Šta je novo?

IKOM - generalna rasprava

samo da su digli upload povecanje cene bi bilo ok. Zanima me samo zasto ne dizu upload, da li je zbog infrastrukture ili njih to dosta kosta?

Zato sto veci upload kosta vise samog provajdera i samim tim sebi uzimaju iz usta , a to sigurno nece... Ovaj Ikomov potez je klasican Srpski: Daj da ne ulazemo nista, i pruzamo minimalno, a da uzimamo avione kamione :d Tuzno al istinito
 
Nisam ni napisao da je najjeftiniji vec da je jeftiniji i to ne puno, a Telekomu sam javno uputio izvinjenje, ako imas neki zvanicni e-mail mogu i direktno da im se izvinim. Ja sa tim nemam problema.
Vrdaš. Nije ništa od toga bitno i ne karikiraj - rekao sam već da sam ja tvoj istup razumeo kao reklamu za Ikom, a i kol'ko vidim nisam jedini koji je to tako doživeo.

Bez obzira da li je Ikom jeftiniji, najjeftiniji, ovakav ili onakav, stav da se cena usluge može podizati korisnicima koji su pod ugovorom nije na mestu i to se ne može i ne treba ničim opravdavati.

Ja zaista mislim da su (dobro, ako ne svi, onda najveci broj njih) isti i zaista mislim da vecina posluje na taj nacin da podizu cenu za vreme ugovorne obaveze.
Onda većina krši čitav niz zakona i propisa, što opet nije opravdanje za Ikom. Ovo je pak diskusija o Ikomu i držimo se teme.

Mozda to jeste tako (znam da sam mozda dosadan ali bih voleo i citat zakona koji o tome govori)
Više puta sam te uputio na diskusiju o Orion telekomu, gde je već razmatran sličan slučaj.

U ovom slučaju, ja bih rekao da se može primeniti i Zakon o zaštiti potrošača:

Član 42

Nejasne odredbe ugovora između potrošača i trgovca tumače se u korist potrošača.
Meni je ono "po aktuelnom cenovniku" prilično nejasno i ja ga tumačim kao "cenovniku koji je važio u trenutku potpisivanja ugovora". Drugo, u linkovanoj diskusiji član sas28 takođe ističe da po Zakonu o obligacionim odnosima "bitni elementi Ugovora se ne mogu jednostrano menjati" i da je potrebna saglasnost druge ugovorne strane. Cena usluge je, složićeš se, bitan element Ugovora.

Osim toga, sas28 citira i član 89 Zakona o zaštiti potrošača, koji kaže:

Član 89
Potrošač ima pravo da jednostrano raskine ugovor o pružanju usluga od opšteg ekonomskog interesa ako nije saglasan sa promenom cene odnosno tarife i izmenom opštih uslova ugovora navedenim u obaveštenju trgovca.

Potrošač je dužan da uplati iznos za usluge koje su mu pružene do jednostranog raskida ugovora.
U mom slučaju to znači da bi mogao da im uplatim 2 x 1.900 RSD i raskinem ugovor za Flet 2, koji je počeo da teče od 1.11.2014.

Zadovoljan? Ako si iz Ikoma i ne baš. :d

ali zaista smatram da je tim pre manje smisleno pristajati na takav ugovor. Praksa IKOM-a, SBB-a i ostalih je da bar jednom godisnje podizu cene i za to ne treba previse prelistavati ovaj forum niti gubiti vreme na puno rasprave.
Ama nemam ja ništa protiv njihovog podizanja cena, korisnik sam Ikom kablovske već 10 godina, ali ne mogu tu promenu NAMETATI korisnicima koji su pod ugovornom obavezom, ma šta god u tom ugovoru pisalo! Šta da ti kažem, tako ti je to u civilizovanim društvima.

Cela rasprava je potekla od toga da se ovde pocelo dramatizovati ovakvo ponasanje IKOM-a, a znalo se da to i pise u njihovom ugovoru i da im je to praksa (dizanje cena).
Pa ništa, ti predloži izmenu Zakona o zaštiti potrošača. Šta uopšte zakon ima da ih štiti? Ko im kriv kad su jadni i glupi?

Inače, ja stvarno nisam znao da je Ikomu "praksa" da podiže cene za vreme trajanja ugovorne obaveze, jer je to apsurdno! Zašto da očekujem da će neko da pravi gluposti i ponaša se nefer i nezakonito?!

Otuda, ako ste toliko sigurni da je sve OK da sada ignorisete ovo poskupljenje i jednostrano raskinete obavezu onda ne treba ni praviti frku.
Frku praviš ti i zastupaš interes Operatera na štetu korisnika.

Nema potrebe raskidati Ugovor, već samo nastaviti plaćati po starom cenovniku, pa ako vam obustave uslugu oni su ga raskinuli. Ako prete tužbom, predočite im svoju poziciju i to kako vi tumačite sporni član Ugovora. Sve lepo i kulturno, bez nerviranja.

Lepo je videti da se na sasvim normalan nacin moze reci nekome da njihova prevara nece proci, to se onda prosledi ostalima na znanje i prevaranti su na gubitku
Evo, ja pokušavam da prosledim, a ti mi smetaš. Namerno? Ko će sada da čita sve ovo i koliko će biti teže doći do suštinski važne informacije da ne moraju da trpe maltretiranje Operatera?

Naravno da mislim da nije trebalo cutati dok je ugovor isao u korist korisnika, a bio nezakonit i neregularan. Zato mi ovakvo postupanje naknadno i smeta.
Pa ti si onda Operater? :) Naravno da se neću buniti dok mi nešto odgovara - kada prestane da mi odgovara ne želim da budem više u tome, a ako pokušaš da me sprečim imaćemo spor. Pa nisu korisnici i operater ni u krvnoj ni u ljubavnoj vezi pa da je neko nekome dužan nekakvu lojalnost ili šta već. Čist ekonomski interes.

Svaki obligacioni odnos (Ugovor) je legalan dok se ne stavi na probu pred Sudom.

Nije tako jer jedino ako neko nije prisiljen da uzima usluge IKOM-a ne mora da bude licemeran u najgorem slucaju i da potpisuje gluposti koje su nezakonite samo zato sto je mislio da mu to u tom trenutku odgovara.
Licemeran je onaj koji svesno pokuša u Ugovoru da provuče nešto što na sudu ne može da se održi, samo da bi zastrašio drugu stranu, ali to je kod advokata redovna praksa.

Nego, je l' tebi krivo što je onako kako sam ja rekao i što je ovoliko reči istrošeno da bi se dokazalo da nisi u pravu i da ne znaš o čemu pričaš?

Napisi svakako.
Sad kad si mi dozvolio...

Ugasen je bez brige.
Počinjem da se pitam zbog čega. :d
 
@magic,

ja ne bi dalje ulazio u pricu jer se vrtimo u krug i tvoj nacin komunikacije je dosta arogantan i neprimeren na momente.
Ti se vrtiš u krug, a tvoje ocene o "patnji", "uzmi ili ostavi" i "licemerju" su arogantnije od mog ukazivanja na činjenicu da ti nemaš pojma o čemu pričaš.

ponovicu, aplaudiracu i ovde javno cestitati na pobedi nad prevarom, ali cu uvek smatrati da tvoj stav nije iskren jer je delom utemeljen u licemernom ponasanju da dok je sve u redu (po tvom misljenju) onda je i protivzakonitost dobra.
Aha. Znači, ti član 42. Zakona o zaštiti potrošača smatraš licemetnim? Kao i član 89. Zakona o obligacionim odnosima? Pošto su te odredbe preuzete iz prakse svih zapadnih zemalja, pretpostavljam da su i njihovi zakoni licemerni.

Ti si verovatno jedini koji ovu situaciju doživljava kao:

Zli, licemerni korisnik je pronašao "rupu u zakonu" pa sada iskorišćava jadnog, poštenog, Operatera.
:(
 
Kada je bila ta akcija? Na koju foru su ti dali Flat 3 za 2.100? :zgran:

Mislim da to nije bila zvanicna akcija okacena na sajtu.
Ja sam njihov korisnik otkad postoje i imao sam FLAT 2 paket i pre dve godine otprilike u ovo vreme mi je stiglo pismo ponude od njih da ako zelim imam mogucnost da predjem na FLAT 3 po ceni od 2.000 din mesecno i to traje godinu dana.
Prosle godine isto u ovo doba neposredno pred istek (posto istice 1. januara) stglo mi je opet pismo od njih u kome mi nude da ostanem u FLAT 3 paketu po ceni od 2.100 din
Sad ocekujem nesto slicno makar po 2.200 din inace se vracam na FLAT 2
Pa deluje da nema veze, ali je to jako loša praksa sa pravnog i aspekta zaštite prava potrošača. Ljudi misle da je OK da potpisuju takve ******štine.

Meni su menjali modem (i to onaj pre ovog ciska) jer se pokvario, bez reci su dosli i zamenili. I dekoder su mi isto menjali. Jos se zezao ovaj majstor kako nisam jedini kome menjaju jer je ono kineski krs :)
I nista mi nisu naplatili.
Ta stavka stoji u ugovoru , kao sto stoji u svakom ozbiljnom ugovoru jer na taj nacin stite sebe da ga ti ne preprodas nekome, da ga svojom nepaznjom ne unistis ili da ga ne sibnes kroz prozor kad se posvadjas sa zenom :) (deluje malo cudno ovaj treci primer , ali znam za slucaj kad je covek bacio televizor kroz prozor kad se svadjao sa zenom)
Ima dosta ludaka napolju i oni se ugovorom obezbedjuju da ces normalno koristiti uredjaj i nista vise.

Sto se tice tvog predloga za pismo sigurno cu ga poslati ako mi ne odobre opet akcijski FLAT 3 u kome cu im na kulturan nacin objasniti kako se vodi poslovna politika, i naravno u istom mailu i traziti vracanje na FLAT 2 :)
 
Meni su menjali modem (i to onaj pre ovog ciska) jer se pokvario, bez reci su dosli i zamenili. I dekoder su mi isto menjali. Jos se zezao ovaj majstor kako nisam jedini kome menjaju jer je ono kineski krs :)
I nista mi nisu naplatili.
Znam, al' ipak nije sve jedno. Potpisujem da uzimam kod sebe nečiju opremu u protivvrednosti 400€ (modem + CAM modul), koja inače vredi ~40€, a ako zakasnim sa plaćanjem računa ili ako padne kiša, on će smatrati da mi ju je po toj ceni prodao. :S:

Ta stavka stoji u ugovoru , kao sto stoji u svakom ozbiljnom ugovoru jer na taj nacin stite sebe da ga ti ne preprodas nekome, da ga svojom nepaznjom ne unistis ili da ga ne sibnes kroz prozor kad se posvadjas sa zenom :)
Pa mogu da se zaštite i sa ugovorenim penalom 2x većim od nabavne vrednosti opreme, a ne 10x većim. Skroz nepotrebno i ružno.

Sto se tice tvog predloga za pismo sigurno cu ga poslati ako mi ne odobre opet akcijski FLAT 3 u kome cu im na kulturan nacin objasniti kako se vodi poslovna politika, i naravno u istom mailu i traziti vracanje na FLAT 2 :)
Smatram da je bolje da im ništa ne objašnjavaš (umeju ljudi da budu alergični na takav ton), već samo da im kažeš da se sa nečim ne slažeš i da to smatraš lošom poslovnom politikom ili kako se već izraziš.

Znam da u svetlu ovolike bede, korupcije i nepotizma, slanje "protestnog pisma" deluje jalovo ili čak suludo, ali zaista verujem da bi bilo drugačije kada bi smo svi to radili. Ne može se ostati ravnodušan na 5, 10 ili 50 hiljada pisama nezadovoljnih klijenata. Kod nas su pak svi nezadovoljni (i sa pravom i bez njega), ali niko ništa ne preduzima - osim možda da da sebi za pravo da se ponaša bahato i počne i sam da krši propise i zakone.
 
Nemam net već skoro sat vremena. Kažu da je neki kvar u pitanju.
 
Mislim da to nije bila zvanicna akcija okacena na sajtu.
Ja sam njihov korisnik otkad postoje i imao sam FLAT 2 paket i pre dve godine otprilike u ovo vreme mi je stiglo pismo ponude od njih da ako zelim imam mogucnost da predjem na FLAT 3 po ceni od 2.000 din mesecno i to traje godinu dana.
Prosle godine isto u ovo doba neposredno pred istek (posto istice 1. januara) stglo mi je opet pismo od njih u kome mi nude da ostanem u FLAT 3 paketu po ceni od 2.100 din
Sad ocekujem nesto slicno makar po 2.200 din inace se vracam na FLAT 2


Meni su menjali modem (i to onaj pre ovog ciska) jer se pokvario, bez reci su dosli i zamenili. I dekoder su mi isto menjali. Jos se zezao ovaj majstor kako nisam jedini kome menjaju jer je ono kineski krs :)
I nista mi nisu naplatili.
Ta stavka stoji u ugovoru , kao sto stoji u svakom ozbiljnom ugovoru jer na taj nacin stite sebe da ga ti ne preprodas nekome, da ga svojom nepaznjom ne unistis ili da ga ne sibnes kroz prozor kad se posvadjas sa zenom :) (deluje malo cudno ovaj treci primer , ali znam za slucaj kad je covek bacio televizor kroz prozor kad se svadjao sa zenom)
Ima dosta ludaka napolju i oni se ugovorom obezbedjuju da ces normalno koristiti uredjaj i nista vise.

Sto se tice tvog predloga za pismo sigurno cu ga poslati ako mi ne odobre opet akcijski FLAT 3 u kome cu im na kulturan nacin objasniti kako se vodi poslovna politika, i naravno u istom mailu i traziti vracanje na FLAT 2 :)
Ajde ako ti ne bude tesko napisi ovde ako opet dobijes tu ponudu.
Tnx
 
Akcija Flat 3

^Ovo kako je konan100 opisao isto je bilo i kod mene na jednoj od lokacija.

Elem, videcemo da li ce se iskakiti po starim i vernim korisnicima, ili ce pak da se oduze kako je fer, to jest ocekujemo produzetak akcije bar mi koji smo je istog casa i prihvatili i istu vozamo svo vreme bez promena i prekida.
 
Da li neko ima problem da kada skida torente da mu se net skroz zagusi, ja ne mogu da otvorim stranicu nekad i po minut, a pritom mi ne skida torente punom brzinom, ranije nisam imao problem, a nisam nista menjao?
 
Ali uploaduje punom brzinom..

Probaj da ogranicis upload na 50-60% maksimalnog pa onda vidi.
 
to sam isto uradio, tako sam jos davno podesio. ping mi je preko 1000 a to nikad nije bilo ranije.. kad ogranicim upload na 20kb onda smanji ping na 400..
 
trebalo bi i da ogranicis broj konekcija u torentu, zavisno od rutera i slicno.
 
Sad i to smanjujem, ali do sad sve radilo kako sam jos davno podesio, mozda se nesto istripovalo..
 
Nesto se jako cudno desava sa Ikomom.
Korisnicka sluzba mi je rekla da neki korisnici imaju problem da im nestaje upload. Skoro sam shvatio da sam i ja medju njima. @fruit23, moguce je da i ti imas isti problem i da zapravo nema veze sa torentima.
 
tacno je onda to problem kod mene, jer mi je sve vec godinama podeseno, nista nisam menjao do juce.
 
Nesto se jako cudno desava sa Ikomom.
Korisnicka sluzba mi je rekla da neki korisnici imaju problem da im nestaje upload. Skoro sam shvatio da sam i ja medju njima. @fruit23, moguce je da i ti imas isti problem i da zapravo nema veze sa torentima.
Ma bitno da oni dignu cene, a to sto im se infrastruktura raspada to nema veze :d
 
Ovo je mejl iz Ratela,a vezano za pružanje usluge fixne telefonije.
Naravno,IKOM još nema nikakvu informaciju.Koji su to amateri...

Poštovani,

Operator I.KOM je obavestio Regulatornu agenciju za elektronske komunikacije i poštanske usluge da je zvanično započeo pružanje javne govorne usluge 01. 12. 2014. godine.

Pozdrav,

Sanja Vajs
 
Kumodraž trenutno

3979774961.png
 
Stiglo mi pismo od IKOM-a, u ponudi se nalazi fiksna telefonija. Paket TELEFON 100 ukljucuje 100 minuta u zoni 1, i kosta 500 din mesecno, posle toga je minut 1,10 dinara u nacionalnoj mrezi a ka mobilnim operaterima 10 din, i identifikacija je ukljucena u paket...
 
Stiglo mi pismo od IKOM-a, u ponudi se nalazi fiksna telefonija. Paket TELEFON 100 ukljucuje 100 minuta u zoni 1, i kosta 500 din mesecno, posle toga je minut 1,10 dinara u nacionalnoj mrezi a ka mobilnim operaterima 10 din, i identifikacija je ukljucena u paket...

Daj print skrin
 
Znači sudeći po ovom pismu neće biti više ove akcije za 2100 da bude flat 3....
Izgleda da je vreme da se menja provider...
 
Čekajte, jel su to oni izbacili telefon iz paketa flet 3 i 4?

P.S. Sada sam ih zvao - "nemaju za sada tu informaciju"!?! o_O
 
Pa piše da sada imam 30 minuta, a da za "svega 200 dinara više dobijam bla bla...". Po tome ostaje onih 30 za klot flat 3.
 
Jel nama ostaju ovi VOIP telefoni ili dobijamo nove..Jel neko isprobao ikomov fixni telefon?
 
Što bi dobio novi? Pa SBB telefoni su svi VoIP samo što imaju numeraciju koja učestvuje u javnom saobraćaju. Tako će i ovi.
 
Nazad
Vrh Dno