Šta je novo?

Industrija igara

Hebote, zvuče kao kliše zla megakorporacija iz nekog sajberpank romana.
 
Ne kontam, pa tako je u svim korporacijama.

Osim toga, nije mi jasno da li se tu radi o developerima igara, ili o drugim odeljenjima? Konami se razbija od kocke, proizvodnje slot mašina, prave anime, imaju čitavu gamu fitnes klubova/teretana...



edit: sad vidim, to je blokirano za Kojima Productions tim, *** to je standardna praksa kada se planira da se odseče neki deo koji se smatra viškom ili neprijateljski raspoloženim. Verovatno imaju ugovor koji mora da se ispoštuje do nekog vremenskog trenutka i to je to. Nakon toga će ih raspustiti.
 
Poslednja izmena:
Ne kontam, pa tako je u svim korporacijama.

Osim toga, nije mi jasno da li se tu radi o developerima igara, ili o drugim odeljenjima? Konami se razbija od kocke, proizvodnje slot mašina, prave anime, imaju čitavu gamu fitnes klubova/teretana...



edit: sad vidim, to je blokirano za Kojima Productions tim, *** to je standardna praksa kada se planira da se odseče neki deo koji se smatra viškom ili neprijateljski raspoloženim. Verovatno imaju ugovor koji mora da se ispoštuje do nekog vremenskog trenutka i to je to. Nakon toga će ih raspustiti.



Znaci to je onda sasvim OK i prihvatljivo?
 
Nije ok, ali je tako.
 
Novi motor od Velikih igrača uskoro na tržištu :type:

Bas ih pritisnuo taj Blender koliko vidim hehe

Edit: Kojima je zavrsio kako je zavrsio jer je izgleda takva korporativna politika u Japanu. Izbrisu te iz postojanja jer nijedan pojedinac nije iznad organizacije, ma koliko on bio bitan.
 
Poslednja izmena:
Iskreno ne znam.
Blender jeste jako popularan među početnicima i indie timovima jer je džabe. Ali "svi ozbiljni" modelatori koriste 3D Max i Maya na prvom mestu, tu naravno ima još alata tipa zbrush,mudbox....
Autodesk je veoma jak igrač, očekujem od njih dobar proizvod, samo me zanima kako misle da se uklope u tržište koje je odavno formirano
 
Ma znam ja to, nego taj game engine to je prvi lansirao Blender a ovi sada na to kao udaraju neku kontru. Koji ce njima to? Ne treba ni Blenderu, zapravo je razvoj toga usporio koliko znam.

Oni mozda jesu velika korporacija imaju dosta para ali nemaju sta da traze pored Unity/Unreal/CE velike trojke i ostalih in house game enginea. Tek mozda za koju godinu ako uloze velike pare. Ovo je klasican potez da pokazu da i oni to imaju. Jer ih zulja popularnost Blendera, ma koliko oni veliki bili. Kao sto Microsoft oduvek zulja Linux pa i na desktopu iako je ispod 2% trzisnog ucesca.
 
Ne znam dal da se radujem sve i ako bude nesto...


 
Vec sam se najezio!
 
Tja. I ovi karakteri su imali potencijal za daleko bolju i kvalitetniju priču od presipanja iz šupljeg u prazno. Mnogo je bitnije u kom pravcu hoće da teraju naredne naslove - starkraftolikom (veliki demidž, malo hp-a, jedinice se brzo ubijaju) ili vorkraftolikom (malo demidža, bruka puno hp-a, jedinice se tabaju 100 godina), u nedostatku boljeg izraza. Ili će možda nešto treće da ćeraju, recimo da kombinuju bazu i donovoroliki™ gejmplej :) (mada sumnjam, to se ne kopira lako).
 
Sumnjam da su u stanju da naprave valjanog naslednika WC3.
 
Moraju da naprave gameplay koje je drugaciji od StarCraft-a, jer ako ne koji je onda smisao da prave drugi RTS, sami sebi da budu konkurencija.

Meni se oduvek više sviđao WarCraft 3 pristup za MP RTS, gde postoje neutralci( otklanjaju većinu rush taktika), RPG elementi sa levelovanjem heroja i sakupljanjem itema i boostova. I dan danas radije zaigram WC3FT preko neta sa nekim strancima ili sa društvom PC vs laptop nego da igram StarCraft 2 i branim se u prvih 3 minuta od jedne radilice protosa.
 
Evo ih opet:
http://store.steampowered.com/about/communitymods/
Why are some mods free and other cost money?
Each mod author decides whether they think there is enough customer interest in their mod to list it for sale. Just like buying a game, paying for a mod helps to support and reward the team (sometimes consisting of just one person) who have worked hard to create that new content.
Taman će iskoristiti ovih par meseci pre izlaska Fallout-a 4 da priviknu ovce na plaćene modove.
 
Evo ih opet:
http://store.steampowered.com/about/communitymods/

Taman će iskoristiti ovih par meseci pre izlaska Fallout-a 4 da priviknu ovce na plaćene modove.

Again with this shit
facepalm.gif
 
ovo je vec za radovanje


 
Malo kasnim :) Moze li neko da mi objasni (koji faktori su uticali) kako je PC game trziste toliko napredovao u zadnje vreme? Uvek sam bio PC igrac i secam se da je jedno vreme bilo tesko za PC igrace. Nisam se igrao zadnjih par godina sto zbog kolicine posla, sto zbog Mac-a. Medjutim, evo i Mac lagaaano dobija igre (iako cu ipak instalirati BootCamp).

1. PC se kupuje zbog mnogo vise potreba od konzole a na kraju gotovo svaki PC dobije i igru
2. Ogroman broj igara koje mogu da se igraju besplatno(u poređenju sa konzolom)
3. Jeftinije igre, mnogobrojne rasprodaje, digitalna distribucija
4. Veliki broj takmicenja u SC2, CS-u, MOBA-ma koje šire interesovanje
5. Mnogo veći broj igara za igranje na PC-u, gde možeš da igraš igru i iz 1980 i neke i dobar deo igara sa konzole pa čak i onih prvih preko emulatora

Jednostavnije rečeno, veće tržište sa većim izborom.
 
PC je uvek bio teoretski veće tržište sa većim izborom, ali mislim da je ključni faktor u tome pojava novih žanrova sa naglaskom na free2play naslove (moba, nezahtevne zgubidanke koje rade na svakom kršu poput blizzardovog kartanja, XYZ nekih gluposti koje se igraju besomučno po svim statistikama a niko od nas ne zna nikoga ko to igra :d ) u proteklih 3-5 godina i masovna produkcija igara od strane malih timova. Lakši razvoj, jeftiniji ulazak na tržište, pozitivno prihvatanje toga od strane kupaca. I naravno rasprodaje. Dodao bih i faktor ekosistema, u smislu da je običnom klincu daleko lakše da snimi svoju gejmplej sesiju na kompu, okači na youtube i slično pa zainteresuje drugare, komšije itd.
 
Poslednja izmena:
Malo kasnim :) Moze li neko da mi objasni (koji faktori su uticali) kako je PC game trziste toliko napredovao u zadnje vreme? Uvek sam bio PC igrac i secam se da je jedno vreme bilo tesko za PC igrace. Nisam se igrao zadnjih par godina sto zbog kolicine posla, sto zbog Mac-a. Medjutim, evo i Mac lagaaano dobija igre (iako cu ipak instalirati BootCamp).

Prvo i pre svega Steam rasprodaje, onda jeftiniji hardver potreban za igranje, besplatni igranje online, MOBA-e (ceo ESL generalno, CSGO itd) backwards compatibility, bolji frejm rejt, bolje kontrole (narocito u FPS).
Takodje piraterija je dosta pomogla, dzabe OS i igre koje se na kraju ipak u odredjenom procentu i kupe.
 
Fino, fino, bilo je gusto neko vreme.

Hvala na odgovorima.
 
Da li bi neko mogao da mi kaze posto ne vidim da ima tema a i ne zelim da je otvaram zbog toga samo. Na Nuuvemu je NBA 2k16 smesno jeftin...ali da li je region code ili ne? uzimao sam gta i dobro prosao :) da li iko zna za nba?
 
znam da sam promasio ali ne znam gde da pitam....a ova mi deluje najblize..sta znaci row?
 
Evo prave teme: click
ROW - Rest of World, nije region locked.
 
Nazad
Vrh Dno