Šta je novo?

HBO Max [nije tema o MAX]

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
otvorena je tema za MAX, koji je naslednik HBO Max-a. o MAX-u ubuduće u toj temi. hvala na razumevanju
 
Koliko kasni hbo max?
Pratim seriju "from", juce je izasla nova epizoda i ima je na torentima, kad dolazi na hbo max?
 
Koliko kasni hbo max?
Pratim seriju "from", juce je izasla nova epizoda i ima je na torentima, kad dolazi na hbo max?
Gledam istu seriju :D emituje se nedeljom, na maxu je cetvrtkom naredne nedelje. Druge serije tipa The Last Of Us bude odmah na maxu
 
Meni na yettelu iz nekog razloga ne radi poslednjih dana, da nisu menjali nešto?
Dobijem ovo sa prve slike kada pokušam bilo sta da pustim, kad idem na ono dole stisni ako si već pretplaćen, odaberem yettel i unesem kod i dobijem grešku sa slike dva. Neko imao slične probleme, rešenje @Yettel Srbija ? Unapred zahvalan
 

Prilozi

  • Screenshot_20230515_075941_HBO MAX.jpg
    Screenshot_20230515_075941_HBO MAX.jpg
    99.6 KB · Pregleda: 53
  • Screenshot_20230515_075857_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230515_075857_Samsung Internet.jpg
    76.7 KB · Pregleda: 58
Zena i ja gledamo Succession preko njenog Yettel dodatka, da nisi mozda slucajno deaktivirao HBO tamo u izabranim aplikacijama? 🤔
 
Nisam...jedino što sam pre par dana prešao sa total 12 na total data paket pošto sam dobio ok ponudu. Danas sam deaktivirao pa ću probati opet da aktiviram početkom juna (ako u slučaju ne reši šta support iz yettela), ne znam šta drugo.
 
Pa moguce da ti se resetovalo nesto kad su aktivirali novi paket, a moguce i da sada imas razlicit broj aplikacija pa da se nesto tu zbagovalo
 
Meni na yettelu iz nekog razloga ne radi poslednjih dana, da nisu menjali nešto?
Dobijem ovo sa prve slike kada pokušam bilo sta da pustim, kad idem na ono dole stisni ako si već pretplaćen, odaberem yettel i unesem kod i dobijem grešku sa slike dva. Neko imao slične probleme, rešenje @Yettel Srbija ? Unapred zahvalan
Zdravo,

Hajde da proverimo detaljnije o čemu se radi, prosledi nam molim te podatke putem privatne poruke. :)
 
Nisam...jedino što sam pre par dana prešao sa total 12 na total data paket pošto sam dobio ok ponudu. Danas sam deaktivirao pa ću probati opet da aktiviram početkom juna (ako u slučaju ne reši šta support iz yettela), ne znam šta drugo.
Doslo je do resetovanja posto je ugovor promenjen/produzen. Aktivira se dodatak u Yettel aplikaciji. Na PC-ju se uloguje/registruje sa postojecim nalogom, preko operatera (ubaci se kod iz aplikacije) Trebalo bi na nekom koraku da se dobije opcija povezivanja sa postojecim nalogom. Na mejl kojim je registrovan HBO acc. ce biti poslat verifikacioni kod. Potvrdi se kodom i trebalo bi da postojeci HBO nalog bude ponovo aktivan.
 
Pa moguce da ti se resetovalo nesto kad su aktivirali novi paket, a moguce i da sada imas razlicit broj aplikacija pa da se nesto tu zbagovalo
Imam neogrqničen broj tj na total data sve aplikacije mogu da koristim koje postoje.

Zdravo,

Hajde da proverimo detaljnije o čemu se radi, prosledi nam molim te podatke putem privatne poruke. :)
Evo šaljem na pm
Doslo je do resetovanja posto je ugovor promenjen/produzen. Aktivira se dodatak u Yettel aplikaciji. Na PC-ju se uloguje/registruje sa postojecim nalogom, preko operatera (ubaci se kod iz aplikacije) Trebalo bi na nekom koraku da se dobije opcija povezivanja sa postojecim nalogom. Na mejl kojim je registrovan HBO acc. ce biti poslat verifikacioni kod. Potvrdi se kodom i trebalo bi da postojeci HBO nalog bude ponovo aktivan.
Probaću ovako kad stignem kući...mada mi je generalno dodatak aktiviran već ne znam kako da ga preaktiviram?!
Inače i deezer i sve ostalo radi bez ikakvih problem, samo hbo problematiše
 
Imam neogrqničen broj tj na total data sve aplikacije mogu da koristim koje postoje.


Evo šaljem na pm

Probaću ovako kad stignem kući...mada mi je generalno dodatak aktiviran već ne znam kako da ga preaktiviram?!
Inače i deezer i sve ostalo radi bez ikakvih problem, samo hbo problematiše
Iskoristi taj kod koji vec imas aktiviran. Javi kako ide. Isti peoblem sam imao pre dva dana.
 
Na slici iznad možeš videti šta sam dobio kada sam pokušao isti kod da unesem...
 
Nisam...jedino što sam pre par dana prešao sa total 12 na total data paket pošto sam dobio ok ponudu. Danas sam deaktivirao pa ću probati opet da aktiviram početkom juna (ako u slučaju ne reši šta support iz yettela), ne znam šta drugo.
Pronađoh ovo nekoliko strana unazad, nadam se da će pomoći:

Evo samo da napišem kako se ovo radi, možda će nekome zatrebati.
Nakon aktivacije HBOMAX aplikacije u yetelovoj aplikaciji dobio sam kôd. Kad se taj kôd ukuca na hbomax stranicu na računaru ili telefonu traži se od vas da otvorite nalog. Ako ukucate mail i lozinku koju već koristite za postojeći nalog on će vas pitati da li želite da povežete postojeći nalog sa novim načinom pretplate. Ako pristanete na to, novi način pretplate je povezan sa postojećim nalogom. Svi uređaji koji su bili povezani na taj nalog i dalje ostaju povezani, nema potrebe da se ponovo logujete
 
@psihodel problem je sto sam ja aplikaciju aktivirao pre vise od godinu dana i koristio do pre par dana (pa sam zato povezao problem sa prelaskom na drugi paket, nema sta drugo da bude).

Inace i na kompjuteru isti problem kada pristupim nalogu i idem na "click here if you already subscribed"...kao da ovaj paket ne podrzava hbo max!
 

Prilozi

  • Screenshot 2023-05-15 195114.jpg
    Screenshot 2023-05-15 195114.jpg
    79 KB · Pregleda: 37
@psihodel problem je sto sam ja aplikaciju aktivirao pre vise od godinu dana i koristio do pre par dana (pa sam zato povezao problem sa prelaskom na drugi paket, nema sta drugo da bude).

Inace i na kompjuteru isti problem kada pristupim nalogu i idem na "click here if you already subscribed"...kao da ovaj paket ne podrzava hbo max!
Tek posle videh da tebi u stvari javlja grešku neku, nadam se da će njihova podrška rešiti :)
 
Screenshot_20230516_165124_com.hbo.hbonow.jpg
Obrisao cash memory i sada mi samo ovo izlazi? Wtf! Ne postoji mogucnost da apdejtujem app.
 
Pogledajte prilog 389679
Obrisao cash memory i sada mi samo ovo izlazi? Wtf! Ne postoji mogucnost da apdejtujem app.
Ne panici, skini aplikaciju i instaliraj.
 
Na Firestick-u mi se sama ažurirala hbomax aplikacija na Max ali kad se otvori piše nije podržan region. Pošto više ne može da se skine zvanična Hbomax aplikacija morao sam da je skinem sa Aptoida.
 
Na Firestick-u mi se sama ažurirala hbomax aplikacija na Max ali kad se otvori piše nije podržan region. Pošto više ne može da se skine zvanična Hbomax aplikacija morao sam da je skinem sa Aptoida.
Imam i dalje isti problem... koju god stariju verziju da instaliram, nakon sto pokrenem trazi da se update-tuje a ako update-ujem naravno opet je MAX...
 
Cao svima, potrebna mi je pomoc u vezi HBO MAX aplikacije. Koristim je na Samsung TV-u, serija TU8000, azurirana je cini mi se krajem marta meseca. Medjutim, kada gledam neku seriju, film koja automatski prebacuje u 4K rezoluciji i HDR verovatno, na momente scene postanu razlivene, dosta otezava gledanje i probao sam sa deintalacijom, ponovnim logovanjem, nista... Problem bi se resio sigurno kada se snimak ne bi emitovao u HDR-u ili 4k ali je to rucno nemoguce podesiti. Da li je neko jos imao navedeni problem?
 
Ne znam ko radi srpske titlove za HBO Max, ali mnogo osciliraju, neke stvari su odlično prevedene, neke katastrofa.

Današnje finale Succession-a je težak užas, prepuno grešaka i promašenog konktesta. Serija jeste teška za prevođenje, ali ovo je strašno neozbiljno i definitivno kvari ugođaj. Preporuka da prebacite na engleski ili hrvatski, koji nije idealan ali čini mi se da nema toliko propusta...
 
Ne znam ko radi srpske titlove za HBO Max, ali mnogo osciliraju, neke stvari su odlično prevedene, neke katastrofa.

Današnje finale Succession-a je težak užas, prepuno grešaka i promašenog konktesta. Serija jeste teška za prevođenje, ali ovo je strašno neozbiljno i definitivno kvari ugođaj. Preporuka da prebacite na engleski ili hrvatski, koji nije idealan ali čini mi se da nema toliko propusta...
Oni rade: https://mediatranslations.hr/
 
Ljudi jel vam radi HBO Max preko operatera, konkretno, MTS? Jesu li to ukinuli jer sam se ukogovqo na HBO a tamo pise da obnovim pretplatu ili da kupim novu, sad otvorim HBO Max i ne vidim nigde onu opciji "Prijava preko operatera'

Evo opcije ali kad kliknem na nju nista se ne desava. Kakvo je stanje kod vas?
 
Zovi korisničku podršku MTS-a, vidi šta ti se dešava sa nalogom za HBO Max.
 
Svasta, na nalogu na HBO Max pise "Itekla je pretplata na HBO Max preko operatera MTS Srbija"..

Sredicu vec, mislio sam da je ukinuto ili sta vec.
Sad vidim da se azurirao i Iris, mozda ima veze s tim
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno