GoranM
Čuven
- Učlanjen(a)
- 15.12.2001
- Poruke
- 8,985
- Poena
- 945
Navedene aplikacije imaju vrlo cudan "problem".
Aquamark3 ima problem da na pocetku testa, kada ona mala podmornica "vozi" kroz kanjon dolazi do preskakanja u momentu kada se kamera "izdize" i kada se pojavljuje podvodni grad. Slicne probleme ima i NFS MW na nekoliko mesta u igri, tj. Kada se dolazi do krivine i pojavljuje se poveci prostor sa dosta objekata. Ovo se uocava i pri malim brzinama automobila, kada polako prilazite "problematicnom mestu" (10-20km/h) u jednom trenutku pocinje da preskace (traje manje od sekunde), a zatim se fps vraca na 50 i nesto (iako nije drasticno opadao za vreme preskakanja, fraps prikazuje 35-40fps). Nakon toga mozete se odvesti unazad i 3-4 krivine i u punom "zaletu" proci problematicno mesto, nece preskakati. Neko bi rekao da nedostaje memorije na grafickoj karti, pa se to zbog toga javlja. Netacno. Aquamark3 sam testirao sa svim detaljima na minimumu, jedino su texture bile na 64MB, i preskakalo je. Sa 32MB isto, a tek sa 8MB je bilo bez preskakanja, tj. neuocljivo. Pitanje je zasto se to desava kada graficka karta sa 128 ili 256 MB memorije (fps. na minimumu je 300+). Jos misterioznije je sto nema nikakvih pravila ovome ponasanju. Na istom racunaru sam pre godinu dana isprobavao graficke karte u Aquamarku3 i sve sem jedne su pravile taj problem: 5900XT 128MB, 9600 256MB, 5200 128MB, 9550 128MB, 5700 128MB, 9800pro 128MB, sve su imale ovaj problem, jedino 9800SE nije pravio problem??? Probano je sve, od cackanja po BIOS-u maticne ploce, do opcija u drajverima. Gde je tu logika. Da stvar bude jos komplikovanija danas sam pokusao da resim problem i jedno 2-3 sata cackao po raznim programima i isprobavao sve moguce i nemoguce, da bih najzad u 3DAnalyze programu otklonio problem kada cekiram opciju ANTI-DETECT MODE - Textures. Jedino sto se tada na nekim mestima javljaju plave ili zelene "fleke" na teksturama, nema ih mnogo, ali postoje. Texture nisu izgubile na kvalitetu (bar na oko), a problem je nestao. Pitanje glasi sta tacno "radi" taj ANTI-DETECT MODE? Sta je to bilo "razlicito" kod onog 9800SE (koji je objektivno slabiji od 9800pro)? BIOS graficke karte i neka opcija koju nije moguce menjati u drajverima i u programima za OC i podesavanje? Napominjem da nemaju sve graficke karte ovaj problem, ali ih ima podosta, po mom misljenu 80-90%!!! Zanima me strucno misljenje nekoga sa vise iskustva.
P.S. Sve graficke karte su testirane pod istim uslovima, isti racunar i isti drajveri. Podesavanja u BIOS-u maticne ploce koja se odnose na AGP (kolicinu dodeljene memorije, mod rada, 4x ili 8x i slicno) nisu nista promenila.
Aquamark3 ima problem da na pocetku testa, kada ona mala podmornica "vozi" kroz kanjon dolazi do preskakanja u momentu kada se kamera "izdize" i kada se pojavljuje podvodni grad. Slicne probleme ima i NFS MW na nekoliko mesta u igri, tj. Kada se dolazi do krivine i pojavljuje se poveci prostor sa dosta objekata. Ovo se uocava i pri malim brzinama automobila, kada polako prilazite "problematicnom mestu" (10-20km/h) u jednom trenutku pocinje da preskace (traje manje od sekunde), a zatim se fps vraca na 50 i nesto (iako nije drasticno opadao za vreme preskakanja, fraps prikazuje 35-40fps). Nakon toga mozete se odvesti unazad i 3-4 krivine i u punom "zaletu" proci problematicno mesto, nece preskakati. Neko bi rekao da nedostaje memorije na grafickoj karti, pa se to zbog toga javlja. Netacno. Aquamark3 sam testirao sa svim detaljima na minimumu, jedino su texture bile na 64MB, i preskakalo je. Sa 32MB isto, a tek sa 8MB je bilo bez preskakanja, tj. neuocljivo. Pitanje je zasto se to desava kada graficka karta sa 128 ili 256 MB memorije (fps. na minimumu je 300+). Jos misterioznije je sto nema nikakvih pravila ovome ponasanju. Na istom racunaru sam pre godinu dana isprobavao graficke karte u Aquamarku3 i sve sem jedne su pravile taj problem: 5900XT 128MB, 9600 256MB, 5200 128MB, 9550 128MB, 5700 128MB, 9800pro 128MB, sve su imale ovaj problem, jedino 9800SE nije pravio problem??? Probano je sve, od cackanja po BIOS-u maticne ploce, do opcija u drajverima. Gde je tu logika. Da stvar bude jos komplikovanija danas sam pokusao da resim problem i jedno 2-3 sata cackao po raznim programima i isprobavao sve moguce i nemoguce, da bih najzad u 3DAnalyze programu otklonio problem kada cekiram opciju ANTI-DETECT MODE - Textures. Jedino sto se tada na nekim mestima javljaju plave ili zelene "fleke" na teksturama, nema ih mnogo, ali postoje. Texture nisu izgubile na kvalitetu (bar na oko), a problem je nestao. Pitanje glasi sta tacno "radi" taj ANTI-DETECT MODE? Sta je to bilo "razlicito" kod onog 9800SE (koji je objektivno slabiji od 9800pro)? BIOS graficke karte i neka opcija koju nije moguce menjati u drajverima i u programima za OC i podesavanje? Napominjem da nemaju sve graficke karte ovaj problem, ali ih ima podosta, po mom misljenu 80-90%!!! Zanima me strucno misljenje nekoga sa vise iskustva.
P.S. Sve graficke karte su testirane pod istim uslovima, isti racunar i isti drajveri. Podesavanja u BIOS-u maticne ploce koja se odnose na AGP (kolicinu dodeljene memorije, mod rada, 4x ili 8x i slicno) nisu nista promenila.