Šta je novo?

IKOM - generalna rasprava

Napiši proceduru kada raskineš da znam šta i mene čeka kod raskida ugovora mada ja nisam vezan ugovorom

Otisao sam u subotu u poslovnicu. Potrebna je licna karta na koga se vodi usluga i sva oprema koju ste dobili od IKOM-a. Nisam imao ugovornu obavezu tako da sam platio koriscenje od 1. do 20. januara i to je to. Pitaju za razlog prekida, rekao sam da je finansijski :)

Caos SBB!
 
lako je vama koji imate da birate ali kod mene samo ikom/sbb. adsl radi kao da ne radi jer je centrala neka praistoriska samo do 10mb moze da radi stabilno cim se poveca na 20 ili vise odma puca i prekida. vec vise od dve god na koblovskom nikad problema i prekida osim ako su radovi na mrezi sto je kod mene jako retko.
 
Integracija mreže IKOM-a na Voždovcu

22.1.2018.

BRAĆE JERKOVIĆA 96, 98, 100, 106, 107, 109, 111, 113, 115, 117, 119, 121, 123, 1255, 127, 129, 131, 133, 135, DARVINOVA 25, 27, 29, ÐURE MAĐERČIĆA 2, 5, 7, 9, 13, KUMODRAŠKA 159, 161, 181, 200, 202, 204, 206, 208, 210, 226, 238, LJUBA VUČKOVIĆA 1, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19-30, MILANA RASPOPOVIĆA 6, 8, 10, 12, MILISAVA ÐUROVIĆA 2, 4, 6, MILUNKE SAVIĆ 1, 5, 6, 7, 9, 11, 12, 13, 18, 21, 23, 26, 30, 32, 33, 36, 42, NIKOLE STRINEKE 4, 6-13, 17, 19, 20, 22, 23, 26, NOVA 9 14, OMIŠKA 10, 14, 16, 18, 20, 21, 25, PIVA KARAMATIJEVIĆA 10, 12, 14-29, 31, 33, VOJVODE STEPE 285, 287, 289, 291, 293, 299, 301, 315, 317, 319, 321, 323, 327, VORONJEŠKA 4, 7, 10, 12, 16, 24, ZLARINSKA 1, 3, 5, 54

https://sbb.rs/podrska/vesti-i-informacije
 
Jel ste svesni da i ako ste na.IKOMu zovete kol centar SBB kad imate problem ? Ne vidim šta još može da bude provlem ,a na žalost da nije vezano za problem SBBa. Dosje mu još malo isto gdw se piše. Na ovoj temi još može.samo da se troši kako raskinuti ugovor i kako ustinuti što više kod neminovnog prelaska na.SBB.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Ja ne prelazim dok me ne nateraju. Da plaćam 1400 dinara više za ono što sad imam ne pada mi na pamet.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Neće te niko terati ,ako imaš alternativu super

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Niti ćemo. Oni koji su potpisali mogu slobodno da pređu na SBB temu.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Jel ste svesni da i ako ste na.IKOMu zovete kol centar SBB kad imate problem ? Ne vidim šta još može da bude provlem ,a na žalost da nije vezano za problem SBBa. Dosje mu još malo isto gdw se piše. Na ovoj temi još može.samo da se troši kako raskinuti ugovor i kako ustinuti što više kod neminovnog prelaska na.SBB.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Jok, neće biti... Pozovi kol centar i videćeš da ima neka interna podela. Meni su rekli :"Aha, vi ste bivši Ikomov korisnik", prebacili me na drugu službu a kao muzika u pozadini se čula ona Ikomova reklama "powered by SBB".

Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
 
...zvao ih juce i danas mi zamenili.
He, od 04. januara cekam. I ponovo sam ih danas zvao. I ponovo standardna prica - dat je nalog, urgiracu, obavesticu supervizora...Pa sam na kraju pitao mogu li ja da dodjem kod njih i da donesem karticu i modul i sam to da zamenim, posto oni "nemaju vremena" :) Ovi su zaista neverovatni. Koliko god je bilo prituzbi na IKOM, SBB i njihova podrska su minus beskonacno u odnosu na IKOM.
 
+100

27.novembra sam podneo zahtev da se downgrade-uje paket sa Tel3 na digitalnu TV.

Sad u subotu sam ponovo išao kod istog momka, da bi mi rekao da on pokušava "svaki dan" da unese taj zahtev u sistem, ali da sistem neće da prihvati te izmene, te mi zbog toga i dalje stoji Tel3. Pobogu, kakva firma...

Pitam ga: "I šta ćemo sad, ne može ovako ostati doveka"? Nema čovek dve blage šta da mi odgovori...
 
He, od 04. januara cekam. I ponovo sam ih danas zvao. I ponovo standardna prica - dat je nalog, urgiracu, obavesticu supervizora...Pa sam na kraju pitao mogu li ja da dodjem kod njih i da donesem karticu i modul i sam to da zamenim, posto oni "nemaju vremena" :) Ovi su zaista neverovatni. Koliko god je bilo prituzbi na IKOM, SBB i njihova podrska su minus beskonacno u odnosu na IKOM.
Ma ja čekao od sredine decembra, tad je bio "stručnjak" koji je rekao da to ne može bez prelaska na ugovor. Ponukan tvojim postom, sad sam bio drčniji i došli odmah. I to zamenili dva komada. Ali se i dalje ganjam s njima jer su prestali s novim karticama da rade Cinestar HD 1 i 2. Užas...

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
 
Pa da. Ja sam malo uporedjivao sta dobijam a sta gubim. Na staroj kartici rade ta dva kanala kao i Cinemax HD 1 i 2. ali ovde dobijam ono sto je meni vaznije - SK HD kao i jos neke kanale. Plus ako uspemo da zadrzimo i ove Pinkove, koje smo i imali u IKOM-u, meni licno je bolje sa novom karticom nego sa starom.
 
Znači ni tebi na novoj ne rade ta dva?

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
 
Ne rade. Kao ni Cinemax. Ali Cinestar nisam ni imao kod IKOMa. Koliko se secam posebno su se placali. Kako su se pojavili nemam pojma. Dobra integracija. :)
 
Ima korisnika koji nismo potpisali ugovor sa SBB-om još uvek :)

Ja sam ovo naveo onima koji su se bunili sto je pocelo da se pise u temi Ikom i o SBBu. Obzirom na objavu apsolutno su obe firme povezane i nije off kada neko komentarise SBB u ovoj temi, a da je to povezano sa IKOMom. Ko ce sta i kako je stvar izbora svakog ponaosob, a mozda zajednicki izborite neko pametno resenje u ovom preuzimanju. Ja sa time dalje stvarno nemam nikakve veze, jer koristim druge provajdere.
 
Poslednja izmena:
Neće se spajati teme.
 
U fimskom gradu radi EON, imam ga na 3 uredjaja iako jos nemam tv modul, tako da unazad ne mogu na TV/u...

Moji matorani su u FG-u. Pre dva dana je matori zvao i rekli su mu da "tranzicija" u FG-u će da bude tokom februara. Kada je potpisivao novi ugovor i prelazio na SBB paket (ovo je uradio samo zbog prenosa fiksnog telefona - podžapao se sa telekomom), rekli su mu da će prelaz biti urađen do Nove godine. Odlepio je sa njima.
 
Crkne mi adapter na starom ikomovom Cisco modemu i okrenem tehničku službu u 10h prepodne, javi se SBB... prijavim problem i momak je bio kod mene u 14h. Prvo je zamenio adapter pa nije mogao da prijavi ikomov ruter na SBB bazu (kaže nemaju uopšte pristup ikomovoj tehničkoj bazi za sada). Na kraju mi je postavio nov Technicolor ruter sa WiFi i sve je proradilo. Tako da je reakcija sa njihove strane bila stvarno brza i efikasna.

Drugo, kažem mu da mi ponekad izlaze šarene kockice na kanalima, pogotovo HD, izmeri čovek signal i kaže da je očajan... proveri sve veze i kablove, izmeri na spratu celom i tu očajan. Kaže bukvalno ne može da mi pomogne trenutno jer je cela mreža ovde kod mene na učiteljskom naselju matora a ja daleko od optike. A ja sam Ikom smarao više puta za taj nikakav signal, menjali one prigušnice kod mene, po zgradi... ne vredi, uvek ostaje nestabilan signal. Ono, nisam ljubitelj SBB-a i njihove cenovne politike ali se nadam da će malo da osveže tu prokletu mrežu, da ne gubim više kanale u prime-time terminima uveče makar jednom nedeljno. Net sam se odvno pomirio da ne može da sastavi nedelju dana bez problema pa imam backup.

Treće, kaže da se cela ova integracija radi u žurbi pa ni nakon zvanično završene integracije to neće biti stvarno tehnički korektno zavšeno već će trebati više vremena da to stvarno proradi kako treba. Njegove reči na kraju: "ne zna se ko pije a ko plaća... biće muka i posla dok se sve ne sredi".
 
Kod mene u ulici od juče ne radi kablovska. Danas se vraćam kući i zatekne servisere u ulici, kažu biće rešeno, evo radimo na tome. Udjem u kuću, kažu evo sad je proradilo, izdajem da kažem momcima koji sede u kolima da je proradilo, kad njih dvojica se smorise. Kaže, sad nikako nije smelo da radi, zato i čekamo, sad više ne znamo šta je i, citiram, "radimo na slepo".
Odmah su izašli iz kola, vidim nose unimer i krenuše na banderu. Ja od tad nisam uključivao TV, pa ne znam da li je proradilo.
 
Gde rade rade integraciju od ponedeljka zavrsise li vozdovac i brace jerkovic
 
Izvinjavam se ako je već bilo, može li neko da mi opise proceduru za raskid ugovora, tačnije da li uopšte mogu da ga raskinem?

U pitanju je Voždovac, alternativu realnu nemam, ali sve je bolje od ovih *****a u SBB-u.

Svojevremeno sam u drugom stanu imao onaj fensi najskuplji trio paket (Sbb) 6 meseci i 3 prijave Ratelu im je trebalo da ga nameste da radi kako treba.

U drugom stanu, gde sam sada, jedino je postojao Ikom i MTS koji mi ne garantuje ni 20 mbit zbog daljine centrale- klasika. E sada, posto sam propustio one rokove (pri kupovini Ikoma od strane SBB-a) itd postoji li pravno gledajući način da raskinem ugovor sa njima? Primera radi, ovih dana su me “integrisali” tako sto 4 puna dana nisam imao tv, meni lično nikakav problem, ali za dvoje predškolske dece koji imaju svoje rituale i omiljene crtaće, OGROMAN problem, na glavu su mi se popeli.

Kontaktirao sam MTS i rekoše mi ako uzmem Box, i fiksni koji sam prebacio u Ikom (krastavac) da ću moći da pređem na optiku čim se pojavi bez novog ugovora. Izvinjavam se na konfuznom postu ali pišem nervozan jer je ovo sa *****ima iz SBB-a prevrsilo svaku meru.

P.s bilo bi idealno kada bih hipotetički mogao da odem sutra u poslovnicu, ponesem opremu, platim račun ako ima neki zaostali i kažem ćao zdravo SBB OPET! uzeo bih i mrtvi box sa 10 mbit samo da se rešim ovih ******a.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Procedura je jednostavna, cak mozes i procitati, pre 2,3 stranice isto je pisano o tome.
Poneses sa sobom opremu, odes u prvu poslovnicu sbb-a. Izjasnis se da hoces raskid ugovora, potpises dokument za raskid i to je to.
Ni manje ni vise.
 
Da stevfkev, video sam to, ali po kom pravnom osnovu, to me zanima? Odem u poslovnicu, a oni kažu “dečko ti imaš ugovor još xx meseci, ako hoćeš raskid ok, plati xxx dinara i onda može doviđenja.“ procitao sam da je čini mi se brutos napisao da je razlog finansijske prirode ili tako nešto ali nešto bas ne mislim da SBB boli uvo za naše finansije... prvo, odem u poslovnicu i tražim da mi izvuku iz trio paketa moj bivši fiksni kako bih mogao da potpišem kod mts-a. Oni to urade za jedno 7 dana npr. Zatim?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Koliko se secam, kada se izvrsi integracija ikom/sbb, vazeci ikom ugovori nisu vise u obavezi, ukoliko nisi potpisao za sbb.
Tako da, ako imas stari ikom paket, a nisi potpisao nista za sbb, to ti je pravni osnov da raskines ugovor.

EDIT: samo ovo neka neko potvrdi od korisnika na benchmarku, da ne bude da te saljemo za dzabe :)
 
Poslednja izmena:
Mene još nisu integrisali pa možda lupam, ali mislim da su drugi pisali da su nakon integracije gubili kanale (cele pakete, tipa pink, hbo...) pa ti to može biti osnov raskida.
 
Ne moze biti osnov, zato sto sam se isto zalio na gubitke kanala kao i +1 kanala.
Kazu da je to preklapanje sa ikom/sbb. Neke si izgubio neke si dobio.
Samo je bitno da neko potvrdi da li stari ikomovi ugovori (dok su jos u ugovornoj obavezi) prestaju da vaze sa integracijom u sbb. Cini mi se da je to tako.
 
Čekaj, ako sad imam hbo i pink, a posle integracije moram da platim dodatno za jedan od ta dva, kako to nije dovoljan osnov za prekid ugovora? Nisam pod ugovornom obavezom pa me ne dotiče direktno, ali ovo bi moralo biti dovoljno i za one koji su pod obavezom.
 
Čekaj, ako sad imam hbo i pink, a posle integracije moram da platim dodatno za jedan od ta dva, kako to nije dovoljan osnov za prekid ugovora? Nisam pod ugovornom obavezom pa me ne dotiče direktno, ali ovo bi moralo biti dovoljno i za one koji su pod obavezom.

Imaces i dalje hbo i pink. To bi bilo bas heavy kad bi ukinuli najgledanije kanale. Ali, da ako gubis kanale, oni ti daju presek koji je ikom/sbb.
Neke izgubis, neke dobijes. Najvise gubitaka ima na analognoj. Mada su dali mogucnost rentiranja do 3 dekodera za dzabe i na svim dekoderima isti paket.
Sto je na neki nacin i kompenzacija, za razliku od ikoma gde si svaki dekoder morao da placas, plus na svakom dekoderu zasebni paket.
 
Ok čekamo potvrdu. U suštini logika je ok, posto zaista nisam potpisao ugovor sa SBB-om, nisam razmišljao na taj način.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno