ok, chava mi je sve pokazao. Nema Anti aliasinga kao sto je na onim, ocigledno prerender screenshotovima. Sve u svemu super izgleda i dalje...
Kao sto rekoh, necu da ulazim u TDU raspravu, pogotovo ne sa ljudima koji nisu videli ni GT ni TDU (u 1680x1050 sa 4xAA u 60fps na 36" LCD-u).
PS. Borise, igrao sam GT3 par dana na burazerovom PS2, ostale sam video samo na video materijalu.
@Ostali:
U TDU se moralo voditi racuna o broju poligona na sceni. Da je isti radjen kao PS3 ekskluziva isto bi tako izgledao ako ne i gore (losije teksture). JEdno je imati samo poligone od automobila i praznu stazu, a drugo je kad imas hebeni oblivion pored puta + jos saobracaj, zgrade i automobile sa kojima se trkas...mislite malo i o tome. Naravno da su 10x bolji i detaljniji modeli u GT5, ali taj kvalitet se ne bi mogao zadrzati (iz tehnickih razloga) kad bi hteli da to ubace na celo ostrvo kao u TDU.
over&out
Kao sto rekoh, necu da ulazim u TDU raspravu, pogotovo ne sa ljudima koji nisu videli ni GT ni TDU (u 1680x1050 sa 4xAA u 60fps na 36" LCD-u).
PS. Borise, igrao sam GT3 par dana na burazerovom PS2, ostale sam video samo na video materijalu.
@Ostali:
U TDU se moralo voditi racuna o broju poligona na sceni. Da je isti radjen kao PS3 ekskluziva isto bi tako izgledao ako ne i gore (losije teksture). JEdno je imati samo poligone od automobila i praznu stazu, a drugo je kad imas hebeni oblivion pored puta + jos saobracaj, zgrade i automobile sa kojima se trkas...mislite malo i o tome. Naravno da su 10x bolji i detaljniji modeli u GT5, ali taj kvalitet se ne bi mogao zadrzati (iz tehnickih razloga) kad bi hteli da to ubace na celo ostrvo kao u TDU.
over&out