Šta je novo?

HITNO - Razlika izmedju Panasonic i Sony dig. kamkodera

Golden

Čuven
Učlanjen(a)
29.06.2000
Poruke
1,129
Poena
660
Imam Panasonic GS17 (koriscen 5 mes.) a nudi mi se glava za glavu Sony DSC HC17E (novi) do sutra imam da razmislim.
Sta mislite da li je ovaj Sony bolji od mog Panasonica.

Kada snimam imam cesto problem da usled slabijeg osvetljenja snimak nije neki (Panasonic).
Cisto me interesuju neke karakteristike, vasa iskustva itd.

hvala na brzom odgovoru.
 
Golden je napisao(la):
Imam Panasonic GS17 (koriscen 5 mes.) a nudi mi se glava za glavu Sony DSC HC17E (novi) do sutra imam da razmislim.
Sta mislite da li je ovaj Sony bolji od mog Panasonica.

Kada snimam imam cesto problem da usled slabijeg osvetljenja snimak nije neki (Panasonic).
Cisto me interesuju neke karakteristike, vasa iskustva itd.

hvala na brzom odgovoru.

NE NE I NE...snimak je isti indoor ali sa HC17E gubis mnoooge stvari koje GS17 ima!
 
Koje strvari gubim ? Vidim da GS17 ima 24x zoom a HC17 20x
HC17 ima neki NightShoot a ovaj nema
HC17 ima stalak za reflektor (mada neznam da li uzima struju iz baterije) a ovaj nema
Neznam nisam pametan.
 
panasonik ima našto veći dijametar objektiva i ručnu blandu, pored toga što si rekao. "Sony" je moj proizvođač ali počinje da "šije" panasonik tek u cjenovnom rangu od preko 1500€ tako da ti je bolja varijanta da ne mijenjaš. uostalom kamera je osjetljiva stvar, pitanje je da li se nešto dešavalo sa tom drugom. moj predlog, zadrži svoju kameru a poređenje, doduše na ruskom, ali razumljivo možeš naći na sljedećem linku : http://www.videomax.ru/compare.asp?IDDepartament=33
pozdrav.
 
Golden je napisao(la):
Koje strvari gubim ? Vidim da GS17 ima 24x zoom a HC17 20x
HC17 ima neki NightShoot a ovaj nema
HC17 ima stalak za reflektor (mada neznam da li uzima struju iz baterije) a ovaj nema
Neznam nisam pametan.

1. 24X naspram 20x zoom
2. Taj Nighshot je neupotrebljiv (kao i na svakoj drugoj maloj kameri)
3. Ima kompletan AV passthrought, sto znaci da ima i DV IN i Analog IN
4. Touch screen displej kod HC17E (uglavnom se ljudi i pale na to) je tezak promasaj.
5. GS17 overalno ima za nijansu bolji snimak u svim uslovima od HC17
6. Ako ti treba podnozije za reflektor kupis lepo jedan drzac blica za fotoaparat (15-20 eur) tako da ces sa njim moci i bolje da stabilizujes kameru.
 
shark je napisao(la):
panasonik ima našto veći dijametar objektiva i ručnu blandu, pored toga što si rekao. "Sony" je moj proizvođač ali počinje da "šije" panasonik tek u cjenovnom rangu od preko 1500€ tako da ti je bolja varijanta da ne mijenjaš. uostalom kamera je osjetljiva stvar, pitanje je da li se nešto dešavalo sa tom drugom. moj predlog, zadrži svoju kameru a poređenje, doduše na ruskom, ali razumljivo možeš naći na sljedećem linku : http://www.videomax.ru/compare.asp?IDDepartament=33
pozdrav.

Navedi mi konkretno jednu kameru u rangu preko 1500 eur u kojoj Sony sije Panasonica, bas bi hteo da vidim tu kameru??? VX2000 i PD150 vs DVX100(a)
ili mozda VX2100 i PD170 vs DVX100b? Ili jos bolje DSR-590 vs SD-X900.
 
Ma da sjetio sam se. Tebi soni "vuče na crveno", panasonik valjda na zeleno , a kanon na žuto. Daj molim te iskonstruiši par modela da riješiš muka ovaj neznaveni narod pa se javi...
 
shark je napisao(la):
Ma da sjetio sam se. Tebi soni "vuče na crveno", panasonik valjda na zeleno , a kanon na žuto. Daj molim te sam iskonstruiši par modela da riješiš muka ovaj neznaveni narod pa se javi...

Ne ne ne...nisi dobro zapamtio...Sony vuce na crveno (i to gadno na crveno), Canon na ljubicasto, a Panasonic ima ubedljivo najtacniju kolor reprodukciju. I da skratim pricu o kamerama; u produkciji koristim DSRPD170 (3 Kom, ajoj....), DVX100(b), XL2 i JVC GY-HD101 i kako stoje stvari jedva cekam da rasprodamo 170-ke jer su za posao kojima se mi bavimo (prvenstveno dokumentarni filmovi i spotovi) vise nego jadne kamere, opet kazem u redu je sa njima otici pa snimiti izjavu kojekakvog politicara ili zabeleziti otvaranje izlozbe postmoderne umetnosti, ali za ozbiljniju produkciju to NE moze biti to (normalno pod ozbiljnom produkcijom ne podrazumevam; Hoces-neces, 48 sati svadba, itd...)
 
Hvala do sada svima na pomoci, a ja se ko majmun zagrejao za Sony-ja kad ono niko nije za njega :)
Inace dobio sam na probu tog Sonija i probao uporedno.
Na ekranu se svetlije vidi slika u sobnim okruzenju pod jednom sijalicom od 100w od Panasonica i Panasonik kao da ima neku mrezicu u tom shumu na sliki a Soni drzi malo bistriju ali ne mnogo. E sada NighShoot izgubi malo na bojama ali pojaca opet za nijansu sliku. Napolje nisam probao jer je vec noc. Dalje nezman koliko je pametna ideja `touch screen-a` da li se pri tom kvari LCD ekran vremenom? Vidim da je Soni nekako brzi ako drzim kameru uporenu u sijalicu i brzo pomerim u tamniiji deo sobe brze osvetli i obratno od Panasonika. Panasonik mi davao lepe i malo jace boje samo je crvena prenaglasena za moj ukus.

I dalje neznam sta da radim ?
 
uzmi onu koja ti se vise svidi od te dve posto mozes da ih uporedjujes na licu mesta,inace ces se posle kajati
 
shark je napisao(la):
Ma da sjetio sam se. Tebi soni "vuče na crveno", panasonik valjda na zeleno , a kanon na žuto. Daj molim te iskonstruiši par modela da riješiš muka ovaj neznaveni narod pa se javi...
Stormwatch153 je potpuno upravu, koza ljudskog tela kod Sony-a vuce na crveno u nekim uslovima i ja to potpisujem (gledaj emisije emotiona na Pinku, naprimer Leteci Start koji se snima sa DSR 170-icom pa mi reci da lica ljudi narocito onih bledjeg tena ne vuku na crvenkasto).

Za Canon isto potvrdjujem, testirao sam XM2 i kod njega ista stvar vuce na ljubicasto.

Znaci i za Sony i za Canon potpisujem da je tacno Stormwatch-evo zapazanje.
 
Sto se tice samog Pinka, njihov izlazni signal pati od viska saturacije....sto sarenije, to bolje...
 
Stefan1 je napisao(la):
Stormwatch153 je potpuno upravu, koza ljudskog tela kod Sony-a vuce na crveno u nekim uslovima i ja to potpisujem (gledaj emisije emotiona na Pinku, naprimer Leteci Start koji se snima sa DSR 170-icom pa mi reci da lica ljudi narocito onih bledjeg tena ne vuku na crvenkasto).

Za Canon isto potvrdjujem, testirao sam XM2 i kod njega ista stvar vuce na ljubicasto.

Znaci i za Sony i za Canon potpisujem da je tacno Stormwatch-evo zapazanje.


Da se složim sa tim, hajde, mada nisam vidio takvo nešto slično. Samo pitanje jedno - da li je prije toga rađen ručni balans bijelog uopšte ili je kamera uključena pa tek onda skinut poklopac sa objektiva, odnosno ona vratanca otvorena. Ko zna - zna zašto pitam?
 
Sony sam vratio, a Panasonic zadrzao :) :(
delom zbog mog uporednog testa a vecim delom zbog vasih odgovora.
Hvala na pomoci.
 
Golden je napisao(la):
Sony sam vratio, a Panasonic zadrzao :) :(
delom zbog mog uporednog testa a vecim delom zbog vasih odgovora.
Hvala na pomoci.

dobra odluka!!!
 
Stefan1 je napisao(la):
Stormwatch153 je potpuno upravu, koza ljudskog tela kod Sony-a vuce na crveno u nekim uslovima i ja to potpisujem (gledaj emisije emotiona na Pinku, naprimer Leteci Start koji se snima sa DSR 170-icom pa mi reci da lica ljudi narocito onih bledjeg tena ne vuku na crvenkasto).

Za Canon isto potvrdjujem, testirao sam XM2 i kod njega ista stvar vuce na ljubicasto.

Znaci i za Sony i za Canon potpisujem da je tacno Stormwatch-evo zapazanje.


Da li je rađen ručni balans bijelog ?
 
shark je napisao(la):
Da se složim sa tim, hajde, mada nisam vidio takvo nešto slično. Samo pitanje jedno - da li je prije toga rađen ručni balans bijelog uopšte ili je kamera uključena pa tek onda skinut poklopac sa objektiva, odnosno ona vratanca otvorena. Ko zna - zna zašto pitam?

Druze moj, white balance na automatici kod Sonyja je jos veca katastrofa (to je tek neupotrebljivo u sirem spektru boja za postprodukciju), najgora stvar je sto zadovoljavajuce rezultate sa VX i DSR 1xx modelima ja ne mogu da dobijem ni sa manuelinim WB podesavanjima a da ne pominjem Warm Balance, (koji mi inace najvise koristimo za set-up), pa to je gore od automatike, bilo kako da manuelno namestis sony-ja on vuce na crveno...zato VX i DSR 1XX modeli tako "dobro" vide u mraku, skini samo crveni spektar za jedno 7-8% koliko pa ces videti da ti modeli i ne vide bas tako dobro u mraku (ali je definicija jos uvek tu, sa izuzetnim sumom ali je tu sto je ipak plus), suprotno od toga snimak po danu i pri vestackom osvetljenju je pravi; bingo, loto i grebgreb lutrija, zamisli kameru koja je i konstruisana da radi u low-light okruzenju kako se ponasa po dnevnom svetlu u punom volumenu ili jos gore pri volumenu vestackog osvetljenja, hoces automatiku...to ti je automatski lightshow jer ode jedna do dve blende preexponirano, hoces manuelno - to ti je cista zabava jer je nereflektivni lcd previse nereflektivan pa fino pokazuje tamniju sliku od stvarne (ne pominji zebra pattern prerano jer imam hiljadu primera gde zebra pattern kod sonija gresi u kalkulaciji preexponiranih delova lica ili predmeta), tako da u 90% slucajeva u montazi moram da sredjujem prvo lumu na snimcima pa onda da montiram, sa druge strane zuher je kod kamere u tom cenovnom rangu jednostavno bedan, sa minijaturnom rezolucijom (skini samo zastitnu kapicu i lupu) a sa druge strane bar da su i na vx modele stavili crno beli zuher pa da nema problema oko manuelnog fokusiranja. Opet kazem, VX i DSR 1xx su odlicne za svakodnevni ENG rad gde je potrebno polivanje na automatici + uzimanje izjava, o bilo kakvoj ozbiljnijoj produkciji sa tim kamerama nema ni govora.
 
stormwatch153 je napisao(la):
Druze moj, white balance na automatici kod Sonyja je jos veca katastrofa (to je tek neupotrebljivo u sirem spektru boja za postprodukciju), najgora stvar je sto zadovoljavajuce rezultate sa VX i DSR 1xx modelima ja ne mogu da dobijem ni sa manuelinim WB podesavanjima a da ne pominjem Warm Balance, (koji mi inace najvise koristimo za set-up), pa to je gore od automatike, bilo kako da manuelno namestis sony-ja on vuce na crveno...zato VX i DSR 1XX modeli tako "dobro" vide u mraku, skini samo crveni spektar za jedno 7-8% koliko pa ces videti da ti modeli i ne vide bas tako dobro u mraku (ali je definicija jos uvek tu, sa izuzetnim sumom ali je tu sto je ipak plus), suprotno od toga snimak po danu i pri vestackom osvetljenju je pravi; bingo, loto i grebgreb lutrija, zamisli kameru koja je i konstruisana da radi u low-light okruzenju kako se ponasa po dnevnom svetlu u punom volumenu ili jos gore pri volumenu vestackog osvetljenja, hoces automatiku...to ti je automatski lightshow jer ode jedna do dve blende preexponirano, hoces manuelno - to ti je cista zabava jer je nereflektivni lcd previse nereflektivan pa fino pokazuje tamniju sliku od stvarne (ne pominji zebra pattern prerano jer imam hiljadu primera gde zebra pattern kod sonija gresi u kalkulaciji preexponiranih delova lica ili predmeta), tako da u 90% slucajeva u montazi moram da sredjujem prvo lumu na snimcima pa onda da montiram, sa druge strane zuher je kod kamere u tom cenovnom rangu jednostavno bedan, sa minijaturnom rezolucijom (skini samo zastitnu kapicu i lupu) a sa druge strane bar da su i na vx modele stavili crno beli zuher pa da nema problema oko manuelnog fokusiranja. Opet kazem, VX i DSR 1xx su odlicne za svakodnevni ENG rad gde je potrebno polivanje na automatici + uzimanje izjava, o bilo kakvoj ozbiljnijoj produkciji sa tim kamerama nema ni govora.



ne sumnjam ja u to sto ti pricas,ali...
1. moje poredjenje se odnosilo na kamere istog cjenovnog ranga. panasonikova stotka je sjajna kamera ali je za polovinu skuplja od vx-a.
2. da se vrhunska produkcija moze raditi sa kamerom od 2000 eura niko skuplje ne bi kupovao.
3. stvari treba posmatrati sa pozicije `soliste` koji ima jednu kameru i kome je pored slike i tona jako bitna i funkcionalnost, izdrzljivost u radu, pouydanost i trajnost uredjaja.
4. greske koje peglas u montazi mogu se izbjeci prethodnim podesavanjem kamere.
 
shark je napisao(la):
ne sumnjam ja u to sto ti pricas,ali...
1. moje poredjenje se odnosilo na kamere istog cjenovnog ranga. panasonikova stotka je sjajna kamera ali je za polovinu skuplja od vx-a.

U redu sto je skuplja od VX-a ali je blizu DSR 170p, a posto i jedna i druga imaju XLR ulaze znaci da spadaju u isti rang.

shark je napisao(la):
2. da se vrhunska produkcija moze raditi sa kamerom od 2000 eura niko skuplje ne bi kupovao.

Ocigledno je da na nasim televizijama ne misle tako, evo TV NS je uzela odlicnu novu opremu 2004. godine (DSR 5xx i 3xx modele) a oni mesto da sa tim idu na teren oni lepo montirali kamere u skupstinu Vojvodine, ja sam ih samo dvaput video da su tu u Subotici izasli sa tom opremom, ostalo odradjuju DSR 170p.

shark je napisao(la):
3. stvari treba posmatrati sa pozicije `soliste` koji ima jednu kameru i kome je pored slike i tona jako bitna i funkcionalnost, izdrzljivost u radu, pouydanost i trajnost uredjaja.

Da...samo pouzdanost i trajnost nikako ne smeju da dodju daleko ispred kvaliteta slike i tona.

shark je napisao(la):
4. greske koje peglas u montazi mogu se izbjeci prethodnim podesavanjem kamere.

Daj mi jedan primer kako izbeci promene u svetlu usled snimanja npr. modne revije ili nekog art show-a, da vozim expoziciju gore dole? U takvim situacijama automatika i treba da pomogne.
 
stormwatch153 je napisao(la):
U redu sto je skuplja od VX-a ali je blizu DSR 170p, a posto i jedna i druga imaju XLR ulaze znaci da spadaju u isti rang.


Daj mi jedan primer kako izbeci promene u svetlu usled snimanja npr. modne revije ili nekog art show-a, da vozim expoziciju gore dole? U takvim situacijama automatika i treba da pomogne.

1. DVC 62 ima XLR, vx2100 nema (dakle to nije kriterijum za rangiranje) ali su cjenovno blizu, taman kao S 170-ka i P 100-ka. Da li je ovo DVC 62 primjer Panasonikove superiornosti u rangu oko 2000€? (Mislim na SVE detalje)

2. Što se drugog dijela tiče - upravo o tome i govorim - spustiš svjetlo za blendu - dvije u CUSTOM PRESET meniju (kod vx2100 na rukohvatu, pored zadnje signalne lampice) podesiš WB malo ka plavom, smanjiš COLOUR LVL, jer ona inače daje malo "toplije" boje, dakle PODESIŠ KAMERU i nema problema koje ti imaš. Onda ako radiš reviju ili art-šou, "osloniš se na automatiku". Dakle potrebno je znati i htjeti PODESITI KAMERU !!!
 
shark je napisao(la):
1.DVC 62 ima XLR, vx2100 nema (dakle to nije kriterijum za rangiranje) ali su cjenovno blizu, taman kao S 170-ka i P 100-ka. Da li je ovo DVC 62 primjer Panasonikove superiornosti u rangu oko 2000€? (Mislim na SVE detalje)

???? O cemu ti pricas???? DVC62 = 1650 Eur....VX2100...2100 Eur...uz to DVC62 malo losije vidi u mraku ali zato na svakom drugom polju ima bolji sliku nego VX2100 i 170p, da i ja vise volim Panasonic od precenjenih Sony modela, meni iskreno ni dan danas nije jasno zasto Sony lepi tolike cene na svoje proizvode kada oni uglavnom predstavljaju u najboljem slucaju visu srednju klasu proizvoda u svom rangu?!?!?!?!

shark je napisao(la):
2.Što se drugog dijela tiče - upravo o tome i govorim - spustiš svjetlo za blendu - dvije u CUSTOM PRESET meniju (kod vx2100 na rukohvatu, pored zadnje signalne lampice) podesiš WB malo ka plavom, smanjiš COLOUR LVL, jer ona inače daje malo "toplije" boje, dakle PODESIŠ KAMERU i nema problema koje ti imaš. Onda ako radiš reviju ili art-šou, "osloniš se na automatiku". Dakle potrebno je znati i htjeti PODESITI KAMERU !!!

Ajde molim te izbroj F-stops korake kod VX2100 i DSR 170P pa mi onda pricaj o CP namestanju VX2100....uostalom zar nisi primetio da se sa aktiviranim CP modom javlja mrezica u tamnijim delovima slike kod VX modela???
 
stormwatch153 je napisao(la):
???? O cemu ti pricas???? DVC62 = 1650 Eur....VX2100...2100 Eur...uz to DVC62 malo losije vidi u mraku ali zato na svakom drugom polju ima bolji sliku nego VX2100 i 170p, da i ja vise volim Panasonic od precenjenih Sony modela, meni iskreno ni dan danas nije jasno zasto Sony lepi tolike cene na svoje proizvode kada oni uglavnom predstavljaju u najboljem slucaju visu srednju klasu proizvoda u svom rangu?!?!?!?!



Ajde molim te izbroj F-stops korake kod VX2100 i DSR 170P pa mi onda pricaj o CP namestanju VX2100....uostalom zar nisi primetio da se sa aktiviranim CP modom javlja mrezica u tamnijim delovima slike kod VX modela???



Pa zar je dvc 62 već 1650€ ????
Već se ta silna mašina srozala u rang bolje opremljenih handy kamera. Panasonikove modele tržište jako brzo dovede na pravi nivo. MD10000 je startovala sa 1450€ a sad je 1080€ - trebalo joj je za to mjesec i po. Tržište, znači potražnja, znači kvalitet koga NEMA za te pare. Toliko o tome.


Što se brojanja F koraka tiče, ista je stvar ako brojimo centimetre ili grame - o čemu pričaš i kakve to ima veze. Kod moje kamere mrežice nema i savršeno funkcioniše. Uzmi neku ispravnu za test, ili ne idi u ekstremne vrijednosti parametara.
Možemo o ovome još godinama, pozicije će ostati nepromijenjene. SONY je SONY, panasonik je panasonik.
 
@shark tek sam sada video sta si me pitao, da pretpostavljam da joj je rucno namesten balans belog.
U svakom slucaju vidi negde da nabavis-probas-testiras VX2100 ili DSR 170p i videces o cemu pricam (narocito u indoor uslovima).

Pozdrav
 
shark je napisao(la):
Što se brojanja F koraka tiče, ista je stvar ako brojimo centimetre ili grame - o čemu pričaš i kakve to ima veze. Kod moje kamere mrežice nema i savršeno funkcioniše. Uzmi neku ispravnu za test, ili ne idi u ekstremne vrijednosti parametara.
Možemo o ovome još godinama, pozicije će ostati nepromijenjene. SONY je SONY, panasonik je panasonik.

Heh...covek koji se razume u VX i DSR modele a nije primetio da VX2100 ima 12 F-Stop koraka a DSR170p 24 koraka pa samim tim i omogucava finije namestanje expozicije...sto se tice ispravnosti kamere garantujem ti da su VX modeli ispravni (inace ih ne bi prodavao), na referentnom monitoru je prisutna pojava mrezice kad ukljucis post procesing t.j. sto se kod mene u montazi i na 42" plazma monitorima jako dobro vidi...e sad mozda je kriv taj Panasonic, da imamo Sony plazme verovatno ne bih video artefakte CP-a... :D
Ja bih dodao malu gramaticku ispravku, PREEXpozicije Sony-ja ce ostati i sa bilo kakvim CP-ovima, zongliranjima itd...jedino resenje je uzeti 1/2 DF ND filter...ali zasto bi bacao pare kada je tu mighty DVX100b??... :cigar:
 
stormwatch153 je napisao(la):
Heh...covek koji se razume u VX i DSR modele a nije primetio da VX2100 ima 12 F-Stop koraka a DSR170p 24 koraka pa samim tim i omogucava finije namestanje expozicije...sto se tice ispravnosti kamere garantujem ti da su VX modeli ispravni (inace ih ne bi prodavao), na referentnom monitoru je prisutna pojava mrezice kad ukljucis post procesing t.j. sto se kod mene u montazi i na 42" plazma monitorima jako dobro vidi...e sad mozda je kriv taj Panasonic, da imamo Sony plazme verovatno ne bih video artefakte CP-a... :D
Ja bih dodao malu gramaticku ispravku, PREEXpozicije Sony-ja ce ostati i sa bilo kakvim CP-ovima, zongliranjima itd...jedino resenje je uzeti 1/2 DF ND filter...ali zasto bi bacao pare kada je tu mighty DVX100b??... :cigar:



Da ali i VX i DSR promjenu parametara na automatici ne rade u skokovima nego ravnomjerno, tako da to kod automatike nema nikakve veze. Dalje, objasni mi situaciju u kojoj će nedostatak pola koraka u blendi, na primjer, da ti upropasti snimak. Tesko da je ima.
Da te podsjetim - pricamo o kamerama koje nisu za vrhunsku produkciju.

Ponavljam, ne sumnjam da je 100-ka dobra kamera. Sacekacu koji mjesec da joj cijena padne na 2000€ pa cu kupiti jednu.

Stabilne cijene SONY-ja sigurno ne idu u prilog prodaji, a iznijeti ovoliko primjedbi na proizvod giganta kakav je Sony i koji zna sta i kako radi zaista je hrabrost.

Pozdrav !!!
 
shark je napisao(la):
Da ali i VX i DSR promjenu parametara na automatici ne rade u skokovima nego ravnomjerno, tako da to kod automatike nema nikakve veze. Dalje, objasni mi situaciju u kojoj će nedostatak pola koraka u blendi, na primjer, da ti upropasti snimak. Tesko da je ima.
Da te podsjetim - pricamo o kamerama koje nisu za vrhunsku produkciju.

Ponavljam, ne sumnjam da je 100-ka dobra kamera. Sacekacu koji mjesec da joj cijena padne na 2000€ pa cu kupiti jednu.

Stabilne cijene SONY-ja sigurno ne idu u prilog prodaji, a iznijeti ovoliko primjedbi na proizvod giganta kakav je Sony i koji zna sta i kako radi zaista je hrabrost.

Pozdrav !!!

1.Koliko ravnomerno rade na automatici vidi se na vektorskopu, sa druge strane ima sefova koji se bave ozbiljnom video produkcijom (npr moj.) pa polude kada vide korekciju expozicije tokom snimka sa cime se i ja apsolutno slazem, tako da ostaje prica o kadrovima za pokrivanje i otvaranjima izlozbi.

2.DVX100b ce kostati 2000 eur kada VX i DSR budu kamere za ozbiljnu video produkciju, (Sony vs Leica optika nikako ne mogu da se porede anyway).

3.Druze moj, da je Sony gigant koji zna sta radi onda mu pored svih tih megakvalitetnih proizvoda ne bi bio potreban Playstation koji ga i jedino drzi u zivotu, da nemaju PS davno bi bilo bye bye Sony boy, pogledaj gde se sklapaju njihovi proizvodi i pitaj nekog video-hi fi servisera koliko se procenata povecao broj reklamacija na njihove proizvode od kako se proizvode u Madjarskoj, Kini i Spaniji...auhhh...
 
stormwatch153 je napisao(la):
2.DVX100b ce kostati 2000 eur kada VX i DSR budu kamere za ozbiljnu video produkciju, (Sony vs Leica optika nikako ne mogu da se porede anyway).

QUOTE]


Carl Zeiss Vario Sonar, druže moj, već deset godina !!!
 
shark je napisao(la):
stormwatch153 je napisao(la):
2.DVX100b ce kostati 2000 eur kada VX i DSR budu kamere za ozbiljnu video produkciju, (Sony vs Leica optika nikako ne mogu da se porede anyway).

QUOTE]


Carl Zeiss Vario Sonar, druže moj, već deset godina !!!

Druze moj dragi, ajde sada lepo odvrni srafic sa zone blende (srafic je ono okruglo a zone blenda ili lens hood ti je ono sto je nakalemljeno na prednji deo objektiva i dodaje duzinu kameri, crne je boje i ima flip-flop mehanizam osim ako nisi namontirao wide l-hood) i procitaj sta pise...cija je ono optika na VX i DSR modelu??

S O N Y .........kako se cudno pise Carl Zeiss Vario Sonar :eyebrows:

Ili jos bolje ajde nam posalji sliku VX i DSR modela sa Carl Zeiss optikom, e to bi voleo da vidim.... :guitar:...hehehe
 
Nazad
Vrh Dno