Šta je novo?

Gusenicar sa alibabe

Nuclear Era

Slavan
Učlanjen(a)
19.09.2006
Poruke
57
Poena
310
Pozdrav drustvo
Imam jedno pitanje, komsiji je za potrebe posla u malinama potreban mini traktor gusenicar.
Nasao ga je na alibabi: https://m.alibaba.com/product/1600452642488/garden-tractor-50HP-cultivators-crawler-traktor.html

Pa me zanima da li neko ima iskustva sa ovakvim stvarima? Koliko izadje transport carina porezi itd? Kako to da saznam?
Ima li neki covek/agencija ko bi mu to zavrsio da traktor bude na kraju u njegovom dvoristu?
Jos da napomenem da traktor nece izlaziti na put tako da nece trebati da se registruje u srb.
Hvala
 
Ko je to špediter?


Špediter je kvalifikovani posrednik koji obavlja uvoz i izvoz robe na međunarodnom nivou, a koji zahtevaju sprovođenje različitih vidova transporta (vazdušni, teretni, drumski, pomorski, železnički, kombinovani) i obavljanje administrativnih i carinskih formalnosti koje omogućavaju robi da pređe sa jednog carinskog područja u drugi.
 
Ajde javi ako nešto uradite, ali nekako mi je pretpostavka da će na carini da traže homologaciju.

A možda i prodavac već ima neke info. Nalazio sam oglase na Alibaba za slične mašine, samo sa točkovima, gde je bio spisak zemalja (zapravo, cela Evropa) odakle ne primaju pordžbine, jer ne može da se ocarini.
 
Zasto bi imao probleme, zato postoje spediteri da resavaju probleme, samo je pitanje cene i delova za odrzavanje.
 
@Nuclear Era

Sta ce vam problemi ako ih vec nemate ?

Za vocnjake i vinograde je Tomo Vinkovic ;)
Druze, mi radimo malinu po ekstremnim strminama xD
Drugar je prosirio maline na preko hektar i ne moze vise rucno da prska itd.. inace toma kao zglobni traktor nije pogodan za nas, nestabilan je i bilo je puno prevrtanja.. Antonio Carraro je bez premca, ali ovom drugaru su veoma uski redovi i na kraju ne moze da se okrene a on ne bi da prepravlja malinjak. Gusenicar moze svuda da ide uzbrdo i nizbrdo i moze da se okrene u mestu. Idealno bi bilo da nadje Iseki tpc 213 al ih nigde nema pa trazi kineza. Poz
 
Ajde javi ako nešto uradite, ali nekako mi je pretpostavka da će na carini da traže homologaciju.

A možda i prodavac već ima neke info. Nalazio sam oglase na Alibaba za slične mašine, samo sa točkovima, gde je bio spisak zemalja (zapravo, cela Evropa) odakle ne primaju pordžbine, jer ne može da se ocarini.
Pricam kao autsajder iz ove oblati, ali pitanje je hoce li mu trebati ako ne izlazi na javne puteve uopste. Moj prijatelj je prodao auto, odnosno bolje receno kombi, koji vise nije mogao da prodje tehnicki pregled nekom poljoprivredniku iz Vojvodine kome nije ni bilo bitno jer ne bi izlazio van imanja sa njim.
 
A delovi kad se potrose?
Pa sta znam, mozda moze nesto iz kine da se naruci, kineski motori su prakticno svi isti pa vrv moze od domacih kineza lovol yto.. ima kod nas ljudi prave svasta, kad na strugu prave delove za traktore stare 40 50god treba da moze i za ovo
 
Screenshot_20230117-143840.png
Ovi na alibabi kazu da mi treba spediter, videcu sa komsijom dal se isplati
 
To su ti i ovde odmah rekli.
Okreni par speditera i recice ti sta ti treba.
 
Znaš li težinu toga?
Čisto da znaš da uračunaš i transport.
ja sam kubik/tonu (plaćaš šta je veće) plaćao oko 300usd. Na to imaš i exw trošak koji opet zavisi od težine. EXW je unutar kine od trgovca do luke. mene je ispalo oko 700usd.
3 tone bi te koštale oko 2000usd.
Na to ima i brdo nekih sitnih troškova do 500usd. Pošto ne bi mogao da ga preneseš sam od carinskog skladišta i to bi ti naplatili u Srbiji. To ti je još par stotina eur.
Sve bez PDV.

Ovo što ja radim je sve na paletama pa je pravilnih oblika i po standardima za viljuškare i slično, a nešto specifično zahteva i posebno rukovanje u posebnom kontejneru ili kamionu...


A sama špedicija ti je () dim. To ti je 50-100eur. Špediteru daješ ovlašćenje za rad, fakturu i prevod fakture. Prevod sadrži trgovački naziv na srpskom i možeš u excelu da ga napraviš.
Vađenje dodatnih papira je opet sasvim druga priča, mada je sada sve to umanjeno na carini. Prilikom uvoza više ne treba toliko brdo papira, već se to traži prilikom stavljanja na tržište, što ti ne radiš. Dodatni papiri trebaju za neke opasne materije i slično. U dosta slučajeva možeš da dobiješ mišljenje da papiri nisu potrebni. Mišljenje ti je 100eur i vadi se u odgovarajućem ministarstvu.
 
Carinjenje mora preko špedicije, jer je carinjenje u skraćenom postupku moguće do 3.000eur. Tako da je nebitno da li ovaj predmet može da se carini u skraćenom postupku ili ne, jer je vrednost preko limita.
 
Nazad
Vrh Dno