettel оптичког интернета,

Да бих донео одлуку о повезивању на кућни интернет од Yettel-а, желео бих да вас замолим да поделите било коју произвољну IP адресу из опсега адреса које Yettel динамички додељује корисницима, како бих могао проверити латенцију из различитих земаља и са неких локација које су ми од кључног значаја.

Унапред захваљујем на помо
ћи.
 
Kontaktirao sam mts radi raskida UO za box paket zbog povećanja cena, rekao nameru da zelim da predjem kod drugog operatera, konkretno yettel kuća, da mi je potreban idp broj, rekli su mi da moram doneti opremu prilikom raskida kako bih mogao dobiti idp. To znači da ću neko vreme, koje oni mogu razvlaciti dok ne dobijem idp biti bez usluge. Da li neko zna da li to tako stvarno mora, ili postoji neki način kao što piše u prethodnim postovima. Yettel pomaži:)
 
@Igyks
Svrha idp broja i jeste da ne ostaješ bez usluge. Da je tako kao što su ti rekli ne bi ti ni trebao idp broj. Raskineš sa mts-om, isključe ti uslugu, pa onda sklopiš ugovor sa yettelom. Kao korisnici koji nikad nisu ni bili na mts-u.
Ovako idp služi da koristiš uslugu od mts-a dok ti ne dođu radnici yetela koji montiraju uslugu i tek onda vraćaš opremu.
Predlažem ti da kontaktiraš neku drugu poslovnicu, moguće da su radnici koje si kontaktirao neinformisani.
A moguće je i da usled ove situacije, raskida zbog povećanja cene, važe druga pravila. Onda lepo prvo samo raskini UO zbog poskupljenja, nek te ostave na pretplati bez UO i onda traži IDP.
 
@Igyks
Svrha idp broja i jeste da ne ostaješ bez usluge. Da je tako kao što su ti rekli ne bi ti ni trebao idp broj. Raskineš sa mts-om, isključe ti uslugu, pa onda sklopiš ugovor sa yettelom. Kao korisnici koji nikad nisu ni bili na mts-u.
Ovako idp služi da koristiš uslugu od mts-a dok ti ne dođu radnici yetela koji montiraju uslugu i tek onda vraćaš opremu.
Predlažem ti da kontaktiraš neku drugu poslovnicu, moguće da su radnici koje si kontaktirao neinformisani.
A moguće je i da usled ove situacije, raskida zbog povećanja cene, važe druga pravila. Onda lepo prvo samo raskini UO zbog poskupljenja, nek te ostave na pretplati bez UO i onda traži IDP.
Navodno su dobili uputstvo da se ne može raskinuti UO dok se ne vrati oprema. Čekam poziv nadležne službe.
 
Navodno su dobili uputstvo da se ne može raskinuti UO dok se ne vrati oprema. Čekam poziv nadležne službe.
To su drugačije situacije jer je prevremeni raskid. Tebi i ne treba idp. Odnesi opremu, raskini ugovor, linija će biti slobodna, odmah isti dan može yettel da ti instalira svoju opremu i nalog
 
Pitanje, sad sam nešto pročitao, a na Yettel video drugačije, elem optički kabl koji ide od razvodne kutije u hodniku do uredjaja u kući, il to onaj tanak beli optički tanak kabl ili kao što neko napisa kao cat 5 kabl, ako neko može da okači sliku..Pitam jer sam na Supernova coax, ali komplikovano da ga skidam jer je skoro uštemovan u zid (još od vremena Radijus vektora)
 
Yettel opticki kabl izgleda kao najlon za pecanje, mozda neznatno deblji, ali je MNOGO tanji od mreznog kabla i nema izolaciju.
 
Kakav je to novi Nokia ont (ruter) što daju odnedavno? Ima neko tačan model?
 
Postovanje svima. Planiram da u kuci u selu uvedem Yettel internet jer vec imam uvedenu optiku u kuci od MTS-a koja se ne koristi vec nekoliko godina. Dobio sam lepu ponudu od Yettela i uzeo bih samo internet. Skontao sam da Yettel daje bez doplate za ststicku adresu samo da se bude u cgnatu pa je pitanje da li ima neko od ljudi na forumu da iako je u cgnatu moze da pristupa IP kamerama sa udaljene leokacije kao i termoststu za gasni kotao koji naravno ima aplikaciju i mogucnost kontrolisanja takodje sa udaljene lokacije iliti drugog interneta? Takodje, da li ako sam u cgnatu mogu da se vezujem na svoje SBB vpn-ove kako bih gledao EON kao covek. 👍🤣
 
Postovanje
Ugovorna obaveza sa MTS istice 21.03.2025 i presao bi u Yettel sa svim uslugama.Zanima me da li je moguce i broj fiksnog telefona sa zadzavanjem postojeceg broja preneti iz MTS u Yettel.
U poslovnicama oba operatera ljudi daju razlicita i cudna objasnjanja vezano za prenos fiksnog broja telefona.
Ako moze i neko objasnjenje kako pokrenuti proces.
Hvala
 
22.03. Odes u MTS poslovnicu i trazis IDP kod i tom prilikom naglasis da zelis i fiksni broj da preneses u Yetel. Za neki dan, kada dobijes IDP broj, javis se akviziteru Yetela i to je to.
 
Ne preporučujem nikome da predje u Yettel mrežu , jako puno problema , velike latencije , ne rešavaju probleme sada kad je bio jak sneg ostao sam 12 dana bez usluge.

Jel može neko da pomogne oko raskida ugovora.

Najgori su
Slika govori više od 1000 reči

1000003371.png
 

Prilozi

  • Screenshot_20250113-213957.png
    Screenshot_20250113-213957.png
    87.6 KB · Pregleda: 36
Da li je neko menjao samo daljinski? Zanima me da li može da se ode u ekspozituru i zameni samo daljinski upravlajč, ostalo radi ok
 
Pogledajte kako ide traceroute, ajde što ima CG Nat to sam nekako i preboleo, ali imate cgnnat koji se provlači kroz neku lokalnu mrežu koja pravi visoke latencije iz opsega 192.168.x.254 što je velika sramota ...
Koja firma to radi, ja nisam video ni jednog operatera ...
Živa sramota ...
Svake večeri od 8 sati pa nadalje sve se živo koči i neće da reaguju , pisao sam broadbend podršci i ne reaguju...
Samo su sakrili route ...
Što znači da su videli mailove.

Iz tog razloga iznosim ovaj problem
 

Prilozi

  • Screenshot_20250114-001559.png
    Screenshot_20250114-001559.png
    81.2 KB · Pregleda: 34
  • Screenshot_20250114-001549.png
    Screenshot_20250114-001549.png
    102.1 KB · Pregleda: 32
  • Screenshot_20250114-001455.png
    Screenshot_20250114-001455.png
    93.1 KB · Pregleda: 30
Pa dobro znao si da si natovan pre potpisivanja ugovora ali svima se osladi 18m za 1din ili 1800din za 500mbit plus TV plus HBO.... Usluga je u skladu sa cenom po meni.
 
Igre koja ja igram imaju potpuno normalan ping između 20 i 35 ms...tako sam imao i na SBBu.
 
zaboravio sam username pass od rutera e mogu da mu puknem neki faktori reset i koja je default sifra
 
U uputstvu za povezivanje i podešavanje rutera (koje si dobio uz ruter) bi trebalo da piše.
Kod mene na pretposlednjoj strani uputstva stoji Yettel kao korisničko ime i kao šifra.
Ako je i kod tebe takav slučaj, sâm fabrički reset bi trebalo da poništi šifru koju si stavio i vrati na ovu prvobitnu.
 
Da li je neko menjao samo daljinski? Zanima me da li može da se ode u ekspozituru i zameni samo daljinski upravlajč, ostalo radi ok
Ukoliko imaš poteškoće sa našim daljinskim uređajem, pokušaj samo sa zamenom baterija, ukoliko tako nešto ne pomaže, možeš nas posetiti u bilo kojoj poslovnici, kako bi ti kolege izdale novi uređaj.
Pogledajte kako ide traceroute, ajde što ima CG Nat to sam nekako i preboleo, ali imate cgnnat koji se provlači kroz neku lokalnu mrežu koja pravi visoke latencije iz opsega 192.168.x.254 što je velika sramota ...
Koja firma to radi, ja nisam video ni jednog operatera ...
Živa sramota ...
Svake večeri od 8 sati pa nadalje sve se živo koči i neće da reaguju , pisao sam broadbend podršci i ne reaguju...
Samo su sakrili route ...
Što znači da su videli mailove.

Iz tog razloga iznosim ovaj problem
Žao nam je ukoliko imaš bilo kakve poteškoće sa korišćenjem naših usluga, pozivamo te da nam detalje proslediš putem privatne poruke, vrlo rado ćemo izvršiti sve potrebne provere.
 
Pa dobro znao si da si natovan pre potpisivanja ugovora ali svima se osladi 18m za 1din ili 1800din za 500mbit plus TV plus HBO.... Usluga je u skladu sa cenom po meni.
Po onome što pišeš mislim da greši.
Promotivna ponuda od 18 meseci treba da služi da privuče ljude i da oni prepoznaju kvalitet mreže.
Ali se Yettel trudi da to predstavi drugačije .

Šta je problem imaju jednu ekipu koju šalju za Leskovac , Vranje, dolaze na ispomoć Nišlije ...
Nikada im neću zaboraviti 12 dana bez interneta ...
Problemi sa yetell mrežom su stalni , ispadi su konstantni.
A usluga je užasna .
Šta mogu da pohvalim, Montera Aleksandra koji je čovek profesionalac ali šteta što se zaposlio u Kombi firmi ...
Užas ...
 
Nazad
Vrh Dno