Šta je novo?

IKOM - generalna rasprava

Izvini brate ali ako tebi dodju neki majstori i seku i menjaju kablove koji su ti dobri nije do njih nego do tebe koji si to dozvolio.
Kod mene mogu da rade samo ono sta im ja kazem da rade, a nikako da diraju instalaciju koja je dobra.

nisi razumeo,nije ni bitno ;)

Imam net,jos samo da vidim da li cu imati 100 ili ce i dalje da ide u rasponu od 35 do 50 :)
 
Nikad nisi cuo za pre paid uslugu?
Ne vidim sta smeta takav sistem placanja jer racun u svakom slucaju moras da platis.
I rok jeste na papiru 5. u mesecu ali se tolerise sve do 18. ili 20. tako da ne treba preterivati u hejtu.


Koji prepaid?
Ovo što radi IKOM je postpaid,ali unapred plaćanje,a oni mogu da ga zovu kako hoće,i onako nisu sasvim svoji.
Mora da plaćamo svaki mesec,i to unapred za uslugu koju još nismo dobili.
Prepaid je kao i u mobilnoj telefoniji,plaćaš samo za mesece koje koristiš usluge,sem ako nema još neka prepaid opcja za koju ne znam.
Ovo plaćanje unapred za nešto što još nisi dobio je *****izam.
 
Upravo tako, nije ovo nikakav prepaid nego samo njihov glupavi odnos prema korisnicima.
 
brzina i dalje ne prelazi 50,uglavnom je oko 30,cak zna da bude i manje.

Testirao preko mog telefona,preko laptopa,preko kabla direktno.

Poslao sam mail,dobio sablon odgovor.Poslao jos 1 malo ozbiljniji mail

Za sad nisam zadovoljan.
 
Nadam se da znas da ako nemas ruter sa gigabitnim WAN/LAN kao i 5GHz neces moci da izvuces punu brzinu. Desilo se na ovoj temi da se pojavilo cak "X" clanova koji su isto bilo ljuti jer ne izvlace punu brzinu, a problem je bio do njihovog zastarelog hardvera (10/100 Ethernet, ruteri sa 10/100 WAN/LAN).

Ako imas problem sto ih ne zoves? Slanje email-a je potpuno besmisleno...
 
Па ваљда не би требало преко кабла и 10/100 рутера да иде само 30-50.
 
Ne bi, trebao bi da izvlaci preko 90... Mada nisam siguran da li je stvarno probao preko kabla direktno ili je to samo navedeno usput, ali ako je to slucaj da ide samo 30-50 i preko kabla direktno onda je vreme da se zove CC.
 
Nemam nameru da lažem i da pljujem IKOM,al ono što ovde pišem,to i radim.

To za ruter nisam znao.

Imao sam dva rezultata preko 50Mb/s preko rutera i to je to.

Dešavalo mi se i da imam brzinu od 10,5,pa čak i 2 Mb/s

Uzeo sam ovaj ruter TP-LINK 300Mbps Wireless N Router TL-WR941ND

Samo da dodam da na primer imam konst. upload od 3 Mb/s.
 
Poslednja izmena:
Ne, ne shvataj me pogresno nigde nisam rekao da lazes, nego stvarno se desavalo da ljudi kazu da su probali i preko kabla, a nisu... Opet kao primer navodim ovu temu.

Taj ruter ima samo 10/100 WAN/LAN + samo N standard, nemoj da uopste ocekujes da ces da izvlacis vise od 20-50Mb/s, pricao sam i ja i ostali clanovi vec na ovoj temi sve zavisi od okruzenja u kojem si (koliko je zagusenje) koliko daleko si od rutera. Znaci ako zelis da imas 100Mb/s vreme je da odvojis od 80e pa na vise za ruter.

Modem koji si dobio je sposoban da isporuci punu brzinu, pre nego sto napravis scenu, proveri i direktno da modem povezes na Ethernet (na laptopu/PC) i izmeri brzinu, ako ne dobijas preko 50 kao sto kazes onda ih zovi odmah i zali se.
 
Taj ruter ima samo 10/100 WAN/LAN + samo N standard, nemoj da uopste ocekujes da ces da izvlacis vise od 20-50Mb/s, pricao sam i ja i ostali clanovi vec na ovoj temi sve zavisi od okruzenja u kojem si (koliko je zagusenje) koliko daleko si od rutera. Znaci ako zelis da imas 100Mb/s vreme je da odvojis od 80e pa na vise za ruter.

Modem koji si dobio je sposoban da isporuci punu brzinu, pre nego sto napravis scenu, proveri i direktno da modem povezes na Ethernet (na laptopu/PC) i izmeri brzinu, ako ne dobijas preko 50 kao sto kazes onda ih zovi odmah i zali se.

Znači ni ovaj ruter nema šanse da izvuče tu brzinu?pu!džabe sam davao onda pare.Mislio sam da će gurati više od 50 lagano... :(

Ruter je u sobi u kojoj sam testirao brzinu na telefonu i laptopu,na par metara.

Proveriću večeras ponovo,pošto sam sinoć dobijao iste rezultate kao i prethodna 2 dana :)

Hvala na objašnjenju :)
 
Poslednja izmena:
Ako imas problem sto ih ne zoves? Slanje email-a je potpuno besmisleno...

Ne slažem se da je slanje maila besmisleno, ja kada sam im poslao mail u kome sam priložio nekoliko dokaza o problemima koje imam (ping, packet loss, itd) odmah sutradan su me zvali iz tehničke podrške i najavili tehničare koji će da dođu da provere stanje. E sad, druga je stvar što se nakon toga situacija nije značajno popravila, ali svakako pohvala za reakciju.

Sa druge strane, barem 3-4 puta sam zvao call centar i uvek su mi se javljale neke maksimalno bezobrazne "gospođe" kojima je vrhunac tehničkog znanja da mi objasne da treba da restartujem ruter, i generalno svaki put sam imao utisak da im je jedini cilj da me što pre skinu sa ***** nego da mi pomognu na bilo koji način...
 
Prihvatam i slazem se. Ali, vecina tih koji odgovaraju na email-ove nisu tehnicka podrska, tvoj email su verovatno prosledili. Ja sam slao jedno 2-3 puta email u vezi nekih sitnih pitanja jer stvarno nisam imao 15min. da cekam da mi se neko javi, i uglavnom sam dobio nekakve template odgovore...

Meni licno da sam u takvoj situaciji je logicnije da pozovem tehnicku podrsku. Ja sam 2 puta imao potrebu da zovem podrsku zbog tehnickih problema, jednom kad je crkao modem a za drugi put se ne secam problema jer su oba bila pre jedno 2 godine, i u oba slucaja sam imao ok iskustvo, dok sa ovim (uglavnom) gospodjama "salter-sekretaricama" (aka Tier1) uvek bude isti utisak kao i u tvom slucaju.
 
Vec nekoliko dana je internet ocajan kod mene na Banovom brdu. Izgleda opet neki problemi sa DNS-om, zvace stranice i jedva ih otvara. Sutra imam vazan Skype call i poludecu ako mi bude zabadao :mad: Prebacio sam Airport na Google DNS, deluje mi da bolje radi.
 
Sa druge strane, barem 3-4 puta sam zvao call centar i uvek su mi se javljale neke maksimalno bezobrazne "gospođe" kojima je vrhunac tehničkog znanja da mi objasne da treba da restartujem ruter, i generalno svaki put sam imao utisak da im je jedini cilj da me što pre skinu sa ***** nego da mi pomognu na bilo koji način...

Ti ne treba sa ljudima is CC-a da resavas problem.
Imao sam u proslosti par puta problem i trazio sam da me prebace na internet odeljenje da sa njima resim problem i uvek su me prebacivali gde sam dobijao ljude koji su znali svoj posao i resavali su mi problem.
Znaci direktna veza, trazis da te prebace na internet odeljenje.
Ovima u CC-u das osnovne podatke koje te pitaju, opises problem i trazis da te prebace na internet odeljenje.

I iskreno nikad nisam shvatio deo price o bezobraznim "gospodjama" iz CC-a. Internet imam od IKOM internet pocetka. Krenuo sam sa 65k brzinom ako se dobro secam i za ove silne godine pricao sam gomilu pura sa CC-om i nikad, ali apsolutno nikad nisam naisao na problem i bezobrazno ophodjenje, valjda njihovo ponasanje zavisi i od toga kako se drugi ophode prema njima. Bio sam uvek kulturan i ljubazan i uvek su mi izlazili u susret i resavali mi problem.
Razgovori se snimaju i oni moraju biti ljubazni.
Treba da shvatite da ljudi iz CC-a nisku tehnicki obrazovani ljudi, to su samo operateri koji primaju zalbe i salju ih dalje a znaju osnovne stvari oko resetovanja modema, dekodera, sto bi se reklo FAQ. Sve ostalo ne treba pricati sa njima nego traziti prebacivanje na druge istance koje su zaduzeneza to.

Nikad nisam slao mejl, uvek i iskljucivo resavam probleme direktnim putem.
 
Poslednja izmena:
Od mene sve pohvale za Ikomov CC. Kad god sam ih nazvao uvek su bili ljubazni i pomogli su u rešavanju problema.
 
Mene su uvek prebacivali na Internet podrsku (tier2) kada sam imao problema i kao sto rekoh samo pozitivna iskustva sa njima. Ali ove "gospodje" tier1 kao sto rekoh u prethodnom postu imao sam slican utisak kao Vlada, nisu bile bezobrazne, ali su uvek bile u nekakvoj zurbi da me otkace, da ne budem seksista nisu uvek bile gospodje, ljubazni su bili prema meni i ja prema njima, mislim zovem jer mi treba neka informacija, da je imam ili znam ne bih zvao...

Skoro sam kontaktirao SBB podrsku jedno XX puta, i u tih XX puta svaki put i tier1 i tier2 su bili za 10. Ne kazem da ovi iz IKOMa nisu ljubazni, ali ovi iz SBB su bili super predusretljivi.
 
Izvini brate ali ako tebi dodju neki majstori i seku i menjaju kablove koji su ti dobri nije do njih nego do tebe koji si to dozvolio.
Kod mene mogu da rade samo ono sta im ja kazem da rade, a nikako da diraju instalaciju koja je dobra.

Ne želim da ulazim u dalju raspravu, bez omalovažavanja tebe i tvoje stručnosti, ali nemaš pojma šta sve može da krene naopako kod tebe u instalaciji a da ti to ne primetiš. Nije to struja pa ako se nešto prespoji ili ne valja da se zapali instalacija. Kablovi mogu da budu sasvim u redu na oko, ali da opet ne valjaju. Može itekako da se desi da ti crkne pasivna oprema u stanu (kablovi, razdelnici i td), može da se desi da ti TVu probije tjuner pa da vraća struju u instalaciju...

Ne govorim ti ovo da bih štitio tehničare, jer ih ima svakakvih pa i onih koji hoće samo pare da ti otmu, ali da znaš da može da se desi i da ne budeš tvrdoglav ako tvrde da je do tvoje instalacije problem.

Inače je proces rešavanja problema takav da ukoliko neko prijavi probleme sa netom, oni provere u njihovom softveru šta se dešava. Ukoliko vide da imaju loš signal na celom tom delu mreže onda idu da jure problem od čvora/pojačala na dalje ka korisnicima, ako je pak samo kod tebe loš signal znači da je problem u stanu. U tom slučaju se kreće od korisnika unazad.


Što se korisničkog centra tiče, shvatite da tu rade ljudi koji su zapošljeni samo da se javljaju na telefon i znaju da vam kažu samo osnovne stvari. Nemoguće je da zaposliš nekoga ko zna nešto o kablovskoj i kablovskom netu jer za to škola ne postoji. Verujte mi da vam ne pričaju kao roboti da resetujete modem i ruter, jer to ume nekad da reši problem, a javlja se i masa ljudi koja nema pojma šta je ni jedno ni drugo ali zna da im ne radi net. Jednostavno nikad ne znaš ko je sa druge strane veze, da li je totalni duduk ili neko ko ume nešto i sam da uradi.

Pišem možda malo pristrasno, ali sa razlogom jer sam sve to do skoro doživljavao, viđao i prolazio pa sam svestan kako je i sa druge strane. Vas to kao korisnike ne interesuje, ali je činjenica da to sve tako funkcioniše.
 
Poslednja izmena:
Mislim da nisi pazljivo citao.
Ovde se nije radilo o zalbi i tehnickoj podrsci popravke kvara nego o sredjivanju kablova i monterima.
 
Mislim da nisi pazljivo citao.
Ovde se nije radilo o zalbi i tehnickoj podrsci popravke kvara nego o sredjivanju kablova i monterima.

Pa ti si sam napisao "Kod mene mogu da rade samo ono što im ja kažem jer znam da mi je instalacija dobra". Ja ti za taj stav kažem da je pogrešan, a ne to što su njemu uradili i naplatili.

Što se ostaloga tiče odgovorio sam na prethodne postove sa žalbama na korisnički servis i da vam kažem kako to inače funkcioniše kod rešavanja problema generalno, nisam mislio na neki određen post.
 
Poslednja izmena:
Opet nisi pazljivo citao.
Cak me i citiras a ne kapiras sta je napisano.
Nema razloga da se upustam dalje u pricu sa osobom koja povrsno cita a onda se ubedjuje kako je u pravu.
 
javljam se sa merenjima.Koriscena vip mreza i sa njom daje najbolje rezultate,sa telenor malo slabije.

Direktan kabl zakucava 100 :D Nije ovako bilo kad su uveli,jer to sam prvo uradio da proverim.

E sad ruter je zaista igranje i nelogicno.Stavio sam iskljucivo n standard ili kako se to vec zove.

Na metar od rutera 80,u cosku te sobe 25,na kaucu koji je na metar od coska 40,u sobi preko 2 zida 45,na prozoru te sobe 2... :D

Da li kupovina dodatne antene moze malo da popravi stvar?
 
Aj samo da te pitam, da li ti vise od 80Mbit TREBA na mobilnom i ako da, mozes napisati razlog zbog kojeg bi nekom trebalo vise od 80 na mobilnom? Jel ne mozes da surf-ujes na mobilnom sa brzinom od 2-80Mbit?
Hvala.
 
nisam merio mobilnim.

Hvala
 
Pa cime si na metar od pc-ja merio ako ne mobilnim ili tabletom?
 
laptopom?koliko znam u tablet i telefon ne moze kabl direktno,ne?
 
Nista ;)

Meni samo net treba za rad,konst. brzina mi je najbitnija (upload pogotovo),a za download mi je i ovo super,al rekao ako vec placam 100,da ide barem 50,sa manjim ulaganjem,ako moze
 
Pa nije poenta da li mu treba, ako placa tu brzinu, onda neka je i daju, zbog toga i dižu cene svake godine po sto dinara.. A pitanje, pratio sam temu manje vise, jel na kraju istina da novi dobijaju ruter koji može da potera preko 25, kod mene (zbog ruterw) neće preko, na kablu ide do 50 manje vise..?
 
ja kad sam potpisivao sa njima ponovo (pre manje od mesec dana),rekli su mi da imaju samo rutere do 25,na šta sam ja odreagovao logično:što ona nudite 100,200...? :)
 
Ma nije naravno da treba da ima sta placa, nego sam mislio da preko telefona njemu treba tolika brzina pa sam zato pitao sta ce mu na telefonu ta brzina ali covek rece da je LT u pitanju i to je ok.
 
Nazad
Vrh Dno