Šta je novo?

Horizon Forbidden West

Insomnium X

Slavan
Učlanjen(a)
16.12.2011
Poruke
1,822
Poena
265
Moja oprema  
CPU & Cooler
Intel Core i7-11700F + CM MasterBox MasterAir MA612
Matična ploča
ASUS PRIME B560-PLUS
RAM
Kingston Fury 32GB 3200MHz
GPU
Gigabyte RTX 3060 Gaming OC
Storage
Kingston KC2500 250GB + 500GB SSD
Zvuk
Logitech Z623
PSU
Chieftec Element Series 700W
Kućište
Cooler Master MB600L V2
 
Sjajno, upravo igram Zero Dawn.

I jos dobrih vesti:
1695844371270.png
tako da port verovatno nece biti katastrofa kakav je bio Zero Dawn.
 
Poslednja izmena:
Zero Dawn uopšte nije katastrofa, odakle ti to sad?
 
Nije bio katastrofa, malo stutteringa tokom loadovanja nove regije i AF problem, ali posle 1-2 patcha, sve je bilo ok.
 
Taman mozda odigram ovo kad bude na nekoj rasprodaji. Na ps5 sam ubacio disk i izbacio posle 10 min. Nema sanse da se patim kontrolerom.
 
Taman mozda odigram ovo kad bude na nekoj rasprodaji. Na ps5 sam ubacio disk i izbacio posle 10 min. Nema sanse da se patim kontrolerom.
Bukvalno ne mogu da zamislim kako bi se ova igra igrala sa M&K a da to iskustvo uopšte liči na nešto...

Jedino priznajem da bi samo nišanjenje bilo verovatno lakše, doduše ne znam kako bi bila implementirana mehanika gađanja lukom koja podrazumeva - zategni strelu, nišani, plus concentracion mehanika, pa odapni - jer treba minimum tri tastera da se drže istovremeno u jednom momentu pa da se jedan od tri u odgovarajućem momentu odapinjanja pusti...

Sve ostalo kretanje, skakanje, plivanje je sigurno bolje na kontroleru...
 
Nije problem kretanje, u nekim igrama mi je cak i bolji osecaj na kontroleru jer ga koristim i na PC-ju. Za Horizon sam se nadao da postoji neki auto aim da se ne pate ovakvi kao ja kojima nije bitno razvijanje skila nisanjenja analogom jer je totalno neprirodno, da ne upotrebim neku ruzniju rec.
 
Nije problem kretanje, u nekim igrama mi je cak i bolji osecaj na kontroleru jer ga koristim i na PC-ju. Za Horizon sam se nadao da postoji neki auto aim da se ne pate ovakvi kao ja kojima nije bitno razvijanje skila nisanjenja analogom jer je totalno neprirodno, da ne upotrebim neku ruzniju rec.
Upravo igram HZD:FW na PS5.

U opcijama imaš tri vrste aim opcija, bez asistencije, sa minimalnom asistencijom i auto aim.
Igram sa uključenom minimalnom asistencijom i komotno mogu reći da je ovo jedna od igara gde je nišanjenje urađeno "kako bog zapoveda" čak i za nas igrače koji i nisu rođeni sa kontrolerom u rukama, jer igra ne vuče nišan na određeno mesto, već u neku ruku minimalno koriguje putanju strele da bi pogodila metu...

Nema frustracije, sve lagano i kako treba... Bez ikakve potrebe da se usporava kretanje nišana u opcijama po horizontali i vertikali i sl...
Bukvalno sve radi kako treba out the box.

Čini mi se (možda grešim) da nisi ni probao igrati igru...

Npr. od PS AAA igara Uncharted (pogotovo 1, 2 i 3) su daleko daleko daleko više frustrirajući i nedorađeni na ovu temu nišanjenja...

EDIT: I da, da se ne lažemo, u svim igrama je kretanje i osećaj kretanja bolji na kontroleru nego WSAD.
 
^ nije u svim igrama. gde mi treba brza pokretnost tu je m+k.
da, probao sam da igram igru i probao sva podesavanja za asistenciju ali nisam dobio to sto sam trazio. jedino ako nisu menjali nesto nekim apdejtom pa cu mozda probati ponovo kad budem imao vremena jer imam i bitnijih stvari u zivotu da radim ;)

presao sam sve delove uncharteda i nisam imao veci problem sa nisanjenjem jer se mete slabije krecu nego ovde.
u horizonu moram da pogodim bas slabu tacku da bih nesto uradio a uz to se tromo okrecem dok oko mene skace i trckara neka zver. jednostavno mi nije prirodno da tako igram na kontroleru. ne uzbudjujem se ni najmanje oko toga, samo kazem jer je ovo tema igara za PC.

prvi deo mi je isto bio patnja da igram na ps4 ali sam ga zato lagano zavrsio na PC-ju.
 
U opcijama imaš tri vrste aim opcija, bez asistencije, sa minimalnom asistencijom i auto aim.
Igram sa uključenom minimalnom asistencijom i komotno mogu reći da je ovo jedna od igara gde je nišanjenje urađeno "kako bog zapoveda" čak i za nas igrače koji i nisu rođeni sa kontrolerom u rukama, jer igra ne vuče nišan na određeno mesto, već u neku ruku minimalno koriguje putanju strele da bi pogodila metu...
U H:ZD, a mislim i u H:FW, na Ultra Hard tezini je aim assist potpuno iskljucen, sto je na kontroleru poprilican problem. Ipak, kao sto si rekao, sve ostalo osim aima je daleko bolje.
 
U H:ZD, a mislim i u H:FW, na Ultra Hard tezini je aim assist potpuno iskljucen, sto je na kontroleru poprilican problem. Ipak, kao sto si rekao, sve ostalo osim aima je daleko bolje.
U H:FW ima custom opcija, pa možeš da staviš težinu Ultra hard, a onda ručno biraš šta od opcija koje su po automatizmu isključene na Ultra hard želiš da uključiš.
Npr. ostaviš sve borbene težine kakve jesu, isključenog asistenta orjentacije na mapi, isključen quest mark i sl, a ipak uključiš aim assist...
 
Zar se na ovom forumu vodi mk+k vs controler rasparava, a mene niko nije zvao? E pa stvarno...
Kao neko ko je prvi Horizon igrao citavih 30 min iskljucivo na m+k, odgovorno tvrdim da je to bolja opcija od kontrolera u svakom pogledu, i gotova rasprava :cool: :LOL:

Nego jel ima prva igra haptics za dual sense? Taman da malo probam i uporedim pre izlaska druge, naravno, ako su ista popravljali performanse...
 
Zar se na ovom forumu vodi mk+k vs controler rasparava, a mene niko nije zvao? E pa stvarno...
Kao neko ko je prvi Horizon igrao citavih 30 min iskljucivo na m+k, odgovorno tvrdim da je to bolja opcija od kontrolera u svakom pogledu, i gotova rasprava :cool: :LOL:

Nego jel ima prva igra haptics za dual sense? Taman da malo probam i uporedim pre izlaska druge, naravno, ako su ista popravljali performanse...
Za prvu ne znam, druga ima...
Ali šta znam, mene taj haptics ne radi baš nešto, pa ga po automatizmu smanjim na min jačine...
U HZD:FW me dodatno nervira što pored vibriranja uz vibraciju ispušta (DS5) i zvuk trzaja strune pri odapinjanju strele, udarca kopljem i sl...
Nisam skontao kako to isključiti, jer nema baš potrebe da se beba u drugoj sobi budi dok ja koljem RazorClawa... 😁
 
Da budem iskren na duze staze ni meni nista ne cini, volim da pogledam da li ima zanimljivih efekata (npr. web swinging u Spidermanu) ali ubrzo zaboravim i da je tu. Zanimljiv gimmick, al nije neki presudni faktor.

A mislim da sam negde citao da moze speaker da se iskljuci...

Edit:
  • Hold the PS button to display the control center, select Sound and choose a setting to adjust.
  • Press the mute button on your controller to mute and unmute your mic.
  • Press and hold the mute button on your controller to mute your mic and speakers. When the button blinks, your mic is muted, and sound output to all speakers turned off. Press the button again to return to the original state.
 
Da budem iskren na duze staze ni meni nista ne cini, volim da pogledam da li ima zanimljivih efekata (npr. web swinging u Spidermanu) ali ubrzo zaboravim i da je tu. Zanimljiv gimmick, al nije neki presudni faktor.

A mislim da sam negde citao da moze speaker da se iskljuci...

Edit:
  • Hold the PS button to display the control center, select Sound and choose a setting to adjust.
  • Press the mute button on your controller to mute and unmute your mic.
  • Press and hold the mute button on your controller to mute your mic and speakers. When the button blinks, your mic is muted, and sound output to all speakers turned off. Press the button again to return to the original state.
Probaću.

Igram sa sluškama uključenim u kontroler, pa se nadam da ova opcija ne mutuje zvuk ka njima već samo zvuke sa kontrolera.
 
Da budem iskren na duze staze ni meni nista ne cini, volim da pogledam da li ima zanimljivih efekata (npr. web swinging u Spidermanu) ali ubrzo zaboravim i da je tu. Zanimljiv gimmick, al nije neki presudni faktor.

A mislim da sam negde citao da moze speaker da se iskljuci...

Edit:
  • Hold the PS button to display the control center, select Sound and choose a setting to adjust.
  • Press the mute button on your controller to mute and unmute your mic.
  • Press and hold the mute button on your controller to mute your mic and speakers. When the button blinks, your mic is muted, and sound output to all speakers turned off. Press the button again to return to the original state.
Probao sinoć, ne pomaže...
Ovo mute dugme na kontroleru nisam našao, pa nisam mogao probati ovu treću opciju.
 
prešao na PS5
igra je zapravo skroz okej, jedina zamerka koju sam imao su maloumni dijalozi koji su predugački i ne verujem da normalan čovek može da ih isprati
 
Rečeno je "early 2024", kontam pre aprila da treba da izađe
 
Nixxes uglavnom urade dobru optimizaciju kada portuju PS5 igre na PC.
Mislim da su najbolji sto se toga tice.
 
Nixxes uglavnom urade dobru optimizaciju kada portuju PS5 igre na PC.
Mislim da su najbolji sto se toga tice.
Ako se ne varam, oni ce raditi i Ghost of Tsushima port, tako da se nadam najboljem.
 
Port je fenomenala, najbolji u zadnjih par godina sigurno. Ovako bi trebala svaka PC igra da radi day 1.
 
Nazad
Vrh Dno