Šta je novo?

Hisense Energy Pro HiNano 12

Mislio sam da prodavac nema osnovu da postavi pitanje šta je problem već samo da ponudi opcije. Što je u ovom slučaju povrat novca i kupovina drugog brenda/modela.
 
Citajuci ovo sto pises 100% te razumem.
Ja nisam imao problem sa tako nekim defektom na klimi ali jesam na sudomasini i komb masini (obe beko) dokazivanje tih defekata je jako tesko
Serviseri prihvataju samo konkretne kvarove, ako nadjes moje stare postove videces da na defekt zmure dokle god uredjaj radi (nekako) sto je jako iritantno
Ja sam se mnogo nervirao i npr sudomasinu su mi zamenili prvi put TEK kada sam pripretio da sam obmanjen i pozvao se na clan zakona koju ukazuje da je kupac obmanut
Sto iskreno da ti kazem mozes i ti ako zapne, ali ne kod servisera oni su nebitni vec sa centralom servisa, zovi vec sad i stisni ih, prvo budi fin a posle kreni da pucas punom parom na njih.

Ali moj savet ti je da prvo isforsiras da izadju na teren, i da im objasnis sve kao da su retardirani (jer jesu) oni ce doci i reci ok sta je kvar ne radi klima? i to nda kreni postpuno da im objasnjavas kao retardiranim osobama

Najveci problem je sto tehnologija ide jako brzo napred a sami ti serviseri nisu bas vicni sa tim napredkom, retko koji zna sta je follow me i neke tehnicke apsekte klima sa kojima se mi gadjamo ovde svaki dan.

Ja se saosecam sa tobom jer sam prolazio kroz ovo sa bekom i to sa dva uredjaja... ali kad sam se uhodao kako mora sa njima cini mi se da bi sada mogao da izboksujem zamenu ili povracaj u prvih 6 meseci lagano :D

E sad da neko ne bi rekao da sam baksuz, u oba slucaja sam bio 100% u pravu defekti su bili validni jer drugi modeli nisu imali taj problem (isti model drugi primerak) tako da *** trnovit je put ali se isplati na kraju
Tuzno je sto ne bi trebalo uopste ovo da se radi sve jer si kupio nesto novo i treba da uzivas u istom a ono agonija ...
 
@S.K.Y.R.A.
Mora da se konstatuje konkretan problem.. pomešao si sa 15 dana na online kupovinu.
 
Da u prvih 6 meseci uredjaj mora da ima utvrdjen problem da bi birao izmedju povracaja novca zamene ili popravke, kupac mora dati saglasnost
 
Ovo boldovano skoro svi koriste kao argument za maltretiranje kupaca. Prosto zakon je tako napisan da praktično štiti prodavca koji može da vrda u nedogled jer u zakonu nije navedeno sve ono što čini 1/3 cene uređaja a to je transport i ugradnja. To su troškovi koje plaćaju ili kupac ili prodavac a u 90% plaća kupac koji je recimo u slučaju klima uređaja opelješen za ugradnju 200-300e plus skidanje uređaja pa sve ponovo opet. Što mu dođe cena jedne klime ukupno.

Samo čelični živci i što više edukacije...




Zahtev za otklanjanje nesaobraznosti

Član 52

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom.

Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:

1) nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom roku;

2) ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku;

3) opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene;

4) otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za prodavca.

Nesrazmerno opterećenje za prodavca u smislu stava 3. tačka 4) ovog člana, javlja se ako u poređenju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvara preterane troškove, uzimajući u obzir:

1) vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru;

2) značaj saobraznosti u konkretnom slučaju;

3) da li se saobraznost može otkloniti bez značajnijih nepogodnosti za potrošača.


Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača.

Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je potrošač nabavio, opravka ili zamena mora se izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za potrošača i uz njegovu saglasnost.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor.

Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.

Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi prodavac.

Za obaveze prodavca prema potrošaču, koje nastanu usled nesaobraznosti robe, prodavac ima pravo da zahteva od proizvođača u lancu nabavke te robe, da mu naknadi ono što je ispunio po osnovu te obaveze.

Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.

Prava iz stava 1. ovog člana ne utiču na pravo potrošača da zahteva od prodavca naknadu štete koja potiče od nesaobraznosti robe, u skladu sa opštim pravilima o odgovornosti za štetu.
 
Ja sam kupio Hisense Fresh Master model QF35XW0E , Sutra dolaze da mi je montiraju pa javljam utiske. To sto su pojedini imali problema sa nekim modelima ne mora da znaci da sve Hisense klime ne valjaju. Mozda je samo losa serija u pitanju. Al bolje da cutim i sacekam sutra pa da vidim kako ce moja raditi 😅
 
Poslednja izmena:
Ja sam kupio Hisense Fresh Master model QF35XW0E , Sutra dolaze da mi je montiraju pa javljam utiske. To sto su pojedini imali problema sa nekim modelima ne mora da znaci da sve Hisense klime ne valjaju. Mozda je samo losa serija u pitanju. Al bolje da cutim i sacekam sutra pa da vidim kako ce moja raditi 😅
Niko nije rekao da ne valjaju,nemoj se ljutiti ali za 65.000 moze da se kupi ozbiljnija klima.
 
Koliko si platio Hisense Fresh Master?
 
Ja sam kupio Hisense Fresh Master model QF35XW0E , Sutra dolaze da mi je montiraju pa javljam utiske. To sto su pojedini imali problema sa nekim modelima ne mora da znaci da sve Hisense klime ne valjaju. Mozda je samo losa serija u pitanju. Al bolje da cutim i sacekam sutra pa da vidim kako ce moja raditi 😅
To što su pojedini imali problema, ne mora ništa da znači, ali može biti indikacija da se neki model zaobiđe. Posebno je problem kada se problemi jave kod nekih jedinica istog modela, što znači da proizvođač ne održava zadati kvalitet uređaja (i to je jedno od svojstava kvaliteta). Da li je ili nije loša serija, kupca ne treba mnogo da zanima, jer mu još samo fali i da samostalno utvrđuje kvalitet pojedinih serija uređaja.
Nije ovo prvi model na ovom forumu za koji se pouzdano zna da može biti feleričan.
 
Koliko mi je poznato imaš pravo na vraćanje robe bez pitanja i povrat novca u kompletu u prvih 6 meseci od kupovine. Jedino gde gubiš je montaža/demontaža. Ja bih direktno kontaktirao distributera i sa njima se dogovorio da se to odradi preko njih pošto si dobio cenu bez ugradnje prodavca. Ako cimaš prodavca onda ćeš se cimati duže...

Pomenuto je kasnije, uglavnom moram imati od servisa da postoji kvar. U tih 6 meseci nemam obavezu da popravljam, mogu da biram sta cu. Sva komunikacija je sa ovlascenim servisom, tj. Gorenjem (Hisense).
Cimao sam i jedne i druge, ne prepustam slucaju nista, a uvoznik svakako traze i reklamaciju prodavca ako se vraca novac.
Traze iracun ugradnje, jer vracaju i taj novac.

Da nisam dosao na ovaj forum, ja bih na keca uzeo isti taj model kao i ti. Jer kao neko kome je klima samo jedan element bele tehnike pogledao bih one karakteristike na papiru i rekao, wow uzimam. Na kraju uzeo Mitsubishi za mnogo vise para, i sto neko rece, kojem na daljinskom jedva pise nesto :)
Ono sto sam hteo da kazem da bilo koji prosecan korisnik interneta ce otici na prodavnicu, pogledati i kupiti. A ovaj model stvarno izgleda fenomenalno na papiru.

Znas kako, ja sam generalno baksuz, oa me je mozda zabolo, ne znaci dace vise ikoga ovde. Uglavnom, ovo je bila kocka od starta, na koju sam pristao i ***. Neko drugi ne bi pristao...

HiNano pored papira radi sjajno...minus ovaj slučaj sa kolegom. To ne znači da je ceo koncept faličan ako je neka serija ušla falična. Druga je stvar što se kod nas uvozi sav škart sveta i što mi to kupujemo pa je postao rulet ubosti ok kvalitet. Realno više nema kvaliteta već se ide na kvantitet...

Ko ce ga znati sada. Ima ovaj model jos mana. Npr. Plastike su ocaj kvaliteta, krcka po malo kada radi... Ocigledno nije bez razloga jeftinija. Ali to smo svi znali valjda...

Nije "bez pitanja" 6 meseci.. u slučaju nesaobraznosti, može da bira kako želi da reši.

Tako je. Bitan je samo izvestaj servisa i sa tim papirom se ostalo resava.

Citajuci ovo sto pises 100% te razumem.
Ja nisam imao problem sa tako nekim defektom na klimi ali jesam na sudomasini i komb masini (obe beko) dokazivanje tih defekata je jako tesko
Serviseri prihvataju samo konkretne kvarove, ako nadjes moje stare postove videces da na defekt zmure dokle god uredjaj radi (nekako) sto je jako iritantno
Ja sam se mnogo nervirao i npr sudomasinu su mi zamenili prvi put TEK kada sam pripretio da sam obmanjen i pozvao se na clan zakona koju ukazuje da je kupac obmanut
Sto iskreno da ti kazem mozes i ti ako zapne, ali ne kod servisera oni su nebitni vec sa centralom servisa, zovi vec sad i stisni ih, prvo budi fin a posle kreni da pucas punom parom na njih.

Ali moj savet ti je da prvo isforsiras da izadju na teren, i da im objasnis sve kao da su retardirani (jer jesu) oni ce doci i reci ok sta je kvar ne radi klima? i to nda kreni postpuno da im objasnjavas kao retardiranim osobama

Najveci problem je sto tehnologija ide jako brzo napred a sami ti serviseri nisu bas vicni sa tim napredkom, retko koji zna sta je follow me i neke tehnicke apsekte klima sa kojima se mi gadjamo ovde svaki dan.

Ja se saosecam sa tobom jer sam prolazio kroz ovo sa bekom i to sa dva uredjaja... ali kad sam se uhodao kako mora sa njima cini mi se da bi sada mogao da izboksujem zamenu ili povracaj u prvih 6 meseci lagano :D

E sad da neko ne bi rekao da sam baksuz, u oba slucaja sam bio 100% u pravu defekti su bili validni jer drugi modeli nisu imali taj problem (isti model drugi primerak) tako da *** trnovit je put ali se isplati na kraju
Tuzno je sto ne bi trebalo uopste ovo da se radi sve jer si kupio nesto novo i treba da uzivas u istom a ono agonija ...

Da, razgovor je krenu o tom pravcu, pa greje, pusti aplikaciju...
Na to je dobio prost odgovor, slusaj kupio sam model sa wifi sa razlogom, jer zelim da uredjajem upravljam i kada nisam kuci. Da sam hteo osnovne funkcije, kupio bih nesto drugo...Tu smo zavrsili na tu temu :)

Ja sam kupio Hisense Fresh Master model QF35XW0E , Sutra dolaze da mi je montiraju pa javljam utiske. To sto su pojedini imali problema sa nekim modelima ne mora da znaci da sve Hisense klime ne valjaju. Mozda je samo losa serija u pitanju. Al bolje da cutim i sacekam sutra pa da vidim kako ce moja raditi 😅

Nazalost, jeftiniji modeli su imali problema, moze se naci na netu. Ovo im bas i nije niza klasa, ali eto, desilo se.
Sto napisa kolega, mislim da je do bofla koji se generalno prodaje na ****** trzistima poput naseg.
Vise modela sam istrazivao ovih dana i nije bas da je samo Hisense imao boljke...
Uglavnom, kupovinu Hisense klime bih trenutno nazvao macka u dzaku.
Top na papiru, cena niza kao da je damping, ali malo realnog iskustva i kao sto se moze videti ovde, nekome zapadne bofl.
Danas je zapalo meni, sutra ce nekome drugom, a sa druge strane vecini moze raditi bez problema. Tako je kod svih proizvodjaca i svi imaji neku kalkulaciju koliko mogu da ustinu na kvalitetu, a da skarta ne bude previse.
Eto taj famozni Miele kome drugi prave, pa ima svoje kontrole i prc, pokvari se, asvi podjemo od toga da ce da se desi nekomedrugom, ne nama.
 
Nazalost, kasno je za edit.
Upravo su me zvali iz Gorenje servisa i ponovili smo ceo razgovor.
Ladno su izdali duple naloge :)
Naravno, nisu sami provalili, nego sam ja morao da im radim taj posao.
Na sve to, dobijam sms i imejl za koji oni kazu da nije od njih, a u mejlu radni nalozi za moje klime...
Lud zbunjenog.
Meni je ovo sve toliko amaterski da reci nemam.
Ja stvarno ne znam kakvi salabajzeri rade po drugim servisima, ako Gorenje vazi za firmu sa dobrom servisnom podrskom...
 
Sve crkava, nema izuzetaka.. a nekada i nije do samog uređaja.
Npr pre neko veče, gledam film i nestade "struje" na sekund, uz neki tup zvuk sa ulice.. i tap sve radi, nema net-a. Ne radi ruter.. da nisam bio kod kuće, pomislio bih kineski krš, šta je čudno da je crkao tek tako.
 
Niko nije rekao da ne valjaju,nemoj se ljutiti ali za 65.000 moze da se kupi ozbiljnija klima.
Ali koja ozbiljnija klima, za te pare moze da se kupe samo ulazni modeli ozbiljnijih firmi a ovde je vec vise puta receno da se njihovi ulazni modeli ne kupuju.
Mozda jedino neki od starijih fujitsu klima ali njih uglavnom i nema na stanju a i pitanje je da li uzeti neku njihovu klimu iz 2012 god. koliko dugo ce jos biti rezervnih delova za nju.
 
Hvala ti na odgovoru. Pokusao sam. Temperature se izjednace, ali nakon sto se ugasi iFeel, opet po starom. I ostaje onaj problem da je duvao vruce na vec postignutoj temp, a da je suvao hladno kada je trebalo da dogreva...
Bas me zanima sta ce serviseri da kazu, rok za dolazak je valjda 3 dana

Sinoć sam uključio klimu da zagrejem stan...To što navodiš se i meni dešava, recimo stavio sam na 24 stepena, u stanu je bilo 22, napolju 14 stepeni. Klima je grejala na najjače duvanje. Radila je do postizanja 24 stepena i nastavila je da vrti vent bez grejanja neko vreme.

Nakon toga uključio sam iFeal čisto da vidim i temp se slagala, ali jeste vent je radio. Obzirom da ne volim da mi klima drnda iznad glave sa najjačim duvanjem uvek držim na prvoj ili drugoj brzini...spustio sam brzinu duvanja i klima je opet krenula sa toplim vazduhom.

U tom smislu ne vidim neki problem obzirom da je inverter namenjen konstantnom radu i da joj treba vremena da postigne radnu temperaturu i da joj se parametri podese na konstantnost, tako mi radi i drugi inverter.

Sa druge strane zaista aplikacija maši u sobnoj temperaturi ali mi to zaista ne predstavlja problem jer je to bag unutar same aplikacije. Iskreno niti koristim iFeal niti koristim app za bilo šta osim za kontrolu paljenja i gašenja i podešavanja temperature. Isključivo se orjentišem prema senzorima temperature koje imam postavljene u kući i na terasi...prema njima klima radi kako treba.

Pusti klimu da radi non stop na srednjoj jačini ventilatora i uzmi drugi merač temperature u stanu, dosta su jeftini...videćeš da je sve ok jer inverter drugačije radi od on/off klime.

Edit: Apropo krckanja plastike :) plastika se čuje u prvih desetak minuta pri počinjanju grejanja jer se plastika kao i svako drugo telo na vrućini širi...opet normalna pojava. Ista je stvar leti kad se uključi hlađenje a u prostoriji bude vruće...obično kad se vratim popodne sa posla i uključim na jače duvanje da se brže rashladi prostor dođe do krckanja plastike usled skupljanja plastike.
 
Poslednja izmena:
Nemamo mi isti problem.
Oko plastike, krckala je i na hladjenju i ne samo prvih 10ak min nego konstantno.
Ti kazes nastavila je da vrti vent nakon postizanja temp ali bez grejanja. Moja ne prestaje da greje iako je postigla i prestigla zadatu temp. Dakle nije samo vent, nego radi punom parom sve vreme.
I ne masi aplikacija, jer aplikacija info kupi od senzora. Senzor imas u UJ i daljinskom. Kako sa daljinskog cita ispravno, a sa UJ ne?!
Glavna stvar je da tvoja klima prestaje da greje kada treba, moja ne. Kod tebe nastavi samo vent da radi, kod mene radi sve. Da nakacim na pametnu uticnicu ko zna koliko kw bi trosila konstantno. Ne modulira, siguran sam jer radi bukvalno kao on-off klima, a pri tome se i ne ugasi kada postigne zadatu temp
Merio sam temp preciscavacem i zivinim termometrom, mislim da nema potrebe da uzimam i treci aparat za merenje iste...
Ako ce logika biti kao i sto je krenuo jedan od ovih iz servisa po sistemu ***** app, sto onda klimu prodaju reklamirajuci wifi, app, smart funkcije?!
 
Stavi 2-3 stepena nižu temperaturu od one koju želiš...dobićeš kako treba. Samo je pusti da radi duže vreme. Znam za sve te ''boljke'' susretao sam se sa tim stvarima kod invertera.

800 dinara je wifi utičnica sa meračem potrošnje. Minimalna investicija u odnosu na cimanje sa prodavcima i serviserima :)

P.S. proveri da li ti je AI uključen...on ti kontroliše te stvari a može se odrediti oko 3 stepena u plus i 3 u minus pri radu.
 
Ai sam koristio kod hladjenja, kod grejanja nisam.
Premotavam film, letos mi je na zadatu temp hladjenja od 26 stepeni, ohladio kucu na 22. Pimislio sam da nije to odstupanje ai od 3 stepena, ali nije bilo...
Nista se tu meni ne svidja, sto vise premotavam film,sve vise mi se cini da klima ne ocitava dobro temo i ne regulise rad prema istoj, sa ili bez ai moda
 
Ja je generalno koristim bez tih dodataka, bukvalno kao on/off samo što mi non stop radi na podešenoj temperaturi. Čim počnem da mozgam kako i šta uvek se upletem sa nekom teorijom.
 
Evo recimo kad postavim na AI sobna temperatura u aplikaciji se vrati na 22 stepena. Tačno koliko je po drugim senzorima u stanu. Prosto aplikacija brljavi a ne senzori na klimi.
 
Uključio klimu da greje, po prvi put od instalacije
Vent sam stavio na auto, temp na 23.
U startu je krenula da duva jako, baš vrelo, nisam merio temperaturu duvanja, realno me mrzi. Posle nikih 15 minuta je prestala da duva, jer je dostigla teperaturu.
Koliko vidim, sa mojom je sve u redu, isto kupljena u BC
Dok ovo kucam, ponovo se uključila sa duvanjem, jer sam otvarao spoljna vrata
 
Ja moju vise ne diram dok me ne udostoje iz servisa...
Elem, ono sto je Gorenje, tj. Hisense servis izgleda samo preusmerava dalje. Mene su zvali iz Tehnoservisa ZOP...Naravno, uspeli su da *****u pa mi se najavili za juce i nisu dosli. Duplirali su, kako kazu, radne naloge i gle cuda, bas taj po kom su trebali da dodju su stornirali...
Mnogo bih voleo da neko od svih pomenutih cita sve ovo i da se oglasi, da objasni auditorijumu sta i kako rade...
Nisam od onih sto botuju, ali sam i te kako od onih sto ce javno da napisu sta i kako je bilo i da stvari nazove pravim imenom, a to je u ovom slucaju javasluk i neozbiljnost...
Uglavnom, ovde na temi ima vecinom pozitivnih iskustava, tako da onaj ko planira da uzima ovu klimu moze da zna sta ga ocekuje, manje vise.
Preturio sam sve moguce modele i za ove pare definitivno nisam nasao bolje na papiru...
Prvo sto sam nasao da je zamoje potrebe bolje kosta 200e vise po komadu, pa ko voli...
 
Ali koja ozbiljnija klima, za te pare moze da se kupe samo ulazni modeli ozbiljnijih firmi a ovde je vec vise puta receno da se njihovi ulazni modeli ne kupuju.
Mozda jedino neki od starijih fujitsu klima ali njih uglavnom i nema na stanju a i pitanje je da li uzeti neku njihovu klimu iz 2012 god. koliko dugo ce jos biti rezervnih delova za nju.
Koji je konkretan razlog zasto niposto ne treba uzimati ulazni model od ozbiljnijih firmi?

800 dinara je wifi utičnica sa meračem potrošnje. Minimalna investicija u odnosu na cimanje sa prodavcima i serviserima :)
Ali sa tom uticnicom mozes samo da palis/gasis. Recimo ne mozes da kazes kad nisam kod kuce neka temperatura bude 20 stepeni, i kad krenes kuce namestis na 23.
 
Dopunicu vam da znate sta vas ceka ako reklamirate Hisense.
Tehnoservis ZOP me nije obavestio da ne mogu da rese problem i da su prosledili drugom servisu. To sam saznao tako sto sam ja njih morao da ganjam. Nisu ni izasli na teren,vec na osnovu onoga sto sam prijavio i screenshota koje sam poslao.
Ovaj drugi servis, Elektrouniverzal, neka neljubazna zena nikakav info nema sem da im je prosledjeno uz komentar sto odmah nisu poslali kad ne znaju da rade.
Onaj broj sa Hisense sajta koji je kao broj servisa pozovem i oni ljudi u sistemu uopste nemaju da su njihovi servisi iskomunicirali i da je moja reklamacija prebacena.
Uglavnom, to je jedan raspad sveopsti i mislim da treba razbiti taj mit kako Gorenje (Hisense) treba uzeti zbog servisne podrske....
 
Ali sa tom uticnicom mozes samo da palis/gasis. Recimo ne mozes da kazes kad nisam kod kuce neka temperatura bude 20 stepeni, i kad krenes kuce namestis na 23.
To što ti pominješ je IC wifi remote. Ili standardna aplikacija. WiFi utičnica ima mogućnost merenja potrošnje struje i zadato vreme uključivanja i isključivanja...
Dopunicu vam da znate sta vas ceka ako reklamirate Hisense.
Tehnoservis ZOP me nije obavestio da ne mogu da rese problem i da su prosledili drugom servisu. To sam saznao tako sto sam ja njih morao da ganjam. Nisu ni izasli na teren,vec na osnovu onoga sto sam prijavio i screenshota koje sam poslao.
Ovaj drugi servis, Elektrouniverzal, neka neljubazna zena nikakav info nema sem da im je prosledjeno uz komentar sto odmah nisu poslali kad ne znaju da rade.
Onaj broj sa Hisense sajta koji je kao broj servisa pozovem i oni ljudi u sistemu uopste nemaju da su njihovi servisi iskomunicirali i da je moja reklamacija prebacena.
Uglavnom, to je jedan raspad sveopsti i mislim da treba razbiti taj mit kako Gorenje (Hisense) treba uzeti zbog servisne podrske....
Eeee da si video moje muke sa reklamacijom za pokvarenu grafičku karticu uzetu u Emmi-ju. Za malo im bombu nisam bacio.
 
Uglavnom, to je jedan raspad sveopsti i mislim da treba razbiti taj mit kako Gorenje (Hisense) treba uzeti zbog servisne podrske....
Nisam do sada imao druge intervencije gorenje servisa, osim zbog mašine za pranje.. dva kvara za 9 godina. Oba rešena u roku od 72h i oba puta su rezervni deo imali kod sebe ( prvi put grejač, drugi put pumpa ).
Verovatno da za klime nisu imali adekvatne servisere, ni dok su ih prodavali pod svojim imenom.. pa još sada novi modeli svake godine.
Uopšte je kod nas, pa i u Bosni, neadekvatna servisna podrška za klima uređaje. Svašta se može pročitati po forumima.
Njima su izgleda serviseri, obični monteri.. pa ako problem nije do same instalacije, odmah se rasteže u nedogled.
 
Ali koja ozbiljnija klima, za te pare moze da se kupe samo ulazni modeli ozbiljnijih firmi a ovde je vec vise puta receno da se njihovi ulazni modeli ne kupuju.
Mozda jedino neki od starijih fujitsu klima ali njih uglavnom i nema na stanju a i pitanje je da li uzeti neku njihovu klimu iz 2012 god. koliko dugo ce jos biti rezervnih delova za nju.
Pisao sam u drugoj temi, uvoznik Fujitsu klima imao na stanju motor unutrasnje jedinice za model kupljen pocetkom 2011, inace je model iz 2009-2010, LGC.
 
Ali koja ozbiljnija klima, za te pare moze da se kupe samo ulazni modeli ozbiljnijih firmi a ovde je vec vise puta receno da se njihovi ulazni modeli ne kupuju.
Mozda jedino neki od starijih fujitsu klima ali njih uglavnom i nema na stanju a i pitanje je da li uzeti neku njihovu klimu iz 2012 god. koliko dugo ce jos biti rezervnih delova za nju.
Ne mora da znači da je tako...

Evo npr. moja Fujitsu KMTA, ,,novi'' model, proizveden 2018. godine a LMCE, koji je ,,stari'' model, proizveden 2019. godine.
 
Nazad
Vrh Dno