Šta je novo?

IKOM - generalna rasprava

Ugovor je ugovor i validan je dok god ga jedna od strana ne osporava ili tumači drugačije, onda pak treba uzeti u obzir i zakon o zaštiti potrošača, kao i zakon o obligacionim odnosima, koji su kao kišobrani iznad svakog bilateralnog ugovora.
Nije sporno povećanje pogotovu što je blagovremeno i najavljeno, već što povećanje nema korelaciju sa poboljšanjem usluge, odnosno broj dostupnih kanala se smanjuje umesto da se povećava (ili barem transformiše)...
 
Ma i da je povećanje cene samo povećanje, koje prati (ne znam ni ja zašto) kurs evra, ali to mora imati neku granicu. Šta ako bi oni, hipotetički, sutra podigli cene za 1.000%? Da li bi svi mi koji smo pod ugovorom zaista bili dužni da im isplaćujemo 1.901.900 RSD svakog meseca do isteka Ugovora? Pa ko nema da plati konfiskuju mu stan. Da li bi to ijedan sud dozvolio?

Ako kažemo da povećanje od 1.000% nije uredu, da li je od 100%? A 10%? 25%? Negde nekakva granica mora da se povuče, pa makar i ovlaš.
 
@voyager, hvala!

Da dodam nesto, posto vidim da je krenula velika diskusija oko toga da li smeju ili ne. Nek me neko demantuje, ali ja koliko znam RATEL odobrava svako povecanje, tako da mislim da dokle god da ste pod ugovorom "pristajete" na podizanje pretplate. I bas zato povecanje od 1.000% nije moguce, jer RATEL to ne bi odobrio.
 
Kada sam ja pre jedno 3-4 god raskidao ugovor sa Ikom-om, pitao sam šta treba da platim rekli su mi platite samo ona dva meseca koje ste koristili kao promociju (tada je bilo 2 meseca za dinar) i to je to. Tako je i bilo.
 
Mene vise nervira sto mene malo-malo zeza konekcija...
Nisam pod ugovornom obavezom i da ga ima u zgradi, odmah bih presao na SBB. Ne zato sto mislim da je SBB fantastican (a bolji jeste), nego zato sto zelim da odem kod konkurencije.
 
Kome kako okolnosti dozvoljavaju. Ako ništa drugo, protestno pismo na [email protected] - ja ću im svakako reći šta imam.

Kada bi tako svi rezonovali i postupali, ovima bi bio pun inboks, pa bi i imali čega da se boje. Ovako... stvar se svodi na "šačicu galamdžija", dok su ostali mirni dok ih kolju. :S:

Ili tako,ili pisanje Ratelu.Jedva čekam konkurenciju.
 
Poslednja izmena:
Sa ovim poskupljenjem IKOM je opet jeftiniji (ne puno ili simbolicno, ali je jeftiniji) od Radijusa, SBB-a, IPTV-a ili Kopernikusa (mislim na osnovnu kablovsku ponudu).
Svi kablovski i IPTV operateri posluju na isti nacin (cene se podizu i dok traje ugovorna obaveza) pa vas prelazak kod konkurencije nece 'spasiti' ovih stvari.
Niti ovim pokusavam da branim IKOM niti mislim da zbog svega treba prestati da se bori za fer tretman prema korisnicima, ali bitno je znati da je kod svih operatera isto.
 
@dzonihsv

Hvala. Intuitivno sam osećao da bi tako i trebalo da bude, al' nit sam imao takvo iskustvo nit sam bio naišao na te diskusije. :)
 
@DejanVs

Pa i nije baš kod svih operatera isto.

Prvo, ostali operateri, u delu Ugovora gde se utvrđuju penali za oštećenu ili otuđenu opremu, vrednuju kablovski modem sa 3-5 hiljada dinara, dok je to kod Ikoma ni manje ni više 100€! Kung-fu STB Ikom vrednuje 300€, a isto toliko po njima vredi i CAM modul! U svom besramnom ugovoru, Ikom takođe prebacuje na korisnike odgovornost za nastalu štetu usled dejstva VIŠE SILE, pa recimo ako usled grmljavine pregori STB, po Ugovoru im dođete 300€. Oni vam pričaju priču kako to u praksi nije tako, ali to tako stoji u Ugovoru!

Dalje - ne znam za ostale operatere, ali Telekom u ugovoru za pružanje usluga navodi da korisnik ima pravo da raskine Ugovor bez penala ukoliko Telekom promeni cene za vreme trajanja Ugovora. Ako platiš prvi uvećani račun, znači da si pristao na novu cenu - valjda je tako.

Na kraju, Ikom možda jeste najjeftiniji ali je i najveći krš. Imaju 2 HD kanala, ako ne računamo HBO HD za koji se ciganišu pa traže još 100 dinara. Još nisu počeli sa uslugom fiksne telefonije. Nemaju ni VideoOnDemand, ni pogledaj propušteno, ni OTT (WebTV) uslugu/aplikaciju. Mislim da je realno što im usluga košta kol'ko košta, a da u zgradi imam SBB ne bi ni bilo razmišljanja - nikakvog!
 
@magic,

neeeeeeeee ja zaista nisam hteo da se prica pokrene u pravcu kakav je IKOM kao operater, a imam utisak da to svima uvek bude neki kljucan argument.
ako je los eto ga Total, Polaris, IPTV (telekomov, orionov, beotelov) ili D3i i tacka i ja takav argument o tome da je neko losiji uopste ne prihvatam kao relevantan jer bukvalno svuda tamo gde IKOM ima svoju mrezu alternativa postoji (mada ne svuda pod istim uslovima).
ovaj topik i jos bar 2,3 na nekim drugim forumima bi nam otkrio bar jedno jedino iskustvo nekog korisnika kome je IKOM pokusao da naplati 100 evra zbog ostecenja modema usled 'vise sile' i sl. gluposti, a mislim da nisam naleteo na takav slucaj.
takodje, IKOM u svom ugovoru navodi izricito da on zadrzava pravo promene cena tokom trajanja ugovora (clan 9.) i ko je stavio paraf na takav ugovor potpuno je besmisleno da se sada buni zbog toga.
ako je takav ugovor protivzakonit ili se kosi sa nekim osnovnim nacelima fer poslovanja treba se protiv toga boriti i pravnim putem, zasto da ne?

ili presviti tabak i krenuti u borbu protiv takvih operatera kao sto je IKOM ili prestati da se kuka nasiroko i poredi sa ostalima jer ako je Telekom korektniji sa svojim ugovorima zasto ne otici kod njih?
 
Puče net, nema ga već 15 min. (Trošarina)
 
@magic,

neeeeeeeee ja zaista nisam hteo da se prica pokrene u pravcu kakav je IKOM kao operater, a imam utisak da to svima uvek bude neki kljucan argument.
Ti si prvi uzeo da porediš cene kod Ikoma i konkurencije, što neminovno povlači pitanje vrednosti/kvaliteta usluge koju pružaju. Drugo, nije tačno da svi rade to isto, tj podižu cene u toku trajanja ugovorne obaveze.

ako je los eto ga Total, Polaris, IPTV (telekomov, orionov, beotelov) ili D3i i tacka i ja takav argument o tome da je neko losiji uopste ne prihvatam kao relevantan jer bukvalno svuda tamo gde IKOM ima svoju mrezu alternativa postoji (mada ne svuda pod istim uslovima).
Ne prihvatam ni ja da treba trpeti ničija ***nja i da je jedina mera protesta prelazak kod drugog operatera. Sasvim je OK poslati protestno pismo povodom nekog njihovog poteza sa kojim se ne slažete.

ovaj topik i jos bar 2,3 na nekim drugim forumima bi nam otkrio bar jedno jedino iskustvo nekog korisnika kome je IKOM pokusao da naplati 100 evra zbog ostecenja modema usled 'vise sile' i sl. gluposti, a mislim da nisam naleteo na takav slucaj.
Nebitno da li ima takvih slučajeva ili nema, oni su to stavili u Ugovor koji daju korisnicima da potpišu, što je uvredljivo. A ako je "nebitno", što su to uopšte stavili u Ugovor? Pusti ti to. Jadnici su i oko toga nema spora - ja još ne vidoh jadniji i nekorektniji ugovor o pružanju internet i usluga kablovske televizije.

takodje, IKOM u svom ugovoru navodi izricito da on zadrzava pravo promene cena tokom trajanja ugovora (clan 9.) i ko je stavio paraf na takav ugovor potpuno je besmisleno da se sada buni zbog toga.
Besmisleno je što se ti javljaš da pričaš o stvarima o kojima nemaš pojma. Možemo ti i ja da sklopimo ugovor da mi ti plaćaš 600 dinara mesečno da ti ja svaki dan puknem šamar, al' takav ugovor ne bi opstao ni na jednom sudu.

ako je takav ugovor protivzakonit ili se kosi sa nekim osnovnim nacelima fer poslovanja treba se protiv toga boriti i pravnim putem, zasto da ne?
Svakako. S tim da je na operateru težina dokazivanja da je oštećen tako da će oni morati da snose troškove sudskog procesa dok ne dokažu da su u pravu, što neće nikada dokazati uz važeće zakone o zaštiti potrošača, obligacionim odnosima i telekomunikacijama. Otvori linkove koje je čovek dao pa se informiši.

ili presviti tabak i krenuti u borbu protiv takvih operatera kao sto je IKOM ili prestati da se kuka nasiroko i poredi sa ostalima jer ako je Telekom korektniji sa svojim ugovorima zasto ne otici kod njih?
Nema potrebe savijati nikakve tabake, pozicija korisnika je mnogo komfornija - moraće oni da tuže korisnika. Ti im samo vratiš opremu i obavestiš ih da jednostrano raskidaš Ugovor, a oni neka tuže ako smeju.

Čim Telekom postavi mini IPAN u mojoj blizini, tj čim mi omoguće VDSL + IPTV eto mene kod njih. Od TV programa me ionako zanima samo HBO, a oni i SBB jedini (ako ne grešim) nude HBO Premium.
 
Poslednja izmena:
Ti si prvi uzeo da porediš cene kod Ikoma i konkurencije, što neminovno povlači pitanje vrednosti/kvaliteta usluge koju pružaju. Drugo, nije tačno da svi rade to isto, tj podižu cene u toku trajanja ugovorne obaveze.

Mozda tebi povlaci pitanje kvaliteta, meni ne nuzno i nisam to imao u vidu. Malo na silu navlacis tezu da sam na to mislio.

Ne prihvatam ni ja da treba trpeti ničija ***nja i da je jedina mera protesta prelazak kod drugog operatera. Sasvim je OK poslati protestno pismo povodom nekog njihovog poteza sa kojim se ne slažete.

Slazem se i mislim da sam i ja tako nekako napisao, ali s obzirom da alternativa postoji i to bas kod operatera koji po tebi nudi pravicniji ugovor eto i te prilike da se ti ili bilo ko to smatra prihvatljivim ratosilja IKOM-a.

Nebitno da li ima takvih slučajeva ili nema, oni su to stavili u Ugovor koji daju korisnicima da potpišu, što je uvredljivo. A ako je "nebitno", što su to uopšte stavili u Ugovor? Pusti ti to. Jadnici su i oko toga nema spora - ja još ne vidoh jadniji i nekorektniji ugovor o pružanju internet i usluga kablovske televizije.

A ti si bas takav ugovor potpisao i prihvatio da im placas 100 evra u slucaju ostecenja modema od strane 'vise sile'.

Besmisleno je što se ti javljaš da pričaš o stvarima o kojima nemaš pojma. Možemo ti i ja da sklopimo ugovor da mi ti plaćaš 600 dinara mesečno da ti ja svaki dan puknem šamar, al' takav ugovor ne bi opstao ni na jednom sudu.

Ako sam ja 'besmisleno' pomenuo da IKOM u svom ugovoru ostavlja mogucnost da podize cenu samo zato sto tako pise u ugovoru koliko je besmisleno da se ti ili bilo ko ovde zali na sav glas a vec si takav ugovor potpisao i znao (ako si ga citao) da je takva mogucnost moguca?

Svakako. S tim da je na operateru težina dokazivanja da je oštećen tako da će oni morati da snose troškove sudskog procesa dok ne dokažu da su u pravu, što neće nikada dokazati uz važeće zakone o zaštiti potrošača, obligacionim odnosima i telekomunikacijama. Otvori linkove koje je čovek dao pa se informiši.

I sta sada? Slati dopise IKOM-u i verovati u njihov razum posle svega sto njihov odnos prema korisnicima cini nefer?

Nema potrebe savijati nikakve tabake, pozicija korisnika je mnogo komfornija - moraće oni da tuže korisnika. Ti im samo vratiš opremu i obavestiš ih da jednostrano raskidaš Ugovor, a oni neka tuže ako smeju.

Eto resenja.

Čim Telekom postavi mini IPAN u mojoj blizini, tj čim mi omoguće VDSL + IPTV eto mene kod njih. Od TV programa me ionako zanima samo HBO, a oni i SBB jedini (ako ne grešim) nude HBO Premium.

Eto i drugog resenja.
 
Poslednja izmena:
Kung-fu STB Ikom vrednuje 300€, a isto toliko po njima vredi i CAM modul! U svom besramnom ugovoru, Ikom takođe prebacuje na korisnike odgovornost za nastalu štetu usled dejstva VIŠE SILE, pa recimo ako usled grmljavine pregori STB, po Ugovoru im dođete 300€. Oni vam pričaju priču kako to u praksi nije tako, ali to tako stoji u Ugovoru!

Da, u praksi stvarno nije tako. Meni je letos crko Kaon nakon vise godina lepog rada. Dosli su, konstatovali da ne radi i bez reci zamenili novim (ok polovan, ali ispravan). Nisu me nista pitali kako, zasto i nista mi nisu naplatili.

Verovatno ce sad taj moj bivsi Kaon da poprave pa ce ga zameniti nekome drugome kome takodje crkne kao i meni letos.

A to sto pise vrednost 300€... mislim da stvarno nema veze dokle god prakticno rade ovako kako rade. Nisu mi cak trazili ni revers od starog.

Pozdrav!
MrBigJump.gif
 
Poslednja izmena:
Mozda tebi povlaci pitanje kvaliteta, meni ne nuzno i nisam to imao u vidu. Malo na silu navlacis tezu da sam na to mislio.
Ti na silu odvajaš pitanja cene i vrednosti. Uostalom, ustvrdio si posle:

Svi kablovski i IPTV operateri posluju na isti nacin (cene se podizu i dok traje ugovorna obaveza) pa vas prelazak kod konkurencije nece 'spasiti' ovih stvari.
Što nije tačno. Na moj argument da Telekom tako ne radi (jer za njih sticajem okolnosti znam) ti odgovaraš pokušajem diskreditacije Telekoma. Neozbiljno.

Slazem se i mislim da sam i ja tako nekako napisao, ali s obzirom da alternativa postoji i to bas kod operatera koji po tebi nudi pravicniji ugovor eto i te prilike da se ti ili bilo ko to smatra prihvatljivim ratosilja IKOM-a.
Nije uvek rešenje preći kod drugog operatera. Kod mene u zgradi su Ikom i PTT, pa bi mi prelazak na PTT u pogledu kvaliteta usluge bio prelazak sa "konja na magarca", što pak ne znači da je Ikom u pravu niti znači da treba da ćutim i da trpim sve to, tj da ne treba da uložim protest protiv takvih postupaka!

A ti si bas takav ugovor potpisao i prihvatio da im placas 100 evra u slucaju ostecenja modema od strane 'vise sile'.
Kao što si i ti mogao da prihvatiš da te ja šamaram i da mi još za to plaćaš, ali nema suda i zakona koji bi podržao takav ugovor. Ja sam to potpisao svestan da do tako nečega neće doći, ali mi je ipak ponižavajuće što su mi tako nešto uopšte stavili na sto. To što sam pristao na poniženje nije argument da nisam u pravu i da treba da ćutim.

Ako sam ja 'besmisleno' pomenuo da IKOM u svom ugovoru ostavlja mogucnost da podize cenu samo zato sto tako pise u ugovoru koliko je besmisleno da se ti ili bilo ko ovde zali na sav glas a vec si takav ugovor potpisao i znao (ako si ga citao) da je takva mogucnost moguca?
Besmisleno je to što ne poznaješ i ne razumeš zakone i pravo uopšte, te se hvataš za odredbe Ugovora kao da su sveto pismo. U slučaju spora, Sud može odbaciti pojedine članove Ugovora ili ga pak u potpunosti poništiti ukoliko nije u skladu sa zakonom ili čak običajnim pravom. Ja sam to znao kada sam potpisao ugovor sa Ikomom i svakako neću propasti za 75 dinara, niti mi se prelazi kod PTT-a, ali je ovde stvar principa protiv koga ti još uvek nisi iznao valjan argument.

Dakle, kažem da bi SVI korisnici Ikoma, trebalo da upute svom operateru protestno pismo povodom ovoga na [email protected]

Ti si se posle javio da mi objašnjavaš besmisao toga i da "prelazak kod konkurencije" nema alternativu - ja se sa tim ne slažem.

I sta sada? Slati dopise IKOM-u i verovati u njihov razum posle svega sto njihov odnos prema korisnicima cini nefer?
Razum svakako postoji i ne mora se u isti sumnjati kada je novac u pitanju. Svakako da ovo jutro u Ikomu ne bi izgledalo isto da ih u inboksu čeka jedno 5-6 hiljada protestnih pisama. Šta bi bilo posle i kakve bi to imalo posledice po korisnike, to je drugo pitanje, ali ne treba dovoditi u vezu sa motivacijom da se nešto po ovom pitanju preduzme.

Eto resenja.
...
Eto i drugog resenja.
Ali ja nisam od tebe tražio rešenje. Niko nije. Ti svoja "rešenja" (prelazak kod drugog operatera i podnošenje nekakve tužbe) namećeš kao jedina prava, odnosno alternativu slanju protestnih pisama i podizanju svesti potrošačima o njihovim pravima.
 
Poslednja izmena:
Da, u praksi stvarno nije tako.
Da, čuo sam za nekoliko takvih primera. Ja govorim o principu. Nepristojno je tako nešto nekome uopšte staviti na sto da potpiše. Sramota.

A to sto pise vrednost 300€... mislim da stvarno nema veze dokle god prakticno rade ovako kako rade.
Pa deluje da nema veze, ali je to jako loša praksa sa pravnog i aspekta zaštite prava potrošača. Ljudi misle da je OK da potpisuju takve ******štine.
 
Što nije tačno. Na moj argument da Telekom tako ne radi (jer za njih sticajem okolnosti znam) ti odgovaraš pokušajem diskreditacije Telekoma. Neozbiljno.
Да. ;)

Obaveštenje za IPTV korisnike

28.11.2014

Obaveštavamo Vas da će od 1. januara 2015. godine mesečna naknada za Osnovni paket IPTV usluge iznositi 1.159 dinara, uz pogodnost besplatnog korišćenja Arena paketa do kraja 2015.

http://www.open.telekom.rs/iptv/News.aspx?temp=5&cid=58581
 
@calexx

To je regularna cena za korisnike koji nisu pod ugovornom obavezom. Ukoliko imaš ugovor na godinu, dve ili tri prema kome je utvrđena cena usluge, plaćaćeš onoliko koliko je ugovoreno i na tebe se ovo povećanje ne odnosi! Ako ti pošalju veći račun, možeš ili da ga prihvatiš ili da raskineš ugovor bez ikakvih penala - to čak piše u njihovom ugovoru o pružanju usluga.

Zato telekom nikada ne podiže cenu paketa, već uvede "nove pakete", a korisnici koji su pod ugovorom sa starim paketima, plaćaju po starom.
 
Ti na silu odvajaš pitanja cene i vrednosti. Uostalom, ustvrdio si posle:

Neee, upravo ti na silu te stvari povezujes jer je sve stvar licnog sta mu od odredjenog operatera odgovara i sta od njega ocekuje i za kakve pare. Ti zapravo, posredno, nameces svoje stavove i vrednosti ostalima (HD kanali ili telefonija). Ja sam se samo zadrzao na ceni i dalje nisam hteo da zalazim jer je upravo ponuda nekog operatera svakome deluje razlicito jer je pitanje licnog ukusa i potreba sta mu od nje odgovara.

Što nije tačno. Na moj argument da Telekom tako ne radi (jer za njih sticajem okolnosti znam) ti odgovaraš pokušajem diskreditacije Telekoma. Neozbiljno.

Odlicno, drago mi je da Telekom ima tu politiku i samim tim se namece kao moguce resenje za svakog kome smetaju IKOM-ovi ugovori. Treba se boriti da svi nude takve uslove. Izvinjavam se javno Telekomu sto sam ga stavio u grupu svih ostalih koji pilicare i imaju ovakve nakaradne ugovore i praksu.

Nije uvek rešenje preći kod drugog operatera. Kod mene u zgradi su Ikom i PTT, pa bi mi prelazak na PTT u pogledu kvaliteta usluge bio prelazak sa "konja na magarca", što pak ne znači da je Ikom u pravu niti znači da treba da ćutim i da trpim sve to, tj da ne treba da uložim protest protiv takvih postupaka!

Ja se ne protivim protestu, naprotiv, ali prelazak je uvek bolje resenje od patnje.

Kao što si i ti mogao da prihvatiš da te ja šamaram i da mi još za to plaćaš, ali nema suda i zakona koji bi podržao takav ugovor. Ja sam to potpisao svestan da do tako nečega neće doći, ali mi je ipak ponižavajuće što su mi tako nešto uopšte stavili na sto. To što sam pristao na poniženje nije argument da nisam u pravu i da treba da ćutim.

Hej covece potpisao ugovor u kojem to pise. Kakve veze ime da li ces ti nekoga da samaras ili neces. Uzmi ugovor pa na sud, ali znaj da tamo stoji tvoj potpis i prihvatanje onoga sto u njemu pise ma sta ti mislio da ce se desiti ili nece.

Besmisleno je to što ne poznaješ i ne razumeš zakone i pravo uopšte, te se hvataš za odredbe Ugovora kao da su sveto pismo. U slučaju spora, Sud može odbaciti pojedine članove Ugovora ili ga pak u potpunosti poništiti ukoliko nije u skladu sa zakonom ili čak običajnim pravom. Ja sam to znao kada sam potpisao ugovor sa Ikomom i svakako neću propasti za 75 dinara, niti mi se prelazi kod PTT-a, ali je ovde stvar principa protiv koga ti još uvek nisi iznao valjan argument.

Hvala na novom 'epitetu' o besmislenosti. Ocigledno da ti takva vrsta komunikacije ide od ruke. Tvoja diskreditacija sagovornika se svodi na sta? Ti si pravnik? Imao si vec u svojoj praksi ovakve ugovore i obarao si ih na sudu? Ako jesi, evo prihvatam da sam pisao 'besmislice', ali cu tada jos vise reci da su tvoji postupci besmisleniji jer ako si ti neko ko poznaje pravo onda je tim gore da prihvatis i potpises takav ugovor. Na tvoju sramotu svakako.

Dakle, kažem da bi SVI korisnici Ikoma, trebalo da upute svom operateru protestno pismo povodom ovoga na [email protected]

Uputicu i ja, sa ovim se slazem.

Ti si se posle javio da mi objašnjavaš besmisao toga i da "prelazak kod konkurencije" nema alternativu - ja se sa tim ne slažem.

Tvoje pravo da se ne slazes, ali onda neka usledi akcija u borbi protiv nefer odnosa IKOM-a i ja cu to uvek podrzavati.

Razum svakako postoji i ne mora se u isti sumnjati kada je novac u pitanju. Svakako da ovo jutro u Ikomu ne bi izgledalo isto da ih u inboksu čeka jedno 5-6 hiljada protestnih pisama. Šta bi bilo posle i kakve bi to imalo posledice po korisnike, to je drugo pitanje, ali ne treba dovoditi u vezu sa motivacijom da se nešto po ovom pitanju preduzme.

Slazem se.

Ali ja nisam od tebe tražio rešenje. Niko nije. Ti svoja "rešenja" (prelazak kod drugog operatera i podnošenje nekakve tužbe) namećeš kao jedina prava, odnosno alternativu slanju protestnih pisama i podizanju svesti potrošačima o njihovim pravima.

Nisi ni ti ponudio drugo resenje sem slanja zalbi IKOM-u. Mislim da su oni dobili dovoljan broj zalbi svih ovih godina rada i da su i malo ozbiljni njihov odnos prema korisnicima bi bio drugaciji.
 
Poslednja izmena:
Neee, upravo ti na silu te stvari povezujes jer je sve stvar licnog sta mu od odredjenog operatera odgovara i sta od njega ocekuje i za kakve pare. Ti zapravo, posredno, nameces svoje stavove i vrednosti ostalima (HD kanali ili telefonija). Ja sam se samo zadrzao na ceni i dalje nisam hteo da zalazim jer je upravo ponuda nekog operatera svakome deluje razlicito jer je pitanje licnog ukusa i potreba sta mu od nje odgovara.
Priču smo počeli oko podizanja cene. Ti si onda ustvrdio da je i sa tim povećanjem Ikom opet najjeftiniji, što je sa jedne strane tačno u pojedinim aspektima, a sa druge strane nema nikakve veze sa tim što je bespravno to povećanje nametati korisnicima koji su potpisali ugovor na određeni period.

Dakle, spominjanje cene nema nikakve veze sa pitanjem koje sam ja pokrenuo, a uz to mi se učinilo i da je u stilu "pa šta se uopšte bunite" jer si u tom duhu i nastavio diskusiju.

Odlicno, drago mi je da Telekom ima tu politiku i samim tim se namece kao moguce resenje za svakog kome smetaju IKOM-ovi ugovori. Treba se boriti da svi nude takve uslove. Izvinjavam se javno Telekomu sto sam ga stavio u grupu svih ostalih koji pilicare i imaju ovakve nakaradne ugovore i praksu.
A zašto stalno guraš tezu "uzmi ili ostavi"? Po tebi niko nema prava ni na šta da se žali već samo da ode ako mu se ne sviđa, što je vrsta pritiska na korisnike i kosi se sa civilizacijskim tekovinama.

Ja se ne protivim protestu, naprotiv, ali prelazak je uvek bolje resenje od patnje.
Ako se ne protiviš protestu, o čemu onda ovoliko drvimo?

"Patnja" je arogantna implikacija koja bi valjda trebalo da diskredituje nečije motive da uopšte stane u odbranu svojih prava.

Hej covece potpisao ugovor u kojem to pise.
Pa šta? Pisalo na tarabi...

Kakve veze ime da li ces ti nekoga da samaras ili neces.
To je bio ciničan primer nevažećeg ugovora.

Uzmi ugovor pa na sud
Ne moram ja na sud - ja im dam otkaz (ako hoću) i prestanem da plaćam, a onda oni neka idu na sud, ako im se ide. Tako to funkcioniše.

ali znaj da tamo stoji tvoj potpis i prihvatanje onoga sto u njemu pise ma sta ti mislio da ce se desiti ili nece.
To nema nikakve veze, tamo može da piše i da sam saglasan da me ubiju, pa bi opet odgovarali za ubistvo po krivičnom zakonu! Ne može nikakav ugovor da bude jači od zakona države u kojoj se primenjuje!

Hvala na novom 'epitetu' o besmislenosti. Ocigledno da ti takva vrsta komunikacije ide od ruke. Tvoja diskreditacija sagovornika se svodi na sta?
Svodi se na to da nemaš ni osnovno obrazovanje u oblasti prava, što i nije tako retko, ali opet (kao i mnogi) daješ sebi za pravo da objašnjavaš nešto i držiš drugima "predavanja" iz te oblasti.

Ti si pravnik? Imao si vec u svojoj praksi ovakve ugovore i obarao si ih na sudu?
Nisam pravnik, ali imam solidno (osnovno) poznavanje materije i ne zalećem se, znajući da nije baš sve samo crno i belo.

Ako jesi, evo prihvatam da sam pisao 'besmislice', ali cu tada jos vise reci da su tvoji postupci besmisleniji jer ako si ti neko ko poznaje pravo onda je tim gore da prihvatis i potpises takav ugovor. Na tvoju sramotu svakako.
Niti je besmisleno niti je sramota što sam potpisao Ugovor znajući da su neke njegove odredbe, koje idu na moju štetu, neprimenljive. To se masovno radi. Sigurno i pravnici u Ikomu isto to znaju, ali su to stavili da plaše korisnike jer papir trpi sve.

Uputicu i ja, sa ovim se slazem.
Hvala. Možda se zanosim, ali verujem da bi smo se negde mrdnuli kada bi smo svi ovako razmišljali i postupali.

Tvoje pravo da se ne slazes, ali onda neka usledi akcija u borbi protiv nefer odnosa IKOM-a i ja cu to uvek podrzavati.
Super. Samo je pitanje kakva "akcija". Ne možemo očekivati da će svi otkazati usluge Ikoma samo da bi nas podržali, ali bi smo mogli da im izmamimo potpis za nekakvu peticiju ili eventualno tako nekakvo "protestno pismo".

Nisi ni ti ponudio drugo resenje sem slanja zalbi IKOM-u. Mislim da su oni dobili dovoljan broj zalbi svih ovih godina rada i da su i malo ozbiljni njihov odnos prema korisnicima bi bio drugaciji.
Mislim da je broj žalbi koje dobijaju, bilo kojim povodom, nedovoljan u odnosu na broj korisnika. Svako ko radi sa ljudima će uvek dobijati nekakve žalbe i pritužbe, ma kol'ko dobro i savesno radio - to je činjenica. Međutim, nije isto ako je broj žalbi na očekivanom nivou od par promila do 1%, ili ako ih je GOMILA.

Cenim da je u Srbiji jako teško angažovati ljude da mrdnu prstom za bilo šta, a to bi trebalo menjati.
 
Priču smo počeli oko podizanja cene. Ti si onda ustvrdio da je i sa tim povećanjem Ikom opet najjeftiniji, što je sa jedne strane tačno u pojedinim aspektima, a sa druge strane nema nikakve veze sa tim što je bespravno to povećanje nametati korisnicima koji su potpisali ugovor na određeni period.

Gde nestade tvoje umetanje price o tome kakva je IKOM-ova ponuda? Nemojmo sada mesati ugovor sa mojom konstatacijom o ceni. Moja konstatacija je cak imala dodatak da to sto je IKOM jeftiniji je negde skromna vrednost. Implikacija moje tvrdnje je samo ta da gotovo svi operateri nude nesto po slicnoj ceni ili je razlika mala i da IKOM time ne pravi neke ogromne korake ka skupoj ili preskupoj ponudi u odnosu na ostale. Nista vise. Licno ce svako da prihvati od te ponude ono sto mu odgovara ili nece nista.

Dakle, spominjanje cene nema nikakve veze sa pitanjem koje sam ja pokrenuo, a uz to mi se učinilo i da je u stilu "pa šta se uopšte bunite" jer si u tom duhu i nastavio diskusiju.

Nema mozda u tom vrednosnom smislu, ali si natovario kao bitan argument da ti za nju dobijas losu uslugu sto je opet tvoja licna kvalifikacija i ne moze se koristiti kao argument za pitanje ugovorne obaveze.

A zašto stalno guraš tezu "uzmi ili ostavi"? Po tebi niko nema prava ni na šta da se žali već samo da ode ako mu se ne sviđa, što je vrsta pritiska na korisnike i kosi se sa civilizacijskim tekovinama.

Moj licni utisak je da trziste telekomunikacija funkcionise tako da se IKOM-u nece nista desiti zbog mog i tvog protesta njemu ili Ratelu ili kome god, otuda je bolje u nekom trenutku otici kod drugog (Telekom) nego se muciti sa krsenjem ugovora, losom ponudom (za tebe) i sl.

Ako se ne protiviš protestu, o čemu onda ovoliko drvimo?

Ja mislim da ne ne 'drvim', ali vec si pokazao da ti kvalifikacije idu od ruke. Mislim da pokusavam da normalno komuniciram. Meni je nejasno ovo tvoje zaljenje na povecanje cena usluga za koje si ti takodje znao da postoji mogucnost i potpisao si takav ugovor verujuci da se to nece desiti iako su ti pride mnogi na ovom forumu to mogli reci jer su prosli kroz poskupljenja dok su im trajali ugovori

"Patnja" je arogantna implikacija koja bi valjda trebalo da diskredituje nečije motive da uopšte stane u odbranu svojih prava.

Mislim da sam upotrebio izraz srazmeran nacinu na koji si a) reagovao na poskupljenje tokom ugovorne obaveze, b) tom poskupljenju dosolio kako je IKOM-ova ponuda za tebe losa i da ne dobijas dovoljno.

Pa šta? Pisalo na tarabi...

Obavezao si se da ces postovati ugovor.

To je bio ciničan primer nevažećeg ugovora.

Kakav god, primer mozda nije adekvatan, ali ako tvoj otkaz IKOM-u bude primer svima ostalima da je takav ugovor nevazeci, nesto se pozitivno moze uciniti svima ostalim nezadovoljnim korisnicima IKOM-ovih usluga. Tek tada mozemo da pricamo o 'tarabi'.

Ne moram ja na sud - ja im dam otkaz (ako hoću) i prestanem da plaćam, a onda oni neka idu na sud, ako im se ide. Tako to funkcioniše.

Ne moras ti na sud, ali IKOM ce te mozda pozvati na sud ako ne prihvati tvoj jednostrani prekid i odbijanje da placas njihove usluge.

To nema nikakve veze, tamo može da piše i da sam saglasan da me ubiju, pa bi opet odgovarali za ubistvo po krivičnom zakonu! Ne može nikakav ugovor da bude jači od zakona države u kojoj se primenjuje!

Ovo je pomalo idealisticki napisao. Dosta toga je moguce u drzavama poput ove pa i u ozbiljnijim od ove. Simptomaticno je da IKOM bezmalo 10 godina koristi tipski ugovor u kojem postoje 'sporni' delovi i da oni i dalje normalno funkcionisu kao firma i potpisuju takve ugovore. To je upravo dovoljan primer da je ovde stosta moguce i da se tvoji ideali ne moraju uvek ostvariti, ali, ponavljam, ako uspes u svojoj nameri i ako se to ovde na forumu razglasi i sto vise njih to sazna da je moguce, tim bolje.

Svodi se na to da nemaš ni osnovno obrazovanje u oblasti prava, što i nije tako retko, ali opet (kao i mnogi) daješ sebi za pravo da objašnjavaš nešto i držiš drugima "predavanja" iz te oblasti.

Sad se vrati na pocetak nase rasprave i nadji mi deo gde drzim predavanje. Moje je bilo samo da (naivno ili ne) naglasim da je takva mogucnost uneta u ugovor i da si ti takav ugovor potpisao ma sta ti mislio da ce se desiti ili ne.

Nisam pravnik, ali imam solidno (osnovno) poznavanje materije i ne zalećem se, znajući da nije baš sve samo crno i belo.

Bravo za samoukost. Nemam sta da dodam na tvoju potkovanost, ako ti kazes da ti znas, a da drugi ne znaju to se onda karakterise drugacije, ali ja nisam ni nepristojan niti sklon takvim karakterizacijama za razliku od tebe. Sa velikim iscekivanjem cu posecivati ovaj forum i videti kako neko sa, citiram, "solidnim poznavanjem materije" rusi IKOM-ov ugovor i aplaudiracu na uspehu ako rezultat bude povoljan po tebe jer je to znak da i svi ostali kojima ovakav odnos IKOM-a smeta mogu uciniti isto.

Niti je besmisleno niti je sramota što sam potpisao Ugovor znajući da su neke njegove odredbe, koje idu na moju štetu, neprimenljive. To se masovno radi. Sigurno i pravnici u Ikomu isto to znaju, ali su to stavili da plaše korisnike jer papir trpi sve.

Besmisleno je pogotovo nakon svih ovih tvojih stavova (koji su legitimni).

Hvala. Možda se zanosim, ali verujem da bi smo se negde mrdnuli kada bi smo svi ovako razmišljali i postupali.

Nije pogresno, ali mislim da jeste zanosenje.

Super. Samo je pitanje kakva "akcija". Ne možemo očekivati da će svi otkazati usluge Ikoma samo da bi nas podržali, ali bi smo mogli da im izmamimo potpis za nekakvu peticiju ili eventualno tako nekakvo "protestno pismo".

Podrzavam sve, ali sumnjam da bilo ko moze da IKOM-u naredi drugaciju formu poslovanja i odnos prema korisnicima. Da ponovim, dovoljno je povezati da bar 10 godina oni nude ovakve ugovore.

Mislim da je broj žalbi koje dobijaju, bilo kojim povodom, nedovoljan u odnosu na broj korisnika. Svako ko radi sa ljudima će uvek dobijati nekakve žalbe i pritužbe, ma kol'ko dobro i savesno radio - to je činjenica. Međutim, nije isto ako je broj žalbi na očekivanom nivou od par promila do 1%, ili ako ih je GOMILA.

Cenim da je u Srbiji jako teško angažovati ljude da mrdnu prstom za bilo šta, a to bi trebalo menjati.

Nisam pesimista, ali sumnjam u promenu svesti kod ljudi ovde i to iz bar 10-ak jako bitnih faktora.
 
@DejanVS: A meni je jako zanimljivo sto ti imas 7 posta, od toga 5 su ti ovde koliko sam ja prebrojao i svi su u krajnoj defanzivi i glorifikaciji Ikom-a :trust:

Razumem ja da mora da se miluje ruka koja hrani, ali neke stvari je bolje jednostavno precutati i ne komentarisati ;) Da se razumemo: Ja sam zadovoljan Ikomom, lepo radi net (upload je katastrofalan), izbor HD kanala je mali, i nemanje nekih osnovnih stvari koje ima konkurentska kuca su cinjenice znaci ne perspektiva moja, od Boze, Pere , Mike, nego cinjenice al Boze moj. Takodje ovo poskupljenje je totalni nonsense koji ce im nazalost proci, zbog nedostatka konkurencije u pojedinim delovima grada a i sire sto je takodje opet i na nasu zalost cinjenica, koja je kao i pomenuto poskupljenje koje sam okrakterisoao kao totalni nonsense opet = cinjenica
 
Poslednja izmena:
@Duca89,

da bi zasluzio neki detaljniji odgovor moras da tacno navedes deo gde sam ja branio IKOM.
Tek tada izvoli pa objasnjavaj ko je za koga.
Ja podrzavam svaku borbu protiv IKOM-a i slicnih kad su nefer ili rade nezakonito, ali cela rasprava je ispala jer ne razumem ovakvu rekciju onih koji su se svojim potpisom obavezali IKOM-u na sve pa i na promenu cena tokom trajanja ugovorne obaveze. Dok se cena nije menjala bili su spremni da cute nad losim i, kako se tvrdi, nezakonitim ugovorom, a sada ispade da im se nesto podmece i radi nedozvoljeno i da su cak takvi ugovori koji nisu u skladu sa zakonom praksa.
Za tebe i ostale, navijam za pobedu nad IKOM-ovim ugovorima u svakom slucaju.
Broj postova nema veze sa aktivnoscu na forumu, ovo je drugi nalog koji koristim. Stari je izgubljen mojom greskom.
 
Poslednja izmena:
Gde nestade tvoje umetanje price o tome kakva je IKOM-ova ponuda?
Nisam želeo da se prepucavam po svaku cenu i oko bilo čega, a i rekao si da si priču o njihovoj jeftinići potegao iz drugih razloga pa što bi na tome insistirao - eto otud nestade.

Nemojmo sada mesati ugovor sa mojom konstatacijom o ceni. Moja konstatacija je cak imala dodatak da to sto je IKOM jeftiniji je negde skromna vrednost. Implikacija moje tvrdnje je samo ta da gotovo svi operateri nude nesto po slicnoj ceni ili je razlika mala i da IKOM time ne pravi neke ogromne korake ka skupoj ili preskupoj ponudi u odnosu na ostale. Nista vise.
Misliš, silovanje nije silovanje ako se samo "malo umoči"? :trust:

Licno ce svako da prihvati od te ponude ono sto mu odgovara ili nece nista.
Kada sam sklapao ugovor ponuda je bila "ovakva", sada je "onakva", a na kraju će biti "ko zna kakva". To tako ne može. Predmet ugovora i njegova vrednost moraju biti JASNO I PRECIZNO definisani, u suprotnom je ugovor NEVAŽEĆI!

Nema mozda u tom vrednosnom smislu, ali si natovario kao bitan argument da ti za nju dobijas losu uslugu sto je opet tvoja licna kvalifikacija i ne moze se koristiti kao argument za pitanje ugovorne obaveze.
Moje "tovarenje" je došlo na tvoju konstataciju kako je Ikom najjeftiniji, što bi po tebi trebalo da opravdava povećanje cena korisnicima koji su pod ugovornom obavezom. Hteo sam da pokažem da je to što su "jeftini" relativna stvar jer je relativna i "vrednost" usluge, ali se slažem da je natezanje sa tobom u tom pravcu bio potpuni promašaj te se stoga držim teme:

Povećanje cene korisnicima pod ugovorom

Moj licni utisak je da trziste telekomunikacija funkcionise tako da se IKOM-u nece nista desiti zbog mog i tvog protesta njemu ili Ratelu ili kome god, otuda je bolje u nekom trenutku otici kod drugog (Telekom) nego se muciti sa krsenjem ugovora, losom ponudom (za tebe) i sl.
1. Tržište telekomunikacija (ne)funkcioniše tako što jedno javno preduzeće ima monopol koji se posle arči kroz korupcionaške ugovore na štetu tog preduzeća, dok krajnji korisnici bivaju preveslani kroz razne (nelegalne) sporazume o formiranju cena i samovolju monopoliste

2. Prelazak kod drugog operatera je neretko džombast za korisnike, a i slabo se isplati iz gore pomenutih razloga, ali to ipak nije opravdanje da im se uskraćuju i najosnovnija potrošačka prava

3. "Kršenje" Ugovora nije nikakvo mučenje, a i nije kršenje jer je Ugovor u startu sročen protivzakonito

4. Ikom ponuda je za mene bila dobra, a pristojna je čak i sa tim povećanjem, ali definitivno razmišljam o nekom drugom rešenju

Ja mislim da ne ne 'drvim', ali vec si pokazao da ti kvalifikacije idu od ruke.
Dobro, ne "drviš" - troluješ.

Mislim da pokusavam da normalno komuniciram. Meni je nejasno ovo tvoje zaljenje na povecanje cena usluga za koje si ti takodje znao da postoji mogucnost i potpisao si takav ugovor verujuci da se to nece desiti iako su ti pride mnogi na ovom forumu to mogli reci jer su prosli kroz poskupljenja dok su im trajali ugovori
Nisam očekivao poskupljenje dok sam pod Ugovorom, a i ne pada mi na pamet da čitam ovoliki tred da bih uzeo internet i kablovsku televiziju.

Poenta moje priče je upravo to da ljudi saznaju koja su im prava i zahtevaju ih! "Uzmi ili ostavi" najviše odgovara operaterima, pa se pitam koji su uopšte tvoji motivi? :trust:

Mislim da sam upotrebio izraz srazmeran nacinu na koji si a) reagovao na poskupljenje tokom ugovorne obaveze
Znači, insistiranje na pravima potrošača i zakonu o obligacionim odnosima je "patnja"? Kada bi više nas na tome insistiralo, ili makar znalo koja su nam prava, možda i ne bi bila tolika patnja.

b) tom poskupljenju dosolio kako je IKOM-ova ponuda za tebe losa i da ne dobijas dovoljno.
Nisam rekao da je za mene loša, već da nije tako sjajna i čarobna da se ne bi' ni najmanje uzbudio kada pokušaju da me muntaju.

Obavezao si se da ces postovati ugovor.
Sva sreća pa ne Zakon o zaštoto potrošača i Zakon o obligacionim odnosima štite od obavezivanja na nefer odredbe. Baš dobro, zar ne?

Kakav god, primer mozda nije adekvatan, ali ako tvoj otkaz IKOM-u bude primer svima ostalima da je takav ugovor nevazeci, nesto se pozitivno moze uciniti svima ostalim nezadovoljnim korisnicima IKOM-ovih usluga. Tek tada mozemo da pricamo o 'tarabi'.
Ne bi bio ni prvi ni jedini (pogledaj gore linkovanu diskusiju o Orion telekomu), a ako se ispostavi da TS može da mi pruži ono što mi treba, imaću to zadovoljstvo da likujem. :-devil-:

Ne moras ti na sud, ali IKOM ce te mozda pozvati na sud ako ne prihvati tvoj jednostrani prekid i odbijanje da placas njihove usluge.
Sve mi se čini da neće, jer i oni jako dobro znaju da bi u toj parnici izgubili. To "možda" se i koristi za zastrašivanje korisnika, al' kad se pročuje da je to samo fora, kao što se pročulo za RTS...

Ovo je pomalo idealisticki napisao. Dosta toga je moguce u drzavama poput ove pa i u ozbiljnijim od ove. Simptomaticno je da IKOM bezmalo 10 godina koristi tipski ugovor u kojem postoje 'sporni' delovi i da oni i dalje normalno funkcionisu kao firma i potpisuju takve ugovore.
Papir trpi sve. Uostalom, to što 10 godina koriste isti tipski ugovor samo govori u prilog tome koliko su neozbiljni, jer su se za poslednjih 10 godina zakoni o telekomunikacijama i zaštiti potrošača više puta menjali i to u našu korist. :rtfm:

To je upravo dovoljan primer da je ovde stosta moguce i da se tvoji ideali ne moraju uvek ostvariti, ali, ponavljam, ako uspes u svojoj nameri i ako se to ovde na forumu razglasi i sto vise njih to sazna da je moguce, tim bolje.
A čime ćeš i kako ti doprineti IKAKVOM boljitku, osim što povećavaš šum i relativizuješ jednu veoma ozbiljnu povredu prava potrošača?

Sad se vrati na pocetak nase rasprave i nadji mi deo gde drzim predavanje. Moje je bilo samo da (naivno ili ne) naglasim da je takva mogucnost uneta u ugovor i da si ti takav ugovor potpisao ma sta ti mislio da ce se desiti ili ne.
Staješ u odbranu operatera, suprotno zakonima i pozitivnim propisima Republike u kojoj živiš i veoma si arogantan u tome.

Bravo za samoukost. Nemam sta da dodam na tvoju potkovanost, ako ti kazes da ti znas, a da drugi ne znaju to se onda karakterise drugacije, ali ja nisam ni nepristojan niti sklon takvim karakterizacijama za razliku od tebe. Sa velikim iscekivanjem cu posecivati ovaj forum i videti kako neko sa, citiram, "solidnim poznavanjem materije" rusi IKOM-ov ugovor i aplaudiracu na uspehu ako rezultat bude povoljan po tebe jer je to znak da i svi ostali kojima ovakav odnos IKOM-a smeta mogu uciniti isto.
E neka si nam svima rekao.

Besmisleno je pogotovo nakon svih ovih tvojih stavova (koji su legitimni).
Ja nisam znao da će (pokušati) da mi podignu cenu pretplate.

Nije pogresno, ali mislim da jeste zanosenje.
Da si barem deo energije, koju si potrošio da ovom forumu, uložio u protest svom operateru ili nekom udruženju za zaštitu potrošača...

Podrzavam sve, ali sumnjam da bilo ko moze da IKOM-u naredi drugaciju formu poslovanja i odnos prema korisnicima.
Da, za njih zakoni države u kojoj posluju nisu obavezujući. Ajde prekini da troluješ.

Da ponovim, dovoljno je povezati da bar 10 godina oni nude ovakve ugovore.
Za proteklih 10 godina se toliko toga izdešavalo, a višegodišnje postojanje nekakve besmislice u Srbiji pokazuje samo jedno... da je to Srbija.

Nisam pesimista, ali sumnjam u promenu svesti kod ljudi ovde i to iz bar 10-ak jako bitnih faktora.
Evo, pođimo od tebe.
 
Poslednja izmena:
@Duca89,

da bi zasluzio neki detaljniji odgovor moras da tacno navedes deo gde sam ja branio IKOM.
Odgovoriću ja:

Sa ovim poskupljenjem IKOM je opet jeftiniji (ne puno ili simbolicno, ali je jeftiniji) od Radijusa, SBB-a, IPTV-a ili Kopernikusa (mislim na osnovnu kablovsku ponudu).
Svi kablovski i IPTV operateri posluju na isti nacin (cene se podizu i dok traje ugovorna obaveza) pa vas prelazak kod konkurencije nece 'spasiti' ovih stvari.
Niti ovim pokusavam da branim IKOM niti mislim da zbog svega treba prestati da se bori za fer tretman prema korisnicima, ali bitno je znati da je kod svih operatera isto.
1. Nije Ikom najjeftiniji
2. Ne posluju svi na isti način

Izgledalo je kao da "staješ na njihovu stranu" i opravdavaš takvo postupanje izgovorom "svi su isti". Poprilično zvuči kao politička kampanja. :-devil-:

Ja podrzavam svaku borbu protiv IKOM-a i slicnih kad su nefer ili rade nezakonito, ali cela rasprava je ispala jer ne razumem ovakvu rekciju onih koji su se svojim potpisom obavezali IKOM-u na sve pa i na promenu cena tokom trajanja ugovorne obaveze.
Ako je promena cene u toku trajanja ugovorne obaveze zabranjena zakonom, odredba Ugovora koja je "odobrava" je nevažeća!

Kako sada ti podržavaš borbu za legalizam, a smatraš da korisnici koji su stavili svoj potpis na protivzakonit ugovor moraju da ga poštuju?! Kakva je to onda borba protiv Ikoma i samovolje operatera?! Nebitno da li je korisnik g1up, da li nije pažljivo čitao ugovor ili je pak taj član ugovora nejasno sročen.

Da citiram deo člana 3. Ugovora o pružanju internet usluga:

Korisnik je obavezan da po isteku perioda besplatnog korišćenja u promotivnom periodu plaća Flat 2 ili drugi odabrani paket po aktuelnom cenovniku IKOM-a.
Pošto ovde nije jasno šta se podrazumeva pod "aktuelnim cenovnikom" ja to tumačim kao "po cenovniku koji je važio u trenutku sklapanja ovog Ugovora". Na to imam pravo po Zakonu o zaštiti potrošača. :eyebrows:

Dok se cena nije menjala bili su spremni da cute nad losim i, kako se tvrdi, nezakonitim ugovorom, a sada ispade da im se nesto podmece i radi nedozvoljeno i da su cak takvi ugovori koji nisu u skladu sa zakonom praksa.
Pa da! Upravo tako! Nikako drugačije! Dok je usluga išla po ceni koja je važila u trenutku sklapanja Ugovora, sve je bilo OK - kada pokušaju da mi podignu cenu, a da ja ne smem da im okrenem leđa bez penala, ima da galamim dok ne ostvarim svoje pravo. Tebi je tu nešto čudno?

Za tebe i ostale, navijam za pobedu nad IKOM-ovim ugovorima u svakom slucaju.
Pa hvala - onda batali prepucavanje i pusti me da NjIMA napišem sve ovo. :)

Broj postova nema veze sa aktivnoscu na forumu, ovo je drugi nalog koji koristim. Stari je izgubljen mojom greskom.
Pošalji mejl adminu, dupli nalozi su zabranjeni, osim ukoliko ti prvi nije ugašen. :)
 
Poslednja izmena:
Odgovoriću ja:

1. Nije Ikom najjeftiniji
2. Ne posluju svi na isti način

Nisam ni napisao da je najjeftiniji vec da je jeftiniji i to ne puno, a Telekomu sam javno uputio izvinjenje, ako imas neki zvanicni e-mail mogu i direktno da im se izvinim. Ja sa tim nemam problema.

Izgledalo je kao da "staješ na njihovu stranu" i opravdavaš takvo postupanje izgovorom "svi su isti". Poprilično zvuči kao politička kampanja. :-devil-:

Ja zaista mislim da su (dobro, ako ne svi, onda najveci broj njih) isti i zaista mislim da vecina posluje na taj nacin da podizu cenu za vreme ugovorne obaveze.

Ako je promena cene u toku trajanja ugovorne obaveze zabranjena zakonom, odredba Ugovora koja je "odobrava" je nevažeća!

Mozda to jeste tako (znam da sam mozda dosadan ali bih voleo i citat zakona koji o tome govori), ali zaista smatram da je tim pre manje smisleno pristajati na takav ugovor. Praksa IKOM-a, SBB-a i ostalih je da bar jednom godisnje podizu cene i za to ne treba previse prelistavati ovaj forum niti gubiti vreme na puno rasprave.
Cela rasprava je potekla od toga da se ovde pocelo dramatizovati ovakvo ponasanje IKOM-a, a znalo se da to i pise u njihovom ugovoru i da im je to praksa (dizanje cena). Otuda, ako ste toliko sigurni da je sve OK da sada ignorisete ovo poskupljenje i jednostrano raskinete obavezu onda ne treba ni praviti frku. Lepo je videti da se na sasvim normalan nacin moze reci nekome da njihova prevara nece proci, to se onda prosledi ostalima na znanje i prevaranti su na gubitku

Kako sada ti podržavaš borbu za legalizam, a smatraš da korisnici koji su stavili svoj potpis na protivzakonit ugovor moraju da ga poštuju?! Kakva je to onda borba protiv Ikoma i samovolje operatera?! Nebitno da li je korisnik g1up, da li nije pažljivo čitao ugovor ili je pak taj član ugovora nejasno sročen.

Da citiram deo člana 3. Ugovora o pružanju internet usluga:

Pošto ovde nije jasno šta se podrazumeva pod "aktuelnim cenovnikom" ja to tumačim kao "po cenovniku koji je važio u trenutku sklapanja ovog Ugovora". Na to imam pravo po Zakonu o zaštiti potrošača. :eyebrows:

Naravno da mislim da nije trebalo cutati dok je ugovor isao u korist korisnika, a bio nezakonit i neregularan. Zato mi ovakvo postupanje naknadno i smeta.

Pa da! Upravo tako! Nikako drugačije! Dok je usluga išla po ceni koja je važila u trenutku sklapanja Ugovora, sve je bilo OK - kada pokušaju da mi podignu cenu, a da ja ne smem da im okrenem leđa bez penala, ima da galamim dok ne ostvarim svoje pravo. Tebi je tu nešto čudno?

Nije tako jer jedino ako neko nije prisiljen da uzima usluge IKOM-a ne mora da bude licemeran u najgorem slucaju i da potpisuje gluposti koje su nezakonite samo zato sto je mislio da mu to u tom trenutku odgovara.

Pa hvala - onda batali prepucavanje i pusti me da NjIMA napišem sve ovo. :)

Napisi svakako.

Pošalji mejl adminu, dupli nalozi su zabranjeni, osim ukoliko ti prvi nije ugašen. :)

Ugasen je bez brige.
 
Au lebe mekani, al' ste zapenili...
 
@magic,

ja ne bi dalje ulazio u pricu jer se vrtimo u krug i tvoj nacin komunikacije je dosta arogantan i neprimeren na momente.
ponovicu, aplaudiracu i ovde javno cestitati na pobedi nad prevarom, ali cu uvek smatrati da tvoj stav nije iskren jer je delom utemeljen u licemernom ponasanju da dok je sve u redu (po tvom misljenju) onda je i protivzakonitost dobra.
 
samo da su digli upload povecanje cene bi bilo ok. Zanima me samo zasto ne dizu upload, da li je zbog infrastrukture ili njih to dosta kosta?
 
Vrh Dno