Šta je novo?

Gothic III - prve slike

Accuphase

Moderator
Urednik
Super Moderator
Učlanjen(a)
08.01.2002
Poruke
945
Poena
630
Moja oprema  
Laptop
Dell Inspirion 15 Model 3505 (AMD Ryzen 5 3450U, 4C/8T, 512 GB SSD)
Pristup internetu
  1. ADSL
Nemacki casopis "PC Aktion" (izdanje 06/2005) je objavio prve slike iz Gothic-a 3:

1
2
3
4
5
6

Izgleda vrlo mocno za pocetak, grafika je daleko bolja u odnosu na prvi i drugi deo... :banana:

Gothic III treba da izadje krajem 2005 ili pocetkom 2006 (sto je realnije), svet ce biti 3-4 puta veci u odnosu na drugi deo, imace oko 20 naselja, bice stitova, totalna sloboda odmah od pocetka sto se tice kreatanja po mapi...

Ostaje samo da sacekamo da izadje, pa da se bacimo na uzivanje :bottle:

Bice verovatno ubrzo jos slika, Gothic III ce biti oficijelno predstavljen u maju na E3 u Los Angeles-u. :smoke:
 
Poslednja izmena:
Nadam se samo da je nekako nece zeznuti. Nesto mi je mnogo igara u poslednje vreme ciji su nastavci upropasceni.
 
Jedva cekam i maltene sam siguran da ce opravdati ocekivanja. Samo do tada ima jos mnogo vremena.
 
Najave su sjajne. Dobro je da od starta vazi opsta sloboda, kao u Morrowindu koji je jako pozitivan uzor, a ne kao u prethodnim Gothicima fazon "idi do voje frakcije svestenika u gradu. E sad, da bi prosao kroz 1, kapiju moras postati vojnik/milicajac/seljak i odraditi 10 kvestova, da bi prosao kroz drugu moras odraditi tonu poslova za x/y/z frakciju, kad konacno dodjes dotle gde trebas, saceka te komandant straze koga moras ubediti da si dostojan da vidis prvosvestenika" i tako te fore :)

Sotke su sjajne!
 
Poslednja izmena:
ja sam negde u nekom intervjuu prochitao kako fanovi ghotica traze da se rpg elementi uproste josh vishe (pogotovo razvoj likova) te da se igra malte ne svede na arkadicu
 
ja sam negde u nekom intervjuu procitao da ce novi fallout biti dosta drugaciji u odnosu na stari, iz 1. lica bez rpg elemenata :d

Elem, salu na stranu, ljudi su trazili da se poboljsa kontrolni sistem, i to masovno...A nadam se da PlaySmor/Xkanta sindrom pakovanja svih igara u isti kalup nece zahvatiti i Gothic, uostalom sumnjam da tako nesto moze da se desi (a da ostane ime Gothic)
 
filipenko je napisao(la):
ja sam negde u nekom intervjuu procitao da ce novi fallout biti dosta drugaciji u odnosu na stari, iz 1. lica bez rpg elemenata :d

Elem, salu na stranu, ljudi su trazili da se poboljsa kontrolni sistem, i to masovno...A nadam se da PlaySmor/Xkanta sindrom pakovanja svih igara u isti kalup nece zahvatiti i Gothic, uostalom sumnjam da tako nesto moze da se desi (a da ostane ime Gothic)

Znaci posteno si me nasmejao. Samo da ne osakate RPG zanr za ovako dobre naslove.
 
:zgran: Pa ako bude ovako kako izgleda na slikama (a svi se nadamo da hoce) igra ce da bude strasna i sigurno ima da premasi uspeh predhodna dva dela...nadam se samo kao sto je vec bilo reci ovde, da nece neko nekom gluposcu da upropasti ovako nesto obecavajuce i inspirativno u svakom pogledu!!
Cekanje se u svakom slucaju isplati....
A to kazem ja koji u principu ne igram RPG(probao sam malo drugi deo) ali ono sto valja treba pohvaliti !!
 
Samo da srede malo borbu... u dvojci kad krene ono "ljuljaj me fino polako" :d dok se bijem s nekim, automatski me zaboli glava posle 5 minuta igranja od onog klizanja kamere...
Ili bar da poboljsaju first-person mod...
 
heh fight je stvarno zanimljivo zamishljen u drugom delu mada je realizacija malko traljava... mada je svetlosnim godinama iznad 'boc-boc' sistema iz morrowinda :p
 
Kamo srece da se primeni sistem iz morrowinda. Trenutni, iako je u dvojci dosta unapredjen u odnosu na keca, je i dalje los. Deluje kao kad na Playsmoru osmisle neku igru i onda kazu "e sad ajde da otezamo, da osmislimo neki bezvezan sistem borbe jer bi klasicno bilo previse lako..."
 
Za sve plačipičke koji su postovali ovde biće zanimljiva vest da su u PB-u prvo osmislili sistem za borbu i kretanje pa tek onda sve ostalo, povučeni pritužbama iskrenih fanova. To nesumnjivo znači da će dotični sistem biti daleko bolji i efikasniji. Ovo je pouzdana informacija; ja se samo takvima bavim. Iz članka koga je Accuphase pominjao se vidi da je igra daleko od završene. Jedna od karakteristika Gothic serijala jeste izrada u hodu, za razliku od većine drugih igara. Ljudi su jednostavno pravili izmene sve vreme tokom izrade prva dva dela, i nisu se slepo držali planova. Tako će i ovoga puta biti; zato se toliko ćuti oko cele igre, jer niko ne ćeli da se *****e i kaže nešto pogrešno. Prevod tog članka će uskoro uraditi jedan nemački fan pa ću se potruditi da vam bacim link. I da, Gothic 3 se bez sumnje pojavljuje u Los Anđelesu na E3 sajmu ove godine...
 
G!!! je napisao(la):
ja sam negde u nekom intervjuu prochitao kako fanovi ghotica traze da se rpg elementi uproste josh vishe (pogotovo razvoj likova) te da se igra malte ne svede na arkadicu

Da, to je tacno - Piranha Bytes (PB) su se susreli sa takvim zahtevima, i oni pretezno stizu iz Amerike (nesto u stilu "Gothic 2 je dobra igrica, ali mnogo komplikovana i teska, uprostite upravljanje i razvoj lika, pa cemo mozda vise kupovati Gothic").

S obzirom da PB sa puno paznje razvijaju igricu, i vode racuna o tome da je ne svedu na obicno klikanje, ne postoji opasnost da se Gothic pretvori u "klik adventure" :D

Sto se tice upravljanja (borbe), ja sam jako zadovoljan i dosadasnjim resenjem, meni se licno veoma svidja :smoke: Mozda je to ipak stvar navike, jer igram Gothic jos od prvog dela, moguce je da ja nisam merodavan za ocenu (Gothic igram iskljucivo sa tastaturom :D ).

hwfanatic je napisao(la):
Iz članka koga je Accuphase pominjao se vidi da je igra daleko od završene.

U clanku kazu negde oko 40% je gotovo

hwfanatic je napisao(la):
Prevod tog članka će uskoro uraditi jedan nemački fan pa ću se potruditi da vam bacim link.

Ako on ne uradi prevod clanka, mogu i ja to odradim (mada ne stojim sjajno sa vremenom), uz to mogu da dodam i par izjava od PB povodom tog clanka u PC Aktion.
 
Poslednja izmena:
filipenko je napisao(la):
Kamo srece da se primeni sistem iz morrowinda. Trenutni, iako je u dvojci dosta unapredjen u odnosu na keca, je i dalje los. Deluje kao kad na Playsmoru osmisle neku igru i onda kazu "e sad ajde da otezamo, da osmislimo neki bezvezan sistem borbe jer bi klasicno bilo previse lako..."

jel ti to mozda sugerishesh da je 'boc-boc' borba bolje odradjena u morrowindu nego u gothic2? kuku lele... pa i samo developeri obliviona su izjavili kako je borba u morrowindu bila generalno losha u odnosu na g2


iskreno se nadam da nece slushati americhke fanove jer ipak nemci razvijaju igru :)
 
Tvoj strah nije opravdan jer je grafički motor već sada star godinu i po dana.
 
G!!! je napisao(la):
jel ti to mozda sugerishesh da je 'boc-boc' borba bolje odradjena u morrowindu nego u gothic2? kuku lele... pa i samo developeri obliviona su izjavili kako je borba u morrowindu bila generalno losha u odnosu na g2

Jeste, ja cu citati izjave game developera da bih video sta mi se vise svidja :d
Ne samo borba vec sveopsta kontrola lika je, po mom misljenju, bolje resena u morrowindu. Ja sam pristalica ili lake i totalne kontrole (morrowind) ili totalnog odsustva direktne kontrole vec samo selektiranje i kliktanje pa od statistickih parametara i bacenih magija neka zavisi kako ce ispasti borba (baldur, toee, spellforce i slicno, u svakom slucaju nesto sto se smatra klasicnim kontrolnim sistemom za rpg)

Sve te medjusisteme (poput gothicovog) smatram nedovoljno dobrim. Naravno, to je samo moje misljenje, i ne znaci da mislim da je igra losa, ali uvek kad postoji takav kontrolni sistem barem 50 puta dodjem u situaciju tipa "e, bezveze, sto sad ne mogu da uradim to i to a mogao sam ono drugo, bedak"
 
Poslednja izmena:
Evo obećanog prevoda:

Prevod članka sa nemačkog jezika iz "Pc Action", izdanje 06/2005 p.p. = primedba prevodioca
_______________________________________________________

Gothic fans već dugo čekaju treći deo, koji još uvek nije gotov, ali zato imamo gomilu mega informacija i ekskluzivnih slika.

- svet je oko tri puta veći u odosu na prethodne verzije
- 6 mogućih rasa na izboru za glavnog junaka
- 6 mogućih zanata
- poboljšano upravljanje
- izlazi početkom 2006-e godine

4 sata izjutra je, kada je budilnik zazvonio. Niko iz redakcije PC Action nije nikada ranije ustao, jer smo ovaj posao izabrali zato što ne želimo da radimo pre 12. Možda se pitate žašto onda dobrovoljno delimo muke ranog ustajanja sa vama? Razlog je jednostavan: zato sto smo mi igrači u srcu, i što možemo po prvi put videti RPG nadu Gothic 3 na delu. To je dovoljan razlog, zar ne?

Kada izlazi?

Najvažnija vest na početku: kao startni termin kruži već duže vreme "kraj 2005-e" kroz medije. Björn Pankratz (dizajner igrice) i Horst Dworczak (šefdizajner) prlikom našeg prijema u u "posvećenim" produkcionim halama Piranha Bytes u Bohumu, navode uzgredno kao termin "četvrti kvartal 2005-e ili prvi kvartal 2006-e". Što bi značilo: Gothic 3 izlazi u poslednjem tromesečju ove godine, ili u prvom sledeće godine. Istorija razvoja igrica nas uči da je početak sledeće godine verovatniji. Nešto nam je upalo u oči: svaka pepeljara u Piranha Bytes zgradi je puna do vrha. Skoro da nema saradnika koji nema pljugu u uglu usana. Kada bi se dizajnerima zabranilo pušenje, smanjile bi se i mnogobrojne pauze , tako da bi mogli već sledećeg meseca da računamo sa izlaskom igrice. Već smo stupili u vezu sa JoWood (izdavač igrice, p.p.), da bi izdejstvovali zabranu.

O čemu se radi?

Dizajneri nisu hteli da nam odaju puno tajni o priči, ograničili su se samo na osnovno. Samo toliko: glavni junak u prethodnim verzijama krstari po ostrvu Khorinis. Dok naš junak ide iz avanture u avanturu, na kontinentu besni ogorčeni rat između ljudi i orkova. Naš junak će prvi put kročiti na kontinent u trećem delu, gde orkovi vode glavnu reč. Oni zauzimaju čitave gradove, porobljavaju stanovništvo, i za razliku u odnosu na prethodne verzije nisu samo glupi monstrumi, već prava rasa sa sopstvenom kulturom i ciljevima. Ali najgore tek dolazi: magija je nestala sa površine zemlje. Time su dizajneri obezbedili da igrači ne mogu započeti igricu sa junakom koji je izrastao u supermena u prethodnom delu. Ali to ne znači da će junak opet početi od nule, ipak je on pobedio aždaje u prethodnom delu, tako da poseduje određene osnovne sposobnosti. "Glavni junak je već oprobani borac, i poboljšavaće sposobnosti već od početka", objašnjava Björn Pankratz. Naravno da će magija (3 različite vrste) naći ponovo svoj put u igrici i u repertoar junaka. Prizivanje moćnih demona će funkcionisati samo na određenim mestima, kao recimo na posebnim oltarima.

Veliko, veće, Gothic 3

U poređenju sa dolazećom avanturom, stari deo (Khorinis) izgleda smešno mali, kontinent je više od tri puta veći. Dizajneri nisu hteli da nam otkriju da li će junak biti osuđen da pešači, ili će moći da koristi životinje za jahanje. Ako smo mimiku dizajnera ispravno protumačili, biće i jahaćih životinja. Stefan Kalveram, između ostalog zadužen sa pisanje priče, pokazuje nam poster na kome je odštampana kompletna Gothic 3 karta. Pokušavamo da mu odvučemo pažnju, time što ga ispitujemo o problemima vezanim za pisanje takve priče, dok u međuvremenu pokušavamo da mu ukrademo kartu. Uzaludno. Sr@nje! Svet je podeljen u različite zone, između ostalih ima pustinja nepodesnih za život, ledenih snežnih prostranstava, velikih šuma - uključivši lokalne monstrume. Kao i u realnosti, gde možete sresti određene grabljivice samo u posebnim regionima . U Gothic-u 3 možemo posmatrati beštije kako slede sopstveni ritam, traže plen i love u čoporu. Odlična stvar: pošto su ljubitelji igrice zahtevali više gradova, biće ih čak 20. Pošto u puno gradova vladaju orkovi, naš junak će čak dizati pobune u njima. To funkcioniše navodno na sledeći način: gradovi tj. njihovi stanovnici poseduju nadređenu veštačku inteligenciju. Ako junak pobedi određeni broj orkova koji su zauzeli grad, to ohrabruje porobljeno stanovništvo da slede njegov primer. Takve akcije podižu ugled junaka, i istovremeno obezbeđuju da su posebno jaki NPCs spremni da se bore na njegovoj strani. Ugled je veoma važan. Određene rase proifitiraju od junačkih dela, dok se drugima time staje na žulj i obrnuto. Znači obratite pažnju koga upravo obmanjujete. Generalno gledano, Gothic 3 dozvoljava više slobode igračima nego prethodnici. Podela u posebna poglavlja (chapter, p.p.) ne postoji više. Piranha Bytes se ipak brinu o tome da nikada ne izgubite crvenu nit priče, između ostalog kroz različito grananje priče. Možda ce biti i različitih krajnih sekvenci?

Nemate volje za grupu?

I ovoga puta nema trajne grupe, zato su stari poznanici na startu. Kao na primer Diego, koga su ljubitelji igrice jako zavoleli, tako da ne sme nedostajati. Björn Pankratz: "dodelićemo ovaj put starim poznanicima sopstvenu priču. Potencijalno mogu svakog stanovnika povesti u grupu, ili trgovati sa njim. To ćemo ograničiti, tako da bi se koncentrisali na interesantne ličnosti, oni će me slediti do određenog mesta". 6 rasa dele kontinent, i za razliku od prethodnih verzija naš junak stoji nešto kasnije pred izborom kojoj strani da se prikloni. Uz to stoje 6 zanata na raspolaganju, kao na primer kovač ili čak gladijator. Pri tome igrač učestvuje u fascinantnim borbama gladijatora sa sopstvenim pravilima. Björn Pankratz objašnjava oduševljeno: "počinješ skroz sa dna, u smešnoj arenici, postaješ sve bolji, i konačno se kvalifikuješ za veće arene". Nakon toga spominje onako usput da će ovaj put biti i štitova. Takođe se možete naoružati magičnim štapovima i oružjem. To pobuđuje sumnju da će biti mnogo više opreme u igrici za nalaženje. Halo Blizzard!

Dobrog izgleda i dobro poslužen

Šefdizajner Horst Dworczak ima još više radosnih vesti: kompletno upravljanje je ovaj put mnogo intuitivnije, i može se slobodno konfigurisati. Tako da će recimo miš biti bolje integrisan u upravljanje. To isto važi i za grafičke opcije. Gomila opcija za podešavanje osigurava da će svaki igrač moći da izvuče maksimum iz svog sistema. Zabalavljeno smo odgledali pojedine scene i izreze iz igrice, koja je još uvek u razvojnom stadijumu. Ipak smo bili neopisivo oduševljeni. Čitav svet je ručno modeliran, nije spakovan po principu lego kockica. Šuma izgleda otprilke onako kao što je i poznajemo iz realnog sveta. Nijedan kamen ne liči na drugi, svuda ima markantnih, individualnih i živahnih grafičkih detalja. Monstrumi i igračke figure optički deluju takođe moćno. Tehnike kao "normal mapping", "ragdoll-sistem" i optički efekti u realnom vremenu se koriste masovno. Ono čega nema, je višeigrački modus. Björn Pankratz: "to nije dolazilo u obzir". Svejedno, Gothic 3 će biti i bez toga interesantan. Naš sestrinski časopis "PC Games" objaviće u ovom mesecu (izdanje 06/2005, 27.04. 2005) dodatne slike.

Intervju: "Gothic 3 je Mick Jagger"

Björn Pankratz je dizajner sa najkraćom kosom (nularica, p.p.) u Piranha Bytes, tu je od samog početka Gothic serije, i ne voli intervjue. Nešto malo nam je ipak ispričao.

PC Action: Šta čini Gothic 3 boljim nego njegove prethodnike ili u odnosu na konkurenciju?

Björn Pankratz: U svakom slučaju veličina sveta, a takođe je i sve ostalo bogatije. Ima više od tri rase (guilds, p.p.), koje sada nazivamo narodnim grupama: pobunjenici, orkovi, nordmar ili pustinjski narod. Uz to idu i zanati koji se mogu izučiti, kao na primer gladijator. Na početku u svinjcu mlatiš slabim protovnicima po njušci, a kasnije imaš mgućnosti da se boriš u velikim arenama protiv elitnih gladijatora ili orkova. Za razliku od ostalih igrica mi nudimo pravi živopisni svet, kao na primer naše NPCs. Ako posmatrate našeg kovača, videćete kako on izvršava različite radne zadatke: kovanje gvožđa, rashlađivanje mača u posudi sa vodom, naveče kako ide u kafanu i kasnije u krevet. Životinje pasu na livadi preko dana, noću se sakrivaju u šiblju i pećinama itd.

Pc Action: Kako izgleda sa slobodom?

Björn Pankratz: Nema zaključanih vrata tipičnih za RPG, za koje morate prvo tražiti ključ. Ništa te ne sprečava da na samom početku savlađuješ opasne misije, možda samo činjenica da ćeš poginuti zahvaljujući jačim protivnicima.

Pc Action: Da li žene imaju još uvek podređenu ulogu kao u prethodnim verzijama?

Björn Pankratz: Žene su imale već u drugom delu šta da kažu, za razliku od prvog dela gde su u najboljem slučaju raspirivale vazduh ( :) ). Ali nema ljubavne priče ili nečeg sličnog.

Pc Action: Da li će izaći verzija za konzole? U današnje vreme izlazi sve za konzole?

Björn Pankratz: Mi nismo protivni, ali nećemo sada ništa reći o tome. Ako uopšte izađe takva verzija, onda verovatnije za X-Box 2 nego za PS3. Prvo ćemo se pobrinuti za PC verziju. Takođe želimo da podržimo i mod scenu.

Pc Action: Ako kažemo da je Morrowind Bryan Adams, a World of Warcraft Queen, šta je onda Gothic 3?

Björn Pankratz: Gothic 3 je Mick Jagger!


_______________

Originalni komentar autora:

Onako prave, gotove scene iz Gothic-a 3 nisam video. Piranha Bytes čuvaju verovatno taj materijal za sajam E3 u Los Anđelesu. Samo, ono što sam video iskreno me je oduševilo. Ono što sam čuo od dizajnera još više. Ako i polovina od toga pronađe put ka gotovoj igrici, to će biti igračko RPG otkrovenje. Na njima (dizajnerima igrice, p.p.) se primećuje da vole svoj posao, i da im je sveta obaveza da isporuče odličan produkt. Tako da je svejedno da li će igrica izaći ove godine ili tek 2006-e.
 
Poslednja izmena:
Nisam stigao pročitati prevod, ali svaka čast na trudu! Pročitaću prvom prilikom, samo da odgovorim Filipenku. Dakle, ono što Gothic serijal čini specifičnim i toliko dobrim jeste odstupanje od tih pravila koje pominješ. Ako to ne razumeš, onda je jasno što ti s eGothic ne sviđa...

Promena: Još jednom svaka čast, i svaka ti se dala. We are not worthy! Nadam se da će ovo animirati neke ljude da probaju moj omiljeni serijal igara.
 
Poslednja izmena:
Takodje, hvala puno na prevodu, ovoj igri definitivno predstoji sjajna buducnost
 
Ja procitao ceo prevod, sjajan tekst Accuphase! Nadajmo se samo da igra nece kasniti kao Gothic 1 (neke 4 godine).
 
bravo za prevod? ono bash da ti se digne... nivo adrenalina :) kad ga prochitas... sjajno je sto obecavaju jos vise slobode i sto magije nece biti sasvim obicna stvar kao u mnogim trpovima... sad se nesto lozim da ponovo instaliram drugi deo :)
 
Legendarna saga bice josh legendarnija ^^ Hvala Accuphase za sjajan prevod, shta nas sve ceka, zaista impresivno, samo da to i implementiraju sve, a ne sumnjam da hoce ^^

Izgleda da ovi nemacki developeri vrlo lepo zaradjuju na domacem trzishtu, cim Gothic 2 add on nije doziveo englesku verziju i cim im verzija za konzole nije primarna. Lepo je to cuti, to obecava kvalitet.
 
filipenko je napisao(la):
Kamo srece da se primeni sistem iz morrowinda. Trenutni, iako je u dvojci dosta unapredjen u odnosu na keca, je i dalje los. Deluje kao kad na Playsmoru osmisle neku igru i onda kazu "e sad ajde da otezamo, da osmislimo neki bezvezan sistem borbe jer bi klasicno bilo previse lako..."
Pa u Morrowindu si imao samo da zamahujesh macem, dok je Gothic 2 dao mogucnost da blokirash oruzjem udarac i napad (zamah) na razlicite nacine sa drugacijim efektom ili oshtecenjem. Mnogo je Gothic 2 po tom pitanju ispred Morrowinda, ali mnogo, a ti mnogo greshish, utisak te vara valjda ^^
 
niple je napisao(la):
Izgleda da ovi nemacki developeri vrlo lepo zaradjuju na domacem trzishtu, cim Gothic 2 add on nije doziveo englesku verziju i cim im verzija za konzole nije primarna. Lepo je to cuti, to obecava kvalitet.
Pa, onako... Krivica što dodatak za dvojku nije izdat je na JoWooD-u i ljudima koji u toj kompaniji sklapaju ugovore sa distributerima. Što se Piranha Bytes-a tiče, dodatak je gotov, odavno završen. Sada čujem planiraju da ipak izdaju englesku, špansku i francusku (poljska i italijanska su bile ranije izdate) verziju kao deo GIII kampanje. Malo su zakasnili, ako mene pitate... Sve razmišljam da taj JoWooD koristi Gothic serijal kako bi se izvukao iz finansijkse krize u kojoj se nalazi, pre nego bilo šta drugo. Zbog tih njihovih problema je i rašovana dvojka, ako vas zanima, jer su oni propadali i vršili pritisak da se to što pre sklepa. Otuda i potreba za dodatkom... Siguran sam da bi mogli naći izveštaje o poslovanju za predhodne godine, ako bi želeli proveriti ovo što sam sada rekao.
 
izashao je dodatak sa dijalozima na engleskom dok je text na francuskom :) tako sam bar video negde info
 
Startovala je oficijelna stranica za Gothic III (sadrzaj je malo siromasan, i za sada samo na nemackom), ali verujem da ce se ubrzo popuniti interesantnim detaljima:

http://www.gothic3.de/

Screenshots
 
Accuphase je napisao(la):
Startovala je oficijelna stranica za Gothic III (sadrzaj je malo siromasan, i za sada samo na nemackom), ali verujem da ce se ubrzo popuniti interesantnim detaljima.

Sajt nije samo na nemackom, vec ima da se izabere i engleska verzija sajta (ispod natpisa teaster page pise lenguage), tako da ovo moze da bude korisno za ljude koji ne znaju nemacki, kao sto sam ja na primer.

P.S.: Mislim da ce Gothic 3 biti sjajna igra, i jadva cekam da se pojavi u prodaji narocito zbog grafike koja barem meni izgleda impresivno.
 
kad se ocekuje neka beta verzija G3?
 
Vrh Dno