Šta je novo?

Gtr 2

Evo i ja isto sam poceo da igram gtr2... i nije potreban volan... ja vozim sa gamepad-om... koji ima rumblepad... stvarno je dobar oseca... grafika nije nesto al ko gleda grafiku... ja sam do skoro vozio f1 99-02... cak me gtr2 dosta podseca na f1... preko tastature je pravi ocaj voziti... previse mora da se cimaju kola... nego recite mi jel neko igra preko hamachija... ili moze i direktni ip...
 
Koji je net potreban da bi se igralo online? Ja imam wireless 256/256, 'oce biti dovoljno?
 
Bice dovoljno ali djaba ti i veza dobra ako imas los ping... ja probao na GTR_serbia al prijavi uvek da je puna mreza... nemogu ni da ubacim u hamachi... jel ima neko drugi da je kreirao preko hamachija... ili da li moze da se prosiri GTR_serbia... a na forum nacionalne klase nemogu ni da postavim novi post...
 
http://www.planethamachi.com/. Prvo se prijavis, pa odes na Public Networks, pa u search polje upises gtr2 ili gtr 2.

BTW, instaliraj najnoviji hamachi. Neka beta, cini mi se.

:wave:

EDIT: Obicno ovde ima nekog.
 
Poslednja izmena:
Evo i ja isto sam poceo da igram gtr2... i nije potreban volan... ja vozim sa gamepad-om... koji ima rumblepad... stvarno je dobar oseca... grafika nije nesto al ko gleda grafiku... ja sam do skoro vozio f1 99-02... cak me gtr2 dosta podseca na f1... preko tastature je pravi ocaj voziti... previse mora da se cimaju kola... nego recite mi jel neko igra preko hamachija... ili moze i direktni ip...

Ja se jedva snalazim na dualshocku...šta radiš sa gasom i kočnicom? Jesi ih postavio na desni analogni? Grafika jeste užas, da je 2003. pa ajde još i nekako.
 
Nije potreban volan isto kao shto za fps nije potreban mish :)
 
Jel' zna neko gdje ima DFP-a i po kojoj cijeni? Može i na PM, da trujemo ovdje...

Da se obezbjedim... A u planu je i kadica... :d
 
Zar nije neko na benchu prodavao, i to za neke smeshne pare, tipa 80e ?
 
Mislim da je to prodato.
 
Ja se jedva snalazim na dualshocku...šta radiš sa gasom i kočnicom? Jesi ih postavio na desni analogni? Grafika jeste užas, da je 2003. pa ajde još i nekako.

Desni analogni gas i kocnica; levi analgni levo - desno. Nemoguce je raditi sve preko jedne palice!!!

Vule je odavno prodao volan za 80e.

I u glupom flatoutu2 nema manualni menjac :mad:
 
Šta će ti manuelni menjač :) Uspeo sam nekako da se naviknem na igranje preko džojpeda (setovanjem senzitivnosti), šteta što ljudi očigledno nisu znali da optimizuju igru za nešto drugo sem volana.
 
Za takvu glupost nisu ni morali da ubacuju podrsku za volan.
 
Šta će ti manuelni menjač :) Uspeo sam nekako da se naviknem na igranje preko džojpeda (setovanjem senzitivnosti), šteta što ljudi očigledno nisu znali da optimizuju igru za nešto drugo sem volana.

Koja si ti vuna :) Pa ovo je simulacija i svako ko pozeli da igra bez volana, to nije igra za njega. Ako hocesh da igrash na joypadu, stavi ono beginner, kako se zove i poukljuchuj sve pomoci, tako se moze voziti bez problema na bilo chemu, ali to vishe nije simulacija ni cilj ove igre.
 
True that mudri poglavice...
 
Koja si ti vuna :) Pa ovo je simulacija i svako ko pozeli da igra bez volana, to nije igra za njega. Ako hocesh da igrash na joypadu, stavi ono beginner, kako se zove i poukljuchuj sve pomoci, tako se moze voziti bez problema na bilo chemu, ali to vishe nije simulacija ni cilj ove igre.

Uvek ti kažem, volan imam u automobilu :)
Igram na semipro varijanti od početka. Automatski menjač je sve što meni treba od pomoći, jedino sam imao problema sa senzitivnošću gasa i kočnice, a sad sam i to sredio. I da, vozim iz trećeg lica :) Ništa lepše kad vidiš auto koji si odabrao a i realno gledano, preglednost iz kokpita je manja nego što je slučaj u stvarnosti.

Nego, čemu služi ona škola vožnje :)
 
Ma kakav flame, što se ložite...ozbiljno, u semipro modu dovoljno je podesiti senzitivnost gasa i kočnice i igra funkcioniše kao bilo koja arkada, bukvalno mi je trebalo par minuta da se naviknem. Kapiram da ne bih mogao da vozim protiv vas manijaka, ali protiv kompa sam prilično konkurentan, ne izlećem sa staze itd.

A preglednost iz kokpita jeste nerealno mala - vozač sam već 5 godina i mislim da mogu da sudim o tome, na stranu što iz trećeg lica imaš daleko bolju predstavu o ponašanju zadnjeg kraja automobila, tj. o zanošenju. U stvarnosti bi tako nešto jednostavno osetio, a to je NEMOGUĆE dočarati u igri.

Svaka vama čast, verovatno je izazovnije i interesantnije voziti iz kokpita, ali meni je to stvarno nepotrebno mučenje koje veze nema sa stvarnošću.
 
Ja ne znam kada će ljudi prestati da se uzbuđuju oko pogleda iz kokpita. Kakav god da je pogled iz kokpita, uvek je bliži realnosti pogled sa haube.

Najgori pogled je upravo treći pogled kada je po meni nemoguće voziti. Gledati zanošenje auta je nonsens, jer kad se to vidi, onda je već kasno. forsaken demon, nije fora samo ne ispasti sa staze, nego i postizati neka vremena, a za to treba rizik, a za to ćeš da izvineš džojped. Ako ti je do osećaja brzine i zvuka, onda je dovoljno da se pusti Motors kanal ili sačeka GTR na Eurosportu, ali volan i papučice su potrebne za testiranje virtuelnog talenta...
 
Uvek ti kažem, volan imam u automobilu :)
Igram na semipro varijanti od početka. Automatski menjač je sve što meni treba od pomoći, jedino sam imao problema sa senzitivnošću gasa i kočnice, a sad sam i to sredio. I da, vozim iz trećeg lica :) Ništa lepše kad vidiš auto koji si odabrao a i realno gledano, preglednost iz kokpita je manja nego što je slučaj u stvarnosti.

Nego, čemu služi ona škola vožnje :)

Pa shta ako imash volan u automobilu ? Jel kapirash da simulacija znachi shto bliza kopija realnosti, pa ako se u realnosti vozi volanom, i ovde ce biti potreban volan. Jel kada vozish auto, isto imash pomoci koje ti daje semi-pro, i imash auto sa automatskim menjachem ? :) Stavi simulation i manuelni menjach, pa onda probaj na joypadu da napravish neko vreme :)

Ja ne znam kada će ljudi prestati da se uzbuđuju oko pogleda iz kokpita. Kakav god da je pogled iz kokpita, uvek je bliži realnosti pogled sa haube.

Cek bre Bane, znachi ti kada vozish auto (pogotovo CRXa), ne vidish svoj volan, celu tablu, a vidish haubu kao shto se ona vidi u GTRu ? :) Najrealniji pogled u GTRu je kada "sedishte" pogled priblizish skroz napred, da ne vidish ceo volan, ali ga i dalje vidish, i njega i "cajgere". Pa u realnosti valjda treba cajgeri da ti budu ispred, valjda zato i sluze :)
 
Jeste, al' u realnosti mozes da pomeras glavu kako hoces i kad hoces. :p
 
Pa dobro, ali uzmimo u obzir da gledash stalno napred :) Ako ne rachunamo periferni vid, koji je u stvari prevara :), ono shto stvarno vidish je bash cockpit pogled, sigurno nije samo hauba :)
 
Ja ne verujem sta citam ovde..
Kao, sta ce mi volan, volan imam u pravim kolima, kamera iznutra je nerealna, a realne su na krovu, i iz treceg lica.. :lupko: :lupko:
A kako je to nerealna kamera iznutra? U svakoj simulaciji imas pogled levo/desno, iza levog ramena/iza desnog ramena.. (u skoro svakoj).. Takodje postoji i spravica Track IR, koja se stavi na monitor, i belezi sve pokrete vase glave, tako da mozete da okrecete glavu kao u stvarnosti..
 
Ma kakav flame, što se ložite...ozbiljno, u semipro modu dovoljno je podesiti senzitivnost gasa i kočnice i igra funkcioniše kao bilo koja arkada, bukvalno mi je trebalo par minuta da se naviknem. Kapiram da ne bih mogao da vozim protiv vas manijaka, ali protiv kompa sam prilično konkurentan, ne izlećem sa staze itd.

Naravno da se ponasa kao arkada. Ukljuci simulation i stavi AI na 100-115% pa onda budi konkurentan kad vec uspevas da ne izleces sa staze :p Ti semi-simulation modovi i sluze samo za navlacenje decice koja su navikla na NFS i sl.

A preglednost iz kokpita jeste nerealno mala - vozač sam već 5 godina i mislim da mogu da sudim o tome, na stranu što iz trećeg lica imaš daleko bolju predstavu o ponašanju zadnjeg kraja automobila, tj. o zanošenju. U stvarnosti bi tako nešto jednostavno osetio, a to je NEMOGUĆE dočarati u igri.

I moja keva je vozac 30 godina pa i dalje izbegava da vozi po gradu :D
Da imas volan sa FF ne bi morao da gledas kako se ponasa zadnji deo, osetio bi to i pre nego sto pocne SKORO kao i u realnosti. A kad dodje dotle da ti vidis proklizavanje vec si otisao debelo u power-slide i izgubio 2-3-4 sekunde. Ako ti je do zanosenja uzmi NFS2 i takmicenje u driftingu (ionako je to jedino sto vredi u NFS serijalu)

Svaka vama čast, verovatno je izazovnije i interesantnije voziti iz kokpita, ali meni je to stvarno nepotrebno mučenje koje veze nema sa stvarnošću.

Mislim da ipak nisi kvalifikovan da sudis o tome koliko ima veze sa stvarnoscu posle 10tak krugova u semi-simulation sa joypad-om. Potrazi malo po netu reakcije real-life trkaca. Mislim da je njihov sud ispravniji. Ima ih i na multiplayer serverima iz celog sveta pa i iz domaceg sampionata.
 
Ja ne znam kada će ljudi prestati da se uzbuđuju oko pogleda iz kokpita. Kakav god da je pogled iz kokpita, uvek je bliži realnosti pogled sa haube.

Najgori pogled je upravo treći pogled kada je po meni nemoguće voziti. Gledati zanošenje auta je nonsens, jer kad se to vidi, onda je već kasno. forsaken demon, nije fora samo ne ispasti sa staze, nego i postizati neka vremena, a za to treba rizik, a za to ćeš da izvineš džojped. Ako ti je do osećaja brzine i zvuka, onda je dovoljno da se pusti Motors kanal ili sačeka GTR na Eurosportu, ali volan i papučice su potrebne za testiranje virtuelnog talenta...

Pa džojped je više nego dovoljan za single player, nešto više od toga zbog internet konekcije ionako ne mogu. Rizična vožnja nema nikakve veze sa izborom kontolera, bar meni.

Ja ne verujem sta citam ovde..
Kao, sta ce mi volan, volan imam u pravim kolima, kamera iznutra je nerealna, a realne su na krovu, i iz treceg lica.. :lupko: :lupko:
A kako je to nerealna kamera iznutra? U svakoj simulaciji imas pogled levo/desno, iza levog ramena/iza desnog ramena.. (u skoro svakoj).. Takodje postoji i spravica Track IR, koja se stavi na monitor, i belezi sve pokrete vase glave, tako da mozete da okrecete glavu kao u stvarnosti..

Ko kaže da je kamera iz trećeg lica realna? Nije, ali svako pruža realniju preglednost nego iz kokpita, i daje daleko bolju predstavu o ponašanju zadnjeg kraja automobila.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno