Hm, mene opasno nervira to "šezdesete". Treba ih pobiti ako naprave klasičan horor. U startu su osakatili igru izvadivši je iz njenog prirodnog okruženja.
Malo o Bioshock-u:
Dakle, igru započinjete tako da vam se avion sruši u more, tj. na dno oceana. Igrom slučaja završite u podvodnom gradu zvanom Rapture koji je za vreme Drugog svetskog rata bio Sovjetski istraživački centar za genetske modifikacije, daleko od očiju ljudi, zaštićen s nekoliko kilometara vode. Naime, jedan je naucnik otkrio da neke morske životinje sadrže supstance koje u sebi imaju matične stanice te su time mogli poboljšati čovekovu koordinaciju, motoriku, snagu te izliječiti koje-kakve dotad neizlečive bolesti. Tu su supstancu nazvali „Adam“. Spomenute supstance je bilo sve manje i manje te je svađom između dvojice naucnika došlo do građanskog rata. Taj rat je rezultovao trajnom mutacijom ljudi i uništavanjem dotad utopijskog grada, a sve je još više naopako krenulo kad se otkrilo da ta supstanca može mutirati čoveka i tehnologiju što je rezultovalo stvaranjem kojekakvih kreatura koje su u procesu mutacije izgubili humanost te postale ovisne o Adam-u. Kad vi stignete u Rapture, sve je razrušeno i biološki zagađeno kao posledica pre spomenutog građanskog rata. I što možete tamo očekivati? Kreature...
Vrste tih kreatura se granaju, a od tih su grana kreatura najpoznatije tri vrste: Prvi su The Agressors - genetički modifikovani ostaci vojske iz civilnog rata kojima je cilj ubijati sve na putu kako bi se domogli Adam-a. Druga grupa neprijatelja su The Gatherers iliti genetski modifikovana deca koja iz ljudskih kostura prikupljaju Adam te čijim se ubijanjem možete domoći te toliko cenjene supstance. Tu bi trebali kod ( nekih ) igrača nastupiti moralni konflikti, tj. je li ispravno ubijati tu decu zbog jedne supstance? Odgovor će biti, na samim igračima. Posljednji od kategorije neprijatelja su genetski modifikovane masine za masovna klanja zvani Protectors kojima je misija zaštiti Agressore i Gatherers-e dok izgledom podsećaju na...ronioce iz sredine prošlog stoleća?
Igra bi trebala biti grafički jako impresivna, tj. koristi ušminkani i optimizovani Unrear Engine 3.0 s podosta modifikacija, od kojih se, prema rečima Kevina Levinea, najviše ističe voda. Prema njegovim rečima, bi će to najbolja voda viđena u igrama jer na njoj radi podosta ljudi i ovo bi trebalo biti neviđeno lepo. Činjenica da nikad niste sigurni, uvijek vam može naleteti neka kreatura, ili vas opaliti neki turret ili neki drugi mehanizam u obrambenom sistemu Rapture-a. Da, očekujte mnogo sigurnosnih kamera, turret-a i koječega iz System Shock 2 što će vam itekako zagorčati život i učiniti opciju load previše korištenom. Naravno, iz toga ima izlaz, i to više njih. U igri ce igrac igrati kako mu bude najvise odgovaralo.
Skillovi? Skillovi su sasvim očekivani, ali i jedni od najzanimljivijih, feature-a ove igre. Biće dosta podvrsta, no one poznatije su Engineering, Weaponary i Psionics. Njih ćete moći nadograđivati putem Adam-a tako da njme dobijete tzv. „Plasmids“ koje ćete potrošiti na upgrade-ove nekih sposobnosti ili oružja. Znači, svako će doći na svoje, a i sama igra će time dobiti na nelinearnosti i na trajnosti. Igra pokušava u svakom segmentu prestići System Shock 2, a osim toga Irratonal Games pokušava rekonstruisati atmosferu iz prehodnika u podvodnom WW2 settingu, a prema svemu viđenom, na dobrom je putu kad je ionako već dobila nagradu na E3 za "Game of the Show" od brojnih online uticajnih gaming site-ova poput IGN-a, Gamespot-a, itd. Osim za PC, igra će izaći i za Xbox 360.