Šta je novo?

IKOM - generalna rasprava

Da li jos neko na cukarickoj padini ima problema? Uzasno lose radi, prekida, kad ucita neku stranicu to uradi polovicno... Katastrofa.

Da... u stvari svi bi na padini trebalo da do sutra ujutro imaju probleme. Kako mi rece prijatelj, zeza ih optika koja vodi ka naselju i rade na tome da to otklone.
 
Crnci su je krajcovali, pokusavaju da iscede bakar :d
 
:laugh::laugh::laugh: Znaci istinite su glasine da je u pleme dosao novi vrac za koga se prica da je u osnovnoj imao cak i hemiju :d
 
Crnci su maznuli ikomu tone bakra pogotovo na Cukarici.
 
da li neko ima isti problem, kao i eventualno rešenje ?

Ja sam imao problem sa samo jednim sajtom pre par dana, i to u nekom intervalu od par sati. Pre toga i posle toga normalno. Kad ovo kazem, mislim da samo tad, iako mi je radio net, samo tom sajtu nisam mogao da pristupim. Inace mi net prekida redovno.

Da li jos neko na cukarickoj padini ima problema? Uzasno lose radi, prekida, kad ucita neku stranicu to uradi polovicno... Katastrofa.

Nisam na padini, nego u Zarkovu, ali meni modem gubi konekciju sa mrezom svakih 20+ minuta. Prvi put mi se ovo desavalo oko 10og-15 dec, al je privremeno prestalo. Znaci sve vreme mi lokalna mreza radi (ping na modem i ruter sa bilo cega), ali svako malo izgubi vezu sa netom, pa cak i kada je komp povezan direkt na modem.Nebitno koji je sajt, program, doba dana.


Najbolje bi bilo da SVI koji imaju i najmanji problem zovu teh. sluzbu i zale se, da bi ljudi tamo shvatili da njihova oprema ne ne radi kako treba, jer par puta kada sam ih zvao kazu ma to ti je do kompa, rutera itd.
Ono sto sam ja radio je, da sam ko blesav pingovao njihov sajt (posto je u ikomovoj mrezi) za vreme prekida, i sa logovima koji su se pisali u modem u to vreme (T3-timeout i ostali) pravio screenshot-ove, jer oni nijednom nisu videli da mi je modem ispao iz mreze. Modem mi je u medjuvremenu zamenjen, tako da ne moze da bude do njega...

Poslednji put mi je tehnicar rekao da zovem kada im se vrati sef/admin/menadzer, sta li im je vec, pa onda da zovem. Radice od danas (15og), od 8 do 16 casova :D
 
Da li neko ima problem sa IKOM netom (Karaburma), ja vec 2 meseca dobijam random disc, na jedno 30-60 sec, nekoliko puta dnevno.... Zvao Ikom kazu da nije do njih, inace prikacen je direktno na onaj Motorola modem, rekli mi prvo da je to rutera ili do virusa, a naravno proverio sve i nista i dalje isto... Inace imao sam isti problem prosle godine u februraru, kad su negirali problem, pa posle kad je cela Karaburma imala isti problem resili su da poprave..... Ne znam sta da radim, oni kazu da je kod njih sve u redu a ja dobijam discove non stop, i ne mogu nista da igram na netu....
Edit: Sad videh covek iznad mene ima isti problem...
 
Poslednja izmena:
Nisu oni ništa popravili, nego se otopio sneg, prošla zimoća, smirili se rasklimani kontakti na nezakonskim banderama... i da mi ne rastu očnjaci više. Kakve popravke, nisu pipnuli, znam pouzdano. Sa zimom su se problemi vratili, pogotovo s košavom. Dakle takođe na Karaburmi, sve isto kao ti, kao i prošle godine. Istekao mi je ugovor, ali u zemlji crnaca niko nije sladak, tako da bi prelazak na ADSL doneo nove glavobolje, s konja na magarca... ne znam ni sam da li da ih otkačim za sva vremena, sqrchilo mi se više s tim diletantima.
Da... i to kad mi kaže "kod nas je sve u redu..." polomio bih gamad. Nije rođače kod tebe sve u redu, ja sam kod vas, a ne kod SBB-a, dođi da vidiš da nije u redu...
 
Poslednja izmena:
Poslao sam im bezobrazan mail pa cekam odgovor, a odgovor ce stici za jedno mesec dana sigurno... Srecom uskoro se selim pa vise necu videti ovaj usrani IKOM, onda cu da se zlopatim ili sa telekom adsl ili neki wifi :D ...
A o slici na TV da ne pricam, digitalna jedva i radi...
Pre neki dan kad sam ih zvao lik me ubedjuje da mi je do rutera i do virusa mozda, i vidim ja da on tera da nije do njih i dzabe da pokusavam... Jos kad se setim koliko sam puta zvao prosle godine, da bi mi na kraju "izasli u susret" tako sto su mi poklonili 1 mesec besplatnog interneta, tacnije 900 dinara...
 
Poslao sam im bezobrazan mail pa cekam odgovor, a odgovor ce stici za jedno mesec dana sigurno... Srecom uskoro se selim pa vise necu videti ovaj usrani IKOM, onda cu da se zlopatim ili sa telekom adsl ili neki wifi :D ...
A o slici na TV da ne pricam, digitalna jedva i radi...
Pre neki dan kad sam ih zvao lik me ubedjuje da mi je do rutera i do virusa mozda, i vidim ja da on tera da nije do njih i dzabe da pokusavam... Jos kad se setim koliko sam puta zvao prosle godine, da bi mi na kraju "izasli u susret" tako sto su mi poklonili 1 mesec besplatnog interneta, tacnije 900 dinara...

Ista prica, samo meni nestane na 10ak sekundi konekcija. Nigde ne vidim prekis, ali internet ne radi. Modem moze da se pinguje, tako da do rutera nije, sto su me naravno prvo ubedjivali.
 
Poslednja izmena:
Gubitak konekcije je poznat problem, nekoliko puta smo vodili tu diskusiju na ovoj temi...

Mislim da je definitivno do signala, a to zavisi gde zivite. Ja nemam problema kao vi da se resetuje svakih 20 minuta, uglavnom se resetuje 2-3 puta na dan i to je bukvalno 5-6 sekundi, znam jer mi se desilo skoro dok sam gledao live-stream.

Evo kako izgleda moj signal:


Downstream Value
Frequency 586000000 Hz
Signal to Noise Ratio 39 dB
Downstream Modulation QAM256
Network Access Control Object ON
Power Level 9 dBmV


Upstream Value
Channel ID 1
Frequency 61000000 Hz
Ranging Service ID 8551
Symbol Rate 2.560 Msym/s
Power Level 44 dBmV

Poslednji put mi je tehnicar rekao da zovem kada im se vrati sef/admin/menadzer, sta li im je vec, pa onda da zovem. Radice od danas (15og), od 8 do 16 casova :D

Supervizor... Nema od njega nista, on ce da verovatno prosledi zahtev "administratorima" da provere tvoj signal.
 
Poslednja izmena:
Izgubim i ja nekad na 5-6 sec, ali uglavnom je to oko 45 sec, onaj ko igra online njemu s**** partiju... Ne znam sta da radim, i prosle godine sam ih zvao po 20 puta i svaki put isto nije do njih, do mene je, itd, onda kad su resili da prestanu da zaje.bavaju ljude onda je taj supervizor govorio da se strpim da se otopi sneg/prodje vetar/prodje minus pa ce popraviti... Izgleda da cu morati opet da krenem da trazim direktno supervizora kad ih zovem... Ima da im spomenem da sam pronasao na netu gde dosta ljudi ima slican problem, da vdim dal ce i tad da kaze da je virus...
 
Da kucnem u drvo, meni radi dobro net, malo mi yt zabada nekad ali nista strasno. Jedini problem mi je ping u igricama ( Counter S. ). Znaci lag je nemoguc, bilo ujutru ili uvece. Ostalo sve fino sljaka, torent melje, ali ping je katastrofa. Inace na Banovom Brdu sam, Pozeska.
 
Kako radite test signala? Bas da okacim svoj. Na nbgd nikakav problem, sve odlicno radi.
 
Zavisi koji modem imas, moras da udjes na admin panel modema i tamo proveris. A lag u counteru ti zavisi od servera.
Edit: Evo danas sam ih zvao i cak mi je operater i priznao da imaju gresku ne nekom nodu il sta vec od petka, a taj dan kad sam ih zvao lik me ubedio da je do njih sve ok.
 
Poslednja izmena:
meni je danas tacno godinu dana na ikom-u (internet).
za sve ovo vreme nisam imao bukvalno nijedan ozbiljniji problem.
internet radi stabilno, ping je standardan.
kad malo procitam ove poruke na ovom topiku ispada da na novom beogradu ikom zaista funkcionise skoro bez greske.
 
Zavisi koji modem imas, moras da udjes na admin panel modema i tamo proveris. A lag u counteru ti zavisi od servera.
Edit: Evo danas sam ih zvao i cak mi je operater i priznao da imaju gresku ne nekom nodu il sta vec od petka, a taj dan kad sam ih zvao lik me ubedio da je do njih sve ok.

I to te je slagao, jer su kod mene isti problemi od mnogo ranije, a ne od petka. Od onog decembarskog snega. Da je od petka nešto novo, imao bih i dodatne probleme, jer smo ti i ja na istoj liniji. Tako da, lažu, muljaju, petljaju, a sve to kao posledica stravične nestručnosti.

Pre godinu dana im po 278. put prijavim da mi je nalog na Leecherslair banovan već 6 meseci jer je banovana ta IP adresa koju su mi uvalili, a koja se nebulozno nije menjala već 6 meseci. Uhvatim debelog koji je bio ovde da kao nešto proveri (naravno došao nebulozno nenajavljen), kažem da sam samo zbog tog trackera uzeo net (pravim se mentol, spuštam se na njihov nivo) i kako da mi promene IP. Naravno, zvanje supervizora, koji mu kaže da ne može ni pod kojim uslovima da mi se promeni adresa, da se strpim koji dan, jer se IP adrese menjaju svakih mesec dana.
Dakle, `ladno priča sa mnom kao da sam imbecil. Naravno, ista ta adresa mi je i dalje aktuelna, znači najmanje 18 meseci. Neću da kloniram mac adresu, sada mi fiksna ip odgovara za cardsharing i pored raznih dyndns-ova, nebitno, ali bitan je odnos i neprofesionalnost/neznanje/nestručnost. Znaju li koliko se plaća fiksna IP?
 
Poslednja izmena:
I to te je slagao, jer su kod mene isti problemi od mnogo ranije, a ne od petka. Od onog decembarskog snega.

Tacno, meni su istu pricu prodali oko nove godine.

Inace zvali su me danas i rekli da imaju problema na mrezi, da rade na tome i da nije do moje opreme... bar nesto.
 
Evo da se javim, dosli ljudi zamenili mi digitalni prijemnik, sad je slika mnogo bolja, i istestirali su nesto na mom netu, vadio je neku skalameriju :D Rekao sam im koji je problem i koje mi zvake uvaljuju ovi u call centru i da kaze da nemaju oni pojma tj nesto u tom fazonu... Reko mi je kao problem moze da bude zato sto mi tv vraca struju ili globlano nesto ne valja... Zvao je nekog lika da mi provere ping i kao kaze lik da kod mene nije u redu da imam virus koji mi jede od 14 mbps net ostane mi 0.8mbps i 800 ping... Ovaj lik sto je bio kod mene je bio uporan i trazio je da mi se zameni modem tako da ce ovih dana da mi zamene modem...
Sad pored standardnog ispada iz mreze, imam random 800 ping i 1 mbps net, a cak i kad je ispravno modem baca max 12 mbps i 0.3 UL...

 
Bolesno :(
 
Zamenili ti primerak risivera, ili model risivera? Verovatno ovo prvo, a nadam se da je ovo drugo i da su bar kupili risivere sa hdmi?
A to za virus... pa ta priča prolazi kod baba od 65 godina koje koriste skype za priču s kćerkom u Londonu. Da li su oni normalni, Bože dragi...?
 
ajoj ne znam dal da se smejem il da placem...

njemu virus, meni antivirus blokira konekciju. bas sam bio glup...

LM, videcu da zovem uskoro pa da vidim sta ce supervizor da kaze...
 
Zamenili su mi primerak risivera.
@ ypow reci ce ti da imaju kvar na mrezi i da tehnicari nastoje da poprave kvar u najkracem mogucem roku. I da, da je kvar jako tesko primetiti uopste. Pod uslovom ako rese da popravljaju to ce ti reci :)
 
I to te je slagao, jer su kod mene isti problemi od mnogo ranije, a ne od petka. Od onog decembarskog snega. Da je od petka nešto novo, imao bih i dodatne probleme, jer smo ti i ja na istoj liniji. Tako da, lažu, muljaju, petljaju, a sve to kao posledica stravične nestručnosti.

Pre godinu dana im po 278. put prijavim da mi je nalog na Leecherslair banovan već 6 meseci jer je banovana ta IP adresa koju su mi uvalili, a koja se nebulozno nije menjala već 6 meseci. Uhvatim debelog koji je bio ovde da kao nešto proveri (naravno došao nebulozno nenajavljen), kažem da sam samo zbog tog trackera uzeo net (pravim se mentol, spuštam se na njihov nivo) i kako da mi promene IP. Naravno, zvanje supervizora, koji mu kaže da ne može ni pod kojim uslovima da mi se promeni adresa, da se strpim koji dan, jer se IP adrese menjaju svakih mesec dana.
Dakle, `ladno priča sa mnom kao da sam imbecil. Naravno, ista ta adresa mi je i dalje aktuelna, znači najmanje 18 meseci. Neću da kloniram mac adresu, sada mi fiksna ip odgovara za cardsharing i pored raznih dyndns-ova, nebitno, ali bitan je odnos i neprofesionalnost/neznanje/nestručnost. Znaju li koliko se plaća fiksna IP?
Totalno si u pravu.
Jako su se izbezobrazili.Meni već nekoliko puta nestaje net po nekoliko sati,a neće da mi redukuju račun,kažu nije u kontinuitetu 48 sati bilo nestanka.
Znači,ovako mogu stalno da mi uskraćuj uslugu na nekoliko sati,a da me ne obeštete.
 
Meni su 2 puta redukovali racun, i net nikad nije zabo ni 5 sati u kontinuetu, samo cesto je zabadao. Moras da ih zoves bar 10-15 puta tog meseca da bi ti dali redukciju... Mada ne znam sta ti znaci 900-1500 dinara da ti umanje kad iskidas zivce dok ih zoves 20 puta i molis da ti redukuju racun...
Eventualno mozes i ti da budes bezobrazan pa za svaku sitnicu kad ti ne radi net da ih zoves i cimas, ili direktno da trazis supervizora i da ih pitas da ti redukuju racun...
 
Meni su 2 puta redukovali racun, i net nikad nije zabo ni 5 sati u kontinuetu, samo cesto je zabadao. Moras da ih zoves bar 10-15 puta tog meseca da bi ti dali redukciju... Mada ne znam sta ti znaci 900-1500 dinara da ti umanje kad iskidas zivce dok ih zoves 20 puta i molis da ti redukuju racun...
Eventualno mozes i ti da budes bezobrazan pa za svaku sitnicu kad ti ne radi net da ih zoves i cimas, ili direktno da trazis supervizora i da ih pitas da ti redukuju racun...
Mnogo su se izbezobrazili,a supervizor izbegava već nekoliko dana da se javi.
Zato mi se javila neka "menadžerka",pa mi prodaje mu*a za bubrege nekim izjavama za *****e.
Zato sam se sad zainatio,pa ću svaki put da ih cimam kad net nestane i da beležim,da vidim koliko to treba da nemam sati neta da bi mi umanjili račun.Do sada ga nisam imao,blizu 20 sati.
Ajde da se to desi jednom u par meseci,nego zaredjalo nekoliko dana po nekoliko sati,još moram da ih jurim.Lepo ih zamolim da me neko kontaktira,a oni ispale,prave se ludi,ja opet zovem i tražim supervizora,oni,otišao je kući.Pa neka me nazove sutra,kažu nema problema.Ali on se opet ne javlja,znači bahatos visokih razmera.
 
Evo da se javim, dosli ljudi zamenili mi digitalni prijemnik, sad je slika mnogo bolja, i istestirali su nesto na mom netu, vadio je neku skalameriju :D Rekao sam im koji je problem i koje mi zvake uvaljuju ovi u call centru i da kaze da nemaju oni pojma tj nesto u tom fazonu... Reko mi je kao problem moze da bude zato sto mi tv vraca struju ili globlano nesto ne valja... Zvao je nekog lika da mi provere ping i kao kaze lik da kod mene nije u redu da imam virus koji mi jede od 14 mbps net ostane mi 0.8mbps i 800 ping... Ovaj lik sto je bio kod mene je bio uporan i trazio je da mi se zameni modem tako da ce ovih dana da mi zamene modem...
Sad pored standardnog ispada iz mreze, imam random 800 ping i 1 mbps net, a cak i kad je ispravno modem baca max 12 mbps i 0.3 UL...


I posle se zalimo , kako nam je upload los u odnosu na download :(
 
Ja zvao danas, kada sam odmah ovima iz kol-centra trazio supervizora, kao na sastanku su svi, tek za pola sata, sat. Al ajde, kao da me prosledi tehnickoj podrsci.

A kada me je tehnicar pitao sta i kako, ja sve lepo po redu, i posle par pitanja tipa:
-jel koristis ruter
-da
-pa ...
-ali meni se isto desava i direkt na modemu ...
-pa sto niste zvali kad ste imali prekid kad ste bili povezani na modem?
-pa zato sto je prekid bio u 4 ujutru

Tuc muc, i odjednom:
-e odsad si na pracenju
-a?
-e posto kazes da ti prekida na svakih 20 min, odsad si na pracenju i ako prekine mi cemo to da vidimo, a ti se javi za 20ak minuta kad ti prekine

I tako se mi dogovaramo, mozda 20 SEKUNDI, i prekid. Kao cekajte samo malo, posle minut:
-kvar je ustanovljen, problem je na nodu blizu vas, tehnicari su obavesteni.

Ja mu se zahvalio, prekinuo, al eto, ni sad mi nije jasno kako su tako odjednom nasli TACNO gde je problem, i kako je MOMENTALNO tehnicka sluzba obavestena, al dobro. Nadam se da ce samo uskoro to da se srede, jer u medjuvremenu >
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=26ms TTL=60
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=32ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=23ms TTL=60
Request timed out.
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=17ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=15ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=30ms TTL=60
Request timed out.
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=20ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=17ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=15ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=11ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=10ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=9ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=11ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=9ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=38ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=8ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=8ms TTL=60
Request timed out.
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=16ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=15ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=25ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=60ms TTL=60
Request timed out.
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=19ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=18ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=14ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=34ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=31ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=14ms TTL=60
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=12ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=27ms TTL=60
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=27ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=10ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=29ms TTL=60
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=12ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=37ms TTL=60
Request timed out.
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=26ms TTL=60
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=11ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=13ms TTL=60
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=24ms TTL=60
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=13ms TTL=60
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=18ms TTL=60
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=15ms TTL=60
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=59ms TTL=60
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=13ms TTL=60
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 95.180.1.18: bytes=32 time=9ms TTL=60
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
> ne mogu da obavim ni skajp razgovor preko 20 min, a par puta mi je trebalo da zovem zbog nekih bitnih stvari, pa sam morao da trosim net sa telefona, a mogu da zamislim kako je tek ljudima kojima non-stop treba pouzdana konekcija sto zbog posla, ucenja, pa i privatno...
 
@ypow,
zato sto modem mogu da prate jer ima povratni smer za razliku od tv signala koji je , naravno jednosmeran...
Problem koji imas se desava zbog sumova na nodu, pojacalima i sl, i otklanja se relativno brzo, samo je najbitnije zvati korisnicki servis blagovremeno..
Pa valjda je normalno da ponekad nesto zataji, ali bar ima ko to da popravi !
Evo, recimo imas isti problem na sbb-u :
1. znas kad bi dobio operatera ? - posle sat vremena poziva
2. kad bi neko izasao na teren da odmah otkloni kvar jer nemaju sluzbu odrzavanja vec unajmljuju neke dundjere.
 
Pa valjda je normalno da ponekad nesto zataji, ali bar ima ko to da popravi !
Vidim da radiš u Ikomu, ali ipak ne mogu da uvažim ovaj tvoj argument.

Zamisli da ti kao totalnom početniku dam brdo filmova i serija sa nereimenovanim titlovima, za gledanje sa externog diska. I svaki čas me zoveš da mi kažeš da ne rade titlovi, ja ti objasnim da titl na određen način reimenuješ u dredd.2012.720p.bluray.x264-sparks.srt i tako svaki put za svaki film? To ne znači da ponekad nešto zataji, nego da sam ja vrlo nestručno i nepropisno obavio svoj deo usluge.

Gde je analogija? Pa da su kablovske instalacije postavljene propisno, podzemno, a ne s drveta na drvo, imali bismo razumevanja kada neka bahata selj***ina bagerom syebe kablove u okviru doziđivanja bespravnog objekta. Ovako, kada se poveća pahulja snega ili vrabac zakucaju u vaše kablove i usluga zataji... tu baš i nemam ni zrno tolerancije. Posle one februarske agonije s izgovorima da je sneg, hladnoća i da imam razumevanja jer je to uticalo na kontakte (?!?), tokom proleća, leta i jeseni nisam video ni jednu Ikomovu ekipu da se vere po banderama u kraju.
I eto nam opet (z)I(ms)komove čarolije.
 
Vrh Dno