Šta je novo?

Honor Magic 5/Pro/PE

I meni je jutros stiglo ažuriranje..
Još malo pa će mesec dana druženja sa ovim tel.
Jedinu zamerku imam na otisak prsta ali pretpostavljam da je do Anty spy mat folije. Cini mi se od kad sam stavio tu foliju na oba otiska nema šanse da otvori senzor. Face ID normalno radi ali otisak nikako. Da li još neko ima taj problem? Ili da menjam ovu foliju 🤔 Koje su preporuke, zaštitno staklo, hidrogel folija, nešto treće?? 🙃
 
E,vidiš meni nije prvi put,vec treci sa promobijem i nemam nameru ikada više sa njima posao da imam.Jednom sam im zapretio sa inspekcijom i društvom za zaštiti potrošaca i dali su mi nov tel,jer se vrtela prica izmedju A1 i promobija dok mi prijatelj iz društva za zaštitu potrošaca nije rekao šta da radim i ja tako uradim i dali mi nov neotpakovan poco f3,jer nije prrošlo ni mesec dana ovaj zabo i nije mogao da se upali,pa se u toku dana opet upalio pa opet tako_Ovi mi vratili tel kao uradili su servis na njemu,ovaj posle dva dana isto...Pa sam im svašta rekao...Da ne davim sa pricom više.Ali sa njima,više nikada ništa.To je moje iskustvo i neka hvala više..

Isti slucaj i kod mene samo tri puta tako...
Jel moze info sta ti je rekao drugar iz zastite potrosaca?

I ja planiram da reklamiram telefon zbog baterije (xiaomi je doduse i njima je servis Promobi), pa bih da dobijem zamenu telefona odmah, bez da cekam servis pa da nakon toga biram dal cu zamenu ili povrat novca, itd.
 
Jel moze info sta ti je rekao drugar iz zastite potrosaca?

I ja planiram da reklamiram telefon zbog baterije (xiaomi je doduse i njima je servis Promobi), pa bih da dobijem zamenu telefona odmah, bez da cekam servis pa da nakon toga biram dal cu zamenu ili povrat novca, itd.
Pa rekao je da se pozovem na zakon o zastiti potrosaca,da po zakonu i ugovoru imaš pravo da dobiješ nov uredjaj i pozoveš se na tržišnu inspekciju.Ali moraš da budeš uporan.A i možeš da odeš i u društvo za zaštitu potrošaca ako to ne ispoštuju što tražiš.Koliko ti je star tel,mislim koliko ima kako si ga kupio?
 
Pa rekao je da se pozovem na zakon o zastiti potrosaca,da po zakonu i ugovoru imaš pravo da dobiješ nov uredjaj i pozoveš se na tržišnu inspekciju.Ali moraš da budeš uporan.A i možeš da odeš i u društvo za zaštitu potrošaca ako to ne ispoštuju što tražiš.Koliko ti je star tel,mislim koliko ima kako si ga kupio?
Hvala na info.

Ima manje od 6 meseci, tj ni 4 meseca jos, a koliko sam video po tom zakonu da u roku od 6 meseci imas pravo na sve to.

E sad, navodno oni pokusavaju da te odvuku od toga da imas sva ta prava i po defaultu moraju da salju fon u servis da prvo servis utvrdi da li postoji osnov za reklamaciju.
 
Hvala na info.

Ima manje od 6 meseci, tj ni 4 meseca jos, a koliko sam video po tom zakonu da u roku od 6 meseci imas pravo na sve to.

E sad, navodno oni pokusavaju da te odvuku od toga da imas sva ta prava i po defaultu moraju da salju fon u servis da prvo servis utvrdi da li postoji osnov za reklamaciju.
Oni ce pokušati na sve nacine da te odvuku od toga.Ali ne odustaj,bice cak i jako bezobrazni,ali kako oni tako i ti....Izbori se za svoje pravo jer ga imaš.Srecno ti bilo.🤞
 
Mislim da svakako prvo servis mora da ga pregleda pa onda u odnosu na to što oni kažu možeš da biraš. Jer niko od prodavaca nije stručan
 
Mislim da svakako prvo servis mora da ga pregleda pa onda u odnosu na to što oni kažu možeš da biraš. Jer niko od prodavaca nije stručan
Pa nije baš ni servis tu toliko merodavan,jer oni svi rade medjusobno_Osetio na svojoj koži,ali sam dobio svoj tel nov neotpakovan.Ako on nije krivac i nema nikakvo fizicko oštecenje ima itekao pravo po zakonu da dobije nov uredjaj.Ima ovde na bench stranicama sve o zakonskom pravu potrošaca pa i saveta ljudi na koji zakon covek treba i može da se pozove.Ovi iz servisa neretko vrate tel na fabricka podešavanja pa ga vrate i opišu da su cuda ucinili.Ali nije baš sve to tako...Mi živimo u Srbistanu,ali taj zakon na koji se oni pozivaju ne finkcioniše baš tako,jer i mi potrošaci imamo zakonsko pravo koje možemo itekao da ostvarimo.Bitno je da on tacno i precizno navede šta fali tel i da naglasi da ne traži servisiran uredjaj nazad nego nov neotpakovan jer ima svako zakonsko pravo na to.Jedino ako fizicki tel nije oštecen..
 
Za ove koji su pratili moj problem...
Evo nakon 4 5 dana nikakav clone nisam radio ni slicno, samo osnovne apk instalirao i opet baguje, udjem u main kameru da uslikam karticu vidim stopa, prebacim na video sjecka, stisnem na 0,7 da prebaci na sirokougnu i samo zabaguje sav ukoci se.... KATASTROFA TELEFON...
Opet cu snimak uraditi i nakon ponovnog restarta i sve poslati gigatronu i taziti drugi telefon. Ne vidim drugu opciju!
 
Ja mislim da će i za tebe da važi ista priča, prvo će servis da ga pregleda. Nadam se samo da taj što ti je prodao nije nešto prčkao po telefonu na svoju ruku jer onda džabe garancija. Sa srećom!
 
Telefon se mora uzeti i koristiti da vidi kako radi, poslacu ga ovakvog necu nista brisati neka otvori i uđe da sam pogleda kako zastopa...
Ima li neko iskustva sa tim servisima njihovim i reklamacijom itd? Sta da radim gdje da pisem, zovem?
To što će on uzeti i reci evo meni radi kad ga restartuje me ne zanima, to znam i sam... Znaci idem na reklamaciju znači hocu novi i to je to. I koja mi je procedura onda za to zna li neko?
 
@Amortizzer je u pravu. Ja sam Motorolu edge 40 zamenio za Magic5Pro, a bio sam na 6 dana do isteka 6 meseci. Tražio u Yettelu da iskucaju svaku moju primedbu, bilo ih je 4,5. Kroz 7 dana su me zvali i rekli da su moje primedbe osnovane i da ću dobiti drugi telefon.
Tada sam naglasio gospođici /gospođi koja me zvala da ne želim da mi daju ponovo Motorolu jer je 2 od 5 pobrojanih problema nešto sto je globalno problem Motorole i da oni to za sve ovo vreme nisu rešili i da sam spreman da doplatim za Honor. Na kraju su mi obračunali 1500 din doplate, jednokratno.. 😂

To je cela procedura, ali servis prethodno mora da utvrdi probleme.

@Vuka96 - Definitivno tvoj primerak ima problem, reklamiraj ga, ne gubi vreme, rekli smo ti u startu da te probleme nema niko i da nisu normalni, a nisu to stvari poput seckanja loptice što je matrix navodio, što realno nekome zapadne za oko, nekome ne..
 
Iz mog iskustva je Gigatron maksimalno korektan, ja sam imao slučaj sa usisivačem (i to dosta skupim) i nekom starijom Motorolom. Nosi ga samo što pre, reci šta si sve pokušao i da factory reset ne vrši posao. Kad dođe sa servisa i oni utvrde isto, možeš da tražiš svoja prava.
 
Stsvio sam zaštitno staklo na njega, da ga ostsvim ili da ga skinem prije nego sto odnesem? Jel znaci nešto to njima
 
Mislim da je njima svejedno, ako im smeta za testiranje skinuće ga sami. Jedino ako imaš načina da ga zalepiš ponovo kad ti vrate telefon/daju novi pa da ga iskoristiš...
 
@Amortizzer je u pravu. Ja sam Motorolu edge 40 zamenio za Magic5Pro, a bio sam na 6 dana do isteka 6 meseci. Tražio u Yettelu da iskucaju svaku moju primedbu, bilo ih je 4,5. Kroz 7 dana su me zvali i rekli da su moje primedbe osnovane i da ću dobiti drugi telefon.
Tada sam naglasio gospođici /gospođi koja me zvala da ne želim da mi daju ponovo Motorolu jer je 2 od 5 pobrojanih problema nešto sto je globalno problem Motorole i da oni to za sve ovo vreme nisu rešili i da sam spreman da doplatim za Honor. Na kraju su mi obračunali 1500 din doplate, jednokratno.. 😂

To je cela procedura, ali servis prethodno mora da utvrdi probleme.

@Vuka96 - Definitivno tvoj primerak ima problem, reklamiraj ga, ne gubi vreme, rekli smo ti u startu da te probleme nema niko i da nisu normalni, a nisu to stvari poput seckanja loptice što je matrix navodio, što realno nekome zapadne za oko, nekome ne..
Amortizer jeste u pravu,i jeste procedura takva u Srbistanu da ti šalju tel na servis.U inostranstvu recimo
@Amortizzer je u pravu. Ja sam Motorolu edge 40 zamenio za Magic5Pro, a bio sam na 6 dana do isteka 6 meseci. Tražio u Yettelu da iskucaju svaku moju primedbu, bilo ih je 4,5. Kroz 7 dana su me zvali i rekli da su moje primedbe osnovane i da ću dobiti drugi telefon.
Tada sam naglasio gospođici /gospođi koja me zvala da ne želim da mi daju ponovo Motorolu jer je 2 od 5 pobrojanih problema nešto sto je globalno problem Motorole i da oni to za sve ovo vreme nisu rešili i da sam spreman da doplatim za Honor. Na kraju su mi obračunali 1500 din doplate, jednokratno.. 😂

To je cela procedura, ali servis prethodno mora da utvrdi probleme.

@Vuka96 - Definitivno tvoj primerak ima problem, reklamiraj ga, ne gubi vreme, rekli smo ti u startu da te probleme nema niko i da nisu normalni, a nisu to stvari poput seckanja loptice što je matrix navodio, što realno nekome zapadne za oko, nekome ne..
Amortizer jeste u pravu,ali to je tako kod nas u Srbistanu.Ti u inostranstvu imaš pravo na nov uredjaj bez da ga šalju na servis u toku prvih 6 meseci,a nekada cak i pri kraju isteka garancije su ljudi dobijali nove uredjaje u Bratislavi,Becu..Znam iz prve ruke.Servis ovde može a i ne mora da ti da nov uredjaj,po principu kako im se hoce.E onda ide natezanje sa njima.Ti si imao sreca pa si dobro prošao,dobio sve kako treba.Ja sam imao slucaj sa Poco F3 uzet u A1 i to posle mesec dana se zakucao nije hteo da se upali,pa se u toku dana dva puta sam od sebe upalio,i kao radio ok.Ja ga reklamirao ali sam se sa servisom i ovima iz A1 natezao dve ned da bi na kraju dobio nov neotpakovan tel.Drugi put za slušalice Galaxy buds 2pro sam imao žešce rasprave sa promobijem jer sam trazio da mi zamene slušalice za nove jer u specifikacijama je stajalo da mogu da se slušaju 7 sati bez Anca,a one jedva dva ipo sata drzale.Pa su mi ovi iz pro mobija navodno odobrili nove ali su mi poslali otvorene i one uloške pune onog žutog iz ušiju.Pa sam popizdeo i bilo je tu svega i svacega.Bezobrazliuk na kub od njihove strane...Tako da neko ima srece pa dobro prodje a neko ceka mesecima.Uglavnom postoji i Efektiva to je nešto kao društvo za zaštitu potrošaca koji u takvim slucajevima rešava situacije 100%.Pa ko ima srpljenja neka reklamira šta ima,ali i da bude spreman na strpljenje ali i na bezobrazluk sa njima.
 
Ja samo kažem da nigde u svetu čovek ne može da ušeta u radnju i kaže "E, meni telefon ne radi dobro, dajte mi drugi jer nije prošlo 6 meseci" i da mu prodavac odmah da drugi. Neko to ipak mora da pogleda i da utvrdi da ti telefon nije upao u Dunav i prenoćio tamo. Imaju i oni proceduru kako se i zašto posle otpisuje taj proizvod i vraća dobavljaču kao neispravan. U ovom slučaju, čovek je kupio polovan telefon od nepoznatog čoveka upola cene, dok ga servis ne pogleda nećemo znati da li je samo feleričan primerak (što naravno može biti slučaj) ili je majstor Krca u ulazu zgrade prvo nešto čačkao. Svakako mislim da treba odneti Gigatronu što pre, a ako se utvrdi da ništa nema sporno, zahtevati samo novi uređaj.
 
Ja samo kažem da nigde u svetu čovek ne može da ušeta u radnju i kaže "E, meni telefon ne radi dobro, dajte mi drugi jer nije prošlo 6 meseci" i da mu prodavac odmah da drugi. Neko to ipak mora da pogleda i da utvrdi da ti telefon nije upao u Dunav i prenoćio tamo. Imaju i oni proceduru kako se i zašto posle otpisuje taj proizvod i vraća dobavljaču kao neispravan. U ovom slučaju, čovek je kupio polovan telefon od nepoznatog čoveka upola cene, dok ga servis ne pogleda nećemo znati da li je samo feleričan primerak (što naravno može biti slučaj) ili je majstor Krca u ulazu zgrade prvo nešto čačkao. Svakako mislim da treba odneti Gigatronu što pre, a ako se utvrdi da ništa nema sporno, zahtevati samo novi uređaj.
Grešiš,svuda u normalnoj drzavi po zakonu,ti imaš dve nedelje da vratiš tel i da tražiš zamenu za novi sa navedenim razlogom za to.I bez ikakvih cimanja uz racun naravno i garanciju možeš da dobiješ novi ili povracaj novca.A i u 6 meseci isto možeš da traziš zameni za novi.Jer to samo kod nas tako funkcioniše.Ja ti pišem i znam iz prve ruke,jer je drugar u Becu vratio Samsung S21 ultra u roku od 14 dana od kupovine,nešto je bilo do kamere,pa su mu bez ikakvih cimanja dali nov tel.Nemam razloga da pišem nešto štl nije.Tako bi i ovde trebalo da ti u zakonskom roku od 14 dana bez ikakvog pitanja daju nov uredjaj ili povrat novca.Taj zakon i postoji.Ali....Ovo je Srbija.Znam šta pišem.Jer servisi rade sa operaterima i sa ovlascenim dobavljacima uredjaja,pa mogu i da te voza servis do operatera,a operater do dobavljaca a dobavljac do servisa i tako u krug dok se ne pozoveš na zakon o zaštiti potrošaca ili na tržišnu inspekciju i budeš drzak i bezobrazan.Informiši se ovde ne bech forumu,imaš gomilu iskustava ljudi i saveta,pa ceš sam da vidiš šta možeš a šta ne.
Ja samo kažem da nigde u svetu čovek ne može da ušeta u radnju i kaže "E, meni telefon ne radi dobro, dajte mi drugi jer nije prošlo 6 meseci" i da mu prodavac odmah da drugi. Neko to ipak mora da pogleda i da utvrdi da ti telefon nije upao u Dunav i prenoćio tamo. Imaju i oni proceduru kako se i zašto posle otpisuje taj proizvod i vraća dobavljaču kao neispravan. U ovom slučaju, čovek je kupio polovan telefon od nepoznatog čoveka upola cene, dok ga servis ne pogleda nećemo znati da li je samo feleričan primerak (što naravno može biti slučaj) ili je majstor Krca u ulazu zgrade prvo nešto čačkao. Svakako mislim da treba odneti Gigatronu što pre, a ako se utvrdi da ništa nema sporno, zahtevati samo novi uređaj.
Može brate,itekao može.Jer zakon u svetu funkcioniše drugacije nego ovde.Ovde je bezobrazluk na prvom mestu.Drug je u Becu u roku od 14 dana vratio Samsung s22 ultra i dobio nov neotpakovan tel,naravno uz obrzloženje šta fali telefonu.A i u roku od 6 meseci isto uz garanciju možeš bez problema da dobiješ nov uredjaj.Bio sam preko i znam kako funkcioniše to_Ovde servis radi sa operaterom,i ovlascenim uvoznikom brenda koji si kupio.Pa onda mogu da te voze,od servisa,operatera pa do distributera.Dok se ne pozoveš na društvo za zaštitu potrošaca i inspekciju za tržište rada.U zakonu je jasno napisano do u slovo šta je naše pravo kao kupaca,a šta njihovo.Ima ovde na bech forumu iskustva ljudi i to ne malih sa ovakvim stvarima.Pa i korisni saaveti za to šta i kako raditi.Jer nije baš sve to tako kako operater kaže a i servis.
Grešiš,svuda u normalnoj drzavi po zakonu,ti imaš dve nedelje da vratiš tel i da tražiš zamenu za novi sa navedenim razlogom za to.I bez ikakvih cimanja uz racun naravno i garanciju možeš da dobiješ novi ili povracaj novca.A i u 6 meseci isto možeš da traziš zameni za novi.Jer to samo kod nas tako funkcioniše.Ja ti pišem i znam iz prve ruke,jer je drugar u Becu vratio Samsung S21 ultra u roku od 14 dana od kupovine,nešto je bilo do kamere,pa su mu bez ikakvih cimanja dali nov tel.Nemam razloga da pišem nešto štl nije.Tako bi i ovde trebalo da ti u zakonskom roku od 14 dana bez ikakvog pitanja daju nov uredjaj ili povrat novca.Taj zakon i postoji.Ali....Ovo je Srbija.Znam šta pišem.Jer servisi rade sa operaterima i sa ovlascenim dobavljacima uredjaja,pa mogu i da te voza servis do operatera,a operater do dobavljaca a dobavljac do servisa i tako u krug dok se ne pozoveš na zakon o zaštiti potrošaca ili na tržišnu inspekciju i budeš drzak i bezobrazan.Informiši se ovde ne bech forumu,imaš gomilu iskustava ljudi i saveta,pa ceš sam da vidiš šta možeš a šta ne.

Može brate,itekao može.Jer zakon u svetu funkcioniše drugacije nego ovde.Ovde je bezobrazluk na prvom mestu.Drug je u Becu u roku od 14 dana vratio Samsung s22 ultra i dobio nov neotpakovan tel,naravno uz obrzloženje šta fali telefonu.A i u roku od 6 meseci isto uz garanciju možeš bez problema da dobiješ nov uredjaj.Bio sam preko i znam kako funkcioniše to_Ovde servis radi sa operaterom,i ovlascenim uvoznikom brenda koji si kupio.Pa onda mogu da te voze,od servisa,operatera pa do distributera.Dok se ne pozoveš na društvo za zaštitu potrošaca i inspekciju za tržište rada.U zakonu je jasno napisano do u slovo šta je naše pravo kao kupaca,a šta njihovo.Ima ovde na bech forumu iskustva ljudi i to ne malih sa ovakvim stvarima.Pa i korisni saaveti za to šta i kako raditi.Jer nije baš sve to tako kako operater kaže a i servis.
Opet napominjem,naši serviseri ne rade posao kako treba,to je fakat...Neko ima srece,a nekome se oduzi sve to uz obilje bezobrazluka i drskosti.Informišite se ljudi,zakon postoji itekako
 
Znaci taman sam uzeo od kolege telefon, upalio i snimio sve ovo i bukvalno identično se dešava kako sam i napisao na papiru koji ću im poslati u kutiji.... Idealno... Ne znam treba li im bolji dokaz
IMG_20240119_131005.jpg
 
Kada kupuješ online, da i kod nas
Nije samo za online,veruj mi.Imaš svakako pravo koje možeš da ostvariš.Ja sam Poco f3 uzeo u A1 i posle mesec ipo dana vratio,reklamirao i tražio nov uredjaj uz napomenu da znam i ja telefon da vratim na fabricka podesavanja.S tim da sam imao cimanja sa njima ali nisam naseo na tu servisnu pricu,niti cu ikada više.Igraju ovde na neinformisanost,pa ljudi prihvataju stvari zdravo za gotovo.E,pa nije baš tako...
 
Čemu sve ovo ako je januar najavljen za magicOS8?

Jel neko probao da kroz usbC izbaci video na monitor/TV ?
 
Nazad
Vrh Dno