DuleC
Slavan
- Učlanjen(a)
- 11.11.2004
- Poruke
- 2,085
- Poena
- 390
Pozdrav svima!
Sestra je uzela Tattoo preko VIPa i još uvek je u garanciji. "Istorijat bolesti" njenog telefona ide ovako.
Pre nekoliko meseci je primetila da joj se na displeju pojavio pravougaonik koji nije toliko vidljiv, ali ima malo drugačiji prikaz boja, kao neke male talase, ako se dobro sećam. Posle nekog vremena to je nestalo.
Pre nekoliko dana joj je otkazao displej, jednostavno nije reagovao. Pokušala je sa vađenjem baterije, bezuspešno. Pri tome, na samom displeju je počela da se pojavljuje crna fleka, koja se postepeno uvećavala.
Pošto je pod garancijom, odnela ga je u Vip, da bi joj danas javili da joj se garancija NE uvažava zbog fizičkog oštećenja .
Naravno, na telefonu se ne vide tragovi oštećenja.
VIP neće da prihvati reklamaciju i za popravku traže 6500 din.
Pitanje je kako se izboriti za svoja prava. Zvala je Društvo za zaštitu potrošača i rekli su da imaju dosta takvih slučajeva sa VIPom i da bi, ako sam je dobro razumeo, trebalo da se uradi veštačenje, da stručno lice dokaže da taj kvar nije izazvan fizičkim oštećenjem.
Sestra pita kako je najbolje da nastupi, u smislu kako da se stručno predstavi problem, jer ako se opet pojavi bez nekog "materijala", mogu opet da je vrate i zaključe slučaj.
Ima li neko stručan ko bi mogao da kaže kako dolazi do ovakvog oštećenja, šta se tu zapravo događa?
Malo sam se raspisao, ali bolje je da odmah znate sve detalje
Hvala
Poz :wave:
Sestra je uzela Tattoo preko VIPa i još uvek je u garanciji. "Istorijat bolesti" njenog telefona ide ovako.
Pre nekoliko meseci je primetila da joj se na displeju pojavio pravougaonik koji nije toliko vidljiv, ali ima malo drugačiji prikaz boja, kao neke male talase, ako se dobro sećam. Posle nekog vremena to je nestalo.
Pre nekoliko dana joj je otkazao displej, jednostavno nije reagovao. Pokušala je sa vađenjem baterije, bezuspešno. Pri tome, na samom displeju je počela da se pojavljuje crna fleka, koja se postepeno uvećavala.
Pošto je pod garancijom, odnela ga je u Vip, da bi joj danas javili da joj se garancija NE uvažava zbog fizičkog oštećenja .
Naravno, na telefonu se ne vide tragovi oštećenja.
VIP neće da prihvati reklamaciju i za popravku traže 6500 din.
Pitanje je kako se izboriti za svoja prava. Zvala je Društvo za zaštitu potrošača i rekli su da imaju dosta takvih slučajeva sa VIPom i da bi, ako sam je dobro razumeo, trebalo da se uradi veštačenje, da stručno lice dokaže da taj kvar nije izazvan fizičkim oštećenjem.
Sestra pita kako je najbolje da nastupi, u smislu kako da se stručno predstavi problem, jer ako se opet pojavi bez nekog "materijala", mogu opet da je vrate i zaključe slučaj.
Ima li neko stručan ko bi mogao da kaže kako dolazi do ovakvog oštećenja, šta se tu zapravo događa?
Malo sam se raspisao, ali bolje je da odmah znate sve detalje
Hvala
Poz :wave: