Sve to stoji, ali imam problem i sa tim što su indie timovi postali.
Kao da se ne trude da naprave novu igru sa novom idejom, ali sa manjim budžetom i ograničenjima, nego uglavnom prave nešto što udara na nostalgiju i što smo igrali pre 20 godina, samo sa 10 puta manje para i manpower-a nego onda.
Koliko god da nam smeta ono što rade veliki, decenijama smo naviknuti na groundbreaking igre, a to indie studio ne može da pruži.
Može da bude originalno i da deluje sveže u nekom segmentu, ali sve su to mnogo lošije verzije nečega što su ranije pravili veliki timovi.
Plus treba da se kopa po tonama i tonama đubreta da bi se do nečega došlo, prosto ne znam kako su zamislili da to funkcioniše. Kao android gaming, recimo.
Više od 50% indie igra na steamu ne zaradi više od 4000$ (lifetime!), to dovoljno govori i o tom segmentu.
VG Insights is for developers, publishers and anyone interested in video game market research. Providing 50+ datapoints per game for over 50,000 games!
vginsights.com
Disco elysium je dobar primer, ali i igra za vrlo usku publiku. Bude ponešto, ali nikako ne mogu da kažem da nema veze sto je u mainstream-u stanje onakvo, jer nas vade indie studiji.
Čekam neko bolje vreme ili da se desi bar jedna velika stvar koja će da eksplodira na dobar način.