Šta je novo?

Huawei Mate 20 Pro

Ja koristim obični, providni silikon. Što neko reče, šteta da se boja sakrije.
Inače čekam da se pojave u prodaji neke čestite folije od ivice do ivice.


Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Usao sam u 8mi dan nakon ostavljanja uredjaja na reklamaciju, ostavio sam u ProMobi, niko me jos uvek nista ne obavestava, siguran sam da ni ne planiraju, da li otici u trzisnu 9og dana i prijaviti gospodu?
 
Ne znam kako racunaju,da li i vikend,tj subotu i nedelju racunaju u te dane. Svakako sacekaj da neko vec odgovori.

Ukoliko racunaju i vikend,i to je osmi dan,pozovi sutra ProMobi i pitaj sta se desava sa uredjajem. Ako krenu opet da muljaju sa informacijom,spomeni im trzisnu inspekciju.

Jesi pratio na sajtu,sta ti pise za uredjaj?

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Da li postoji neka opcija preko sajta da se prati? Nisam znao da moze? Ja bih samo zbog onog tamo sto radi bezobraznika prijavio jer je bio veoma drzak kad sam odneo telefon

Edit: Vidim sad na njihovom sajtu da postoji opcija
 
Poslednja izmena:
Postoji. Na sajtu servis imaš stranicu na kojoj pomoću broja radnog naloga ili IMEI-a možeš da pitaš status uređaja na servisu.

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Ne znam kako racunaju,da li i vikend,tj subotu i nedelju racunaju u te dane. Svakako sacekaj da neko vec odgovori.

Ukoliko racunaju i vikend,i to je osmi dan,pozovi sutra ProMobi i pitaj sta se desava sa uredjajem. Ako krenu opet da muljaju sa informacijom,spomeni im trzisnu inspekciju.

Jesi pratio na sajtu,sta ti pise za uredjaj?

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Nema tu dileme, 8 dana je 8 dana, da pise radnih bila bi druga prica.
Usao sam u 8mi dan nakon ostavljanja uredjaja na reklamaciju, ostavio sam u ProMobi, niko me jos uvek nista ne obavestava, siguran sam da ni ne planiraju, da li otici u trzisnu 9og dana i prijaviti gospodu?
Idi podnesi prijavu, nemas ti sta da proveravas vec oni moraju da te obaveste. Ali verovatno ce ti javiti sutra, meni su u 90% slucajeva javljali bas osmi dan.
 
Poslednja izmena:
Usao sam u 8mi dan nakon ostavljanja uredjaja na reklamaciju, ostavio sam u ProMobi, niko me jos uvek nista ne obavestava, siguran sam da ni ne planiraju, da li otici u trzisnu 9og dana i prijaviti gospodu?
8 radnih dana je u pitanju. Ako je prošlo tih 8 radnih onda svakako pusti prijavu. Ali tek nakon što ih kontaktiraš i "podsetiš" da je prošao taj period.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 
Ne znam da li će pomoći tržišna. Ako je predato kod prodavca onda hoće, ako je u servis onda teško
Zakon o zaštiti potrošača reguliše odnos između trgovca i potrošača, servis se nigde ne spominje. Zato uvek pišem da robu treba predati kod trgovca a ne u servis.

Član 56. ZZP

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

Član 156

U vršenju inspekcijskog nadzora nadležni inspektor ima sva prava, dužnosti i ovlašćenja koja su propisana ovim zakonom i zakonima kojima se uređuje inspekcijski nadzor u oblasti trgovine, odnosno turizma.

Nadležni inspektor u vršenju nadzora ispituje da li trgovac, odnosno prodavac:
 
Poslednja izmena:
Ne znam kako racunaju,da li i vikend,tj subotu i nedelju racunaju u te dane. Svakako sacekaj da neko vec odgovori.

Ukoliko racunaju i vikend,i to je osmi dan,pozovi sutra ProMobi i pitaj sta se desava sa uredjajem. Ako krenu opet da muljaju sa informacijom,spomeni im trzisnu inspekciju.

Jesi pratio na sajtu,sta ti pise za uredjaj?

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Racuna se 8 radnih dana osim ako nije nesto promenjeno u zakonu od pre 3 god a sumnjam da jeste tako da sacekaj jos 2 dana okreni ih pa tek.onda inspekciju
 
Nije 8 radnih dana nego 8 kalendarskih dana
 
Tako je, 8 kalendarskih dana, nikad nije bilo "radnih" (ni pre kad je bio rok 14 za odgovor i 45 za resavanje). A trzisna ce mu vec reci protiv koga podnosi prijavu. To gde je predao ne pravi razliku ako je prodavac obavezan da odgovori, njega kao kupca ne interesuju odnosi prodavac-serviser (itd. - distributer, uvoznik, proizvodjac).
Ja ih ne bih ni zvao ni podsecao, nek plate pa nek se nauce.

p.s. Pre neki dan kupovao nesto u Gigatronu i dok sam placao dolazi pogubljeni hipster do pulta i kao "da ne znate mozda kad ce nesto (valjda slusalice) sa servisa?". Pitaju ga ovi kad je predao, kaze pocetkom oktobra i jos mu nista ne javljaju. Ja patos. Cuo je da moze da trazi povrat novca, ali nema pojma ni koliki su rokovi, ni gde mu je revers, nista...i sto da ga ne vozaju
 
Poslednja izmena:
Kako da mu odgovori prodavac kada nema pojma da je neko predao uređaj u servis? Niti je zaveden u knjigu koju prodavac mora da vodi, nije izdao potvrdu o prijemu uređaja na reklamaciju .....
 
Poslednja izmena:
Pa servis zna ko je prodao telefon, ako nisu javili njihov problem, nek raskidaju saradnju, dele kaznu (300.000 do 2.000.000), sta to tebe (a i njega kao kupca) briga.
 
Poslednja izmena:
Neće to baš tako da funkcioniše. Lepo bi bilo. Ako zakon kaže da se uređaj predaje kod prodavca, a ti ga predaš u servis, šta misliš ko je napravio grešku?
 
Ne kaze.
Član 56
Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, odnosno drugom mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.)
 
Naravno, ako je određeno, ali ne da ti je radnik rekao odnesi u servis, nego da je u pisanom obliku određeno da se tamo predaju uređaji na reklamaciju.
Ali ja ne želim da se ubeđujem sa vama, svakako vi uradite kako mislite da je najbolje.
 
U garanciji je naveden ovlasceni servis. A interno sigurno imaju i u pisanom obliku, inace krse jos nekoliko clanova istog zakona, te samim tim kazna moze biti samo veca :D Eto radosti za inspektore i drzavni budzet
Član 160

Novčanom kaznom u iznosu od 300.000,00 do 2.000.000,00 dinara, kazniće se za prekršaj pravno lice ako:
30) na prodajnom mestu vidno ne istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija ili na mestu određenom za prijem ne obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena, u skladu sa članom 56. stav 2, odnosno članom 81. stav 3. ovog zakona;

31) potrošaču ne izda pisanu potvrdu, odnosno elektronskim putem ne potvrdi prijem reklamacije, u skladu sa članom 56. stav 5. odnosno članom 81. stav 3. ovog zakona;

32) ne vodi i ne čuva evidenciju primljenih reklamacija potrošača, u skladu sa članom 56. st. 4. i 6, odnosno članom 81. stav 3. ovog zakona;

33) ne odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju na način i u roku predviđenom članom 56. stav 7, odnosno članom 81. stav 3. ovog zakona;

A ovde https://forum.benchmark.rs/showthread.php?434568-Huawei-Mate-20-Pro&p=5669882&viewfull=1#post5669882 se vidi koliko ne saradjuju tj. nisu povezane "knjige"
 
Poslednja izmena:
A zamisli radosti ovim sto su kupili telefone od preprodavaca... kad vi ne mozete da resite koji ste vlasnici ugovora kakve su tek njima sanse.
 
Ja sam uzeo običnu silikonsku u nekoj prodavnici blizu Arene za 400 din. Nezgodno je za masku s twilight telefonom, glupo bi bilo da ga "sakrije" :)
Hvala matori prosetacu da vidim kad se vratim..

Inace ne znam da li je zato sto sam u Japanu, ali uzeo da pogledam da li imam patch 2 update kad ono 146.

Ima gomila nekih popravki za face i finger unlock osim toga nista spec
59092b9885a988e6b29c0ecdf010258c.jpg


Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 
Uvazili reklamaciju,cekam novi uredjaj da stigne na prodajno mesto.

Idem sada svecu da zapalim,za zdravlje i dobar ekran

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Posle koliko dana čekanja?
Jesu te zvali da te obaveste kakav uredjaj dobijaš?
Mene su zvali, i pitalinda li mi odgovara plavi.
I uleteo "Boe"

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Da li je neko prethodnih dana dobio novi telefon u MTSu nakon reklamacije? Od prošlog utorka, kada je odobrena zamena, čekam da dobiju telefon i još uvek ne zovu iz poslovnice.
 
Posle koliko dana čekanja?
Jesu te zvali da te obaveste kakav uredjaj dobijaš?
Mene su zvali, i pitalinda li mi odgovara plavi.
I uleteo "Boe"

Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
28-og predao. Nisu me zvali,video na njihovom sajtu

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
bice 7 dana to je za srbiju wow
 
nešto mi fali u čitavoj ovoj diskusiji: zašto se amoled ekrani tako uporno navode kao velika prednost telefona kada je jasno da su ti ekrani užasno osetljivi i nepouzdani? eno i u testu onog samsunga ovde na sajtu kao plus je amoled...ok, bolja crna, bla, bla, mnogo važna stvar na ovakvim ekrančićima...juče slučajno natrčah na klip nekog tipa koji je koristio samsung s9 kao navigaciju...taj ekran nije tuga gledati, ono je užas šta je sve ostalo po njemu...meni bi logičnije bilo da se pored amoleda stavlja umesto plusa jedan veliki znak pitanja...
 
Nisu velika prednost ali su prednost . Mada odličan IPS ne zaostaje mnogo za amoledom , ali cenim da takav IPS košta gotovo kao amoled pa je onda svakako " bolje " staviti amoled.

Poseban zatvor treba otvoriti za ljude koji neprekidno koriste mobilne kao navigaciju u kolima :)

Sent from my MI 8 SE using Tapatalk
 
Uvazili reklamaciju,cekam novi uredjaj da stigne na prodajno mesto.

Idem sada svecu da zapalim,za zdravlje i dobar ekran

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Lepo sam napisao na nekoj od prethodnih stranica, sa sve kutijom kod popa da ga osvešta pa unboxing. :d
 
bice 7 dana to je za srbiju wow
U cetvrtak,6-og uredjaj mogu da preuzmem. Ukupno 8 dana od dana kada sam predao uredjaj. Za nase uslove,donekle i brzo. Mada me i vikend uhvatio

Jos mi kaze simpaticni zenski glas iz Mobisa,Huawei je u roku od pola sata odobrio zamenu,a svi telefoni koji su tamo odneseni,imaju prioritet prilikom zamene. Takodje su pripremili dovoljne kolicine za zamenu
Eto,bar neka dobra stvar.

Da sam isao direkt u servis,mozda bi u toku jednog dana sve zavrsio.

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Šta je ovo ljudi, više felera nego dobrih uredjaja. Ah ta Kina...;)
 
Vrh Dno