Šta je novo?

IKOM - generalna rasprava

I sta kazu hoces li do sutra biti bez tv-a i interneta

Kako tako o ovoj kompaniji , kad čovek pročita deo njihovog saopštenja od pre par dana pomisli da pričaju o nekome trecem : “ ... Naš biznis je konstantna borba za krajnjeg korisnika. Niko ne može da natera tri miliona ljudi da nešto izaberu i to 15 godina zaredom...
.... Operator svaki dan mora da zasluži poverenje, što je težak posao. S druge strane, svaki potrošač može da promeni operatora i to je stvar ličnog izbora.”
Posebno ovaj deo da slobodno odabere operatera
[emoji51]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
I meni mrtvo sve od jutros. Prijavio. 48 sati rok za reklamaciju.....

Prvom prilikom menjam provajdera.
 
Potpuni debakl....

A to sto ce kulturno da naplate punu cenu, to je prica za sebe.
2 mining rig-a stoje ugasena zbog njihovih gluposti.
 
Danas drugi dan, sve mrtvo. Ovi slepci iz SBB nikako da dodju, pre “integracije" nikada, ali nikada nisam imao prekid duži od pola sata. Raspali SBB...

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Treći dan mrtvo, službe na terenu ne rešavaju problem. Dal je moguće da je SBB toliko smrdljiv što se tiče podrške

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Da pretpostavim da Voždovac čuvaju za kraj? Konkretno naselje Braće Jerković...
 
Treći dan mrtvo, službe na terenu ne rešavaju problem. Dal je moguće da je SBB toliko smrdljiv što se tiče podrške

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Ništa nemoj da te čudi ako budeš čekao nekoliko dana. Meni je internet prestao da radi 22.12 a tek 03.01 su uspeli da reše problem. Svakog dana sam zvao call centar, nervirao se i bio ponekad bezobrazan ali ništa. Toliko o njihovoj podršci i o brizi za korisnicima. Nažalost
 
Kod IKOMa sam ugrubo 10god,a za to vreme nisam imao pristup internetu samo ako sam promašio da platim račun.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Treći dan mrtvo, službe na terenu ne rešavaju problem. Dal je moguće da je SBB toliko smrdljiv što se tiče podrške

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

E, kad sam ja svojevremeno tako pisao lepili su mi etiketu kako radim za IKOM.
Ovde je bio omiljen sport pljuvanje po IKOM-u i kad se neko usudi da kaze da je kod nekih drugih i gore ili ne daj Boze da je kod IKOM-a dobro odmah biva zestoko popljuvan.

A imao sam iskustva i sa SBB podrskom na poslu i IKOM kod kuce i znao sam da smo kod SBB-a neke stvari cekali danima (pa i nedeljama) koje su na IKOM-u resavali odmah sutradan.
 
Svečano potpisah danas da mi uvedu Pošta net.
Sbb(Ikom)-u pišem već peti mail da mi pošalju proceduru za raskid usluge. Te nece da odgovore, te mi traže broj mobilnog... Neverovatno koliko su bahati i sa zadovoljstvom ću ih se otkaciti ukoliko sledeće nedelje.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
 
Svečano potpisah danas da mi uvedu Pošta net.
Sbb(Ikom)-u pišem već peti mail da mi pošalju proceduru za raskid usluge. Te nece da odgovore, te mi traže broj mobilnog... Neverovatno koliko su bahati i sa zadovoljstvom ću ih se otkaciti ukoliko sledeće nedelje.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Poslovnica iskljucivo, procedura je sledeca da samo odes tamo, imaju bas specijalno odeljenje koji se bavi tim poslom (a usput je i dosta frekventno, videh svojim ocima).
Zatrazis raskid, oni provere da li ispunjavas uslove, ako ispunjavas raskidaju ugovor.

Slanjem mailova sam sebi prolongiras problem.
 
Pa jel mogu u jednom koraku da obavim raskid? Odnesem sve od opreme i nosite se :)

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
 
Svečano potpisah danas da mi uvedu Pošta net.
Sbb(Ikom)-u pišem već peti mail da mi pošalju proceduru za raskid usluge. Te nece da odgovore, te mi traže broj mobilnog... Neverovatno koliko su bahati i sa zadovoljstvom ću ih se otkaciti ukoliko sledeće nedelje.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Napiši proceduru kada raskineš da znam šta i mene čeka kod raskida ugovora mada ja nisam vezan ugovorom
 
Svečano potpisah danas da mi uvedu Pošta net.
Sbb(Ikom)-u pišem već peti mail da mi pošalju proceduru za raskid usluge. Te nece da odgovore, te mi traže broj mobilnog... Neverovatno koliko su bahati i sa zadovoljstvom ću ih se otkaciti ukoliko sledeće nedelje.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Poskidaj opremu i odnesi u poslovnicu da raskineš ugovor. Napiši ovde koliko je vremenski trajao raskid u poslovnici.

Sent from mTalk
 
I + neka svrati na pice da proslavi raskid ugovora jer svako ko ima alternativu za TV i Internet treba da slavi!
 
Ljudi nema procedure generalno, samo poskidas opremu, odneses, potpises dokument za raskid, 5-10 minuta posla se zavrsava.
 
Da li jos neko ima problem sa kasnjenjem racuna?
Na jednoj adresi mi stize postom a na drugoj emailom i oba kasne. Sutra je poslednji dan za placanje racuna, a njih jos nema.
 
@SYMA.X8

ako će ti nešto značiti, SBB toleriše do dva neplaćena računa, posle čega isključuju.
 
Da li jos neko ima problem sa kasnjenjem racuna?
Na jednoj adresi mi stize postom a na drugoj emailom i oba kasne. Sutra je poslednji dan za placanje racuna, a njih jos nema.

Ima ga u PDF formatu na mojsbb portalu


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Danas bi trebalo da bude integracija na Voždovcu, Trošarina. U subotu su išli od vrata do vrata da nude "nove" pakete, a i zvali su telefonom.
 
Hvala na informacijama. Telefonom su mi potvrdili da ako racun nije stigao slobodno sacekam da stigne jos 10ak dana, da nece biti problema. Kazu da kasne zbog preuzimanja korisnika.
 
Da li jos neko ima problem sa kasnjenjem racuna?
Na jednoj adresi mi stize postom a na drugoj emailom i oba kasne. Sutra je poslednji dan za placanje racuna, a njih jos nema.

Citava zgrada kod mene (dorcol) prosli put su primili sa zakasnjenjem racune. Jos su ih i iskljucivali.
Upravo se to i sada desava.
 
Ja nikad ne čekam račun odem kod njih u poslovnicu oni imaju koko dugujemo i platim
 
Nazad
Vrh Dno