Šta je novo?

Gran Turismo 5 Prologue

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
A zashto uporno prichash o stvarima koje ne znash ?

meni nisu revokovali moderator status zato sto pricam o necemu sto ne znam. Kod nas je karting bio 40e, nisam znao da je 10e sada kod vas u BG i ISKRENO se ****no izvinjavam sto sam napravio tako katastrofalnu gresku :wall: Zadnji put kad sam ja vozio karting, to je bilo na malti i bio je 60e al bilo mi je dosadno i nisam znao ni jednu ravu za blowjob...

Aj uzivaj i nemoj biti tako arogantan i sveznajuc...

PS. 4tvorotockasi na pesku su 10x zanimljiviji uzivo i u igrama nego gt5, lfs, grid ili bilo sta. Furanje i skakanje po dinama peska je ekstra adrenalin, aj ko bolje vozi od mene da mi se dokaze u sharm el sheiku...:wall:
 
Poslednja izmena:
Pa drago mi je zbog tebe (mada znas ono, daj sliku ili se nikad nije desilo ;) ) ali ljudi koji nemaju novca i nisu bili u prilici za tako nesto, to zele sto realnije da zamene u simulaciji voznje.
U britanskom casopisu Motorsport news ovog meseca izaslo je 4 imena ljudi iz LFS zajednice:

Niki Meredith (nikimere) is credited with 10th, 7th and 10th in his Legends racing at Mondello Park.
Keith Dempsey (kdempsey) is credited with 9th and 7th in the final two races of the same Legends race (beating Niki in the Final).
Alex Gassman (minimaxman) is credited with 2nd in the MR2 race at Rockingham .
Tristan Cliffe (tristancliffe) is credited with pole, 2nd (class win) and 3rd (class win) in his (my) two races at Rockingham, and a little mention in the days' highlights too.


To su dakle ljudi koji se trkaju i u stvarnosti i online...

A kad ste zapeli za taj karting, isao sam dva puta do sada, na Autokomercu sam imao niskih 48 (48.3 ja mislim) a rekord je 47.5 ili niskih 47 ako ne gresim, u svakom slucaju sto GX-X kaze, to veze sa vezom nema sa GT racingom, karting je vrlo vrlo speficican, najblize su F3000 ili Formula BMW formule...

Sreca da ovde ima gomila onih kao gx-x koji o ovoj temi ne znaju, pa mogu chak i da poveruju u gluposti koje prichash.

Hocesh da kazesh da si 2x seo u karting i da imash pravo da prichash o realnosti simulacija voznje ? Kad si ti uopshte i chime oshtro vozio da mozesh da uporedish sa simulacijom voznje i da prichash kako je neshto realno ili ne, a ne da prepisujesh shta drugi kazu ? Ne mozesh ti nikako da se interesujesh samo za simulacije voznje i cao, mora da te zanima automobilizam uopshte, da u zivotu probash neke automobile, a ne samo da hotlapujesh u LFSu kao robot na jednoj istoj stazi i istom automoblu godinama, i da prichash kako znash shta je simulacija nechega shto nisi probao.

Zato te i zovem na karting da ti pokazem da nije sve LFS i da ti o realnoj voznji ne mozesh da prichash.
 
A što se tiče kartinga, naravno da on mnogo pokazuje, a najbolji primer za to je bio skoro na Eurosportu kada je MS pokazao zašto je najbolji vozač u poslednjih 10 godina i to upravo na karting stazi. Jer je na toj stazi sam, nema pomoć tima i sve je na njemu i pokazao je da je glavni.

Naravno da karting pokazuje, ali sta pokusavate da dokazete time, ako vas ja dobijem na kartingu onda je LFS realniji? :trust: Inace, kad sam prvi put seo za karting osecao sam se "kao saliven" i sve je nekako leglo prirodno jer ipak iz LFS-a imam usadjene neke tehnike koje nikako drugacije ne bi naucio. Drugari su imali 2 sekunde sporija vremena po krugu iako dvojici nije bio prvi put da voze..
Mozemo ovako do sutra, ja vam pricam konkretne stvari, dajem vam filmice da vidite o cemu pricam, itd... Kad se trkam u LFS-u osecam se napeto kao na tom kartingu, znam da mi jedno blokiranje tockova u pogresnom trenutku moze kostati trke, itd... to jednostavno nikad nisam osetio u GT4, prvenstveno sto nije bilo online moda a i sama fizika MENI nije davala dovoljno povratnih informacija da bi se uziveo u voznju...
 
PS. 4tvorotockasi na pesku su 10x zanimljiviji uzivo i u igrama nego gt5, lfs, grid ili bilo sta. Furanje i skakanje po dinama peska je ekstra adrenalin, aj ko bolje vozi od mene da mi se dokaze u sharm el sheiku...:wall:

Jesu zanimljiviji, ali nemaju dodirnih tačaka sa trkanjem i automobilima.

To što je padobranstvo zanimljivije od bilo čega, nije razlog da nemamo PS3 i GT5P i o istima pričamo.
 
Poslednja izmena:
meni nisu revokovali moderator status zato sto pricam o necemu sto ne znam. Kod nas je karting bio 40e, nisam znao da je 10e sada kod vas u BG i ISKRENO se ****no izvinjavam sto sam napravio tako katastrofalnu gresku :wall: Zadnji put kad sam ja vozio karting, to je bilo na malti i bio je 60e al bilo mi je dosadno i nisam znao ni jednu ravu za blowjob...

Aj uzivaj i nemoj biti tako arogantan i sveznajuc...

PS. 4tvorotockasi na pesku su 10x zanimljiviji uzivo i u igrama nego gt5, lfs, grid ili bilo sta. Furanje i skakanje po dinama peska je ekstra adrenalin, aj ko bolje vozi od mene da mi se dokaze u sharm el sheiku...:wall:

Ne znam da li si ukapirao, ali automobilizam je "moja teritorija" i tu ne mozesh da lupetash i izmishljash jer ce mi za 2 posta bili jasno koliko o tome znash, a odavno znam da ne znash nishta. Koga ozbiljnog boli uvo za turistichku atrakciju zvanu chetvorotochkash po dinama, to nema veze sa voznjom, skillom, automobilizmom i bilo chime, to se ne razlikuje od ringishpila u luna parku i ti o automobilima dalje od toga i ne znash, isto kao i o automobilskim igrama, zato mi nije jasno zashto uporno pokushavash da prichash o tome.
 
Naravno da karting pokazuje, ali sta pokusavate da dokazete time, ako vas ja dobijem na kartingu onda je LFS realniji? :trust: Inace, kad sam prvi put seo za karting osecao sam se "kao saliven" i sve je nekako leglo prirodno jer ipak iz LFS-a imam usadjene neke tehnike koje nikako drugacije ne bi naucio.

Jel to znachi i da ti je Golf vrhunski u svojoj klasi ? :)

Mozemo ovako do sutra, ja vam pricam konkretne stvari, dajem vam filmice da vidite o cemu pricam, itd... Kad se trkam u LFS-u osecam se napeto kao na tom kartingu, znam da mi jedno blokiranje tockova u pogresnom trenutku moze kostati trke, itd... to jednostavno nikad nisam osetio u GT4, prvenstveno sto nije bilo online moda a i sama fizika MENI nije davala dovoljno povratnih informacija da bi se uziveo u voznju...

Kako je moguce da se osecash napeto u LFSu gde se automobili chuju kao brijachi, mozda zato shto nisi seo ni u obichan trkachki jugo :)
 
Naravno da karting pokazuje, ali sta pokusavate da dokazete time, ako vas ja dobijem na kartingu onda je LFS realniji? :trust:
Ne, nego ko je bolji vozač, ko bolje oseća vožnju, ko zna da ponaša na stazi.

i sve je nekako leglo prirodno jer ipak iz LFS-a imam usadjene neke tehnike koje nikako drugacije ne bi naucio.
E tu je problem. Tebe LFS uči kako da se ponašaš u pravom životu. Treba da bude obrnuto. Treba pravi život da te uči šta da radiš u igri. Onda je ta igra SIMULACIJA.

Mozemo ovako do sutra, ja vam pricam konkretne stvari, dajem vam filmice da vidite o cemu pricam, itd... Kad se trkam u LFS-u osecam se napeto kao na tom kartingu, znam da mi jedno blokiranje tockova u pogresnom trenutku moze kostati trke, itd...
Verujem ja da je tebi LFS luda zabava i realno, meni svako trkanja jeste zabavno (meni recimo i trkanje motorizovanim shoping kolicima u Wall Martu jeste bilo). Ali to što je nešto zabavno, ne znači da je tehnički dobro. Ne znači da je simulacija. Ne znači ništa više od dobre zabave. Ako ćemo tako, najveći thrill će da napravi Micro Machines sa 2 povezane tastature i 4 igrača ispred 2 monitora uz pivo i čips, ali to nije suština priče o GT5P i suština simuliranja vožnje.

to jednostavno nikad nisam osetio u GT4,
Driver i ja smo prestali da pričamo o GT4 pre par godina. Ti još uvek nisi.
 
Poslednja izmena:
Jesu zanimljiviji, ali nemaju dodirnih tačaka sa trkanjem i automobilima.

To što je padobranstvo zanimljivije od bilo čega, nije razlog da nemamo PS3 i GT5P i o istima pričamo.

Apsolutno se slazem sa tobom, no nije poenta u tome bila vec da je drajveru sladoled od jagode najbolji i da ako nekom sladoled jagode nije najbolji on ne zna o cemu prica, ne shvata poentu, ne razume se u sladoled i tako dalje.
Ujedno mu je to i odgovor na njegov post iznad ovog...Ako on sa svojih xyz godina ne moze da skapira o cemu ja pricam (a ne samo ja, vec je to njegov generalni problem) onda se bojim da je bilo kakvo diskutovanje na tu temu beskorisno i uzaludno. Mozda sa 60 god. skonta kad mu rodjeni klinac kaze "tata, nisi u pravu, cokolada je bolja" :)
NHF drajveru, suvise si pristrasan i ubedjen i nabedjen. Uopste nisi otvoren za diskusiju o bilo cemu sem oko toga kolko je dobro to sto ti mislis da je dobro :)

:wave:

edit:

drajveru, eto mene savrseno boli levo jaje koji je japanac odvozao bolji krug od nekog drugog japanca i ne vidim to kao zabavu, isto kao sto je nekom fudbal svetinja, a ja ih pitam ko igra pa me gledaju belo...Lepo sam ti rekoa, to sto je tebi "jagoda" najbolja i savrsenstvo ne znaci da je i drugima. Ne moram da znam automobilizam da bi se zabavlajao zar ne ? Ja bih tvoj slucaj pre nazvao fanaticizmom, a ni ovaj Lozac nije daleko od tebe. Po tebi ili svi moramo da znamo automobile da bi znali sta je GT5 ili ne znamo nista. PA eto, lepo, ne znamo nista, a zabavljamo se. Znamo nesto drugo hebiga, kompenzuje se, ne moze sve. Svaka tebi cast na znanju ali smaras sa tim tvojim egoizmom i to ce ti reci svako ko ti je pravi prijatelj.

PPS.

Koga cini sretnim: LFS je simulacija rvanja sa volanom i asfaltom. To veze sa zivotom nema, makar mika hakinen vozio to...Da je LFS realan, ja bi bio mrtav odavno...Da sad ne nabrajam automobile koje sam vozio i sta sam radio, ali su u realnom zivotu takoreci prastali greske koje je LFS smatrao katastrofalnim i fatalnim. Stvarno neki ljudi treba da izadju iz juga i sednu makar u ASTRU ako nista drugo i provozaju se malo na granici, iznenadice se koliko je granica odaljena od one koju LFS potura...

I zato cu uvek radije voziti poluglupu arkadu nego "simulaciju" koja me izhebe samo zato sto pokusavam da uradim ono sto inace MOGU da uradim sa kolima, ali u *simulaciji* ne mogu. Jos ostaje da vidim GT auto u koji sednem, vozim kocim , a on nece da skrece dok kocim (blago na trzaje) aka GTR...
 
Poslednja izmena:
E tu je problem. Tebe LFS uči kako da se ponašaš u pravom životu. Treba da bude obrnuto. Treba pravi život da te uči šta da radiš u igri. Onda je ta igra SIMULACIJA.

Ammm, to znaci da je tehnika koja je primenljiva u simulaciji takodje primenljiva i u stvarnosti, a i suprotno... Gubite se u svojim izjavama. Pokazite mi snimak/sliku/isecak iz novina/trac/pomoc prijatelja da ste ti i Drajver vozili bilo kakve trkacke/ne trkacke automobile na trkackoj stazi pa da mozemo da pricamo, ovako je sve rekla-kazala..
Jel vi razumete da pricate o igri/igrama u kojima nikad niste osetili taj rush kao na kartingu, trkanje na braniku sa pravim ljudima?
Kad GT5 dobije damage/naprednu fiziku guma sa svim propratnim stvarima koje sam pominjao i kad obrnete koju hiljadu kilometara trkajuci se protiv pravih ljudi, onda cemo pricati, ovako je stvarno uzalodno..
 
Apsolutno se slazem sa tobom, no nije poenta u tome bila vec da je drajveru sladoled od jagode najbolji i da ako nekom sladoled jagode nije najbolji on ne zna o cemu prica, ne shvata poentu, ne razume se u sladoled i tako dalje.

Kakve veze ukus u hrani ima sa poznavanjem automobila ? Stvarno ne vredi objashnjavati :)

Ujedno mu je to i odgovor na njegov post iznad ovog...Ako on sa svojih xyz godina ne moze da skapira o cemu ja pricam (a ne samo ja, vec je to njegov generalni problem) onda se bojim da je bilo kakvo diskutovanje na tu temu beskorisno i uzaludno. Mozda sa 60 god. skonta kad mu rodjeni klinac kaze "tata, nisi u pravu, cokolada je bolja" :)
NHF drajveru, suvise si pristrasan i ubedjen i nabedjen. Uopste nisi otvoren za diskusiju o bilo cemu sem oko toga kolko je dobro to sto ti mislis da je dobro :)

Ponovo, simulacija i preneta realnost nema veze sa ukusom, vec da li je to preneto ili ne, a ti ne prestajesh da prichash o nechemu shto te ne interesuje i shto ne znash, jer te verovatno ganjaju kompleksi pa morash da ti bude poslednja.

drajveru, eto mene savrseno boli levo jaje koji je japanac odvozao bolji krug od nekog drugog japanca i ne vidim to kao zabavu, isto kao sto je nekom fudbal svetinja, a ja ih pitam ko igra pa me gledaju belo...Lepo sam ti rekoa, to sto je tebi "jagoda" najbolja i savrsenstvo ne znaci da je i drugima. Ne moram da znam automobilizam da bi se zabavlajao zar ne ? Ja bih tvoj slucaj pre nazvao fanaticizmom, a ni ovaj Lozac nije daleko od tebe. Po tebi ili svi moramo da znamo automobile da bi znali sta je GT5 ili ne znamo nista. PA eto, lepo, ne znamo nista, a zabavljamo se. Znamo nesto drugo hebiga, kompenzuje se, ne moze sve. Svaka tebi cast na znanju ali smaras sa tim tvojim egoizmom i to ce ti reci svako ko ti je pravi prijatelj.

Ajde i treci put. A shta cesh u ovoj prichi ako te boli uvo za automobilizam, vremena, simulaciju itd ? Imash toliko drugih threadova, ja se ne guram u RPG-kill-bloood-aliens-geek-nolife threadove jer me to ne interesuje.
 
Ammm, to znaci da je tehnika koja je primenljiva u simulaciji takodje primenljiva i u stvarnosti, a i suprotno... Gubite se u svojim izjavama.
To znači ovo. Vozim brz auto oštro, odem u GT5P vozim tako i sve bude u redu. Ako odem u LFS i vozim tako, prevrnem se, izletim, probuši mi se guma. To LFS ne čini dobrom, nego pogrešnom simulacijom.

Pokazite mi snimak/sliku/isecak iz novina/trac/pomoc prijatelja da ste ti i Drajver vozili bilo kakve trkacke/ne trkacke automobile na trkackoj stazi pa da mozemo da pricamo, ovako je sve rekla-kazala..
Pa dobro, nemam baš sve dokumentovano. http://www.facebook.com/album.php?aid=352&id=1081418493
http://www.youtube.com/watch?v=xYdqw6Og4Tc (staza mokra i vlažna, pa sam se zezao)
http://www.youtube.com/watch?v=fhWMPtaKeRE (treće vreme od 30 ljudi).
Računaj da sam na Huji vozio još mnogo krugova sa mnogo auta. Vozio sam još S2000 do limita. Buljavu STI davno takođe. Evo 7 onako, Yugo N takođe onako. Kartinga mnogo krugova i tako. Imaš li ti nešto da ponudiš osim 60000km nakaradne simulacije?

Jel vi razumete da pricate o igri/igrama u kojima nikad niste osetili taj rush kao na kartingu, trkanje na braniku sa pravim ljudima?
Otkud ti znaš šta kako se ja osećam tokom neke igre.

kad obrnete koju hiljadu kilometara trkajuci se protiv pravih ljudi, onda cemo pricati, ovako je stvarno uzalodno..
O čemu? O bušenju i prljanju guma. O prevrtanju na mali dodir s ivičnjakom? O svim tim vrhunskim elementima simuliranja koje ima LFS:D
 
Pokazite mi snimak/sliku/isecak iz novina/trac/pomoc prijatelja da ste ti i Drajver vozili bilo kakve trkacke/ne trkacke automobile na trkackoj stazi pa da mozemo da pricamo, ovako je sve rekla-kazala..

Pa eto zovemo te na karting da ti pokazemo da znamo o chemu prichamo, a ti ako si pro, ako je LFS ultrarealan, morash da nas dobijesh i dokazesh da nismo u pravu.
Jel vi razumete da pricate o igri/igrama u kojima nikad niste osetili taj rush kao na kartingu, trkanje na braniku sa pravim ljudima?
Kad GT5 dobije damage/naprednu fiziku guma sa svim propratnim stvarima koje sam pominjao i kad obrnete koju hiljadu kilometara trkajuci se protiv pravih ljudi, onda cemo pricati, ovako je stvarno uzalodno..

A kakve to veze ima sa chinjenicom da pojma nemash o automobilizmu i da imash dve godine staza i u igrama i sa automobilom ? Stvarno te ne kapiram, da li ti mislish da je moguce da znash bolje od mene koji ima staza u automobilizmu koliko ti godina, a da si ti u startu krenuo pogreshnim putem. Lozish se na glupost zajedno sa nekolicinom klinaca na LFS, kupio si Golfa GT koji veze nema sa sportom i bilo chim sportskim i uporno prichash kako znash bolje od nekoga sa iskustvom shta je simulacija ? Stvarno mi ne ide u glavu, da smo istih godina i vozachkog staza pa da i prichamo o tome, ali od tebe je gori samo gxx koji je u NFSu prvi put chuo za neke automobile i uporno igra arkade a pojavljuje se u prichi o simulacijama, ne zna se ko je od vas dvojice veci klovn :)
 
Poslednja izmena:
Borise, danas Ada Huja u 18h, ako se ne pojavish pishem recku u koloni 'chicken' :) Nosim kameru tako da sledeci put kad neshto kazesh, ja zalepim link kako te prestizem 3 kruga na 10 da te vratim u realnost :)
 
Poslednja izmena:
Nex, jel ti to haluciniras ili sta...?
Mozda si jednostavno igrao neku drugu igru, Race Driver Grid npr. ?
Tamo ti je pretpostavljam sve super.
Rock solid 30FPS-a, koji redovno pada na 20, prekrasni Quincunx AA, koji uopste nije AA, neizivljene kolicine blooma i blura, zbog kojeg se ne vide ruzne tesksture i sveopsti utisak nedostatka detalja...
Milina!

:D Grid je pojam kvalitetne grafike prema GT5P, koji izgleda kao da radi u 800x600 rezoluciji. Ruzne teksture i nedostatak detalja? :D Pa ceo GT5P, osim spoljnih modela automobila, je parada low res tekstura. Sve izgleda isprano i mutno, bez ikakvih detalja.

To sto grafiku hvale kao "Full HD, 60 fps" ne znaci nista; bilo bi jadno da igra sa tako siromasnom grafikom ne radi brzo...

Inace, Grid ni ne tezi da ima ultra-realnu, vec "filmsku" grafiku, sto su poprilicno dobro uradili.
 
Ok, Max, ne moras dalje da nam dokazujes da imas ozbiljne probleme sa vidom/realnoscu, shvatili smo vec...
 
:D Grid je pojam kvalitetne grafike prema GT5P, koji izgleda kao da radi u 800x600 rezoluciji. Ruzne teksture i nedostatak detalja? :D Pa ceo GT5P, osim spoljnih modela automobila, je parada low res tekstura. Sve izgleda isprano i mutno, bez ikakvih detalja.

To sto grafiku hvale kao "Full HD, 60 fps" ne znaci nista; bilo bi jadno da igra sa tako siromasnom grafikom ne radi brzo...

Inace, Grid ni ne tezi da ima ultra-realnu, vec "filmsku" grafiku, sto su poprilicno dobro uradili.

Ha ha ha ha. Izvinjavam se, cak i meni, kome se GT5 Pro ne svidja previse i dao sam ga na rezmenu, ovo je u rangu "Maratonaca"...Ako je ovo bio pokusaj duhovitosti - ne da je uspeo...
 
Mrzi me da multi-quoteujem..

@ Baner, ok, dokumentovao si, ne mogu sa posla da gledam ni Facebook ni Youtube linkove, pogledacu kasnije...

@ Race-Drajver Grid :D Ja do 18:00 radim, tako da drugi put, mada bolje autokomerc, izjednaceniji su kartinzi i barem imaju merenje vremena, ne znam da li imate neke posebne privilegije ali nama kad smo bili nisu dali da se trkamo, ni na Huji ni na Autokomercu..

Sve je u redu ljudi, vozili ste prave automobile, ne znam koliko na limitu (ako se to vidi na tim snimcima) ali zaboravljate jednu stvar, a to izgleda ni GX-X ne kapira. LFS vas ne kaznjava kad vozite normalno, odnosno onako kako si sigurno ti Baner vozio na tim snimcima, kaznjava kad jurite najbrze moguce vreme i kad idete preko svojih granica, takodje i kad uradite neku glupu gresku, blokiranje tockova na neravnom delu, cesto proklizavanje, previse motanja volana i to sve prouzrokuje probleme sa gumama.
GX-X, pominjes neke Yuge i Astre, aj molim te sledeci put kad budes vozio LFS, baci pogled na brzinomer i reci mi koliko si brzo isao, nemoj lupati bezveze, em sto si vozio tastaturom sigurno, em sto si uleteo 150 u krivinu koja je pod 90 stepeni i onda kao "sto sam zavrsio u gumama".. Ako vozis 5, 6, 7 sekundi ispod najboljeg vremena na stazi, auto se ponasa skroz normalno, nema nikakvih nepredvidjenih situacija, jedino kad se juri vreme, tu dolazi do kaznjavanja pogresne voznje, kao i u stvarnosti... i btw, stvarno, ZASTO ulazis u ovakve teme ako ti je tvoje "iskustvo" u voznjama vozenje TDU-a i svih NFS i Race Driver delova na tastaturi?? Ispadas smesan, kao sto bi ja ispao smesan da sad udjem u WoW temu...

Opet cu pomenuti GT4, jer nisam vozio ovaj demo sto se placa... Celo iskustvo voznje je nekako uprosceno, to svako normalan shvata (cak i na najvecim GT Fan forumima koje sam posecivao ranije kad sam imao GT4, i najveci fanovi su priznavali da to naravno nije nesto najrealnije sto postoji). Dakle ono, osnove fizike automobila su tu, prednja vuca hoce da understeer-uje, zadnja proklizava, sve je to cool, ali nekako ne osecam gde mogu da izvucem jos bolje vreme, nema tog osecaja, te detaljnosti, mozes da provalis ako si negde pogresio za sekundu, ali nema neke satisfakcije u jurenju dobrog vremena, jer ne dobijas mnogo povratnih informacija... Ali dobro, mozda se zato ni ne naziva "real racing simulator", vec "real driving". Ako se vozikas onako lagano, uzivas u pravim zvukovima motora, to moze proci kao simulator, ako krenes malo brze da vozis, sve to pada u vodu.. Mozete vi voziti i F1 u stvarnosti, ove cinjenice ne mozete da opovrgnete..

Videcemo sta ce uraditi sa GT5, da li im je "simulation-mode" ili kako se vec zove, pravi simulation mod. Imaju ljudstvo i finansijska sredstva. Kazem, ne prihvatam voznju kao simulator ako ne bude bilo hard-core simulacije guma. Ako trojica momaka "iz supe" mogu da naprave najrealniju simulaciju gume dosada, ne vidim zasto ne bi mogli i Japanci, naravno ako znaju i ako ZELE to da urade prvenstveno. To ne moze magicnim stapicem, to su godine peglanja i usavrsavanja, a predhodne gume su im bile samo za jedan stepenik realnije od ostalih arkada...
 
Vec sam jednom pitao Baneta, ali evo da ponovim i pitam i Drivera. Sta mislite o iRacing-u koji se sprema? www.iracing.com

Evo vam sad ugao jednog prosecnog coveka :) :

Sto se tice Gran Turisma, igrao sam 1. i 2. deo pre 100 godina kao klinac i napravio sam pauzu do sada. Tada nisam ni imao polozen vozacki, a kamoli bilo kakvo iskustvo. Nemam ni iskustva sa trkama, nisam vozio bilo koji "brzi" auto (sto ne znaci da mozda nisam talEnat :D), ali posle toliko godina, 5 minuta u GT5P je ucinilo da skoro da ne mogu da probam bilo sta drugo (ako pricamo o ozbiljnoj voznji). Sve je toliko prirodno, jasno i jednostavno, da nema sta da se filozofira. Mislim da je to najveci uspeh ove igre. Cak ne moras da budes ne znam kakav vozac da bi to zakljucio, dovoljna je osnovna logika i malo osecaja.

Pored toga, dovoljno mi je bilo da pogledam par onih video fajlova sa Yamauchiem da shvatim o kakvom se pristupu radi.

Mozda stvari treba pojednostaviti: sve te "hard-core" simulacije na PC-u su me posle 5 minuta prosto gurale od sebe i nisam imao bilo kakvu zelju da se "bakcem" time i svaki put mi je bilo bolje da odmah radim nesto drugo :). Kad sam probao GT5P, desilo se potpuno suprotno, iako, da ponovim, nisam u "racing" fazonu: odmah sam zeleo da probam sto vise automobila i osecao ogromno zadovoljstvo radeci to vise sati. Osetio sam da kao laik mogu da verujem da se ti automobili u prirodi ponasaju otprilike tako i bilo mi je zadovoljstvo da ih isprobavam s tim u glavi. Mislim da bi se slicno desilo i kad bih prvi put seo u neki brzi trkacki auto. Sigurno ne bi' zakljucio da "ovo ne moze niko da vozi", nego bas suprotno, mislim da bi' se usrao od zadovoljstva sta god da znam i sta god da probam i hteo jos :D.

Mislim da je za zakljucivanje svega sto sam napisao dovoljno da si uopste vozio auto. Uopste ne moramo da zalazimo u finese oko trkanja. Jednostavno, osecaj voznje mi je delovao prirodno.

Problem kod igara uopste je docarati neki osecaj koji je u prirodi TOLIKO osnovan. GT5 i Polyphopny su u sekundi ucinili da im poverujem, a nek se tvorci HC simulacija pitaju zasto i kako tako jednostavno i bez 100 dana obuke na volanu :).
 
Poslednja izmena:
@ Race-Drajver Grid :D Ja do 18:00 radim, tako da drugi put, mada bolje autokomerc, izjednaceniji su kartinzi i barem imaju merenje vremena

Kartinzi i sama staza na Autokomercu je za decu, duplo su slabiji od onih na Huji, mozesh da vozish ceo krug bez pushtenog gasa, tamo samo pozeri sa NKa idu :) I kakvo merenje vremena, zar mislish da ce razlike biti u stotinkama :D
 
Vec sam jednom pitao Baneta, ali evo da ponovim i pitam i Drivera. Sta mislite o iRacing-u koji se sprema? www.iracing.com

Koliko sam pogledao na brzaka, tu se radi o nechemu kao Nascar i Indycar :) Zaobidji to, moze da bude samo josh gore nego shto je u zivotu :)

Evo vam sad ugao jednog prosecnog coveka :) :

Sto se tice Gran Turisma, igrao sam 1. i 2. deo pre 100 godina kao klinac i napravio sam pauzu do sada. Tada nisam ni imao polozen vozacki, a kamoli bilo kakvo iskustvo. Nemam ni iskustva sa trkama, nisam vozio bilo koji "brzi" auto (sto ne znaci da mozda nisam talEnat :D), ali posle toliko godina, 5 minuta u GT5P je ucinilo da skoro da ne mogu da probam bilo sta drugo (ako pricamo o ozbiljnoj voznji). Sve je toliko prirodno, jasno i jednostavno, da nema sta da se filozofira. Mislim da je to najveci uspeh ove igre. Cak ne moras da budes ne znam kakav vozac da bi to zakljucio, dovoljna je osnovna logika i malo osecaja.

Pored toga, dovoljno mi je bilo da pogledam par onih video fajlova sa Yamauchiem da shvatim o kakvom se pristupu radi.

Mozda stvari treba pojednostaviti: sve te "hard-core" simulacije na PC-u su me posle 5 minuta prosto gurale od sebe i nisam imao bilo kakvu zelju da se "bakcem" time i svaki put mi je bilo bolje da odmah radim nesto drugo :). Kad sam probao GT5P, desilo se potpuno suprotno, iako, da ponovim, nisam u "racing" fazonu: odmah sam zeleo da probam sto vise automobila i osecao ogromno zadovoljstvo radeci to vise sati. Osetio sam da kao laik mogu da verujem da se ti automobili u prirodi ponasaju otprilike tako i bilo mi je zadovoljstvo da ih isprobavam s tim u glavi. Mislim da bi se slicno desilo i kad bih prvi put seo u neki brzi trkacki auto. Sigurno ne bi' zakljucio da "ovo ne moze niko da vozi", nego bas suprotno, mislim da bi' se usrao od zadovoljstva sta god da znam i sta god da probam i hteo jos :D.

Mislim da je za zakljucivanje svega sto sam napisao dovoljno da si uopste vozio auto. Uopste ne moramo da zalazimo u finese oko trkanja. Jednostavno, osecaj voznje mi je delovao prirodno.

Problem kod igara uopste je docarati neki osecaj koji je u prirodi TOLIKO osnovan. GT5 i Polyphopny su u sekundi ucinili da im poverujem, a nek se tvorci HC simulacija pitaju zasto i kako tako jednostavno i bez 100 dana obuke na volanu :).

Imash ispravan osecaj. Do sada su najjache PC simulacije i delovale kako treba, ali sada kada pustim GTR2 ili GT Legends ili LFS, osecaj je bedan u odnosu na prolog, a glavna stvar je sama tezina automobila i kako se ona prenosi, a da uopshte ne pominjem koliko se automobili razlikuju medjusobno i koliko su "ubodeni". A uz josh bolji Force Feedback nego u GT4, sada savrsheno osecash i zadnje tochkove, ovih dana treba da stigne Driving Force GT i po svim utiscima bi trebalo da bude josh bolje. A pogotovo mislim da ne mozemo da zamislimo shta ce GT5 doneti, jer ovoga puta postoji i mogucnost za update, tako da i kada igra izadje, to nece biti kraj, a poshto su igru pravili modularno i sa idejom da se dodaju nove stvari u buducnosti, u roku od nekoliko godina cemo sigurno dobiti najrealniju i najvecu simulaciju ikada, ne postoji drugi tim na svetu koji u isto vreme to zeli, zna i ima resurse za to.
 
Poslednja izmena:
@ Driver knows best

Ajde videcemo, tako si pricao i za GT4 pa sam bio prevaren... Tacno je, imaju tim, imaju resurse, videcemo kako ce to ispasti na kraju, kazem ti, ako gume ne dobiju tretman kakav moraju da dobiju, placas karting sve dok me ne dobijes :D
 
:D Grid je pojam kvalitetne grafike prema GT5P, koji izgleda kao da radi u 800x600 rezoluciji. Ruzne teksture i nedostatak detalja? :D Pa ceo GT5P, osim spoljnih modela automobila, je parada low res tekstura. Sve izgleda isprano i mutno, bez ikakvih detalja.

To sto grafiku hvale kao "Full HD, 60 fps" ne znaci nista; bilo bi jadno da igra sa tako siromasnom grafikom ne radi brzo...

Inace, Grid ni ne tezi da ima ultra-realnu, vec "filmsku" grafiku, sto su poprilicno dobro uradili.
Simpatican momak...
 
@ Driver knows best

Ajde videcemo, tako si pricao i za GT4 pa sam bio prevaren... Tacno je, imaju tim, imaju resurse, videcemo kako ce to ispasti na kraju, kazem ti, ako gume ne dobiju tretman kakav moraju da dobiju, placas karting sve dok me ne dobijes :D

Nikad ja nisam prichao da je GT4 simulacija, a sto puta sam rekao da ima loshu fiziku guma, ali i pored toga se videlo da tvorci igre znaju shta rade, i da im nije bio cilj da naprave arkadu kao ostali koji prave arkade, vec su jednostavno iscedili sve shto su mogli iz PS2. Ja sam GT1 i GT2 vozio u vreme kada su se pojavile, i isto tako igre nisu bile simulacije, ali su prve u kojima se osecala tezina automobila i uticala na kretanje, kochenje, obe su bile daleko ispred svega, iako su i tada postojale simulacije sa telemetrijom i svim mogucim podeshavanjima i sve njih sam vozio volanom. Ne znam zashto ti je teshko da zamenish jednu igru za GT5p i probash, ne koshta te nishta, ali bar necesh prichati napamet, i bice ti jasno o chemu ja i Bane prichamo, a i ostali.
 
Poslednja izmena:
Kad izlazi full verzija igre zna li se?
 
Nikad ja nisam prichao da je GT4 simulacija, a sto puta sam rekao da ima loshu fiziku guma, ali i pored toga se videlo da tvorci igre znaju shta rade, i da im nije bio cilj da naprave arkadu kao ostali koji prave arkade, vec su jednostavno iscedili sve shto su mogli iz PS2. Ja sam GT1 i GT2 vozio u vreme kada su se pojavile, i isto tako igre nisu bile simulacije, ali su prve u kojima se osecala tezina automobila i uticala na kretanje, kochenje, obe su bile daleko ispred svega, iako su i tada postojale simulacije sa telemetrijom i svim mogucim podeshavanjima i sve njih sam vozio volanom. Ne znam zashto ti je teshko da zamenish jednu igru za GT5p i probash, ne koshta te nishta, ali bar necesh prichati napamet, i bice ti jasno o chemu ja i Bane prichamo, a i ostali.

Pa kad bi bio demo makar sa pola staze i jednim automobilom, pa ajde... ovako nemam nameru da radim razne akrobacije kako bi dosao do nje. Voleo bih da ti verujem da je znacajna promena u odnosu na GT4, zaista bi, ali vecina komentara po netu je da to nije dovoljno veliki pomak u odnosu na GT4 i da se jos uvek gume veoma lose ponasaju pri proklizavanju i gubljenju kontrole.. A i nemam volan koji radi na PS3...
 
Oćeš i ja da ti kažem da su GT5P i GT4 "skoro" pa nebo i zemlja, JESU. Igram GT serijal od samog početka i Prolog me je toliko oduševio da nisam mogao verovati da će tako ispasti. Prolog sam probao samo preko "pečuraka" sa onom težom fizikom i odlično se ponašaju auti, mogu misliti kako je tek preko volana....
 
GT5P je mnogo bolji od GT4 to je sigurno i sigurno je da trenutno nema bolje simulacije od GT5P proba sam i GTR 2 i RACE 07 sve je to smijesno naspram GT5P ali uvjek moze i mora bolje.
 
Ma šta mi znamo koji imamo igre i volane. Boris je čitao na netu. Sigurno je i na netu čitao kako brzine idu u H.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno