Šta je novo?

Industrija igara

Kamo sreće da je moje, ovo je delo mog drugara, radio je sve sam(programiranje, art,zvuk..), projekat je počeo pre 3 godine, nije ima nikakvog iskustva, niti znanja, imao je ideju, pa korak po korak, kad se tako progleda ceo proizvod dobija još veći značaj.
Što se mene tiče, još uvek sam na gledanju turtorijala, tj učenja Unity engine, trudim se da idem na svako dev okupljanje kod nas, upoznao sam puno ljudi iz te zajendice, ima ih mnogo, toga je rekto ko svestan.
Ako vas zanima game dev, biće u ovu nedelju Unity MeetUp dodjite da upoznate ekipu, vidimo se.
 
@smith sjajno izgleda!!! :) :)
 
realno, računao sam 15oo za makinu i još 5oo za đuntu. uklapa se. nego razvlače taj datum izdavanja cv1 k'o baba testo :(
 
znaš, kad sam prvi put seo za elite: dangerous, stavio đuntu na glavu, dohvatio taj hotas džojstik i uzleteo , provukao sidewindera kroz "mailbox" stanice, shvatio sam da to neće biti jeftina rabota. ali ako već imam softver, a napravili su i hardver koji to sve može da mi omogući, neću da čekam tri do pet godina da se cena spusti na pola. do momenta izdavanja cv1, cene grafičkih kartica koje to mogu da guraju će da skliznu nadole bar 30% jer će se, jelte, pojaviti nove i jače, procesori će valjda koliko toliko pojeftiniti... ne znam, možda makina u tom momentu ne bude koštala više 12oo. možda.
ali spremam se na najgore.
 
Dok srede sve bubice, izađe 4k verzija, počnu da se razvijaju igre od nule za VR i feministi/kinje počnu da lobiraju za zabranu prodaje, pojaviće se već Volta ili tak' nešto, a tu je i VR SLI/CF koji će ovde konačno doći do izražaja.
 
Iskreno se nadam da bubica neće biti, već su 2 godine na tržištu, game engine-i već podržavaju po defu VR, a što je bitno već imaju priliku da probaju svoje igre na Oculus Rift Dev Kit, tako da nije mačka u džaku. Kad se bude pojavio u prodaji već će imati brdo spremnih naslova za igranje. I Valve je najavio da će biti Dev Kit njihovog VR-a.
 
baš tako. obzirom da su dk1 i dk2 na tržištu toliko vremena, već postoji i softver koji ih podržava.

naravno, za par godina će biti mnogo bolje opreme, ali onda ćemo za par godina kupiti i tu bolju opremu. do tada ću da se igram prvim consumer proizvodom koji budu izbacili.
 
naravno, za par godina će biti mnogo bolje opreme, ali onda ćemo za par godina kupiti i tu bolju opremu. do tada ću da se igram prvim consumer proizvodom koji budu izbacili.

Slažem se. Treba skupiti pare i odma uzeti OR kad izađe jer od čekanja nema ništa.
Novu grafičku planiram kad izađe nova generacija sredinom sledeće godina u 16nm jer to će biti mnogo jače od ovih što sad predstavljaju i taman za VR.

Cena ako bude do 400€ biće pun pogodak, a ima šanse da bude ispod te cifre.
 
Sve više PC igrača kupuje Ubisoft igre, a ovde se ubismo od pljuvanja po Ubisoftu i pokušavanja da zaključimo ko su ti ljudi koji bacaju pare na njihove poluproizvode :d
 
Znaš kako nije više od starog procenta igrača nego dobar deo novih PC igrača.

Na 10 novih PC igrača 9 će kupiti UBI igru. A 5 od 10 starih ih mrzi.
 
Tako nekako.
 
Kevin VanOrd napusta Gamespot, ide da pise dijaloge za neki koreanski MMO...
What a waste...
 
Pa video čovek da od review sajtova nema ništa pametno. Koliko para toliko muzike. Većina pametnih ljudi je i napustila GS i IGN. Još samo Deny da ode i kraj.
 
Htedoh da postavim ovo u MGS V temi ali mislim da mu je ovde mesto:

Troubling Konami Culture Exposed in New Article


Nikkei's report reveals that Kojima Productions staff are restricted from accessing the Internet at work, as was first reported in GameSpot's story in March.

Konami employees allegedly do not have their own email address; departments where communication with external parties is mandatory, such as sales, are allocated an email address consisting of random numbers and letters. This email address is supposedly changed every few months.

Lunch breaks are managed with time cards, and employees who do not adhere to prescribed break times are named and shamed. According to the report, the working status of employees is monitored through the use of cameras. Employees who did not perform to expectations could be transferred to other tasks such as assembly work, security guard duty, or cleaning the gym.

Also of note, the report claims that Konami has spent $80 million, as of April 2015, on the development of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Uzas!
 
Nazad
Vrh Dno