Šta je novo?

Hisense Energy Pro HiNano 12

Registrovao sam se samo da ti napisem resenje.....
Aplikacija baguje, i resenje je mnogo prosto....
Ukljuci klimu na daljinski i nasteluj da greje ili ladi, nebitno....
Posto si ukljucio klimu, upali aplikacija, i onda ukljuci I Feel funkciju.. I temperature ce se izjednaciti... A imas i drugu opciju da resetujes daljinski, malo dugmence uvuceno sa desne donje strane..... Pozdrav srecnoo
 
Registrovao sam se samo da ti napisem resenje.....
Aplikacija baguje, i resenje je mnogo prosto....
Ukljuci klimu na daljinski i nasteluj da greje ili ladi, nebitno....
Posto si ukljucio klimu, upali aplikacija, i onda ukljuci I Feel funkciju.. I temperature ce se izjednaciti... A imas i drugu opciju da resetujes daljinski, malo dugmence uvuceno sa desne donje strane..... Pozdrav srecnoo
Hvala ti na odgovoru. Pokusao sam. Temperature se izjednace, ali nakon sto se ugasi iFeel, opet po starom. I ostaje onaj problem da je duvao vruce na vec postignutoj temp, a da je suvao hladno kada je trebalo da dogreva...
Bas me zanima sta ce serviseri da kazu, rok za dolazak je valjda 3 dana
 
Probaj pa nam javi
 

..., a da je suvao hladno kada je trebalo da dogreva...

kako može da duva hladno, ako je namešten na HEAT mod? Jedino da stoji na AUTO, a tu ga nikada ne treba držati...

U svakom slučaju posle ovoga, mislim da je bolje ići na proverene modele, koji god da je proizvođač u pitanju... Čak i onaj Haier mislim da nije najpamentnije rešenje...mislim 80 i koju hiljadu dati za Haier?!
 
Ja ima Hisense Energy Pro, zadovoljan sam klimo, reci hvale samo, uzo sam je januara meseca, potrosnju nisam merio jer nemam cime ali nisam nesto primetio da trosi struju mnogo.... Isti problem sam ima da na app pokazuje neku nebuloznu temperaturu, ali je lepo radila.... Neko je na forumu pisao isto sto sam i ja malopre napisao.... I temp se izjednacile, posle nekog vremena opet se desilo... E onda sam kad je klim bila upaljena preko daljinskog, upalio app i resetovao daljinski dole na dugmetu i od tada nikad vise nije zebavala.....
A ovo da duva hladno pa toplo to mi se nije desilo nikad......
 
Pa ovde se izgleda govori o nekoliko modela hisense. Jel
Hisense wings hinano kb35yr gde je tezina sj. 22 kg ili
Hisense energy pro hinano qe35xv tezina sj. 33 kg.

 
Ako je ta prva klima kb35yr ta klima ima neku fabricku gresku, ja je preporucio kumu zbog budzeta a zadovoljan Energy Pro ali bez HiNano oznake... Jebo me kum u usta...psovao me katastrofa, dolazili su majstori iz gorenja, gde je i kupio, rekli su mu da ta verzija nevalja... Sad dali mislili na model direktno ili na posebnu oznaku verzije neznam, ali receno mu je da je povucena iz prodaje..... A PRODALI MU...!!! Vratili mu pare i uzo pa kupio neku gree nemam pojma koja je upitanju.....
 
nemanjabgd84 koju klimu ti tacno imas, jer ova energy pro hinano sa kojom je ova tema pocela se pokazala kao dobra do sada, valjda.
 
Probaj pa nam javi

Ostalo mi je jos da resetujem daljinski, problem prisutan i dalje...

kako može da duva hladno, ako je namešten na HEAT mod? Jedino da stoji na AUTO, a tu ga nikada ne treba držati...

U svakom slučaju posle ovoga, mislim da je bolje ići na proverene modele, koji god da je proizvođač u pitanju... Čak i onaj Haier mislim da nije najpamentnije rešenje...mislim 80 i koju hiljadu dati za Haier?!

Ne znam, ali je duvao hladno, a cak i prema app je temperatura sobe bila niza od zadate...
Na heat je bio definitivno.
Ne znam sta da kazem stvarno. Branio sam Hisense pod geslom sta pljujete nesto pre vremena, ali ovo radi gore nego stara LG on-off klima. Samo da prodje ok sa servisom i vracam ovo u tri lepe..
Taj Haier su mi nahvalili max, ali su pare bilw problem. Izadje cca 600e. Evo sto sam ustedeo sa Hisensom....
Pa ovde se izgleda govori o nekoliko modela hisense. Jel
Hisense wings hinano kb35yr gde je tezina sj. 22 kg ili
Hisense energy pro hinano qe35xv tezina sj. 33 kg.

Ja pisem o ovom drugom, tezem modelu.
Energy pro hinano
 
Za taj "Haier" vecina nije cula ovde al ajde... ako su ti prodavci i serviseri nahvalili ti se ponadaj da je odlican.
 
Poznanik od mene dobio na poklon Haier Dawn. Tetak mu kupio sebi ali se zeni nije svidio izgled, nekakva je cudna skroz, tako da je mijenjao za crveni Mitsubishi(predpostavljam LN ili EF) a njemu dao Haiera. Ugl kaze klima je zvijer, na najjacim minusima ubija grijanjem. Doduse ta je klima pravo skupa nez kakav je Flexis.u Hrvatskoj je Haier relativno zastupljen, i na forumu hr dosta servisera govori da nize serije Haiera treba izbjegavat, bilo je nekih fabrickih gresaka, losi varovi pa je pustalo gas itd
Za vise serije nije bilo rijeci valjda nisu zastupljene puno.
 
Pa Flexis nije niza serija koliko znam. Kod nas ima Tundra koja je dosta jeftinija
 
Evo, radi 10, 15min i ovo pokazuje.
Cak nije smanjila jacinu duvanja iako je po senzoru premasila zadatu temp.
Usput i slika preciscavaca iz iste sobe gde se vidi prava temp.
Zivo me zanima kako ce sutra da mi dokazuju da je klim ispravna...
Samo da uspem da izvucem novac, nikad vise Hisense.
 

Prilozi

  • Screenshot_2021-10-05-11-57-10-759_com.hisense.hismartinternationalforandroid.jpg
    Screenshot_2021-10-05-11-57-10-759_com.hisense.hismartinternationalforandroid.jpg
    35.8 KB · Pregleda: 78
  • Screenshot_2021-10-05-11-57-17-243_com.xiaomi.smarthome.jpg
    Screenshot_2021-10-05-11-57-17-243_com.xiaomi.smarthome.jpg
    44.4 KB · Pregleda: 78
Steta drzao sam na oku Hisense kao potencijalnu kupovinu u buducnosti
Ali ovo je bas nedopustivo ...
 

nemanjabgd84

Koliko si platio te dve klime Hisense možda si negde napisao ali nisam našao tu informaciju.
 
Iscenkao sam popust, pa me je komad izasao 54000. Uzimao ranije u BC i iscenkao popust za dve, inace je bilo oko 62,63000
 
Ja još nisam uključivao grejanje. Na hlađenju se ponašala savršeno
 
Evo, hoces jednu moju? :)))
Salim se.
Da je jedna od dve zabola, pa da kazem maler.
S obzirom da se obe ponasaju isto, mislim da je fabricka greska i ne znam koliko je pametno rizikovati...
 
Izgleda da je fabricka... Buraz probaj da stavis da greje na 24 i na auto fan ili na 2-3.Samo da zahladni veceras preko noci ili sutra rano ujutru, pa vidi da li hoce da radi kako treba.... Zimus ovu moju nisam stavljao preko 25 i lepo je modulirala i odradila poso, letos odradila poso fenomenalno.... A i bas me interesuje sta ce da kazu serviseri....????
A da zaboravio sam da kazem da je pustam samo preko daljinca, aplikaciju nekoristim uopste....
 
Ma digao sam ruke od namestanja i zezanja,samo kidam zivce. Sutra dolaze, pa neka je nose u tri lepe ako je neispravna...
Ja koristim app i daljinski, kako kad.
Tj korisrio sam, posto klima sada ne radi
 
Najbitnije je da ti resis problem i nekidas zivce vise... Nema gore nego kad covek popizdi od glupostiii... Boze zdravlje, resices problem i da negubis zivce vise.... Pozdravv burazzz
 
Podelicu iskustava se servisom kako sta bude islo.
Dakle, juce me zovu da vide da li sam danas kuci, da dodju. Kazem ok. Svakako ce zvati da potvrde vreme.
Zove danas lik iz servisa da pita sta je. Ubih se da mu objasnim, ono sto ste, mislim, svi skapirali na osnovu tri posta, a ne 10 min razgovora. Pri tome mi covek kao debilu kaze da temp koja pise na klimi nije temp senzora, nego zadata... Ubih se da objasnim senzor uj,zadata temp, senzor na daljinskom itd. Na kraju on to treba sad da prosledi dalje, jer ocigledno veze nema sta se desava.
Na kraju sam ga ubedio da im posaljem i ove dve slike koje sam ovde juce stavio, sve se lepo vidi na njima.
Ozbiljno se nerviram i zbog klime i zbog toga kako ovo oko servisa sve izgleda sacuvaj Boze. Posle neka mi neko kaze, ma Gorenje, Hisense tip, servisna mreza. Koja mreza rodjaci, ovo je toliko prosto, a operacija je kao da sam ove nesrecne klime ugrdadio na svemirskoj stanici u pm...
Vec vidim da cemo da se natezemo, samo sto oni ne znaju koliki sam psiho i da ce majcino mleko da propisaju dok ne srede sta treba.
 
Vidi sad ovako. Kada su se na forumu davale preporuke za proverene uređaje, koji su godinama u eksploataciji, neki članovi foruma su to nazivali propagandom, marketingom, strahom od kineza... Dugo je ovde vladalo mišljenje da je Midea Mission 12 nešto najjeftinije od uređaja koji se preporučuju. Onda je došla nova era, ma kinezi ovo, ono, ko je lud da daje za klimu 60k kad isti takav kinez može da se kupi za 30k... Od kineza jedino Gree i Midea nude nešto konkretno (i opet zavisi od modela do modela). Sve ostalo je lutrija, a u tome niko ne želi da ispadne gubitnik. Nekoga je ubolo, nekoga nije. Zbog toga ovakvi uređaji ne mogu biti preporuka. Da me ne shvatiš pogrešno, nije ovaj post upućen tebi, već je činjenica.

I zna ovaj serviser o čemu se radi, nego se pravi blesav, jer možda i odustaneš od žalbe posle "stručnog" objašnjenja.

Nama ovde na forumu ovakva iskustva znače, ali niko od nas lično ne bi voleo da prođe kroz jednu ovakvu priču. Zaj... sam se i ja kada sam kupovao Vivax, ne zbog toga što nisam znao šta kupujem, već zbog toga što sam mislio da bilo koja solo klima neće moći ugrejati deo stana gde su spavaće sobe (zbog raspored prostora). Ispostavilo se da sam se jako zaj...
 
@nemanjabgd84 žao mi je što imaš problem sa klimama. Ja do sad nisam imao nikakav problem i nadam se da će tako ostati.

Ono što moraš znati ti a i svi ostali koji kupuju bilo kakvu tehniku u srbiji jeste da ne postoji validan zakon o zaštiti potrošača i prodavci (ne proizvođači) već zaista prodavci nemaju skoro pa nikakvu obavezu a i kad je imaju zakonom im je ostavljen prostor da vrdaju.

Ti sad konkretno imaš problem sa prodavcem određenog brenda...proizvođač će vratiti nazad neispravnu jedinicu pošto realno očekuje se da bude loših serija i njima nije problem. Problem je serviseru koji želi da smanji troškove i cimanje pa onda maltretira krajnje korisnike. To je već problem celokupnog trulog sistema u kom funkcioniše sve.

Definitivno se naoružaj strpljenjem, pročitaj te zakonske zavrzlame i edukuj se kako bi mogao svima da doskočiš jer drugačije ne može kod nas.
 
***, desava se. Mene izludjuje sto je masovna pojava da ljudi hvale to sto imaju i pljuju ono sto nisu ni videli, ali ***, neko iz koristi, neko sujete itd.
Svaki put kada se uzme nesto novo, neprovereno, rizik je veci.
Preuzeo sam rizik, ispalo je kako je ispalo. Epilog cemo videti, podelicu ga ovde.
Uglavnom, za ovaj konkretan model, onaj ko cita forum nece moci da kaze danije znao da neki problem postoji...
Ovako iz afekta bih sada rekao da nema sanse Hisense opet, ali ako ponude neku dobru zamenu, npr za Freshmaster, prihvatio bih, pa na rizik opet...
Svakako vec sada gledam i drugu varijantu, ako izvucem pare... Doplaticu definitivno, ostaje samo za sta - Gree Gtech, Midea Breezless, Haier Flexis ili Fujitsu/Mitsubishi gde jos ne znam modele
 
Koliko mi je poznato imaš pravo na vraćanje robe bez pitanja i povrat novca u kompletu u prvih 6 meseci od kupovine. Jedino gde gubiš je montaža/demontaža. Ja bih direktno kontaktirao distributera i sa njima se dogovorio da se to odradi preko njih pošto si dobio cenu bez ugradnje prodavca. Ako cimaš prodavca onda ćeš se cimati duže...
 
Da nisam dosao na ovaj forum, ja bih na keca uzeo isti taj model kao i ti. Jer kao neko kome je klima samo jedan element bele tehnike pogledao bih one karakteristike na papiru i rekao, wow uzimam. Na kraju uzeo Mitsubishi za mnogo vise para, i sto neko rece, kojem na daljinskom jedva pise nesto :)
Ono sto sam hteo da kazem da bilo koji prosecan korisnik interneta ce otici na prodavnicu, pogledati i kupiti. A ovaj model stvarno izgleda fenomenalno na papiru.
 
Da nisam dosao na ovaj forum, ja bih na keca uzeo isti taj model kao i ti. Jer kao neko kome je klima samo jedan element bele tehnike pogledao bih one karakteristike na papiru i rekao, wow uzimam. Na kraju uzeo Mitsubishi za mnogo vise para, i sto neko rece, kojem na daljinskom jedva pise nesto :)
Ono sto sam hteo da kazem da bilo koji prosecan korisnik interneta ce otici na prodavnicu, pogledati i kupiti. A ovaj model stvarno izgleda fenomenalno na papiru.
HiNano pored papira radi sjajno...minus ovaj slučaj sa kolegom. To ne znači da je ceo koncept faličan ako je neka serija ušla falična. Druga je stvar što se kod nas uvozi sav škart sveta i što mi to kupujemo pa je postao rulet ubosti ok kvalitet. Realno više nema kvaliteta već se ide na kvantitet...
 
Koliko mi je poznato imaš pravo na vraćanje robe bez pitanja i povrat novca u kompletu u prvih 6 meseci od kupovine. Jedino gde gubiš je montaža/demontaža. Ja bih direktno kontaktirao distributera i sa njima se dogovorio da se to odradi preko njih pošto si dobio cenu bez ugradnje prodavca. Ako cimaš prodavca onda ćeš se cimati duže...
Nije "bez pitanja" 6 meseci.. u slučaju nesaobraznosti, može da bira kako želi da reši.
 
Vrh Dno