@starac @rAMA
Da ne prepričavam, ispod je veći video koji govori detaljnije o sličnom fenomenu:
Ukratko, Unreal Engine je vrlo odgovoran za potpuni pad grafičkih ideja u modernim igrama. To nije samo moje mišljenje
već dobrog dela gamedev zajedenice.
Dosta je bilo te relativizacije da je bitan umetnik a ne alat (Unreal Engine), engine te usmerava kao standardu odnosno istom (Unreal Store)
Znam da nije lako napisati engine od nule, što mogu samo sposobni timovi. Ali bolje jedna dobra igra nego 10 loših i ISTIH, a to je stanje koje imamo sada.
Čak i CD Projekt odlučio da ugasi svoj Red Engine i Witcher 4 će biti na UE5. Nije teško pogoditi kako će grafički da izgleda, tj kao crtani film.
Dead Space Remake (Frostbite Engine),
Death Stranding, Horizon:ZD (Decima),
RDR2 (Rage Engine),
to su sve naslovi kod kojih se kristalno jasno vidi šta je "ručni rad", ne proizvod sa trake.
Čak i mali studio (ali sa sposobnim gamedev timom) može da napravi odličan serijal sa svojim engine-om što dokazuje Amnesia serijal od strane Frictional Games.
Pomenimo i nadolazeći Alan Wake 2 (Northlight engine), ovaj prikaz UE nema šanse da proizvede.
Imamo dosta primera, samo ih je manje vide u moru UE plastikanera.
Ljudi koji podržavaju ekspanziju Unreal Engine (i ubijanje in-house engine se dele u dva tabora):
1) Profesionalci koji rade u gamedev. Tj žele što više UE projekata jer im to donosi lebac na sto.
2) Gejmeri-potrošači koji su navikli jedan te isti crtanoliki prikaz, i ne vole bilo šta drugačije.