Šta je novo?

Honor Magic7 Pro

Nakon što su mi rekli da ne mogu garantovati ip68/69 nakon zamjene poklopca odlučio sam da ipak sam promjenim jer isto dobijam i za 20-30€...
Na zalost ovde je doslo do fizickog ostecenja sto ne pokriva garancija i servis moze da kaze da ne moze da obezbedi odredjeni stepen ip zastite koji je fabricki propisan ali da znate.... Ukoliko nosite u servis telefon koji je u garanciji zbog nekog kvara, a da do njega nije doslo nepravilnim rukovanjem ili fizickog ostecenja, koji zahteva otvaranje telefona i ukoliko u servisnom izvestaju nije navedeno da telefon nakon servisa nece zadrzati fabricki propisan stepen zastite ip.. vi i dalje imate pravo na reklamaciju ukoliko dodje do prodora vode ili prasine unutar telefona.... Ukoliko naglase da telefon nece zadrzati odredjeni ip sertifikat nakon servisiranja imate zakonsko pravo da trazite zamenu uredjaja novim... Garancija podrazumeva kupljen uredjaj koji god to bio sa svim svojim tehnickim specifikacijama koje mora zadrzati u tom roku... Tako da.... Obratite paznju i ne dajte nikom da vas nasanka....
 
Poslednja izmena:
Zar garancija uopšte važi ako prođe voda? Mislim da je naglašeno da ne važi garancija ako prođe voda čak i ako ima ip68/ip69.
 
Zar garancija uopšte važi ako prođe voda? Mislim da je naglašeno da ne važi garancija ako prođe voda čak i ako ima ip68/ip69.
Ne vazi garancija.
Samo se hvale sa tim kako su telefoni otporni na vodu, ali ni jedna "firma" ne pokriva garanciju.
Ali iskreno ni ne vidim poentu da neko zaranja telefon u bazen/more bez onih furtola koje kostaju bas smesno.
 
Necu da zaranjam sa njim ali ako pise da podrzava potapanje do tipa 1.5m vode na 20 min, lupio sam sad cifre ali navodi se nesto slicno. Sto onda nebi na primer slikao nesto u bazenu, reci i sl. U ostalom placeno je to sve i navodi se da podrzava. To bi obavezno moralo da udje u garanciju. Ali kod nas vladaju drugi "zakoni".
 
Nazad
Vrh Dno