ZokiNS
Slavan
- Učlanjen(a)
- 21.09.2008
- Poruke
- 603
- Poena
- 345
Kupio sam pre neki dan u C* shopu u prestonici HP 255 G9 laptop sa 8GB DDR4 3200 RAM i 256GB SSD. Hteo sam odmah da kupim još 8GB ali nije bilo na stanju. Na pitanje o dodavanju još memorije prodavac mi reče da mora ovlašćeni servis da izvrši upgrade. Pošto sam iz NS-a tu kreće epopeja. Zovem servis/uvoznika koji je sa kutije i iz NS-a i čovek reče da nisu ovlašćeni. Sa HP sajta nalazim navodno drugi ovlašćeni servis u NS-u, u koji na kraju posle bezbroj poziva lično odlazim i saznajem da ni oni nisu ovlašćeni. Kaže serviser sve je kod Beograđana ( u meni već ključa Raka iz Vratiće se rode ).
Registrujem se na HP sajt. Nigde mejla ne videh za podršku. Nikakav kontakt. Ili sam ćoraviji nego što mislim.
Da li ima neko iskustva sa dodavanjem memorije kod laptopova u garanciji? Da li se gubi garancija? Pitam jer na troškove vožnje do BG-a treba platiti i radne sate servisa i ko zna šta još i onda mi se sve muti pred očima.
Registrujem se na HP sajt. Nigde mejla ne videh za podršku. Nikakav kontakt. Ili sam ćoraviji nego što mislim.
Da li ima neko iskustva sa dodavanjem memorije kod laptopova u garanciji? Da li se gubi garancija? Pitam jer na troškove vožnje do BG-a treba platiti i radne sate servisa i ko zna šta još i onda mi se sve muti pred očima.