Šta je novo?

Instalacija Yettel Kuće i Yettel Net usluga i prenos optičkog neta u Yettel

Dajte mi molim vas neki kontakt akvizera za Bg, ako ste dobili drugi stb box za dinar na pr. Podrska na forumu mi nije od neke pomoci. Cene sve u fulu. Dodatni box 350. Wifi satelit 349 mesecnom.

p.s. mogli ste nesto od akcija napraviti samo za forumase.
Није из Београда, али се надам да ти може помоћи.😀
 

Prilozi

  • IMG_20230114_005252.jpg
    IMG_20230114_005252.jpg
    143.7 KB · Pregleda: 121
  • IMG_20230114_005303.jpg
    IMG_20230114_005303.jpg
    125.8 KB · Pregleda: 117
Supernova ti daje DHCP CGNAT IPv4 (nema otvaranja portova) i globalni IPv6
MTS ti daje dinamicki IPv4 preko PPPoE, nema IPv6, ali kome to treba ako ima globalni IPv4 ?
Yettel ti daje CGNAT IPv4 preko PPPoE, nema IPv6, doplata za staticki globalni IPv4 je 480din mesecno
razlika u latenciji kod svih ovih optickih operatera nije primetna sa 1-3ms


pitanje je da li imaju vlakno koje ide iz te kutije do MTS centrale na ciji bi se spliter mogao ti nakaciti, vlakna ne idu direktno od korisnika do centrale, ima splitera izmedju, tako da se moze desiti da je cela kutija iz koje izlazi 32 vlakana do kuca ima samo jedno vlakno do centrale
Što se tiče Supernove i MTSa, uzeo bih optički internet, fiksni telefon i televiziju pa mi nije baš najjasnije kada odem u mts poslovnicu šta od te dve opcije dobijam i koje su razlike osim ovih navedenih u poruci? Koje su, odnosno koja je bolja opcija da li bi neko mogao da mi objasni ukratko?
 
Kada traziti idp od mts-a? Na dan isteka UO ili dan kasnije? Kod mene danas ili sutra?
 
dan, dva pre isteka ugovorne obaveze
 
Što se tiče Supernove i MTSa, uzeo bih optički internet, fiksni telefon i televiziju pa mi nije baš najjasnije kada odem u mts poslovnicu šta od te dve opcije dobijam i koje su razlike osim ovih navedenih u poruci? Koje su, odnosno koja je bolja opcija da li bi neko mogao da mi objasni ukratko?
supernova je kablovski operater kojeg je mts kupio, ali i dalje vodi kao posebnu firmu
mts je fiksni/mobilni/internet provajder

ako imas mogucnost optike samo kod jednog provajdera, uzmi tog
ako imas optiku na oba, razlika u internetu je ta koja je navedena, razlika za TV je sto kod supernove ide preko DVB-C koaksijalnog kabla, a kod mts-a ide preko posebne IPTV mreze preko ethernet kablova
i naravno, razliciti su paketi (brzine interneta, broj kanala) i cene/pogodnosti koje imaju

ali zasto ovo pitas u yettel temi ?
yettel moze samo ako imas mogucnost mts optike, supernova tu ne vazi
 
supernova je kablovski operater kojeg je mts kupio, ali i dalje vodi kao posebnu firmu
mts je fiksni/mobilni/internet provajder

ako imas mogucnost optike samo kod jednog provajdera, uzmi tog
ako imas optiku na oba, razlika u internetu je ta koja je navedena, razlika za TV je sto kod supernove ide preko DVB-C koaksijalnog kabla, a kod mts-a ide preko posebne IPTV mreze preko ethernet kablova
i naravno, razliciti su paketi (brzine interneta, broj kanala) i cene/pogodnosti koje imaju

ali zasto ovo pitas u yettel temi ?
yettel moze samo ako imas mogucnost mts optike, supernova tu ne vazi
Moja greška, imao sam više tema otvoreno ali hvala na odgovoru u svakom slučaju. Imam mogućnost optike u stanu svakako.
 
Pozdrav.Presao sam.iz MTS u YETTEL.Imao sam NAT2 u MTS a sad je NAT3.Kako to moze da se resi.Hvala.na odgovoru
 

Prilozi

  • IMG_20230131_140632.jpg
    IMG_20230131_140632.jpg
    98.5 KB · Pregleda: 84
  • IMG_20230201_005143.jpg
    IMG_20230201_005143.jpg
    243.1 KB · Pregleda: 84
Samo placanjem Static IP dodatka 480din mesecno yettel-u, inace si na CG-NAT bez mogucstva port forwardinga/UPNP-a (sto si imao na MTS optici pa je zato bio Type 2)
 
Poslednja izmena:
Zna li neko koliko interneta trosi ovaj njihov smart box? Nosio bih rezervni u vikendicu gde imam samo yettel home internet opciju. Rece mi instalater da na yettel mrezi mozda ne skida gigabajte… ima li neko sigurnu info?
 
Samo placanjem Static IP dodatka 480din mesecno yettel-u, inace si na CG-NAT bez mogucstva port forwardinga/UPNP-a (sto si imao na MTS optici pa je zato bio Type 2)
Znaci naplacuju sve.Imam jos fore da raskinem.Generalno nije isto kao kod MTS.Tv zna da secka iako se nista ne skida na netu.Na mob i tv hiper net aplikacija nece da se uloguje.1 box manje nego u mts se dobija.Peednost je sto mogu da se nose van kuce.
Zna li neko koliko interneta trosi ovaj njihov smart box? Nosio bih rezervni u vikendicu gde imam samo yettel home internet opciju. Rece mi instalater da na yettel mrezi mozda ne skida gigabajte… ima li neko sigurnu info?
Trosi sigurno lepo.Jedino kod kuce da snimis sta zelis da gledas na box
 
@mrmilos
Samo ako si još pod ugovorom za Yettel home internet, dok za varijante bez ugovora (stari paketi iz 2020- bez ograničenja brzine) skida.
 
Znaci naplacuju sve.Imam jos fore da raskinem.Generalno nije isto kao kod MTS.Tv zna da secka iako se nista ne skida na netu.Na mob i tv hiper net aplikacija nece da se uloguje.1 box manje nego u mts se dobija.Peednost je sto mogu da se nose van kuce.
Nazalost tako je, svaki provajder gleda svoj interes. Ali ako ti televizija nije prioritet a verujem da jeste jer da nije ne bi je ni uzimao... mozda da uzmes u obzir placanje staticke adrese.

Stavi na papir koliko te sve kosta kod Yettela zajedno sa statickom adresom i koliko te to isto kostalo kod MTS-a. Naravno kod MTS-a televizija radi za sve pare ali je i skuplja opcija.

Ako ti je mala razlika u ceni i vec mozes da raskines ugovor onda nemoj da puno razmisljas nego kreni da preduzimas korake da se ne oduzi proces pa da posle kazu e isteko je period za otkazivanje usluge.
 
Nazalost tako je, svaki provajder gleda svoj interes. Ali ako ti televizija nije prioritet a verujem da jeste jer da nije ne bi je ni uzimao... mozda da uzmes u obzir placanje staticke adrese.

Stavi na papir koliko te sve kosta kod Yettela zajedno sa statickom adresom i koliko te to isto kostalo kod MTS-a. Naravno kod MTS-a televizija radi za sve pare ali je i skuplja opcija.

Ako ti je mala razlika u ceni i vec mozes da raskines ugovor onda nemoj da puno razmisljas nego kreni da preduzimas korake da se ne oduzi proces pa da posle kazu e isteko je period za otkazivanje usluge.
Ma ovi iz mts ne da ju povoljnosti za stare korisnike.Morao bih da cekam mesec dana bez interneta
 
Jedino da uzmes neku alternativu od nekog komsije na mesec dana da ti da wifi pristup pa da tako proguras mesec dana dok cekas, naravno ako je ovo moguce?

Ili da uplatis nesto gb na mob pa da to krckate mesec dana da se malo stisnete, jako je nezgodno kada dodje ovo da se prelazi sa provajdera na provajdera a nema se puno izbora.
 
Ma ovi iz mts ne da ju povoljnosti za stare korisnike.Morao bih da cekam mesec dana bez interneta
Ne daju ali sta god se dogovoris sa njima usmeno preko telefona to isposuju, ovi iz yettela ne postuju nista.
Mene su zakinuli 6 mesece benefita za tarifni paket na mobilnom broju, radnica sa kojom sam sklapao ugovor obecala da cu posle godinu dana moci smanjiti tarifni paket jer sam uzeo veci od planiranog da bi me mobilni uredjaj izasao jeftinije ali nista od toga nije stavljeno u ugovor, a ugovor sam potpisao na poverenje i nisam ga citao ali kod ovih ocigledno nema poverenja.
MTS me ni jednom nije prevario, kakav god je bio dogovor to je ispostovano, e sad sto se tice njihove poslovnosti i ponuda za stare korisnike to je druga prica.
I za hipernet smo slusali reklamu na televiziji kako je prva godina 1 dinara, ja placam 2 dinara, a druga godina navodno 1999 dinara ali videcemo kad krene da li ce biti toliko.
Mnogo se prevara desilo od strane Yettela i ja se definitivno vracam u MTS nakon isteka ugovora.
Moj ti je savet, posle svega sta sam doziveo, ne napustaj MTS.
U pocetku je Yettel od mene imao preporuku ali je vise nema i za to su krivi oni sto nisu uvazili reklamaciju i njihovi radnici koji varaju ljude.
 
@zexxxx

Dobro pisali smo vec oko toga da si ispao naivan ali da idalje teras tu pricu oko toga da su te prevarili za paket da sa veceg da ces posle godinu dana moci da ides na manji paket to je vec smesno da si na takvu pricu mogo da nasednes. To od kada je sveta i veka i vrapci na grani znaju da dok traje ugovor u svakom trenutku mozes da ides sa manjeg na veci paket ali obratno NIKADA nije moglo.

Vec sam ti napisao da ta koja ti je radila ugovor da te je smuntala i to je prvo njena sramota a drugo tvoja greska je sto se nisi dodatno informisao oko toga.
 
@zexxxx

Dobro pisali smo vec oko toga da si ispao naivan ali da idalje teras tu pricu oko toga da su te prevarili za paket da sa veceg da ces posle godinu dana moci da ides na manji paket to je vec smesno da si na takvu pricu mogo da nasednes. To od kada je sveta i veka i vrapci na grani znaju da dok traje ugovor u svakom trenutku mozes da ides sa manjeg na veci paket ali obratno NIKADA nije moglo.

Vec sam ti napisao da ta koja ti je radila ugovor da te je smuntala i to je prvo njena sramota a drugo tvoja greska je sto se nisi dodatno informisao oko toga.
Da je stavljeno u ugovor ili da je napravljen aneks ugovora sve bi moglo.
Ne znam da li ljudi citaju sve postove ili ne ali ja cu svakom, kad god sam u mogucnosti, napominjati ovo sta se meni desilo i prozivacu Yettel, koliko god to nekome smetalo.
Ozbiljna firma ne bi smela da se sramoti zbog ovakvih stvari ali odbijanjem moje reklamacije dokazali su koliko su (NE)ozbiljni.
I zalosno je sto ljudi koji ovde sluze kao neka podrska Yettela sve ovo citaju i nista ne preduzimaju po tom pitanju kako bi se resila nastala situacija jer da nekim slucajem ja sad planiram praviti ugovor sa Yettel-om i procitam sve ovo, odustao bi. Njima ako je i malo stalo do potencionalno novih korisnika, a i starih, trebalo bi da urade sve da do ovakvih komentara ne dodje.
Sta mislis zasto se na FB stranicama svih operatera brisu negativni komentari?
Ovo sto je napravljeno ovde na forumu za Yettel je pun pogodak, treba napraviti i za MTS i za sve ostale firme koje se bave prodajom ovakvih usluga da ljudi vide (NE)ozbiljnost firmi.
 
Bu hu bu hu, mama Perica mi je uzeo igracku... prvo kompanije bilo gde u svetu zaposlajvaju veliki broj ljudi da u njihovo ime rade i pregovaraju i nemoguce ce je da prate svakog od njih ponaosob i da slusaju sta je receno i sta je obecano. Dokaza nemas jer snimka razgovora nemas kao ni ona i zna vrlo dobro sta je radila jer ti je podilazila i obecavala sve ono sto ti zelis da cujes sve u cilju da ti potpises sa njome novi ugovor da bi ona uzela bonus od novog korisnika kojeg dovede. Dok tebi ne stigne ugovor pa da li si ga procitao ili nisi nego si ga na slepo potpisao opet tvoja greska pa dok se isti ugovor vrati u poslovnicu prodje i vise dana i dok svatis da si prevaren ona je tebe druze vec zaboravila ko si i sta si, ona ide dalje i trazi nove zrtve koje ce da prevari.

E sada dokazati sta je ko rekao i obecao je nemoguca misija bez dokaza, najbolji dokaz je snimak razgovora ali to smo utvrdili da ne postoji.

Ne samo Yettel to je generalni problem kod svih i to je jednostavno tesko iskoreniti, jer ti mozes da kazes obecala mi je ovo, obecala mi je ono, ma obecala mi je da necu morati nista da platim i ona ce samo da kaze ja nisam nista obecala, korisnik je nezadovoljan i sada hoce krivicu da svali na mene, jednostavno tvoja rec protiv njene i u tom duelu gubis 100% tu budi siguran jer kompanija ce da pre veruje njoj koja im donosi profit nego tebi, e sada ako bi vas vise podnelo prijavu za obmanjivanje od istog akvizitera e tu bi vec mozda nesto moglo da bude ali i tu ne bi puno uradili jer bi oni da se prica zaustavi pokusali da se izvade na neki nacin, ponudili bi nesto za gratis ili nesto i ako bi pristali resen problem. Akviziter bi mozda dobio upozorenje mozda sut kartu sa te pozicije a mozda nista ne bi ni preduzeli.

I da nesto razjasnim niti ja branim Yettel ili nekoga, ja sam uvek za ono musterija je uvek u pravu ali izgleda da dolazi neko novo doba gde vise musterija nemam nikakva prava osim da placa usluge koje je uzeo.
 
Gresis, dokaze imam ali to kod njih nije dovoljno.
Pre prelaska otisao sam u poslovnicu Yettela i pitao sta mi nude ako predjem, radnica je sve sto je ponudila napisala na njihovoj brosuri, cak je stavila i svoje ime i broj telefona. Ja sam joj rekao da cu pod tih uslovima koje mi daje preci kod njih.
Ja tu brosuru i dalje imam ali oni prevrcu pricu da mi je nudjeno ili ovo ili ono.
Jedino sto nije stavljeno na brosuri da cu posle godinu dana moci smanjiti paket ali to ni netreazim, trazim samo da se ispostuju obecani benefiti i da internet bude onako kako je napisano, prva godina 1 dinar, druga 1999 dinara.
Oni prevrcu pricu da je to bila samo ponuda ali da sam navodno ja odabrao nesto drugo, bukvalno me pravi budalom. Ko bi jos izabrao da placa vise bas me zanima.
 
Zdravo,
Pozdrav.Presao sam.iz MTS u YETTEL.Imao sam NAT2 u MTS a sad je NAT3.Kako to moze da se resi.Hvala.na odgovoru
Hajde javi nam se u privatnoj poruci sa svim detaljima, rado ćemo sve proveriti za tebe.
Zna li neko koliko interneta trosi ovaj njihov smart box? Nosio bih rezervni u vikendicu gde imam samo yettel home internet opciju. Rece mi instalater da na yettel mrezi mozda ne skida gigabajte… ima li neko sigurnu info?
Sama potrošnja internet saobraćaja zavisi od samog kvaliteta sadržaja, kao i vremena koje je provedeno na istom ( prosečna potrošnja streaminga po satu je oko 3 GB u zavisnosti od same rezolucije ).

~Lep pozdrav 🙂
 
Поздрав групи,
имам питање, каква су искуства са Хипернет ТВ и има ли било какве разлике са Ирисом?
Сутра ми истиче уговорна обавеза са МТС за Бокс. Мислио сам сутра да вратим опрему у МТС и узмем ИДП.
Такође, како функционише пребацивање бројева, имам 3 пост-пејд мобилна броја, да ли је прелаз заиста једноставан и брз?
Хвала унапред!
 
Podnesi zahtev za idp pa vrati opremu kad ti instaliraju yettel, da ne gubis uslugu bez veze.
Tv radi ok, meni bolje nego iris, ali losije od eona. Doduse juce su mi instalirali…
 
Поздрав групи,
имам питање, каква су искуства са Хипернет ТВ и има ли било какве разлике са Ирисом?
Сутра ми истиче уговорна обавеза са МТС за Бокс. Мислио сам сутра да вратим опрему у МТС и узмем ИДП.
Такође, како функционише пребацивање бројева, имам 3 пост-пејд мобилна броја, да ли је прелаз заиста једноставан и брз?
Хвала унапред!
Iako imam lose iskustvo sa radnicima Yettela sto mozes procitati iz mojih poruka, odgovoricu ti na ovo pitanje jer sam i sam to radio.
Postupak ti je da odes u MTS kad ti istekne ugovor i podneses zahtev za IDP broj, taj broj je potreban jer MTS i Yettel koriste istu infrastrukturu, usluga se ne gasi nego se samo prebacuje i zbog toga treba taj broj.
Kad podneses zahtev ocekuj da ce te MTS zvati sa ponudama samo da ostanes kod njih, meni su nudili 24 meseca sa 50% popusta i sad posle svega se kajem sto sam odbio.
Za prebacivanje broja zahtev podnosis u Yettel-u pa to oni dalje resavaju.
TV ima dosta manje programa od MTS Iris Tv-a, a internet dobijas dublo brzi ako prebacis mobilni broj.
I kad budes sklapao ugovor, obavezno obrati paznju da te ne prevare kao mene jer posle nema nazad.
 
I zaboravio sam ti napisati, ne moras vracati opremu MTS-u sve dok ti Yettel-ovi radnici ne stave njihovu opremu odnosno dok se usluga ne prebaci.
 
MTS me ni jednom nije prevario, kakav god je bio dogovor to je ispostovano, e sad sto se tice njihove poslovnosti i ponuda za stare korisnike to je druga prica.
Кад смо код мобилних телефона и провајдера, мени је МТС украо паре, али хвала Богу већ дужи низ година слабо га користим већ сам само на Теленор мрежи.
 
Кад смо код мобилних телефона и провајдера, мени је МТС украо паре, али хвала Богу већ дужи низ година слабо га користим већ сам само на Теленор мрежи.
Izgleda da svagde postoji neko ko voli da prevari
Ja sam u MTS-u pregovaro samo sa ljudima iz centrale, odnosno BG-a, sa prodavcima usluga i zaposlenim u njihovoj poslovnici sam imao komunikaciju pri sklapanju prvog ugovor i posle toga narednih 18 godina su me pri svakom isteku ugovora zvali iz centrale.
Trazio sam ja i od Yettela da me zovu njihovi ali sta se desolo, na televiziji se vrti reklama 12 meseci 1 dinara, druga 1999 dinara, odnosno ako ne prebacis mobilni broj onda je 2499 dinara, a meni ponudise prvih 12 meseci 1 dinar, drugih 12 meseci 3499 dinara, ako prebacim i broj onda je 2999 dinara, znaci 1000 dinara skuplje.
Ovi iz takozvane tehnicke podrske na fejsu, a i ovde na forumu, kojima je fer i posteno kad se neko prevari, rekose mi da su njihove kolege predstavile sve ponude ili tako nesto sto nema veze sa vezom, sad sam zaboravio tacno ali u svakom slucaju branili su pokusaj prevare i ono sto je nudjeno mimo onoga sto reklamiraju, kao sto sad brane prevaru.
Za mobilnu telefoniju nismo ni pricali, ko zna sta bi mi za to ponudili preko telefona
To je bio jedini razlog zasto sam posetio poslovnicu Yettel-a, inace bi sklopio ugovor preko telefona.
 
Nazad
Vrh Dno